جشنواره رمضان

ایده هایی برای تزیین تالار پذیرایی عروسی در پاییز

تزیین تالار در پاییزایده های متنوع و در عین حال ساده ای برای پاییزی شدن دکوراسیون تالار پذیرایی عروسی وجود دارد که حال و هوای تالار را از این رو به آن رو میکنند، با اضافه کردن چند دکوری و ایجاد تغییرات جزئی در دکوراسیون تالار پذیرایی میتوانید تالاری با تم پاییزی داشته باشید.

خشکل علف ها اولین نشانه ی ورود فصل پاییز است. گندم ها نیز در اواخر تابستان و اوایل پاییز درو می شوند. با الهام گرفتن از طبیعت دسته ای گندم درو شده یا کاه و علف خشک را به تالار عروسی آورده و برای زیبایی بیشتر گلی را روی آن قرار دهید و در گوشه سالن یا ورودی تالار پذیرایی بگذارید.

برای اینکه زیبایی فصل پاییز را به تالار عروسی خود بیاورید از طبیعت الهام بگیرید. می توانید پایه های میزهای پذیرایی را با خوشه های بافته گندم تزیین کنید. برای تزیین روی میزها می توانید یک کدوتنبل یا سیب های سرخ رسیده را در یک سینی فلزی یا سطح چوبی قرار دهید و چندبرگ مصنوعی همراه با چند عدد ذرت خشک شده دورتادور آن بچینید. کدوها به علت رنگ و شکل ظاهری شان بسیار جالب هستند.

از اندازه ها و مدل های مختلف کدو برای زیباتر کردن دکوراسیون تالار استفاده کنید و آنها را با گیاه و گل های مخصوص پاییز ترکیب کنید. به این ترتیب، شما یک دکوراسیون ساده و خیره کننده برای تالار پذیرایی تان خلق کرده اید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:ایده هایی شگفت انگیز برای یک عروسی پاییزی

تزیین تالار در پاییز

ورودی تالار را فراموش نکنید و برای زیباسازی آن خلاقیت به خرج دهید، میتوانید دو طرف درب ورودی گلدان های پر از گل را قرار دهید و با کدو تنبل های نارنجی ایجاد هارمونی کنید. همچنین می توانید در ورودی سالن یک میز قرار دهید و گلدانی پر از گل های آفتابگردان بریده شده یا گیاهان خشک شده روی آن قرار دهید. یک تصویر با موضوع پاییز را بالای دیوار یا پشت گلدان آویزان کنید. یا اینکه یک ظرف پر از کاج های زیبای رنگ آمیزی شده و گل ها و برگ هایی به رنگ خزان زیبا روی میز یا روی زمین قرار دهید. اگر جلوی در ورودی میزی گذاشته‌اید و دفتری روی آن قرار داده‌اید که مهمانانتان در آن یادگاری بنویسند، از یک تاج گل پاییزی برای تزیین و متفاوت کردن این ورودی استفاده کنید. این تاج گل باشکوه با ترکیبی از رنگ‌های قهوه‌ای و سبز که با ربانی زرشکی تزئین شده، می‌تواند نظر کسانی را که برای امضای دفتر مهمان‌ها می‌آیند، جلب کند.

شومینه یکی از گزینه هایی است که در پاییزی کردن دکوراسیون تالار پذیرایی بسیار کمک کننده است. سعی کنید تالاری را انتخاب کنید که دارای شومینه باشد. بالای شومینه از وسایل دکوری پاییزی استفاده کنید که البته خودتان هم میتوانید این وسایل را بسازید. از کدو تنبل نیز می توانید برای تزیین روی شومینه استفاده کنید. نحوه چیدمان این کدوها به صورت ردیفی در کنار هم بسیار جالب است. از این مدل تزیین در قسمت پایین میز بزرگ غذاخوری نیز می توانید استفاده کنید. می توانید چند کدو تهیه کنید. آنها را جدا از هم بچینید و اطراف آنها را از برگ های مصنوعی پر کنید.

تزیین تالار در پاییز

گل آرایی پاییزی یکی دیگر از راه حل های دلپذیر برای داشتن دکوراسیون پاییزی دوست داشتنی است. برای این منظور گل های خوش رنگ پاییزی را با برگ های زرد و نارجی تزیین کنید و حال و هوای پاییزی به فضای خود ببخشید. ترکیب گل‌های زرد، نارنجی و گلبهی در کنار برگ‌هایی که رگه‌های مختلفی از رنگ‌ها دارند برای فصل پاییز عالی است. برای داشتن ‌گل های زیبای پاییزی بیشتر به سمت گل‌هایی به رنگ نارنجی، گل بهی، زرد، کرم، قهوه‌ای بروید که یک تناسب زیبا بین رنگ ‌گل ها و میکاپ چهره عروس به وجود بیاید. گل‌های پاییزی مانند: گل ناز، داوودی، میخک، آفتابگردان هستند که می‌توانید در دسته‌گل خود نیز به کار ببرید.

استفاده از رومیزی های ضخیم و با طرح و رنگ های پاییزی یکی از ساده ترین راه حل ها برای داشتن یک دکوراسیون پاییزی دلچسب است. حتی می توانید خودتان این این رومیزی ها را بسازید و ظاهری خاص و دوست داشتنی به فضای خودتان ببخشید.

در این فصل به راحتی می‌توانید میوه‌ کاج پیدا کنید که تزئین جالبی برای شمع‌دان‌ها و گلدان‌های شما در روز مراسم خواهد بود. برای این کار کاج‌های ریز و برگ‌های اطراف آن را رنگ کنید تا یکدست شوند و سپس روبان های باریک طلایی و نارنجی را روی گلدان بچسبانید و این کاج‌های مخروطی شکل را روی روبان‌ها قرار دهید .

اگر از قبل محل نشستن هر کدام از مهمان‌ها را در سالن مشخص کرده‌اید و قرار است با کمک کارت‌های شماره‌دار آنها را به محل نشستنشان راهنمایی کنید، از تزیین پاییزی این کارت‌ها غافل نشوید. تضادی که بین رنگهای طلایی و قرمز و قهوه ای وجود دارد منظره ای زیبا را به وجود آورده است.

تزیین تالار در پاییزشاید این موضوع برای شما جالب باشد:چگونه تا روز عروسی وزن خود را به میزان دلخواه برسانید

با استفاده از کاغذ های ظریف قهوه ای رنگ گلبرگ هایی را درست کرده و آنها را به شکل گل به هم بچسبانید .می توانید اشکال گوناگونی را با این گلبرگ ها در بیاورید و آنها را به دیوارهای تالار پذیرایی بچسبانید و فضای تالار را به حال و هوای پائیز نزدیک کنید.

بادکنک‌های تالار را زرد و نارنجی و قرمز انتخاب کنید. می‌توانید سقف تالار عروسی را با حریرهای زیبا بارنگ‌های گرم پاییزی تزئین کنید.

هرس کردن شاخ و برگ درختان یکی از کارهایی است که برای شروع فصل پاییز انجام می دهید. این شاخ و برگ های هرس شده را دور نریزید و از آنها برای شاد کردن دکوراسیون پاییزی تان استفاده کنید.

بهتر است که میز شام را با عناصر و رنگ های پاییزی تزیین کنید تا شامی به مراتب دلچسب تری را میل کنید. برای این کار به سراغ رومیزی ها و زیر بشقابی هایی با رنگ های قرمز یا نارنجی بروید، این رنگ ها اشتهای انسان را برای خوردن غذا بیشتر می کنند، همچنین روی میز را هم می توانید با کدو حلوایی های مینیاتوری و برگ های پاییزی و شمع هایی با بوهای معطر شبیه دارچین تزیین کنید و مهمانان تان را شگفت زده کنید. می توانید از میوه های بلوط یا فندوق استفاده کنید، آن ها را داخل یک ظرف کریستالی بریزید، روی آن را گلی زرد رنگ یا قرمز رنگ بگذارید و در جاهای مختلف روی میز غذاخوری از آنها استفاده کنید. حتی می توانید از وارمر های کوچک هم بهره ببرید.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:4 تا از بهترین تم های عروسی زمستانی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل