تغییر تاریخ عروسی به دلیل ویروس کرونا

تغییر تاریخ مراسم عروس کرونا

اگر مجبور به تغییر در برنامه ریزی عروسی‌تون شدید حداقل میتونید خیلی شیک این کار رو انجام بدید.

با وجود تمامی اتفاقات و تغییرات پیش آمده به دلیل ویروس کرونا, بیشتر زوج ها نگران این هستند که با شرایط به وجود آمده چکاری باید کنند.

در همین رابطه بخوانید : قوانین کنسلی تالارهای پذیرایی

مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری توصیه کرده است که تمامی عروسی ها حداقل به ۸ هفته آینده موکول شود. این خبر برای زوج هایی که عروسیشون رو در این مدت برنامه ریزی کرده بودند کلی سوال راجع به کارهایی که باید انجام بدن باقی گذاشته.

ممکنه همین الان در حال انجام دادن تغییرات لازم با مشورت خانواده و دوستاتون باشید ولی اگر به دنبال راهی رسمی تر و بهتر برای خبر دادن به مهمان هاتون هستید میتونید از کارت هایی که تغییر تاریخ عروسی رو نشون میدن استفاده کنید که در ادامه توضیح میدیم.

بیشتر این کارت ها رو میتونید توی خونه درست کنید و پرینت کنید و بفرستید برای مهمان هاتون, یا میتونید نمونه دیجیتالیش رو برای مهمان ها بفرستید.

احتمالا شما تا الان تاریخ جایگزین عروسیتون رو انتخاب کردید و تنها جزئیات مراسمتون رو نمیدونید که این موضوع اصلا جای نگرانی نداره.

شما تنها باید به مهمان هاتون اطلاع بدید که مراسم عروسیتون صورت میگیره فقط تنها به دلیل توصیه های بهداشتی و حفظ سلامتی مهمانان به تاریخ و زمان دیگه ای موکول شده و وقتی آن زمان رسید میخواین که مهمان هاتون در مجلستون حضور پیدا کنند و با شما اون شب خاص رو جشن بگیرن.

کارت عروسی

این دیزاین زیبا که تنها یکی از عکس های خودتون رو نیاز داره و طراحی گل پایینش که باعث میشه دعوت نامه شما منحصر به فرد باشه.متنتون رو ویرایش کنید و برای مهمان هاتون میتونید چاپ کنید یا ایمیل و حتی اس ام اس کنید.

 

دعوت نامه عروسی

با یک رنگ طلایی و قاب دور صفحه که با برگ های سبز دیزاین و طراحی شده ,این دیزاین غافلگیر کننده هم در صفحه کامپیوتر و موبایل و هم روی کاغذ شیک و قشنگ میشه.

 

کارت دعوت عروسی

 

این کارت دعوت با آدم حرف میزنه…

با یه نوشته و متن ساده و یک نقاشی ظریف , میتونید به بهترین نحو حس دوستانه و صمیمیتتون رو به روستان و خانواده نشون بدید و هم خبر تاریخ عروسیتون رو بدید.

دعوت نامه عروسی

ای کارت گرافیکی باعث میشه که مهمان هاتون بدونن شما کاملا مشتاق برگذاری عروسیتون هستید و فقط زمان دیگه برای جشن گرفتن امن تر و بهتره.

کارت دعوت عروسی

ما عاشق این حس مثبت و شادکامی این کارت هستیم.این شاخه های آزاد و رهای اکالیپتوس حس راحتی و خوبی رو به بقیه میدن.

کارت دعوت عروسی

این کارت ظریف و شیک ترکیبی مناسب از آزادی و رهایی و خوشنویسی مدرن و متن های گرافیکی هست.ما همچنین عاشق این شکل و طراحی وسط کارت هستیم این مدل دعوت نامه به راحتی میتونید از اینترنت دانلود و استفاده کنید.

 

کارت دعوت عروسی

با شاخه های ظریف اسطوخدوس و برگ های سبز, این دعوتنامه زیبا حس آرامش و تنفس در هوای آزاد رو القا میکنه.این الگو رو میتونید در صفحه کامپیوتر خودتو ویرایش کنید و برای مهمان هاتون بفرستید.

دعوت نامه عروسی

اگر مدل و تم عروسی شما به سمت سنتی هست از انتخاب این مدل کارت ها پشیمون نمیشید.این متن های زیبا و ظریف به رنگ طلایی میتونن بهترین انتخاب شما باشن.

کارت دعوت عروسی

این کارت که با رنگ های شاد و سرد که کاملا مدرن هست هم میتونه انتخاب خیلی خوبی باشه براتون.که میتونید به کسی که طراحی میتونه کنه براتون بسپارید تا انجام بده براتون و بعد برای مهمان هاتون بفرستید.

 

کارت دعوت عروسی

این کارت هایی که بیشتر با برگ ها و شاخه ها طراحی شدن میتونن بهتون این اختیار رو بدن که همه چیز مربوط به کارتتون رو خاص و منحصر بفرد کنید, از متن اون گرفته تا طراحی برگ ها و رنگ ها و فونتی که میخواین استفاده بشه و …

دعوت نامه عروسی

این قالب طراحی و کارت که مینیمال هست و کاملا راحت هست و هیچ نیازی به نرم افزار خاصی( یا مهارت خاصی با هر چیز دیگه ای) برای طراحی اون نداره خیلی انتخاب خوبی میتونه باشه. ما عاشق طراحی های سفید و سیاه با متن هایی با فونت های متفاوت هستیم.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد