جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های کیف عروس در سال 2021

جدیدترین و شیک ترین مدل کیف عرووس در سال 2021بسیاری از عروس خانم‌ها یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین جزییات لباس و پوشش خود در جشن عروسی، یعنی کیف عروس را فراموش می‌کنند. همه عروس خانم‌ها به یک کیف شیک کوچک برای نگهداری لوازم ضروری خود در مراسم عروسی نیاز دارند. در سال 2021 با معرفی جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های کیف دستی عروس از بهترین برندها روبه‌رو شده‌ایم که بسیار جذاب و خیره‌کننده هستند.

 

البته لازم نیست کیف خود را هر لحظه و همه جا در سالن پذیرایی همراه خود داشته باشید، اما داشتن کیف کوچکی که بتوانید تلفن همراه، رژلب، کارت‌های اعتباری و یا کارت شناسایی خود را در آن نگه دارید ضروری به‌نظر می‌رسد. می‌توانید به محض ورود به سالن پذیرایی کیف دستی کوچک خود را به یکی از اعضای خانواده بسپارید و یا به مسئول سالن تحویل دهید تا هم در صورت نیاز به وسایل داخل آن دسترسی داشته باشید و هم دست و پا گیر نباشد.

البته شما باید فرض کنید که کیف عروس در تعدادی از عکس‌ها با شما خواهد بود و به‌همین‌دلیل نیز بهتر است به زیبایی ظاهر و همخوانی آن با لباس عروستان توجه نشان دهید، خصوصاً اگر قبل از جشن عروسی برنامه جشن و سفره عقد دارید. پس در این مطلب مدل های مختلف کیف عروس را به خوبی بررسی و انتخاب کنید.

کیف عروس سفید از جنس ساتن

کیف ساتن عروس

 

ساتن سفید رنگ و براق در طراحی لباس عروس کاربرد زیادی دارد. اما کیف عروس چطور؟ نگاهی به این کیف ساتن شیک با تزیینات نقره‌ای رنگ و زیبا بیندازید. کیف عروس ساتن، خصوصاً اگر در دوخت لباس عروستان از ساتن استفاده شده، برای تکمیل استایل شما در عروسی بسیار زیبا خواهد بود.

کیف عروس شیشه‌ای، انتخابی شیک و مدرن برای سال 2021

کیف عروس شیشه ای مدرن کیف عروس شیشه ای و مدرن

این مدل کیف احتمالاً موردپسند تمام عروس خانم‌ها قرار می‌گیرد. کیف دستی عروس خاص و همه‌پسند که دوست دارید همه جا و در تمام طول مراسم آن را همراه خود داشته باشید.

کیف دستی عروس با جزئیات گل‎‌دوزی‌شده

کیف دستی گل دوزی شده برای عروس

زیبایی خیره‌کننده این کیف نیازی به تعریف ندارد. ترکیب رنگی گل‌های کارشده روی کیف در کنار مروارید که یکی از ترندهای سال 2021 است، این کیف عروس را به نمونه شیک و بی‌همتایی تبدیل کرده است.

کیف عروس تزئین‌شده با پرهای صورتی

کیف عروس تزئین شده با پر

 

فقط به‌دلیل پایبندی به سنت و آداب‌ورسوم‌های کلیشه‌ای نباید انتخاب‌هایتان را در روز عروسی محدود کنید. اگرچه براساس سنت استایل عروس همواره سفید رنگ است، اما امروزه جزئیات برگزاری مراسم عروسی و حتی رنگ لباس و سایر جزئیات استایلتان به سلیقه و انتخاب شخصی خودتان بستگی دارد. این کیف عروس با جزئیات ظریف و پرهای صورتی، روز عروسیتان را باشکوه‌تر جلوه می‌دهد و به آن شخصیت و کاراکتر می‌بخشد.

کیف عروس مروارید و منجوق دوزی شده

کیف عروس مروارید دوزی شده

 

ردیف‌های مروارید سفید رنگ جلوه‌ای خاص و زیبا به این کیف عروس بخشیده است. کیف عروس مروارید و منجوق‌دوزی شده یکی از اکسسوری‌های جذاب برای لباس عروس شما به‌شمار می‌رود و نظرها را به خود جلب می‌کند.

کیف عروس جدید با یراق طلایی و تزئینات مرواریدی

کیف عروس جدید 2021

این کیف زیبا با جزئیات مرواریدی و اکلیل‌های رنگی، یکی از ترندهای سال 2021 است که می‌تواند چشم‌ها را در روز عروسیتان به سمت شما خیره کند.

کیف عروس کریستال‌دوزی‌شده با گل‌های برجسته

کیف عروس کریستال دوزی شدهکیف عروس کریستال دوزی شده

این سبک کیف‌ها بسیار زیبا و شیک و مجلل بوده و بسیار به استایل‌های سلطنتی نزدیک هستند. با انتخاب این مدل برای روز عروسیتان حتماً مانند الماس خواهید درخشید.

کیف دستی عروس لاکچری

کیف عروس لاکچری

 

آیا به‌دنبال کیف خاص، متفاوت، شیک و مدرن هستید؟ این مدل تمام ویژگی‌هایی را که پیشتر گفتیم دارا است و تکمیل‌کننده استایل شیک جشن عروسی شما خواهد بود.

کیف عروس صدفی

کیف عروس صدفی

 

شاید هیچوقت فکر نمی‌کردید در جشن عروسی خود یک کیف با طراحی و رنگ صدفی به‌همراه داشته باشید اما می‌توانید وسایل ضروری خود را در این کیف دستی قرار دهید. جشن عقد و یا عروسی را تصور کنید که کنار ساحل برگزار شده و عروس با این کیف منحصربه‌فرد در میان مهمانان ظاهر می‌شود.

کیف عروس ابریشمی تزئین‌شده با مروارید

کیف ابریشمی عروس

کیف عروس ساتن مرواریدی

این کیف‌های زیبای ابریشمی با طرح گل رز و روبندی ظریف، گزینه مناسبی برای عروس خانم‌های کلاسیک است. مرکز گل رز با مروارید کار شده است که زیبایی آن را دوچندان کرده است.

کیف عروس کلاسیک

کیف عروس کلاسیک

 

کیف های دستی کوچک و ساده و به رنگ سفید از دیرباز بخش جدایی‌ناپذیر خریدهای عروسی بوده‌اند. بند زنجیر شکل این مدل نیز حمل کیف در طول عکاسی و مراسم عروسی را برای شما آسان‌تر می‌کند.

کیف دستی عروس به رنگ کرم

جدیدترین و زیباترین کیف عروس در سال 2021

 

این مدل کیف به زمان و مد خاصی تعلق ندارد و با هر لباس و در هر موقعیتی ست می‌شود. اما اگر لباس عروس شما کاملا سفید نیست و طیفی از رنگ کرم روشن در آن دیده می‌شود حتماً این کیف را انتخاب کنید.

کیف عروس توری با تزیینات مروارید

 

کیف عروس ساتن با مروارید

کیف دستی زیبای دیگر از جنس تور و تزیینات مروارید. شما می‌توانید این کیف را در روز عروسی خود در دست بگیرید. این مدل یکی از جدیدترین مدل‌های کیف دستی عروس در سال 1400 به‌حساب می آید.

کیف عروس دانتل

کیف عروسی گیپور

 

آیا در مراسم عروسی نیز به استایل سنتی خود پایبند هستید؟ پس این مدل کیف عروس مناسب شما است. کیف عروسی ساده و از جنس دانتل و گیپور که ترکیبی بی‌نظیر را با لباس عروس شما ایجاد می‌کند.

کیف عروس با پاپیون سبزآبی

کیف عروس آبی آدامسی

 

قرار نیست کیف کوچک عروس خانم‌ها همیشه به رنگ سفید باشد. اگر تم و گل آرایی جشن عروسی شما نیز به رنگ سبزآبی است، در انتخاب این کیف تردید نکنید.

 

کیف عروس ساده و شیک

کیف عروس ساده و شیک

 

اگر به‌دنبال کیف ساده و درعین‌حال زیبا برای جشن عروسی خود هستید حتماً این مدل را انتخاب کنید. این مدل کیف مخصوص عروس خانم‌های ساده‌پوش و شیک‌پسند است.

کیف عروس نگین دوزی شده

کیف عروس نگین دوزی شده

اگر طرفدار زرق‌و‌برق و کمی شاین در جشن عروسی خود هستید، احتمالاً این کیف دستی را می‌پسندید.

در همین رابطه ببینید : انواع تراش برلیان

کیف دستی عروس به شکل قلب

کیف عروس قلبی شکل

این کیف دستی خاص و منحصربه‌فرد به شکل قلب و تزئین‌شده با مروارید است. شاید شما هم جزء آن دسته از عروس خانم‌هایی باشید که به‌دنبال مدل‌های فانتزی و جالب برای مراسم عروسی خود هستند و این کیف را برای جشن خود انتخاب کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
تفاوت لباس شب با لباس مجلسی
لباس عروس دخترانه

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

نظرات کاربران

  • بهرام

    یک مدل از این کیف ها رو من میخوام سفارش بدم. چطور باید اقدام کنم ؟

    پاسخ
  • بدون نام

    باسلام و خداقوت. احسنت به سلیقه بینظیر شما. بسیارعالی. کاش واسه فروش هم داشتن. خیلی دلم خواااااست

    پاسخ