20 مدل لباس مجلسی شیک برای مادر عروس و افراد میان سال

لباس مجلسی مادر عروس

مادر عروس در مراسم عقد و جشن عروسی مسئولیت های زیادی دارد. شما به عنوان مادر عروس باید همه جا و در هر لحظه کنار عروس باشید، از استرس و نگرانی های او بکاهید و همزمان برای انجام برخی از کارهای مراسم عروسی کمک کنید. همچنین چشمان زیادی به دنبال قضاوت لباس مجلسی مادر عروس در سال پذیرایی هستند. اما برای آنکه لباس مجلسی مناسب مادر عروس هم به یکی از دغدغه ها و مشکلات جشن عروسی اضافه نشود، باید حتی از چندین ماه قبل مدل پیراهن و رنگ آن را انتخاب کنید.

بهتر است پیراهن مجلسی برای افراد میان سال با فصل و تم کلی مراسم عروسی همخوانی داشته باشد. سعی کنید لباس مجلسی سنگین و در عین حال مد روز انتخاب کنید و به جای حرف و حدیث ها به سلیقه و نظر شخصی خود اهمیت دهید. در این مطلب سعی کرده ایم بهترین مدل های لباس مجلسی برای مادر عروس را مطابق با انواع سلیقه ها جمع آوری کنیم:

بهترین مدل های لباس مجلسی برای مادر عروس

در ادامه بررسی میکنیم لیستی از لباس های مجلسی مناسب افراد میان سال و همچنین مادر عروس خانم برای شرکت در مراسم عروسی

پیراهن مجلسی مادر عروس مناسب مراسم عروسی رسمی

لباس مجلسی مادر عروس

یک لباس با شکوه با رنگ و مدلی سنگین. مدل یقه و شانه های باز لباس استادانه دوخته شده اند. سادگی این لباس جذابیت آن را دوچندان می کند و به همین دلیل نیز مناسب مراسم عقد و جشن های عروسی رسمی تر می باشد.

لباس مجلسی مادر عروس مناسب فصل سرد سال

پیراهن مجلسی مادر عروس

به طور کلی رنگ های طوسی و خاکستری مناسب لباس مهمانی های زمستانی هستند. این لباس از پارچه ی گیپور و تور دوخته شده و درخشندگی آن در عکس های عروسی نیز نمایان خواهد بود. آستین های کوتاه لباس مجلسی برای هر سنی مناسب است.

شاید برای شما جالب باشد : 15 ایده و مدل مو برای مادر عروس و داماد

پیراهن مجلسی منجوق دوزی شده مناسب مادر عروس

مدل پیراهن مجلسی مادر عروس

سورمه ای رنگی باشکوه برای همه مدل پیراهن مجلسی است و با هر رنگ پوستی سازگاری دارد. منجوق دوزی های آبی اما در بالاتنه و دامن به این پیراهن مجلسی جلوه ی خاصی بخشیده است. لباس مجلسی مناسب مادر عروس باید همیشه کمی زرق و برق داشته باشد.

لباس مجلسی برای مادر عروس که هیچوقت از مد نمی افتد

لباس مجلسی مناسب مادر عروس

اگر به دنبال لباس مجلسی مادر عروس و مادر داماد مناسب برای هر استایلی از جشن عروسی هستید، این مدل را انتخاب کنید. لباس مجلسی زرشکی ساده با یقه ی قایقی طرح دار و آستین های کوتاه. فقط مراقب باشید، چون ممکن است با این لباس جذابیت شما در سالن پذیرایی از عروس هم بیشتر شود!

پیراهن مجلسی مادر عروس برای یک مراسم عروسی بهاری

پیراهن مجلسی گیپور

لباس مجلسی ماکسی که از گیپور و ساتن و تور دوخته شده است.

لباس مجلسی گلدوزی شده مناسب مادر عروس

لباس مجلسی گیپور

درخشندگی این لباس با گلدوزی های روی پارچه ی گیپور و حریر بسیار چشمگیر است. با وجود طرح پارچه، مدل پیراهن مجلسی که در تصویر می بینید اندام شما را متناسب تر نشان می دهد. همچنین ببینید : لباس مجلسی بارداری

پیراهن مجلسی مادر عروس سرشانه باز

پیراهن مجلسی مشکی

پیراهن مجلسی مشکی، خصوصا با چنین مدل زیبایی، طرفداران بسیار زیادی دارد. کمی طرح و منجوق و مروارید هم جذابیت لباس مجلسی مادر عروس را تکمیل می کند.

لباس مجلسی شاین مناسب مادر عروس

لباس مجلسی سایز بزرگ

این لباس به رنگ آبی کلاسیک، با پولک های نقره ای مایل به آبی تزیین شده است و احتمالا شما را به یاد هنرپیشه های قدیمی هالیوود می اندازد.

پیراهن مجلسی کوتاه برای مادر عروس

پیراهن مجلسی کوتاه

اگر طرفدار لباس مجلسی کوتاه هستید، این مدل کرم رنگ را از دست ندهید. طرح پارچه ی این لباس مجلسی برخلاف گیپور های قدیمی شیک و مدرن بوده و انتخابی مناسب برای مادر عروس می باشد.

لباس شب برای مادر عروس

لباس شب برای مادر عروس

لباس شب درخشان با پارچه ی گیپور منجوق دوزی شده و آستین های حریر کوتاه. کمی زرق و برق و تجمل لازمه ی لباس مجلسی برای مادر عروس است! طرح خاص پارچه ی این لباس مجلسی آن را به انتخابی خوب برای جشن های عروسی رسمی تبدیل می کند.

لباس مجلسی ساتن ساده مناسب مادر عروس

لباس مجلسی ساده

و باز هم لباس مجلسی شیک برای مراسم عقد و جشن عروسی رسمی. گیپور و ساتن همیشه بهترین ترکیب برای دوخت لباس مجلسی، خصوصا برای مادر عروس، هستند.

لباس مجلسی مادر عروس از جنس لمه شنی

لباس مجلسی شاین

از پوشیدن لباس های براق و درخشان نترسید. لباس مجلسی شاین و تمام براق نشان دهنده ی روحیه بالا و سرزندگی مادر عروس در مراسم ازدواج است.

پیراهن مجلسی ساده برای مادر عروس

پیراهن ساده ی مجلسی

پیراهن مجلسی ساتن بدون طرح و تزیینات خاص و مناسب مادر عروس. شاید فکر کنید این مدل پیراهن مجلسی برای مادر عروس کمی ساده باشد، اما شیک ترین لباس های مجلسی همیشه ساده ترین ها هستند.

لباس مجلسی دو تکه برای مادر عروس

لباس مجلسی دو تکه

اگر مراسم عروسی دختر شما از دو بخش تشکیل شده و می خواهید هم لباس مجلسی بدون آستین و هم لباس مجلسی پوشیده داشته باشید، این مدل انتخاب مناسبی خواهد بود.

لباس مجلسی یقه هفت برای مادر عروس

پیراهن مجلسی بلند ساتن

برای آنکه همه ی مهمان ها از لباس شما به عنوان مادر عروس تعریف کنند، این مدل پیراهن مجلسی را برای خود بدوزید.

لباس مجلسی شنل دار برای مادر عروس

لباس مجلسی پوشیده برای مادر عروس

اگر برای عروسی دختر زیبای خود بدنبال پیراهن مجلسی شیک، پوشیده و مد روز هستید، این مدل برای شما بسیار مناسب خواهد بود و مناسب سالن عقد نیز می باشد.

لباس مجلسی گیپور برای مادر عروس

لباس مجلسی کرپ کش

این لباس مجلسی بیشتر مناسب اندام های متناسب می باشد، بالاتنه از جنس گیپور و دامن لایه لایه ی آن از جنس کرپ کش دوخته شده است.

پیراهن مجلسی با دامن نیمه برای مادر عروس

لباس مجلسی گل گلی

پیراهنی با طرح گل ، اما ساده و شیک. طرح پارچه ی این لباس بسیار شیک و به روز است و مدل بالاتنه و دامن آن باعث می شود جوان تر به نظر برسید.

لباس مجلسی مخمل برای مادر عروس

لباس مهمانی برای مادر عروس

لباس مجلسی مخمل معمولا مناسب مراسم عروسی در فصل زمستان است. خصوصا این مدل پوشیده ی زیبا با یقه ی هفت و آستین بلند باعث درخشش شما در یک مراسم عروسی زمستانی خواهد شد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد

رویا احمدی
باغ تالار تشریفات ساشا

دیزان عالی همه چی همونی بود که گفتن و خوشبختانه عروسی دختر عموم هم همین تیم گرفتن عالی بود 😍😍

سمیرا اسماعیلی
باغ تالار تشریفات ساشا

چقد مجموعه عالی داشتید و حرفه ای من به عنوان عروس واقعا هیچ استرسی نداشتم و همه چی برنامه ریزی شده بود و شام حتی اضافه اومده بود و محبت کردن پک کردن ما بردیم دیزاین عالی و شمع آرایی گل آرایی هم عالی

لیلی وطن خواه
باغ تالار عمارت سام

مراسم عروسی من در عمارت سام برگزار شد همه چیز عالی و فوق العاده بود . آقای مولایی مدیریت عمارت هم بسیار مرد شریف و مورد اعتمادی هستند و همه چیز طبق قرارداد چه بسا بیشتر برای ما انجام دادن . برای گرفتن مراسم تو عمارت سام تردید نداشته باشید بهترینن

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

برای مراسم جهل تعداد۱۳۰نفرمهمان دارم هزینه رومیخوام درضمن نزدیک بهشت زهراباشه

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

سلام یک تالار خوب برای مراسم چهل میخوام برای۱۳۰نفرمهمان باقیمت به صرفه ولی کیفیت غذاوپذیراییش هم خوب باشه،به نوعی آبرومندانه برگزاربشه