چه وسایلی را در ماه عسل زمستانی همراه خود داشته باشید.


ماه عسل در زمستانبرخلاف باور عموم، ماه عسل در زمستان بسیار شگفت انگیز است. کوه های بلند، زیبا و نفس گیر، برف نرم و درخشان، صحنه های زیبای اسکی و … اما چطور برای این سفر خاطره انگیز زمستانی آماده می شوید و چه چیزهایی را در چمدان خود می گذارید؟ ما در سایت تالارکده توصیه های جالبی را برای وسایلی که باید در این سفر همراه خود ببرید برای شما فراهم کرده ایم.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:چگونه داماد را به مشارکت در کارهای عروسی تشویق کنیم

ماه عسل در زمستان

کفش مناسب

کفش هایی از جنس ضخیم مانند چرم و جیر  می توانند در روزهای سرد سال محافظ گرمایی خوبی برای پا باشند و خیال شما را از بایت یخ نزدن پاهایتان در سرما راحت کنند. در کنار جنس، رنگ کفش هم یکی دیگر از مقولاتی است که در گرم بودن کفش تأثیرگذار است. استفاده از رنگ های تیره مثل مشکی، قهوه ای، زرشکی و سرمه ای باعث جذب نورخورشید می شود و جنس چرمی که رنگ تیره دارد تمام گرمای خورشید را جذب می کند و اینگونه، پای شما گرمای مطبوعی را حس خواهد کرد. یادتان باشد جنس کفش برای روزهای بارانی و برفی و روزهای سرد بی باران و برف متفاوت است. کفش های نبوک و مخمل اصلا گزینه های خوبی برای روزهای خیس از بارش باران و برف نیستند.

اگر می خواهید در روزهایی معمولی و بدون بارش برف و باران از کفشی اسپرت استفاده کنید، بهترین انتخاب کفش های کتانی است. در این روزها سراغ کفش هایی با رویه باز مثل کفش های کالج و …نروید. کتانی هم شیک است و هم در زمستان بیشتر و بهتر از پا محافظت می کند.

ماه عسل در زمستان

دمپایی روفرشی

بعد از یک روز شاد و پرهیجان همراه با پیاده روی زیاد، هنگامی که در هتل یا سوییت لاکچری خود استراحت می کنید، چه چیزی بهتر از یک دمپایی روفرشی زیبا و شیک می تواند از انگشتهای پای شما محافظت کند. بهتر است جنس دمپایی های روفرشی به گونه ای باشد که بتوان به راحتی آنها را شست و مدام نگران آلوده شدنشان نبود. در ضمن سبکی آنها نیز بسیار مهم است. هر چقدر که دمپایی سبک تر باشد ضمن اینکه حمل آنها راحت تر است، ضربه های کوبیده شده به پوست پا هم سبک تر می شود و پوست را تحریک نمی کند.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:4 تا از بهترین تم های عروسی زمستانی

گرم کن پا

پا یکی از نقاط ضعف بدن در فصل زمستان است و اگر تجهیزات لازم برای گرم کردن آن را نداشته باشید، به سرعت یخ می‌زند. گرم‌کن پا یکی از گزینه‌های فرار از یخ زدن پا است که می‌توانید داخل کفش بیاندازید و به مدت 9 ساعت از گرمای آن لذت ببرید. این گزینه برای اسکی و کوهنوردی عالی است.

ماه عسل در زمستان

پوشاک مناسب

در هوای سرد باید چند لایه لباس بپوشید. لایه پوشی به معنی پوشیدن تعدادی لایه های قابل تنفس و هدایت کننده رطوبت است که می توانند یکی بعد از دیگری در آورده شوند. با کم کردن یا اضافه کردن لایه ها، به آن اندازه که فرد احساس راحتی کند می توان باعث افزایش گرما و یا کاهش آن گردید. این کار به شما اجازه می دهد تا در شرایط مختلف آب و هوایی اعم از باران، برف و طوفان بتوانید با دمای محیط سازگار شوید.

در انتخاب لباس برای سفر به ارتفاعات، ابتدا یک لایه زیرین و نازک مانند زیرپوش یا تی شرت نخی را بپوشید. این لایه باید به گونه ای باشد که عرق تن شما را بگیرد. بعد از آن یک لباس آستین دار نازک نخی می تواند انتخاب مناسبی باشد. این لایه به عرق گیری بدن شما و لایه زیرین لباستان کمک می کند. با این حال در ابتدای سفر که هنوز در ارتفاعات گرم پایینی قرار دارید نیز می تواند لباس مناسبی باشد.

لباس مناسب بعدی که برمی دارید، یک گرمکن و در نهایت یک کاپشن خواهد بود. گرمکن در هوای گرم ارتفاعات که وزش باد وجود دارد لازم است. همچنین برای محافظت در مقابل سرمای برف، باران و باد به همراه داشتن کاپشنی مناسب الزامی است که به عنوان لایه نهایی انتخاب می شود.

ماه عسل در زمستان

کرم ضد آفتاب

لزوم استفاده از کرم های ضد آفتاب در هوای ابری زمستان بیشتر است، چرا که تاثیر اشعه مضر آفتاب (ماوراء بنفش) در هوای ابری بیشتر می‌باشد. در صورتی که در فصل زمستان برف بر روی زمین وجود داشته باشد مقادیر زیادی از این اشعه مضر را منعکس می کند، تا آنجا که اثرات مضر آن حتی بیشتر از زمان تابش مستقیم نور آفتاب است. با توجه به اینکه در فصل زمستان و در هوای سرد رطوبت هوا به میزان چشمگیری کاهش می یابد، توصیه می شود حتماً از کرم های ضد آفتاب با اثر نرم کنندگی استفاده کنید.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:ایده هایی شگفت انگیز برای یک عروسی پاییزی

جوراب مناسب

در شرایط آب و هوایی سرد، جوراب به حفظ رطوبت پاها کمک کرده و خطر یخ زدگی را کاهش می‌دهد. با آمدن فصل سرما باید به فکر جوراب های خود باشیم. حتماً در چمدان خود چند جفت جوراب مناسب قرار دهید. جوراب ها انواع مختلفی دارند که در زمستان طبیعتا باید ضخیم و گرم باشند. پیشنهاد ما این است که حتماً یک جفت جوراب پشمی بردارید. البته وقتی هوا کاملا سرد باشد از آنها استفاده کنید چون اگر هوا کمی هم گرم باشد این جوراب ها باعث تعریق بیش ازحد می شوند. جوراب حوله ای هم حتماً همراه داشته باشید. بیشتر آنها داخلشان پرز دارند و برای افرادی که دنبال نرمی و لطافت بیشتر هستند، مناسب اند.

ماه عسل در زمستان

دستکش

دستکش یکی از اکسسوری های ضروری زمستانی است که حتماً باید در ماه عسل همراه خود داشته باشید. اگر از دستکش برای اهداف خاص مثل ورزش کردن و اسکی استفاده می کنید باید به بلندی و کوتاهی آن بیشتر توجه کنید چرا که نیاز دارید قسمت های بیشتری از دست تان را بپوشانید.

اگر قرار است مدت زمان طولانی در موقعیت سرد قرار بگیرید به سراغ خرید دستکش هایی بروید که ایجاد گرمای بیشتر کند و در برابر رطوبت عایق بندی داشته باشد. بهترین کار این است که از یک دستکش آستری و یا نازک  در زیر دستکش اصلی استفاده کنید تا رطوبت بین انگشتان را جذب کند و دست ها را خشک نگاه دارد.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:چگونه تا روز عروسی وزن خود را به میزان دلخواه برسانید

عینک ضد آفتاب

عینک آفتابی خود را فراموش نکنید. در فصل زمستان خورشید زاویه متفاوتی از فصل های گرم با زمین دارد و در آسمان پایین تر دیده می شود و این امر موجب می شود که اگر بیرون هستید بیشتر در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرید مثلا هنگام ورزش یا دیگر فعالیت های بیرون از منزل و این امر می تواند به لایه های داخلی چشم صدمات جدی بزند.

ماه عسل در زمستان

ساک مناسب

یک ساک شیک جای مناسبی برای قرار دادن خریدهایتان در اختیار شما قرار می دهد. یک ساک در چمدان خود قرار دهید و هنگامی که می خواهید به خرید بروید آن را همراه خود داشته باشید.

 

 

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️