جشنواره رمضان

ده نکته برای انتخاب لباس نامزدی مناسب برای عکاسی

هنوز هم لباس نامزدی مناسب عکاسی خود را پیدا نکرده اید؟ خیلی از عروس خانم ها هم مثل شما درگیر پیدا کردن لباس نامزدی خوب و زیبا هستند. امروز که عکس های نامزدی و عروسی بسیار شیک در فضای مجازی و اینستاگرام وجود دارد، تمام عروس خانم ها دوست دارند برای جشن نامزدی خود لباسی مشابه عکس های اینستاگرام بپوشند.

پیشنهادات تالارکده

تهرانپارس- بلوار شاهد ...
پاسداران - نبش بوستان ششم
تهرانپارس- بلوار شاهد ...
پاسداران - نبش بوستان ششم

قبل از آنکه کمد خود را زیر و رو کنید و مراکز خرید را وجب به وجب بگردید، این مطلب را بخوانید و با ده نکته مفید برای خرید لباس مناسب برای جشن نامزدی آشنا شوید تا در عکس های نامزدی خود بدرخشید:

لباس نامزدی مناسب برای عکاسی

نکات مهم برای خرید لباس نامزدی مناسب برای عکاسی

لباسی بپوشید که با شخصیت شما هماهنگ باشد

اگر همیشه تی شرت و شلوار جین می پوشید و اصطلاحا طرفدار تیپ اسپرت هستید، بهتر است حالا هم دنبال لباس های مجلسی مجلل و پر زرق و برق نباشید. برخی از عروس خانم ها فکرمی کنند باید لباس های مجلسی زنانه را برای جشن نامزدی خود بپوشند. شما و نامزدتان باید با لباس های نامزدی خود احساس راحتی داشته باشید. نباید از ظاهر و شخصیت همیشگی خود فاصله بگیرید. با لباسی که شخصیت همیشگی شما را به نمایش می گذارد عکس های بسیار زیبایی خواهید داشت.

لباس نامزدی مناسب برای عکاسی

لباس نامزدی ست ممنوع!

پوشیدن لباس نامزدی ست با همسرتان ایده ی زیاد جالبی نیست. لباس شما و نامزدتان در عکس ها باید تکمیل کننده ی یکدیگر باشند. اما به فکر طرح و رنگ یکسان نباشید. برای لباس نامزدی در عکس ها رنگ هایی را انتخاب کنید که تکمیل کننده ی یکدیگر باشند. از طرح ها و مدل های شلوغ نیز بپرهیزید. طرح های شلوغ زیبایی عکس های نامزدی را کاهش می دهند.

لباس نامزدی با رنگ های خنثی

رنگ های شبتاب برای لباس نامزدی مناسب نیستند. با انتخاب رنگ های نئونی ممکن است در عکس های نامزدی به شکل تابلوهای راهنمایی و رانندگی دیده شوید! برای مثال، رنگ نارنجی در میان عکاسان عروسی کمترین طرفدار را دارد، اما در مقابل قرمز رنگی است که بلافاصله توجه افراد را در عکس های نامزدی به خود جلب می کند. پس هنگام خرید لباس نامزدی مناسب برای عکاسی حتما باید رنگ آن را در نظر بگیرید. چهره ی عروس و داماد باید اولین موردی باشد که در عکس های نامزدی به چشم می آید، نه دامن عروس و پیراهن داماد.

لباس نامزدی مناسب برای عکاسی

تم رنگ را در تمام عکس ها حفظ کنید

وقتی رنگ لباس نامزدی خود را انتخاب کردید، خود و نامزدتان همان تم رنگی را در تمامی عکس ها حفظ نمایید. عکس های آلبوم نامزدی شما باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشند، نه اینکه در انتها آلبومی از عکس های در هم بر هم به دست شما برسد. برای مثال، اگر پیراهن نامزدی  شما به رنگ آبی آسمانی می باشد، نامزدتان نیز باید لباسی در هماهنگی با لباس شما بپوشد، نه دقیقا آبی آسمانی! و این تم رنگ را در طول عکاسی نامزدی حفظ کنید.

پیراهن نامزدی کلاسیک به جای مدل های مد روز

شاید امروز لباس های راه راه سفید و مشکی مد باشند، اما اگر یک پیراهن ماکسی سفید و مشکی را به عنوان لباس نامزدی مناسب برای عکاسی انتخاب کنید ممکن است پشیمان شوید، چون دو سال بعد وقتی به عکس ها نگاه می کنید خود را شبیه به داور فوتبال در میان زمین مسابقه می بینید! پس بهتر است زیبایی لباس نامزدی شما مختص بازه ی زمانی مشخص نباشد.

لباس نامزدی مناسب برای عکاسی

تنها دو دست لباس کافی است

برخی از عروس و دامادها فکر می کنند گرفتن عکس های نامزدی با لباس های مختلف جالب است! اما شما به عنوان مدل برای عکاسی نمی روید، پس بهتر است تمام وقتتان را صرف تعویض لباس نکنید. تنها یک یا نهایتا دو لباس نامزدی برای عکاسی کافی است. خودتان از لباس هایی که می پوشید برای عکس های نامزدی مهم تر هستید.

لباس نامزدی مناسب برای عکاسی

نگاهی به عکس های قدیمی تر بیاندازید

با نامزد خود کمی وقت برای دیدن عکس های قدیمی تر صرف کنید. بهترین عکس های خود را انتخاب نمایید و آن را به عکاس نامزدی خود نشان دهید. به این ترتیب عکس های نامزدی را طبق سلیقه و نظر خود تغییر خواهید داد. البته نظر عکاس را نیز درباره ی عکس مورد نظر و لباس نامزدی مناسب برای عکاسی جویا شوید.

[cta_talar text=”ایده های جذاب برای گرفتن عکس سلفی با حلقه نامزدی” link=”https://www.talarkadeh.com/articles/engagement-ring-selfies” text_color=”#007bff” border_color=”#007bff” bg_color=”#cae3ff”]

اکسسوری ها را فراموش نکنید

یک گردنبند خاص، شال زیبا و غیره ظاهر زیبای شما در عکس های نامزدی را تکمیل می کند. همچنین می توانید این اکسسوری ها را به راحتی تغییر دهید و استایل های متفاوتی در عکس های نامزدی خود داشته باشید. اکسسوری مورد نظر مانند عینک و شال و کمربند حتما باید با لباس نامزدی شما هماهنگ باشد.

لباس نامزدی مناسب برای عکاسی

لباس نامزدی هماهنگ با فصل بپوشید

پیراهن های ماکسی و دکلته همیشه هم بهترین گزینه برای عکاسی نامزدی، خصوصا در فصل زمستان، نیستند. از طرفی دیگر شال گردن تزیینی برای عکس های نامزدی در فصل تابستان ایده ی جالبی نیست. سعی کنید از استایل های هر فصل برای اننتخاب لباس نامزدی مناسب برای عکاسی بهره ببرید.

برای مثال، از پوشیدن شلوار جین و کلاه برای عکس های نامزدی زمستانه نترسید. لباس های زمستانی برای عکس های دو نفره بسیار جذاب خواهند بود. همچنین عکس های کنار ساحل با صندل های تابستانی با یک لباس ساحلی بلند و خوشرنگ دقیقا همان استایلی است که برای عکس های تابستانی خود به آن نیاز دارید.

[cta_talar text=”بهترین لوکیشن و باغ برای عکاسی” link=”https://www.talarkadeh.com/articles/engagement-ring-selfies” text_color=”#007bff” border_color=”#007bff” bg_color=”#cae3ff”]

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

لباس عروس دخترانه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل