نکاتی که باید به دی جی مراسم عروسی تاکید کرد

عملکرد دی‌ جی در مراسم عروسی از مهم‌ترین فاکتورهای برگزاری هرچه بهتر مراسم می‌باشد، به این دلیل که اگر دی‌ جی باب میل زوجین و همچنین مهمانان گرامی‌تان نباشد ممکن است تا حد زیادی از انرژی مراسم شما بکاهد، در ادامه باهم به مهم‌ترین نکاتی که می‌بایست قبل از برگزاری مراسم با دی ‌جی هماهنگ کنیم می‌پردازیم:

 از دی جی مراسممون چه خواسته‌هایی داشته باشیم؟

یادتان باشد برای برگزاری یک مراسم بی‌نقص و ساختن شبی رویایی برای مهمانان گرامی‌تان باید همه‌ی جوانب را در نظر بگیرید، دی‌جی هم از این قاعده مستثنا نیست، سعی کنید در مرحله‌ی اول بهترین دی جی ممکن را انتخاب کنید و در مرحله‌ی دوم تمام نکات زیر را با دی جی هماهنگ کنید تا در حین مراسم تداخل در کار شما نیفتد.

دی جی مراسم عروسی

  • با دی‌جی هماهنگ باشید!

قبل از شروع مراسم یک لیست از آهنگ‌هایی که برای مراسمتان در نظر گرفتید را به دی‌ جی عروسی یا عقد تحویل دهید، توجه داشته باشید که در لیست ذکر کنید که کدام آهنگ در کجا باید پخش شود به‌عنوان‌مثال آهنگ ورود، آهنگ رقص‌ها و…

  • نبایدها را با دی‌جی در میان بگذارید

یادتان باشد حتماً قبل شروع مراسم آهنگ‌هایی که به ‌هیچ‌وجه دوست ندارید در مراسم شما پخش شوند را با دی‌ جی در میان بگذارید، به‌عنوان‌مثال شما دوست ندارید آهنگ‌هایی که اسم دختر هستند پخش شود و یا اسامی خوانندگانی را که موردپسند شما نیستند را به دی ‌جی اعلام کنید تا در حین مراسم با مشکل مواجه نشوید.

همچنین ببینید : آهنگ ورود عروس و داماد به تالار

  • در هنگام رقص حرف زدن ممنوع!

حتماً قبل از مراسم به دی ‌جی خود تأکید کنید در هنگام رقص عروس و داماد به هیچ عنوان صحبت نکند و با آهنگ همخوانی نکند، به دلیل اینکه این بخش جز مهم‌ترین قسمت‌های یک مراسم در فیلم عروسی می‌باشد که ممکن است با کوچک‌ترین اشتباه نمایش این رقص به نحو احسنت برگزار نشود.

  • فقط با شما ارتباط داشته باشد!

قبل از مراسم از دی ‌جی خواهش کنید که به حرف مهمانان گوش ندهد و آهنگ‌های درخواستی آن‌ها را اجرا نکند، به این دلیل که هر یک از مهمان‌ها آهنگ‌های موردعلاقه متفاوتی دارند و درخواست‌های متفاوتی می‌دهند همین نکته باعث می‌شود آهنگ‌های پخش شده بر طبق لیست پیش نرود و در نهایت باعث بی‌نظمی و اختلال درروند مراسم شود، با دی جی هماهنگ کنید که فقط به درخواست شما آهنگ‌ها را عوض کند.

  • تایم زدن آتش را به دی جی اعلام کنید

زدن آتش در حین رقص و پای‌کوبی یکی از هیجان‌انگیزترین کارهایی می‌باشد که می‌تواند در لحظه انرژی مراسم شما را زیاد کند؛ زمانی این تأثیرگذاری زیادتر می‌شود که زدن آتش هماهنگ با نقطه اوج آهنگ اتفاق بیفتد، برای رقم زدن چنین لحظه‌ی هیجان‌انگیزی تایم آهنگتان که در آن لحظه باید آتش بزند را به دی‌ جی اعلام کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

اهنگ خواننده زن برای رقص عروس
نکات انتخاب آهنگ برای پرتاب گل عروس
آهنگ برای جهاز برون عروس جدید
رقص چاقو خواهر عروس

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!