9 ویژگی سالن عقد روباز

مراسم عقد یکی از مراسم‌های پراهمیت و خاطره‌انگیز در طول مراحل ازدواج می‌باشد؛ برگزاری این مراسم در سالن عقد فضای باز و روباز به علایق و تصمیم عروس و داماد برمی‌گردد.

سالن عقد روباز

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا صاحبان مجالس عقد قبل از اولویت قرار دادن برگزاری مجلل مراسم عقد خود به فکر سلامتی مهمانان خود بودند و همین موضوع باعث شد افراد کثیری به سمت سالن‌ عقد در فضای باز رو بیاورند و همین دلیل کافی بود تا برگزاری مراسم‌های عقد در محضر عقد روباز و… قوت بگیرد.

 

مدیران سالن‌های عقد به فکر برگزاری تجملی‌تر مراسم‌های مراجعه کنندگان خود بیفتند، از این رو اگر شما به دنبال برگزاری بی‌نقص و شیک مراسم عقد خود هستید سالن عقد شیک در فضای باز یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شما می‎‌باشد، ما در ادامه قصد داریم ویژگی‌های مهمی در رابطه با برگزاری مراسم در محضر عقد روباز و … را بگوییم.

قبل از رزرو سالن عقد شرایط آب و هوایی را بسنجید

یکی از مهم‎‌ترین نکاتی که در هنگام رزرو سالن عقد در فضای باز باید به آن توجه کرد شرایط آب و هوایی می‌باشد، عدم توجه به این نکته موجب اتفاقات بدی همانند بارش باران، بارش برف، طوفان و… می‌شود پس لزومی می‌باشد که قبل از رزرو سالن شرایط آب و هوایی تاریخ برگزاری مراسم خود را بسنجید.

برگزاری عقد در فضای باز محضر عقد

کف پوش محضر عقد روباز را چک کنید

کف پوش در زیبایی محضر عقد روباز تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد اما این زیبایی نباید به هر قیمتی باشد به عنوان مثال کف‌پوش چمن طبیعی جذابیت بسیار زیادی دارد اما می‌تواند برای شما دردسرساز شود به دلیل اینکه اگر کمی خیس شود لباس مهمانانتان، پارچه‌های آویزان و… را کثیف می‌کند و این موضوع باعث آزردگی مهمانان شما می‌شود و ممکن برای آن ها خاطرات تلخی را رقم بزند.

نورپردازی نقطه قوت سالن عقد روباز

در سالن عقد فضای باز و محضر روباز به دلیل عدم دسترسی به نور طبیعی نورپردازی درست و تخصصی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در آن رعایت شود.

همان‌طور که نورپردازی درست و اصولی یکی از نقطه‌‌های قوت سالن‌های عقد فضای ‌باز است و باعث جذابیت دو چندان آن می‌شود، در مقابل نورپردازی بد باعث بی‌کیفیت شدن و کم‌نور شدن عکس‌های مراسم عقد می‌شود و از شکوه مراسم شما کم می‌کند.

اما اگر این کار به دست متخصصی با تجربه انجام شود می‌تواند فضایی رؤیایی با بهترین لوکیشن‌های عکاسی را برای شما فراهم کند و همین‌طور این مسئله در شیک برگزار شدن مراسم شما تاثیر بسزایی دارد؛ برای این کار می‌توانید نورها را به صورت ریسه‌های بلند و کوتاه با رنگ‌های مختلف به خصوص آبی و سفید آویزان کنید، این کار می‌تواند فضایی رمانتیک را برای شما بسازد.

دیزایین سفره عقد فضای باز را جدی بگیرید

همان‌طور که در فضای باز چیدمان درست و مجلل سفره‌ی عقد و گل‌آرایی و سفره‌آرایی در کنار نورپردازی اصولی می‌تواند باعث شود سفره‌ی عقد در مراسم شما همانند الماس بدرخشد، به همان‌قدر در صورت عدم رعایت نکات در تزیین سفره عقد باعث می‌شود سفره عقد بسیار کوچک به نظر برسد و جلوه‌ی واقعی خود را از دست بدهد، پس حتماً به این نکته توجه داشته باشید که در تزیین سفره‌ی عقد از یک متخصص با تجربه استفاده کنید.

دکوراسیون منحصر به فرد، اصلی‌ترین معیار محضر روباز

یکی از مهم‌ترین دلیلی که اکثر افراد به سمت سالن عقد در فضای باز می‌روند ظاهر تجملی و سالن عقد شیک و لوکس می‌باشد، انتظار این افراد از یک محضر روباز بالا بردن کیفیت عکس‌ها و فیلم‌های مراسم عقد خود می‌باشد.

از این رو می‌توان از دکوراسیون شکیل محضر عقد روباز به عنوان یکی از اصلی‌ترین معیارهای انتخاب آن یاد کرد.

فاکتورهایی همانند گل‌آرایی منحصر به فرد، شمع‌آرایی خاص و … بسیار در برگزاری لوکس مراسم شما تأثیر می‌گذارد.

خدمات با کیفیت را در اولویت قرار دهید

مراسم عقد در محضر روباز با سالن‌های عقد پوشیده دارای تفاوت‌هایی می‌باشد، به عنوان مثال در سالن عقد فضای باز اغلب در کنار پذیرایی آماده به سرویس‌دهی برای وعده‌های شام و ناهار نیز می‌باشند، اکثراً دیزایین جایگاه عروس و داماد در سالن عقد فضای باز بسیار شگفت‌انگیز تر از فضای بسته می‌باشد پس با کمی سخت‌گیری در انتخاب سالن عقد می‌توانید صحنه‌ای دل‌‍نشین با حضور عروس و داماد را در خاطرات خود ثبت کنید.

پارکینگ اختصاصی را فراموش نکنید

تفاوتی ندارد سالن عقد شما در فضای باز باشد یا پوشیده، وجود پارکینگ اختصاصی جزء اصلی‌ترین فاکتورهای یک سالن عقد ایده‌آل می‌باشد. قطعاً شما تمایل ندارید مهمانان شما در شب مراسم سرگردان در خیابان‌ها به دنبال جای پارک باشند و نتوانند به موقع در مراسم عقد شما حضور پیدا کنند، پس بهتر است برای جلوگیری از این موضوع در هنگام انتخاب سالن عقد به وجود پارکینگ اختصاصی اهمیت زیادی بدهید.

عکاس و فیلم‌بردار، ضامن ثبت خاطرات شما

برخی از سالن‌های عقد فضای باز و یا محضر عقد روباز دارای فیلم‌بردار و عکاس اختصاصی و متخصص هستند که در این صورت شما دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌ای به صورت جداگانه برای عکاس و فیلم‌بردار ندارید که این موضوع باعث می‌شود هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ زمانی صرفه‌جویی کنید، اگر هم سالن عقد مدنظر شما دارای این مزیت نبود حتماً در انتخاب فیلم‌بردار و عکاس مراسمتان دقت کافی را به خرج دهید به دلیل این که آن ها ضامن ثبت خاطرات یک شب به یاد ماندنی برای شما هستند.

با آتش بازی شبی در سالن عقد فضای باز به یادماندنی را بسازید

مراسم آتش بازی در سالن‌های عقد پوشیده معمولاً در هنگام ورود عروس و داماد انجام می‌شود، اما یکی از مزیت‌های بسیار مهم سالن‌های عقد فضای باز این است که در مواقع خاص می‌توان صحنه‌های شگفت‌انگیزی ساخت به عنوان مثال شما می‌توانید در هنگامی که عروس خانم جواب بله را داد آتش بازی را انجام بدهید که این موضوع می‌تواند جذابیت مراسم شما را دو چندان کند.

  • برخی نکات قبل از رزرو محل انتخابی :
  • دسترسی مناسب به مکان
  • وجود فضای پارک مناسب یا پارکینگ اختصاصی
  • کیفیت خوب غذا و پذیرایی سالن
  • بررسی تشریفات و خدمات ارائه شده
  • بررسی اکسسوری های موجود در محضر و سالن

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️