تالار های ازدواج آسان و ارزان قیمت مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای زیارتی ایران با شهرتی گسترده و برجسته به عنوان مقصدی معتبر برای برگزاری مراسم‌های ویژه، از جمله عقد و عروسی و همایش‌های مختلف شناخته می‌شود. بسیاری از زوج‌ها دوست دارند مراسم عقد خود را در حرم امام رضا برگزار کنند و سپس برای مراسم جشن روانه تالار یا باغ تالار شوند.

همانطور که در مطلب قبلی مشاهده کردید ما برای زوج‌ها و خانواده‌هایی که به دنبال مراسم باشکوه و مجلل هستند لیست ” تالارهای مجلل و لوکس مشهد ” را قرار دادیم ، امروز در ادامه معرفی تالارهای ازدواج آسان مشهد قصد داریم تا تالارهای شیک و ارزان این شهر را مورد بررسی قرار دهیم این مجموعه‌ها در کنار قیمت ارزان و مقرون بصرفه ای که دارند خدمات شیک و با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و بیشتر مناسب افرادی می‌باشند که دغدغه هزینه دارند.

تالار های ازدواج آسان مشهد

در ادامه لیستی از تالار های شیک و ارزان مشهد را معرفی خواهیم کرد اما بطور کلی تالار آرزو، تالار ارغوان و تالار اعتبار را می‌توان جزو تالارهای ارزان مشهد در نظر گرفت که با وجود سطح قیمتی پایین خدمات باکیفیتی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با مشاهده لیست این مجموعه‌ها ضمن بررسی و مقایسه قیمت منو، خدمات قابل ارائه و…. بهترین مجموعه را انتخاب کنید

  • هتل تالار آرزو
  • تالار ارغوان
  • تالار اعتبار
  • تالار پذیرایی نگین

برای دیدن عکس‌های بیشتر و اطلاعات تماس کافی است بر روی نام و یا عکس مجموعه کلیک کنید

هتل تالار آرزو (خیابان قره نی)

هتل تالار آرزو یکی از تالار های ازدواج آسان مشهد است که با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، جایگاه خوبی را در شهر کسب کرده است. این تالار با دکوراسیون ساده و شیک، امکانات مورد نیاز، و خدمات متنوع مانند آشپزخانه مجهز و تجهیزات صوتی و نوری مناسب، یک گزینه مناسب برای مراسم‌هایی با بودجه محدود است.

هتل تالار آرزو (خیابان قره نی)

آدرس: مشهد – خیابان قره نی – حد فاصل چهاراه ابوطالب و میدان فردوسی – هتل تالار آرزو

شماره تماس : 05137139919

*-*تالارکده*-*

تالار ارغوان (طرقبه)

تالار ارغوان یکی دیگر از تالارهای ارزان در مشهد است که با قیمت مناسب و خدمات حرفه‌ای، توجه مراجعه کنندگان را به خود جلب کرده است. این تالار با ظاهری زیبا و مناسب برای مراسم‌های کوچک و متوسط، امکاناتی مانند سالن با ظرفیت مناسب، آشپزخانه مجهز و تجهیزات صوتی و نوری قابل قبول را ارائه می‌دهد.

تالار ارغوان (طرقبه)

آدرس: مشهد . طرقبه . خیابان امام رضا(ع) . بین امام رضا 18 و 20

شماره همراه: 09153206181

*-*تالارکده*-*

تالار اعتبار (میدان دانشجو) / تالار فرهنگیان

تالار اعتبار یک گزینه دیگر برای برگزاری مراسم‌های ارزان در مشهد است. با امکاناتی همچون سالن با ظرفیت بزرگ، دکوراسیون ساده و مدرن، و تجهیزات صوتی و نوری مناسب، این تالار با قیمتی مناسب به شما امکان می‌دهد تا مراسم‌های خود را با کیفیت برگزار کنید.

تالار اعتبار (میدان دانشجو)

آدرس: مشهد – تقاطع بلوار فرهنگ و دانشجو (میدان دانشجو)

شماره تماس: 05138674138

تالار پذیرایی نگین

تالار پذیرایی نگین یکی دیگراز تالار های ازدواج آسان و شیک مشهد می‌باشد با ظرفیت نزدیک به 500 نفر آماده میزبانی مراسم‌های مختلف شما از جمله عقد و عروسی می‌باشد این مجموعه امکانات و خدماتی همچون :

  • نورپردازی
  • موزیک
  • گل آرایی و شمع آرایی
  • جایگاه عروس و داماد
  • سفره عقد
  •  آتش بازی
  • آشپزخانه مجهز

و… را به شما ارائه می‌دهد تا یک شب خاطره انگیز را در این مجموعه سپری کنید

همچنین این مجموعه طرف قرارداد با آتلیه، مزون، آرایشگاه عروس، سالن داماد، گل آرایی ماشین عروس  می باشد و تخفیف های ویژه ای را برای شما در نظر گرفته است

تالار نگین مشهد

آدرس  : مشهد- بلوار معلم- معلم55- نبش میدان دانش

تماس : 051-38693500

*-*تالارکده*-*

تالارهای ارزان در شهر مشهد با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، به شما امکان می‌دهند تا مراسم‌های خود را با بودجه کمتری برگزار کنید. با توجه به نیاز‌ها و ترجیحات خود، می‌توانید از بین این تالارها یکی را انتخاب کرده و مراسم

تان را با استفاده از خدمات با کیفیت آنها به خوبی برگزار کنید. برای رزرو و اطلاعات بیشتر، با تماس با مدیران تالارها و ترتیب وقت ملاقات، قبل از تصمیم‌گیری نهایی، می‌توانید از امکانات و قیمت‌های دقیق آگاه شوید.

با انتخاب یکی از تالار های ازدواج آسان مشهد، می‌توانید به طور همزمان از محیطی شیک و باکلاس لذت ببرید و در عین حال بودجه‌ی خود را در مراسم‌های ویژه‌تان صرفه‌جویی کنید. با انتخاب درست و هوشمندانه، روزی بی‌نظیر را برای خود و مهمانان خود فراهم کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

نظرات کاربران

  • بدون نام

    سلام وقت بخیر برای 70نفر مهمان هزینش چقدر میشه

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام برا ۱۷۰نفر مهمون چقدر میشه هزینه؟؟

    پاسخ
    • بدون نام

      سلام وقت بخیر ،برای مراسم عقد ۱۰۰ نفر با منو کامل چقدر میشه؟

      پاسخ
  • سلا

    سلام ماهم ۲۰۰نفر مهمان دارم چقدرمیشه وردی

    پاسخ
    • رباط جزی

      سلام برای نامزدی مهمان حدود ۲۰۰ نفر هزینه چقدر می شه

      پاسخ
  • حمیدی

    سلام برای رزرو و قیمت منوها از چه طریقی میتونم اقدام کنم ؟ ما ۲۰۰ نفر مهمان داریم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • امیر مرتضایی

      مهمان ماهم ۲۰۰نفر هست چقدر میشه ورودی

      پاسخ