10 ایده برای دکوراسیون ورودی تالار و باغ تالار

در این مقاله یاد می‌گیرید که چگونه با سبک و سیاق خودتان ورودی تالار و باغ تالار را تزئین و دیزاین کنید. در حین برنامه‌ریزی برای نحوه اجرای جزئیات مراسم عروسی معمولاً مواردی مانند تزئین جایگاه ویژه عروس و داماد و میز پذیرایی از مهمانان در رأس امور قرار دارد و یکی از مهم‌ترین جزئیات که ممکن است از قلم بیفتد، دکوراسیون راهروی ورودی به تالار یا سالن محل برگزاری مراسم عروسی است.

ورودی تالارها معمولاً با یک رانر قرمز رنگ فرش شده‌اند و توجه ویژه‌ای به تزئین این بخش نشده است. می‌توان راهروی ورودی تالار را با شکوفه‌های تازه گل‌آرایی کرد و یا با استفاده از ایده‌های سنتی تزئین کرد. برای آشنایی با این ایده‌ها تا پایان مقاله همراه ما باشید.

تزئین ورودی تالار

چگونه راهروی ورودی تالار را مطابق با سلیقه خودم تزئین کنم؟

ورودی سالن برگزاری مراسمتان اولین محلی است که در آستانه شروع زندگی مشترکتان در آن قدم می‌گذارید. بنابراین توجه و برنامه‌ریزی برای نحوه تزئین آن خالی از لطف نخواهد بود. یکی از تزئینات محبوب راهروی ورودی تالارها و باغ تالارها رانر کلاسیک سفید رنگ و ساده است. برخی از عروس و دامادها نیز ترجیح می‌دهند با هک کردن حرف اول اسمشان روی رانر، راهروی ورودی را برای خود شخصی‌سازی کنند. ایده دیگر حذف رانر از  محل ورودی و تزئین آن با گل‌آرایی، شمع‌آرایی، فانوس و بطری‌های شیشه‌ای است. البته برخی از تزئینات ورودی تالارها مطابق با تم مراسم انتخاب می‌شوند.

همچنین ببینید : جدیدترین ایده ها برای دیزاین و تزیین تالار و باغ تالار عروسی

روش‌های متعددی برای تزئین ورودی تالار وجود دارد، اما کدام یک از این روش‌ها برای جشن شما مناسب است؟! در ادامه 10 ایده برای دکوراسیون ورودی تالارها و باغ تالارها معرفی شده‌اند.

  1. تزئین ورودی تالار با رانر شخصی سازی شده:

اگر یک محل سرپوشیده مانند تالار را برای برگزاری مراسمتان انتخاب کرده‌اید، می‌توانید برای تزئین ورودی سالن از رانر استفاده کنید. اگر طرفدار آیتم‌ها و تزئینات ساده نیستید می‌توانید رانر را مطابق سلیقه خودتان طراحی کنید. به عنوان مثال حروف اول اسم خود و همسرتان و یا طرح مورد نظرتان را روی آن هک کنید تا دیزاینی منحصر به فرد به فضای مراسم خود بدهید.

تزئین ورودی تالار

  1. آینه‌کاری ورودی تالار:

درصورتی‌که بودجه خوبی برای برگزاری مراسم عروسیتان دارید و تصمیم دارید جلوه‌ای رمانتیک و باشکوه به مراسمتان بدهید، می‌توانید راهروی ورودی تالار را با آینه‌کاری تزئین کنید. آینه کاری راروی ورودی تالار برای مهمان مراسم نیز تجربه‌ای شگفت‌انگیز و منحصر به فرد خواهد بود. انعکاس تصویر سایر اکسسوری‌های دکوری در آینه، زیبایی راهرو را دوچندان می‌کند.

دیزاین ورودی تالار

  1. تزئین ورودی تالار با استفاده از نورپردازی:

نورپردازی ورودی سالن از زاویه بالا و انعکاس رقص نور در کفپوش سنگی، چوبی یا سرامیکی راهرو، جلوه بی‌نهایت زیبایی به مراسمتان می‌بخشد. برای تکمیل این دکوراسیون می‌توانید نور سالن را از طریق شمع‌آرایی تأمین کنید. البته بهتر است نور فضا کم باشد تا رقص نور وردی راهرو بیشتر به چشم بیاید.

دکور راهروی ورودی تالار

  1. استیج برجسته در محل ورود عروس و داماد به باغ جایگاه:

اگر عروسیتان در فضای باز مانند باغ تالار یا حیاط منزل شخصیتان برگزار می‌شود، دستتان برای بازسازی و دکوراسیون محل ورود عروس و داماد به جایگاهشان بازتر خواهد بود. در چنین شرایطی استفاده از استیج یا سازه‌های چوبی انتخاب بسیار مناسبی است. می‌توانید این راهروی چوبی را با استفاده از گل، کوزه‌های سفالی، فانوس و سایر اکسسوری‌ها تزئین کنید و زیبایی بیشتری به آن بدهید. این روش دیزاین، مراسم عروسیتان را به سبک بوهمی و روستایی نزدیک می‌کند. این سبک‌ در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری داشته است.

دیزاین راهروی ورودی به باغ تالار

  1. تزئین ورودی باغ تالار با استفاده از گلبرگ‌های گل:

ورودی باغ تالار و فضای سبز این امکان را به شما می‌دهند که از گلبرگ‌های گل برای تزئین راهروی عروس و داماد استفاده کنید. در کنار پخش کردن گلبرگ‌ها در مسیر ورودی، می‌توانید با دسته‌های گل نیز حاشیه راهروی ورودی باغ تالار را تزئین کنید، اما راه رفتن عروس روی گلبرگ‌ها مانند یک فرش قرمز طبیعی، جلوه‌ای خیره‌کننده خواهد داشت.

در همین رابطه ببینید : ورود عروس و داماد به تالار عروسی

تزئین راهروی ورودی به باغ تالار

  1. تزئین ورودی تالار با استفاده از چیدمان گلبرگ‌ها:

مانند تزئین راهرو با گلبرگ‌های گل که در بخش قبلی شرح داده شده است، چیدن گلبرگ‌ها با الگوی چرخشی در طول مسیر می‌تواند ظاهر مدرن‌تر و مجلل‌تری ایجاد کند. هدف از این دو ایده استفاده از المان‌های طبیعی در دکوراسیون مراسم عروسی است. البته در طول مراسم و به دلیل رفت و امد زیاد، الگوی چیدمان گلبرگ‌ها بهم می‌ریزد، بنابراین مطمئن شوید که عکاس قبل از شروع مراسم‌، از دکور و چیدمان ورودی سالن عکس گرفته است. به این ترتیب خاطره این دکوراسیون زیبا تا ابد ثبت خواهد شد.

دکور راهروی یاغ تالار

  1. ورودی چوبی در تالار و باغ تالار:

فارغ از سبک برگزاری مراسم عروسیتان که ممکن است ساده یا مجلل و پرزرق و برق باشد، راهروی ورودی چوبی می‌تواند جلوه خاص و باشکوهی به مراسمتان بدهد. در این دکوراسیون نیز می‌توانید مونوگرام یا حروف اول اسم خود و همسرتان را روی راهروی چوبی هک کنید.

راهروی چوبی در ورودی تالار

  1. تزئین ورودی باغ تالار با تور:

اگر مراسم عروسیتان در باغ تالار برگزار می‌شود، استفاده از تور به عنوان رانر در راهروی ورودی می‌تواند یک ایده جذاب باشد. به خصوص اگر در طراحی لباس عروستان از تور و دانتل استفاده شده است. هارمونی بین محیط و لباس و آرایش عروس، فضای دلنشینی ایجاد خواهد کرد.

تزئین راهروی ورودی عروس و داماد

  1. راهروی ورودی تزئین شده با طبیعت:

اگر محل برگزاری مراسمتان با اکسسوری‌های متعددی تزئین شده است، می‎توانید از دکوراسیون و تزئین راهروی ورودی صرف نظر کنید و اجازه دهید ظاهر طبیعی خود را داشته باشد. این ایده را می‌توانید در فضای سبز اجرا کنید و از چمن‌های سبز و تازه به عنوان راهروی ورودی استفاده کنید. به علاوه در عروسی‌های ساحلی نیز ماسه‌های پوشیده شده با صدف در کنار دریا می‌توانند چنین نقشی داشته باشند. استفاده از المان‌های طبیعت در عروسی‌های برگزار شده در فضای باز علاوه بر زیبایی مزیت مقرون به صرفه بودن را نیز دارند.

دکوراسیون ورودی تالار و باغ تالار

  1. دکوراسیون سراسر سفید راهروی ورودی تالار:

اگر طرفدار سبک‌های کلاسیک هستید می‌توانید راهروی ورودی تالار یا باغ تالار را با رانر سفید رنگ تزئین کنید. ترکیب رانر سفید با گلدان‌ها و گل‌های سفید، جعبه‌های حاوی رز سفید، علف پامپاس و شمع‌های سفید می‌تواند بسیار چشم‌نواز و خیره‌کننده باشد. این نوع دکوراسیون همیشه شیک خواهد بود و هرگز از مد افتاده نمی‌شود.

تزئین ورودی تالار و باغ تالار

 

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
آیا عقد آریایی حلال است؟
دانلود آهنگ رقص چاقو تولد

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️