6 تا از بایدها و نبایدهای به اشتراک گذاری عروسی در شبکه های اجتماعی

زمانی که شما نامزد می کنید باید در چند ماه (یا سال) آیند خود را آماده برنامه ریزی برای برگزاری مراسم عروسی خود کنید. دوستان و خانواده شما بسیار هیجان زده هستند و نمی توانند منتظر بمانند تا در این راه با شما همگام شوند. ما می دانیم که در این دوره و در این سن و سال، شبکه های اجتماعی به راحتی به شما این امکان را می دهند که هر مرحله و هر قدم از برنامه ریزی عروسی خود را با همه به اشتراک بگذارید، اما این به این معنی نیست که شما باید این کار را انجام دهید. مراقب باشید که همانطور که در حال برنامه ریزی عروسی هستید کارهایی را که می توانید در شبکه های اجتماعی انجام دهید و آنهایی را که نباید انجام دهید، در نظر داشته باشید. در این مقاله 6 تا از بایدها و نباید های به اشتراک گذاری عروسی خود در شبکه های اجتماعی را فراهم کرده ایم.

در رابطه با این موضوع بخوانید:7 اشتباه در مورد شبکه های اجتماعی عروسی که باید از آنها اجتناب کنید

به اشتراک گذاری عروسی در شبکه های مجازی

1- بایدها: بعد از بله گفتن از حلقه نامزدی خود سلفی بگیرید.

نباید ها: قبل از گفتن به دوستان نزدیک و فامیل، خبر نامزدی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

همه تازه عروس ها مشتاق سلفی گرفتن با حلقه نامزدی خود هستند. یک تکه فلز کاملا جدید که مانند هیچ طلا و جواهر دیگری که تا به حال داشته اید، نیست و با تمام وجود می خواهید آن را در معرض نمایش بگذارید. اما قاعده شماره یک اعلام نامزدی شما این است که قبل از گفتن به والدین، پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر و برادر و سایر بستگان و دوستان نزدیک خود، آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک نگذارید. شما می دانید که چگونه احساسات آنها جریحه دار خواهد شد اگر نامزدی شما را از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام بشنوند. و در ضمن شما باید عکس سلفی با حلقه نامزدی خود را در بهترین حالت ممکن با ناخن های مانیکور شده بگذارید زیرا این اتفاق همیشه رخ نمی دهد.

2- بایدها: عکس هایی شاد و خوشحال از خود و نامزدتان به اشتراک بگذارید.

نبایدها: در تمام عکس ها دست همراه با حلقه خود را بر روی سینه نامزد خود قرار دهید.

نامزد شدن به این معنا نیست که شما باید هر بار که عکس خود را با شریک زندگی تان به اشتراک می گذارید، خودتان را به صورت استراتژیک طوری تنظیم کنید که حلقه شما جلو و در مرکز قرار گیرد. چهره خندان شما کافی است و هر چیزی را به اندازه کافی می گوید.

3- بایدها: در برنامه ریزی عروسی لحظات خاص را برای دوستان و خانواده خود بروزرسانی کنید و به اشتراک بگذارید.

نبایدها: هر جزئیات کوچکی را به اشتراک بگذارید.

شما لباس خود را انتخاب کرده اید. بسیار عالی است. اجازه دهید دیگران از این موضوع با یک عکس زیبا از شما و همراهان خریدتان در مقابل فروشگاهی که لباس را از آن خریداری کرده اید یا در سالنی که لباس های عروسی در آن واقع شده، خبردار شوند.

اما اگر عکاسان و فیلمبردارن مورد نظر شما قبلاً رزرو شده اند، یا شیرینی فروشی که شما به آن علاقه دارید، طعمهایی را که انتخاب کرده اید ندارند، یا دوست صمیمی شما به دلایلی نمی تواند ساقدوش تان باشد، لازم نیست این لحظات را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اینترنت مجله شخصی شما نیست. اگر نیاز دارید که با کسی صحبت کنید و یا از کسی راهنمایی بخواهید؟ با مادر یا دوست صمیمی خود تماس بگیرید و با آنها درباره وضعیت و مشکل تان صحبت کنید. یا می توانید در سایت های عروسی که مختص انجام این کار هستند مشکل خود را مطرح کنید و از کارشناسان یا مردمی که به این منظور به آن سایت آمده اند سوال بپرسید.

به اشتراک گذاری عروسی در شبکه های مجازی

4- بایدها: یک هشتگ عروسی ایجاد کنید.

نبایدها: بی مورد و غیرلازم از آن استفاده کنید.

یکی از بخش های سرگرم کننده برنامه ریزی عروسی به کار گرفتن هشتگ عروسی است. این یک راه عالی برای دوستان و خانواده برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم هایی است که در روز عروسی از خود و شما می گیرند. اما یک عکس از شما در باشگاه و یک بعد از ظهر جمعه دلپذیر با هشتگ عروسی؟ احتمالا شما می توانید این هشتگ را ترک کنید.

5- بایدها: شمارش معکوس تا روز عروسی

نبایدها: شمارش معکوس از روز عروسی

در حالی که به اشتراک گذاری پست هایی که هر روز وضعیت قبل از عروسی شما را با اینکه چند روز باقی مانده نشان می دهد، کمی زیاده روی است، ما فکر می کنیم این موضوع مساله ای ایجاد نمی کند و می تواند جالب باشد. اما پس از عروسی منتظر رسیدن مناسبت های خاص و سالگرد ها باشید تا سلفی های بامزه از خود و همسرتان به اشتراک بگذارید. اگر هر ماه دو سه تا از عکس های مشترک خود را به اشتراک بگذارید احتمال کمتری وجود دارد که با آنفالو های فراوان مواجه شوید.

6- بایدها: به محض اینکه عکس های روز عروسی خود را از عکاس دریافت کردید آنها را به اشتراک بگذارید.

نبایدها: به اشتراک گذاری عکس های عروسی خود را ماه ها یا سال ها بعد از عروسی ادامه دهید.

هنگامی که عکس های عروسی را از عکاس دریافت می کنید، می توانید یک یا دو   آلبوم در فیس بوک، یا اینستاگرام قرار دهید و از این لحاظ کاملاً احساس راحتی کنید. (قراردادی که با عکاس خود بسته اید را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که شما مجاز به اشتراک گذاری عکس ها در رسانه های اجتماعی هستید و نیز اگر نیاز به علامت گذاری به ترتیب باشند، چند عدد می توانید به اشتراک بگذارید.) دوستان و خانواده شما مشتاق خواهند بود تا آنها را ببینند و عکس خودشان را نیز پیدا کنند. اما شش ماه پس از عروسی هنوز هم عکس های خود را به اشتراک می گذارید؟ یا حتی یک سال بعد؟ این کار را انجام ندهید. ما می دانیم که شما هنوز هم در جو عروسی هستید و بسیار هیجان زده هستید تا عکس های بیشتری به اشتراک بگذارید. اما به ما اعتماد کنید، دوستان شما در فیس بوک به احتمال زیاد مانند شما احساس نخواهند کرد. و به اشتراک گذاری یک عکس از شما در حالیکه در لباس عروسی خود عالی به نظر می رسید با یک دوست که در عروسی مهمان شما بوده (و چشمانش در تصویر نیمه بسته است) برای تبریک روز تولد؟ اصلاً ایده خوبی نیست.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟