سبد عروسی و چیدمان آن ، لوازم مورد نیاز در طی مراسم عروسی

سبد عروسی دیزاین

همه ی ما می دانیم برای برگزاری یک مراسم عروسی بی نقص، باید به تمامی جزییات کوچک و بزرگ توجه داشت. سبد عروسی حاوی لوازم بهداشتی و آرایشی مورد نیاز، یکی ازهمان جزییات کوچک اما موثر است که  بسیاری از اهمیت آن غافل می شوند.

در همین رابطه ببینید : چیدمان خانه عروس

منظور از سبد عروسی در واقع  سبد یا جعبه ای است که در آن وسایل کمک های اولیه در کنار سایر لوازم بهداشتی و آرایشی قرار می گیرد، تا مهمانان در صورت مواجهه با مشکلات و اتفاقات پیش بینی نشده، از آنها استفاده نمایند. سبد عروسی ایده ی بسیار جالبی برای حفظ آرامش مهمانان و برگزار کنندگان در طول مراسم محسوب مشود.

فرض کنید یکی از مهمانان مهم شما قصد ترک مراسم به دلیل سردرد شدید را دارد و یا فنجان چای روی لباس یکی از دوستان صمیمیتان برگشته و او باید برای تعویض لباس هر چه سریعتر به منزل برود. در چنین شرایطی یک قرص مسکن و یا یک دستمال مرطوب ساده در سبد عروسی آرامش را به مهمانی باز می گرداند.

برگزار کنندگان مراسم عروسی معمولا سبد وسایل ضروری را در ورودی سرویس بهداشتی و یا بیرون از آن قرار می دهند. این سبد همیشه حاوی لوازمی است که در موقعیت های اورژانسی و پیش بینی نشده ی مراسم عروسی به آن دسترسی نداریم، اما به راحتی مشکل را حل می کنند.

وسایل ضروری و مورد نیاز برای استفاده در سبد عروسی

وقت چیدن سبد لوازم ضروری عروسی، باید به تمامی اتفاقات، هرچند کوچک اما غیر منتظره، که آرامش شما و سایر مهمانان را بهم می زنند، فکر کنید. واکنش های آلرژیک به مواد غذایی مختلف، پاره شدن قسمتی از لباس یکی از مهمانان، کودکی که دست خود را با چاقوی میوه خوری بریده و موقعیت های مشابه دیگر می توانند مراسم عروسی باشکوه شما را به راحتی تحت تاثیر قرار دهند.

سبد عروس دیزاین

همچنین ، به عنوان یک میزبان تمام عیار، باید در کنار پذیرایی مناسب، سایر وسایل مورد نیاز مهمانان را فراهم نمایید. حتی در صورت نیاز بهتر است یکی از نیروهای خدمات برگزاری مراسم عروسی، لوازم موجود در سبد را بررسی و کسری های آن را در طول مراسم جبران کند .

در همین رابطه ببینید : خرید عروسی

حتی می توانید وسایل آرایشی بهداشتی ضروری برای بعد از مراسم را در سبد عروسی قرار دهید تا مهمانان به عنوان هدیه و گیفت کوچک آن را با خود به منزل ببرند. پد لاک پاک کن، دستمال های پاک کننده ی آرایش و غیره از جمله ی این موارد بشمار می روند. تصور کنید صندل های راحتی معمولی، خانم هایی که در تمام مراسم با کفش های پاشنه بلند خود کنار آمده اند را چقدر خوشحال می کند!

چه کسی برای لوازم سبد عروسی تصمیم میگیرد؟

معمولا برگزار کنندگان مراسم عروسی برای لوازم مورد نیاز تصمیم می گرند، اما قطعا نظرعروس و داماد لیست نهایی لوازم سبد عروسی را مشخص خواهد کرد. اما گاهی بهتر است از برگزار کننده ی جشن بخواهید تا سبد عروسی پیش فرض و همیشگی خود را برای مراسم شما تدارک ببیند.

تزیین سبد لوازم ضروری عروسی

سبد لوازم ضروری عروسی را به گونه ای انتخاب کنید که  با رنگ و تم کلی مراسم عروسی همخوانی داشته باشد. مثلا ایده ی تزیین سبد با حروف اول اسم عروس و داماد چشم نواز به نظر می رسد. همچنین می توانید بعدها از سبد عروسی زیبای خود در طراحی دکوراسیون منزل جدیدتان استفاده نمایید. بهتر است با گل های زیبا و طبیعی که با تم عروسی در تناسب هستند به سبد لوازم مورد نیاز عروسی روح و رنگ ببخشید.

استفاده از ضد عفونی کننده ها در دوران کوید-19

در این بازه ی زمانی عجیب که مجبور به مقابله با ویروس  کرونا هستیم، حفظ بهداشت و ضد عفونی کردن وسایل درون سبد عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توصیه ی ما استفاده از جعبه های معمولی تر و یا سبدی است که به راحتی ضد عفونی می شود. شاید برای طراحی دکوراسیون مراسم خود ایده های خلاقانه ی زیادی داشتید و این سبد ساده هخوانی چندانی با آنها ندارد، اما حفظ سلامت خود و مهمانانتان را همیشه در اولویت قرار دهید.

سبد عروسی جهت استفاده در هنگام مراسم عقد و دریافت هدایا

می توانید از همین ترکیب و تزیین سبد خرید لوازم یک سبد دیگر جهت استفاده از گیفت ها و هدایایی که مهمانان شما در مراسم عروسی به عروس و داماد می دهند نیز استفاده نمایید. و در پایان سبدها را در دیزاین و دکوراسیون خانه عروس نیز استفاده نمایید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!