22 مدل عکس عروسی که باید بگیرید، ژست های عروس 2024

همه عروس‌ها می‌دانند که عکس عروسی یکی از مهم‌ترین بخش‌های روز عروسی است، بنابراین توصیه می‌شود قبل از فرا رسیدن این روز بزرگ، فهرستی از انواع عکس‌هایی که باید بگیرید، تهیه کنید. عکس‌های روز عروسی بخشی از خاطرات ماندگار شما خواهند بود. به‌همین‌دلیل، زوج‌های جوان به‌ویژه عروس خانم‌ها تمایل دارند از تمامی لحظات این روز، عکسی به یادگار داشته باشند.

مدل های مختلف عکاسی عروسی

قدم اول برای تهیه لیست مدل‌های مختلف عکس‌ عروسی، انتخاب آتلیه عروس است. عکاس‌‌هایی که در زمینه عکاسی عروس فعالیت می‌کنند، ایده و خلاقیت لازم در این حوزه را داشته و با انواع مختلف عکاسی از عروس و داماد آشنا هستند. با این وجود بهتر است خودتان نیز اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید. از این‌رو در این مقاله فهرستی از بهترین مدل‌های عکاسی از تمامی لحظات مراسم عروسی آورده شده است. این مقاله دیدتان را در مورد مدل‌های مختلف عکس‌‌هایی که باید در این روز بگیرید گسترده‌تر خواهد کرد.

پیشنهادات تالارکده

تهرانپارس- بلوار شاهد ...
پاسداران - نبش بوستان ششم
تهرانپارس- بلوار شاهد ...
پاسداران - نبش بوستان ششم

زیباترین ژست های عاشقانه عروس و داماد

این نکته را درنظر داشته باشید که لازم نیست همه عکس‌های مراسمتان را چاپ کنید؛ بلکه می‌توانید نسخه الکترونیک عکس‌ها را از عکاستان تحویل بگیرید. سال‌ها بعد وقتی به سراغ آرشیو عکس‌های عروسیتان می‌روید، تمامی لحظات زیبای آن روزها مانند خاطره خرید لباس عروس و جواهرات و یا آماده کردن متن کارت دعوت عروسی، با جزئیات برایتان تداعی خواهد شد.

ژست عروس و داماد

جذابترین مدل های ژست عروس و داماد

ژست عروس و داماد در باغ

ژست عروس و داماد در باغ

عکس های عروس و داماد در طبیعت

عکس های عروس و داماد در باغ با ژست های متنوع

ژست های عاشقانه عروس داماد در باغ

عکاسی از مراحل آماده‌سازی کارت دعوت عروسی:

عکاسی از کارت دعوت عروسی

اگر مایلید که از کارت دعوت عروسی‌تان عکس یادگاری داشته باشید؛ در مورد جزئیات آن با عکاس خود صحبت کنید. البته عکاسی از تمامی این لحظات توسط عکاس مراسم، هزینه بیشتری برایتان به‌همراه خواهد داشت. درصورتیکه بودجه اختصاص یافته به عکاسی از مراسم عروسی‌تان محدود است، می‌توانید از تلفن همراه یا دوربین‌ شخصی برای ثبت عکس‌های یادگاری از کارت دعوت عروسی استفاده کنید.

عکاسی از زمان آماده شدن عروس در آرایشگاه:

مدل های عکاسی عروسی

معمولاً تمامی عکاس‌های مراسم عروسی، ثبت لحظات میکاپ عروس و حاضر شدن داماد را در نظر دارند و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند. لذا بهتر است جدول زمانبندی روز مراسم عروسیتان را در اختیار عکاس یا عکاسان خود قرار دهید تا بدانند چه زمانی برای عکاسی از شما در آرایشگاه حاضر باشند.

عکاسی از جواهرات عروس و اکسسوری‌‎های داماد:

عکاسی از جواهرات عروس

جواهرات و اکسسوری‌ها نقش مهمی در استایل نهایی روز عروسیتان دارند و قطعاً زمان زیادی را صرف انتخاب و خرید آنها خواهید کرد. بنابراین، بهتر است عکسی از تمامی جواهرات و اکسسوری‌هایتان به یادگار داشته باشید.

عکاسی از لحظه آماده شدن و پوشیدن لباس عروس:

عکاسی از لحظه پوشیدن لباس

لحظه‌ای که لباس عروستان را به‌تن می‌کنید، بسیار باشکوه و به‌یادماندنی است. گرفتن عکس عروس از لحظه‌ای که مادر یا خواهرتان در پوشیدن و بستن زیپ لباس کمکتان می‌کند، می‌تواند ایده جذابی برای عکاسی باشد.

عکاسی از کفش عروس:

مدل های متنوع عکاسی از مراسم عروسی

ممکن است بخواهید از این مورد صرف نظر کنید اما اگر کفش‌های روز عروسیتان بی‌نظیر و خاص هستند و تنها برای این روز به‌خصوص طراحی شده‌اند، بهتر است تصویر آن را مستند کنید.

عکاسی پرتره از عروس:

عکاسی پرتره از عروس

روز عروسی مختص شخص شما و زمانی است که باید در کانون توجه قرار بگیرید و بیش از همیشه بدرخشید. بنابراین از دوربین خجالت نکشید و از انداختن عکس تکی عروس فرار نکنید، از عکاس بخواهید تا زمان ویژه‌ای را به ثبت پرتره از شما در لباس عروستان اختصاص دهد.

عکاسی از تور سر عروس:

عکاسی از تور عروس

اگر تور سر بخشی از استایل شما در روز عروسیتان هست، حتماً از زاویه‌ای مناسب، زیبایی و طرح آن را به تصویر بکشید، بهتر است برای ژست عکاسی عروسی با تور به طوری زاویه دوربین عکاسی را که صورت شما در این تصویر نمایان شود، به دلیل اینکه تور لباس عروس با پس زمینه صورت شما بسیار زیبا و جذاب می‌شود.

عکاسی از دسته گل عروس:

عکاسی از دسته گل عروس

دسته گل عروس یکی از زیبایی‌های استایل او است. حتماً در روز عروسیتان از عکاس مراسم بخواهید که تصویری از شما درحالیکه با دست گلتان ژست گرفته‌اید، ثبت کند، در انتخاب ژست عکس عروس با دسته گل عروس حساسیت زیادی به خرج دهید به دلیل اینکه سالیان بعد دسته گل مصنوعی عروس و یا طبیعی بسیار برای شما خاطره انگیز می‌شود.

عکاسی از داماد:

مدل های عکاسی از داماد

اکنون نوبت داماد است تا در مقابل دوربین قرار بگیرد، قبل از این لحظه حتماً به او بگویید که چقدر ظاهرش جذاب و دوست‌داشتنی است؛ به دلیل این موضوع می‌تواند تا حد زیادی بر اعتماد به نفس داماد در هنگام ژست عکاسی عروسی تاثیر بسزایی بزارد.

ثبت اولین لحظه رویارویی عروس و داماد با یکدیگر:

مدل های عکاسی عروس و داماد

لحظه‌ای که داماد برای برداشتن عروس به آرایشگاه می‌رود و او را برای اولین بار در لباس عروس می‌بیند، یکی از زیباترین و بهترین لحظات زندگی او خواهد بود. ثبت این لحظه و واکنش‌ عروس و داماد در اولین دیدار پس از آماده شدنشان، یکی از بایدهای عکاسی از مراسم عروسی است.

عکاسی از لحظه‌های دو نفره:

انواع عکس های عروسی

یکی از ایده‌های فوق‌العاده برای عکاسی در مراسم عروسیتان، دور شدن از مهمان‌ها و رفتن به مکانی خلوت برای عکاسی است. با این کار می‌توانید لحظات خوبی را در کنار شریک زندگیتان برای گرفتن چند عکس دونفره خاص سپری کنید.

عکاسی از لحظات زیبای مراسم عروسی:

عکس عروسی

معمولاً عکاسی از لحظات خاص مراسم عروسی، در فهرست عکاس مراسم قرار دارد. با این حال، یکی از ایده‌های جذاب، عکاسی از لحظات حضور مهمان‌ها روی استیج است که حس شادی و نشاط را منعکس می‌کند. به عکاس فضای کافی بدهید تا لحظات رقص و شادی شما به همراه مهمان‌ها را ثبت کند.

عکاسی از خردسالان حاضر در مراسم عروسی:

عکاسی مراسم

شیرینی و معصومیت چهره کودکان همواره دلنشین و ستودنی است. حتماً از عکاستان بخواهید تا چند عکس از کودکان آن هم زمانی‌که در حالت طبیعی خود هستند، بگیرد.

عکاسی از مکان برگزاری مراسم:

عکاسی از محل عروسی

مکان برگزاری مراسم می‌تواند تالار یا باغ تالار باشد. حتی ممکن است مراسم را در کنار ساحل یا در منزل شخصیتان برگزار کنید. فرقی نمی‌کند که این مکان کجا باشد، در هر حال عکاسی از نمای کلی محل برگزاری مراسم عروسی، جایی که همه اتفاقات شیرین در آنجا رقم می‌خورد، خالی از لطف نخواهد بود.

لحظه ورود عروس و داماد به محل برگزای مراسم:

عکاسی از لحظه ورود عروس و داماد

لحظه ورود عروس و داماد به سالن درحالی‌که دست در دست یکدیگر دارند، یکی از لحظات به‌یادماندنی نه تنها برای خودشان بلکه برای خانواده‌ها و مهمانان حاضر در مراسم است. بنابراین ارزشش را دارد که این لحظه را برای همیشه ثبت و جاودانه کنید.

عکاسی از لحظه به دست کردن حلقه‌ها:

عکس از حلقه ها

شاید مهم‌ترین لحظه مراسم عروسی همین لحظه باشد. بنابراین ثبت تصویری به‎‌یادماندنی از این لحظه ناب را فراموش نکنید، برای این کار بهتر است از عکاسی باتجربه و حرفه‌ای استفاده کنید.

عکاسی از لبخندهای طبیعی عروس و داماد:

عکس ناگهانی در مراسم عروسی

عکاس مراسم باید آماده شکار تمامی لحظات خاص در مراسم عروسیتان باشد. با این وجود بهتر است قبل از مراسم به او یادآوری کنید که از لبخندهای طبیعی و لحظات ناگهانی نیز عکس بگیرد.

عکاسی از اولین بوسه عروس و داماد:

عکس از اولین بوسه عروس و داماد

تردید نداشته باشید که این عکس یکی از زیباترین عکس‌های آلبوم عروسیتان خواهد بود. بنابراین مطمئن شوید در حین ثبت این لحظه کسی جز خودتان در مقابل لنز دوربین نباشد.

عکاسی از طراحی سالن، گل‌آرای و چیدمان میزهای پذیرایی:

عکاسی از چیدمان میز عروسی

تیم تشریفات مراسم عروسیتان زمان زیادی را صرف دیزاین سالن و چیدن میزهای پذیرایی کرده‌اند تا همه چیز مطابق میل شما باشد. بنابراین ثبت تزئینات و گل‌آرایی سالن و میزها از زوایای مختلف به‌ویژه از نمای بالا، می‌تواند یادآور جزئیات بهترین روز زندگیتان باشد.

عکاسی از اولین رقص عروس و داماد:

عکاسی از رقص عروس و داماد

در حین رقصیدن نگران حالات صورت یا بدن خود نباشید. عکاس شما می‌داند در کدام لحظه و در چه حالتی تصویرتان را ثبت کند.

عکاسی از کیک عروسی:

مطمئن شوید قبل از بریدن کیک، عکاستان از آن عکس گرفته باشد.

عکاسی از کیک عروسی

ثبت تصویر لحظه بریدن کیک:

عکس از لحظه بریدن کیک

ثبت این لحظه شیرین و تکرارنشدنی را به عکاستان یادآور شوید.

عکاسی در آینه:

عکاسی عروس

از هیچ فرصتی برای ثبت این خاطرات زیبا و این شب به یاد ماندنی غافل نشوید، از عکاس خود بخواهید هر جایی که نیاز بود از شما برای عکس‌ برداری و ثبت این خاطرات رؤیایی استفاده کند، عکاسی در آینه یکی از جذاب‌ترین نوع عکاسی عروس می‌باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم در آلبوم عکس عروسی خود حتماً جای عکاسی در آینه را خالی کنید.

عکاسی فانتزی عروس و داماد:

عکاسی فانتزی مراسم عروسی

ژست عکس عروس

ژست عکاسی مراسم عروسی

عکس‌های فانتزی ماندگارترین و زیباترین عکس‌های یک آلبوم عکس عروسی هستند، به دلیل اینکه این عکس‌‌ها نشان دهنده لحظات خوشی می‌باشد که دارید سپری می‌کنید.

همچنین در عکس‌های فانتزی شما دستتان برای انتخاب ژست خود بسیار باز تر می‌باشد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • سیدخالد

    ژست های عالی و زیبایی هست. واقعا دوسشون داشتم.

    پاسخ
  • بدون نام

    پست عالی و کاربردی بود. سپاس

    پاسخ
  • نازنین

    مقاله بسیار آموزنده ای بود ممنون

    پاسخ