اینستاگرام تالار عروسی/رزرو و تخفیفات

اینستاگرام تالار عروسی

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که امروزه در بین کاربران ایرانی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. شما از طریق اینستاگرام سایت تالارکده می توانید باغ های عروسی، تالارهای پذیرایی و تشریفات عروسی مورد نظر خود را به راحتی پیدا کرده و از آخرین تخفیفات آگاه شوید.

واژه اینستاگرام ترکیبی از دو واژه Instant Camera و Telegram به معنی پیام رسانی فوری از طریق عکس و دوربین است. اولین نسخه اینستاگرام در اکتبر ۲۰۱۰ عرضه شد و به سرعت محبوبیت بسیار زیادی کسب کرد به طوریکه تا آوریل ۲۰۱۲ بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر و تا دسامبر ۲۰۱۴ بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر جذب اینستاگرام شدند. با رشد سریع و فراگیر این رسانه اجتماعی سرمایه گذاران بیشتری تمایل به سرمایه‌گذاری در آن پیدا کردند.

اینستاگرام تالار عروسی

در تاریخ ششم ماه سپتامبر سال ۲۰۱۲، شرکت فیسبوک، برنامه اینستاگرام را به ارزش یک میلارد دلار آمریکا (به صورت نقد و سهام) خریداری کرد. در سال ۲۰۱۳ رشد اینستاگرام ۲۳٪ بود در حالیکه فیس‌بوک به عنوان کمپانی مادر تنها ۳٪ رشد داشت. گفته می‌شود اگر اینستاگرام همین رشد را حفظ کند، از فیس‌بوک بزرگتر خواهد شد. اینستاگرام از طریق اپ استور اپل، گوگل پلی و فروشگاه ویندوز فون قابل دسترسی است.

اینستاگرام به کاربران خود اجازه آپلود کردن عکس ها و فیلم ها را به این سرویس می دهد. کاربران می توانند فایل های خود را با فیلترهای گوناگون اصلاح کرده و با تگ ها و اطلاعات مکانی آنها را دسته بندی نمایند. این عکس ها می توانند به صورت عمومی و یا به صورت خصوصی برای برخی از کاربران به نمایش درآیند. کاربران می توانند با استفاده از هشتگ و موقعیت مکانی، محتوای دیگر کاربران را جستجو کرده و عکس های دیگران را لایک کنند و با فالو کردن دیگران آنها را به تایم لاین خود اضافه نمایند.

امروزه اینستاگرام به محلی برای کسب و کار و تجارت آنلاین افراد تبدیل شده است. صاحبان بسیاری از مشاغل و خدمات از بستر این شبکه اجتماعی محبوب برای افزایش تعداد مشتریان خود و عرضه محصولات و خدماتشان استفاده می کنند.

فعال بودن این شبکه اجتماعی قدرتمند و پر طرفدار در ایران و امکان دسترسی آسان به آن باعث شده است که کاربران ایرانی و همچنین صاحبان کسب و کار، شرکت‌ها و سازمان‌های  بسیار زیادی در این شبکه اجتماعی حضور داشته باشند. تا جایی که حتی سازمان‌های دولتی، بانک‌ها و مراکز درمانی و عمومی دولتی و خصوصی و همچنین افراد مشهور ایرانی بسیاری در اینستاگرام حضور دارند.

اینستاگرام تالار عروسی

سایت تالارکده که یک مرجع معتبر و قوی برای معرفی تالارهای پذیرایی و باغ تالارها در تهران و کرج است نیز در این شبکه اجتماعی محبوب حضوری فعال داشته و با معرفی مجلل ترین و شیک ترین تالارهای عروسی و باغ تالارها در اکانت اینستاگرام خود، همچنین ارائه مطالب جالب و کاربردی مانند زیباترین و شیک ترین لباس عروس های ترند، معرفی زیباترین تورهای عروسی مناسب هر لباس عروس و بسیاری مطالب دیگر همراه با عکس ها و فیلم های مرتبط به کمک عروس و دامادهای عزیز برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم عروسی شان می آید.

شما از طریق اکانت اینستاگرام تالارکده می توانید از تخفیفات فصلی و مناسبتی تالارهای عروسی و باغ تالارها مطلع شده و هزینه های عروسی خود را کاهش دهید.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️