سبد عروسی و چیدمان آن ، لوازم مورد نیاز در طی مراسم عروسی

سبد عروسی دیزاین

همه ی ما می دانیم برای برگزاری یک مراسم عروسی بی نقص، باید به تمامی جزییات کوچک و بزرگ توجه داشت. سبد عروسی حاوی لوازم بهداشتی و آرایشی مورد نیاز، یکی ازهمان جزییات کوچک اما موثر است که  بسیاری از اهمیت آن غافل می شوند.

در همین رابطه ببینید : چیدمان خانه عروس

منظور از سبد عروسی در واقع  سبد یا جعبه ای است که در آن وسایل کمک های اولیه در کنار سایر لوازم بهداشتی و آرایشی قرار می گیرد، تا مهمانان در صورت مواجهه با مشکلات و اتفاقات پیش بینی نشده، از آنها استفاده نمایند. سبد عروسی ایده ی بسیار جالبی برای حفظ آرامش مهمانان و برگزار کنندگان در طول مراسم محسوب مشود.

فرض کنید یکی از مهمانان مهم شما قصد ترک مراسم به دلیل سردرد شدید را دارد و یا فنجان چای روی لباس یکی از دوستان صمیمیتان برگشته و او باید برای تعویض لباس هر چه سریعتر به منزل برود. در چنین شرایطی یک قرص مسکن و یا یک دستمال مرطوب ساده در سبد عروسی آرامش را به مهمانی باز می گرداند.

برگزار کنندگان مراسم عروسی معمولا سبد وسایل ضروری را در ورودی سرویس بهداشتی و یا بیرون از آن قرار می دهند. این سبد همیشه حاوی لوازمی است که در موقعیت های اورژانسی و پیش بینی نشده ی مراسم عروسی به آن دسترسی نداریم، اما به راحتی مشکل را حل می کنند.

وسایل ضروری و مورد نیاز برای استفاده در سبد عروسی

وقت چیدن سبد لوازم ضروری عروسی، باید به تمامی اتفاقات، هرچند کوچک اما غیر منتظره، که آرامش شما و سایر مهمانان را بهم می زنند، فکر کنید. واکنش های آلرژیک به مواد غذایی مختلف، پاره شدن قسمتی از لباس یکی از مهمانان، کودکی که دست خود را با چاقوی میوه خوری بریده و موقعیت های مشابه دیگر می توانند مراسم عروسی باشکوه شما را به راحتی تحت تاثیر قرار دهند.

سبد عروس دیزاین

همچنین ، به عنوان یک میزبان تمام عیار، باید در کنار پذیرایی مناسب، سایر وسایل مورد نیاز مهمانان را فراهم نمایید. حتی در صورت نیاز بهتر است یکی از نیروهای خدمات برگزاری مراسم عروسی، لوازم موجود در سبد را بررسی و کسری های آن را در طول مراسم جبران کند .

در همین رابطه ببینید : خرید عروسی

حتی می توانید وسایل آرایشی بهداشتی ضروری برای بعد از مراسم را در سبد عروسی قرار دهید تا مهمانان به عنوان هدیه و گیفت کوچک آن را با خود به منزل ببرند. پد لاک پاک کن، دستمال های پاک کننده ی آرایش و غیره از جمله ی این موارد بشمار می روند. تصور کنید صندل های راحتی معمولی، خانم هایی که در تمام مراسم با کفش های پاشنه بلند خود کنار آمده اند را چقدر خوشحال می کند!

چه کسی برای لوازم سبد عروسی تصمیم میگیرد؟

معمولا برگزار کنندگان مراسم عروسی برای لوازم مورد نیاز تصمیم می گرند، اما قطعا نظرعروس و داماد لیست نهایی لوازم سبد عروسی را مشخص خواهد کرد. اما گاهی بهتر است از برگزار کننده ی جشن بخواهید تا سبد عروسی پیش فرض و همیشگی خود را برای مراسم شما تدارک ببیند.

تزیین سبد لوازم ضروری عروسی

سبد لوازم ضروری عروسی را به گونه ای انتخاب کنید که  با رنگ و تم کلی مراسم عروسی همخوانی داشته باشد. مثلا ایده ی تزیین سبد با حروف اول اسم عروس و داماد چشم نواز به نظر می رسد. همچنین می توانید بعدها از سبد عروسی زیبای خود در طراحی دکوراسیون منزل جدیدتان استفاده نمایید. بهتر است با گل های زیبا و طبیعی که با تم عروسی در تناسب هستند به سبد لوازم مورد نیاز عروسی روح و رنگ ببخشید.

استفاده از ضد عفونی کننده ها در دوران کوید-19

در این بازه ی زمانی عجیب که مجبور به مقابله با ویروس  کرونا هستیم، حفظ بهداشت و ضد عفونی کردن وسایل درون سبد عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توصیه ی ما استفاده از جعبه های معمولی تر و یا سبدی است که به راحتی ضد عفونی می شود. شاید برای طراحی دکوراسیون مراسم خود ایده های خلاقانه ی زیادی داشتید و این سبد ساده هخوانی چندانی با آنها ندارد، اما حفظ سلامت خود و مهمانانتان را همیشه در اولویت قرار دهید.

سبد عروسی جهت استفاده در هنگام مراسم عقد و دریافت هدایا

می توانید از همین ترکیب و تزیین سبد خرید لوازم یک سبد دیگر جهت استفاده از گیفت ها و هدایایی که مهمانان شما در مراسم عروسی به عروس و داماد می دهند نیز استفاده نمایید. و در پایان سبدها را در دیزاین و دکوراسیون خانه عروس نیز استفاده نمایید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️