تالار عروسی چه ویژگی های باید داشته باشد

انتخاب یک تالار عروسی ایده آل مطابق با نیازهای هر فرد کاری زمان بر و البته مهم است. چرا که در شب عروسی شما مهم ترین رویداد زندگی تان در حال رقم خوردن است. پس کیفیت و زیبایی تالار پذیرایی بسیار حائز اهمیت است.

برخی افراد تمایل دارند تا از تالارهایی استفاده نمایند که قبلا از کیفیت و پذیرایی آن اطمینان داشته اند ولی از آنجا که ممکن است تالاری که قبلا در آن مراسمی را شرکت کرده اند اکنون قدیمی شده باشد و یا در دست مالکان دیگری باشد و دیگر آن کیفیت گذشته را نداشته باشد.

و یا به جهت نوآوری و فرار از تکرارها به دنبال تالاری جدید و مدرن هستند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اکنون قصد انتخاب تالار با معیارها و نیازهای خاص هستید سایت تالار کده می تواند به شما کمک کند.

تالار پذیرایی

این سایت با دسته بندی های مختلف تالار، باغ تالار و هتل کار شما را آسوده کرده است. جستجوی پیشرفته که در این سایت قرار دارد می تواند به شما در پیدا کردن تالاری که به معیارهای شما نزدیک تر باشد کمک کند.

ویژگی های یک تالار عروسی ایده آل و مناسب

 کیفیت سالن :

قطعا مهمترین مسئله در انتخاب تالار کیفیت، زیبایی و دکوراسیون یک تالار است. هنگام انتخاب تالار می بایست نوع دکوراسیون، بلندی سقف ها و ورودی را در نظر بگیرید

 بررسی کیفیت صندلی ها میزها :

از آنجا که مهمانان شما ممکن است زمان زیادی را در تالار پذیرایی باشند می بایست مکانی که آنها در این زمان استفاده میکنند راحت باشد که احساس سختی نداشته باشند.

از این جهت صندلی های مبله و تعداد آنها در دور یک میز را در نظر بگیرید که مهمانان شما احساس راحتی داشته باشند.

بررسی سرویس بهداشتی:

از فردی که میزبان شماست و در حال نمایش دادن سالن هاست بخواهید تا سرویس های بهداشتی و آشپزخانه را نیز به شما نشان دهد و از وجود پاکیزگی و امکانات لازم مطمئن شوید.

 بررسی سیستم های گرمایشی و سرمایشی :

به دقت بررسی کنید که تالار عروسی انتخابی شما از چه تجهیزاتی جهت گرمایش یا سرمایش تالار استفاده می کند. در نظر داشته باشید با توجه به اینکه ممکن است تعداد مهمانان شما زیاد باشند این تجهیزات امکان رسانده هوا به درجه مناسب و تهویه مناسب را داشته باشند.

 سیستم برق اضطراری :

به هر حال ممکن در شب مراسم شما به هر دلیل دچار قطعی برق شوید. بخصوص اگر مراسم شما در باغ تالار است این موضوع می تواند بسیار اهمیت داشته باشد. از وجود برق اضطراری در تالار اطمینان کسب نمایید.

محل قرار گرفتن تالار:

یکی از نکات مهمی که می بایست حتما به آن دقت کنید موقعیت تالار پذیرایی است. تالار باغ تالار انتخابی شما باید در نزدیکی آتلیه و آرایشگاه شما باشد تا زمان زیادی را در ترافیک و راه نباشید اگر محل برگزاری شما باغ تالار است و عمده باغ های عروسی اطراف شهر هستند زمان بندی لازم را در نظر بگیرید.

این اصلا قشنگ نیست که عروس و داماد به مهمترین شب زندگی شان دیر برسند و مراسم مد نظرشان که مدت ها روی آن برنامه ریزی کرده اند نرسند.

ضمن اینکه دسترسی تالار برای مهمانان باید راحت باشد. می توانید از محل برگزاری مراسم عروسی خود یک لوکیشن تهیه کرده و بر روی گوشی های مهمانان خود ارسال نمایید تا در پیدا کردن مسیر کار ساده تری داشته باشند.

بررسی کیفیت غذا و پذیرایی :

حتما قبل از ثبت قرارداد از کیفیت غذا مطمئن شوید. همچنین تعداد مهمانداران حاضر در سالن را نسبت به تعداد مهمانان خود جویا شوید .

تالار کده – مرجع تالار پذیرایی، باغ تالار و هتل

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

لیلی وطن خواه
باغ تالار عمارت سام

مراسم عروسی من در عمارت سام برگزار شد همه چیز عالی و فوق العاده بود . آقای مولایی مدیریت عمارت هم بسیار مرد شریف و مورد اعتمادی هستند و همه چیز طبق قرارداد چه بسا بیشتر برای ما انجام دادن . برای گرفتن مراسم تو عمارت سام تردید نداشته باشید بهترینن

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

برای مراسم جهل تعداد۱۳۰نفرمهمان دارم هزینه رومیخوام درضمن نزدیک بهشت زهراباشه

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

سلام یک تالار خوب برای مراسم چهل میخوام برای۱۳۰نفرمهمان باقیمت به صرفه ولی کیفیت غذاوپذیراییش هم خوب باشه،به نوعی آبرومندانه برگزاربشه

بدون نام
مجموعه تالارهای قصر یاس

سلام برای ۲۰۰ نفر منو اقتصادی چقدر درمیاد؟؟ پکیج ارایش عروس و ماشین عروس اینا هم دارین؟

بدون نام
تالار پذیرایی کشتی ارم

سلام برای ۲۰۰ نفر مهمون منوی اقتصادی چقد میشه؟؟

مرادخانی
باغ تالار باشگاه سپهر پلاس

میشه قیمت سلف برای۱۳۰نفر را برام ارسال کنید

سید
جدایی مهدی قایدی از همسرش

از همون اولش معلوم بود که زن قایدی،،یه حول درجه یک هست و از اون تازه به دوران رسیده ها که از هر کاری ،یا هر غذایکه میخورد،،و خلاصه از همه کارهای روزانه فیلم میزاشت،،،حالا زنش چرا قبل از ازدواج این کارت رو نمیکرد،،،،چون پول هنگفتی مثل الان در اختیارش نبود،،،،من به جرات قسم میخورم که سر سوزنی زن مهدی قایدی هیچ حسی عشق و عاشقی به مهدی نداشت و فقط و فقط بخاطر معروفیت و پولدار بودنش بود،،وکرنه مهدی با توجه به سنش،قیافه ای هم اصلا نداره،،،ولی زنش ازش می‌باره که یه خوش گذران همه جوره هست و اصلا به خونه و زندگی اهمیت نمیده ،،و فقط کارش خوشگذارانی خیلی بیش از حد هست ،،،واقعا موندم مهدی چطور تحملش کرد،،،یه مرد تا میاد خونه دلش میخواد حداقل بوی غذا تو خونه پیچیده باشه و خانمش یه سفره دو نفره خوشگل چیده باشه،،،اما زن مهدی فقط در حال خیابان گردی،،خرید لباس،،،ارایشگاه رفتن اونم هر روز،،،صبح تا شب سرش تو اینستا،،،و خلاصه مهدی بنده خدا اسی شده بود و اصلا زندگی نداشت

صفدری
تالار عمارت بهشت

متاسفانه مسئولین تالار در آستانه ی برگزاری مراسم ختم، تماس گرفتند و گفتند که تالار را به کس دیگری اجاره داده اند! این در حالی بود که به ما تضمین داده بودند و این بدقولی دور از انسانیت بود.

امیرحسین نوری
باغ تالار عمارت ریورساید

ما ۲۲ فروردین در مجموعه ریورساید مراسممون رو برگزار کردیم با خوش قولی بی‌نظیر آقا طوفان و مدیریت مهمانی با برادرشون آقا بهنام بود که همه چیز عالی و بی‌نظیر بود. نه تنها چیزی از قول و قرارمون کم نذاشتن حتی یه سورپرایز هم برامون اضافه کردن. ممنون از این مجموعه عالی با مهمان‌نوازی خوب و سرویس‌دهی منظم و دقیقشون. حتما حتما حتما توصیه میکنم توی این تالار مراسمتون رو برگزار کنید تا لذت ببرید از بهترین شب زندگیتون.