5 مورد از لاکچری ترین باغ تالار اصفهان

لاکچری ترین باغ تالار اصفهان

این روزها برگزاری عروسی در باغ تالار نه تنها در اصفهان بلکه در اکثر شهرهای ایران طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. باغ تالار اصفهان مختلط و لاکچری، به تازگی با تجهیزات و دکوراسیون زیبا و متفاوت خود، بسیاری از عروسی ها را میزبانی نموده اند.

اصفهان، نصف جهان؛ بیاید با هم روراست باشیم که ما این جمله را بارها و بارها شنیده‌ایم و خیلی از ما به وجود هم‌چین شهری در کشورمان افتخار نی کنیم حال در این مقاله از تالارکده مانند همیشه می‌خواهیم به کمک شما بیایم و با هم بررسی کنیم بهترین عمارت های اصفهان برای عروسی را و با هم به معرفی 5 باغ تالار تشریفات اصفهان بپردازیم.

شهر اصفهان که در نقطه به نقطه آن آثار هنرمندان بزرگ و معماری‌های فوق‌العاده‌ای واقع شده دارای باغ‌های بسیاری نیز است که در امر برگزاری مراسم عقد و عروسی فعالیت می‌کند. این باغ تالارها اغلب با توجه به محل قرارگیری و آب و هوایی آن محدوده در مناطق مختلف درچه، نجف آباد و آتشگاه واقع شده‌اند اما خوب نمی‌شود که به هر باغ تالاری اعتماد کرد و یکی از مهم‌ترین شب‌های زندگی‌مان را به آن سپرد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین باغ تالار های اصفهان را با هم بررسی کنیم

بهترین باغ تالارهای اصفهان

برای دریافت اطلاعات قیمت با شماره تماس‌ها ارتباط بگیرید. شما برای مراسم‌های خود چه باغ‌تالاری در اصفهان را انتخاب کردید؟

تشريفات باغ تالار شب (درچه)

باغ تالار شب در محدوده جاده نجف آباد با ظرفیتی 500 نفری یکی از زیباترین باغ تالارهای اصفهان به شمار می‌رود. این مجموعه تحت مدیریت جناب آقای فرح بخش می‌باشد و توانایی برگزاری لاکچری ترین مراسم‌ها و جشن‌های عقد و عروسی را دارد.

تشريفات باغ تالار شب

دیگر ویژگی‌ها و خدمات باغ تالار تشریفاتی شب

  • دارای ISO 10002-2004 (رضایتمندی مشتری) و ISO 9001-2008 (مدیریت کیفیت)
  • سالن بسیار تمیز و عالی
  • مدیریت و کادر بسیار خوش برخورد و محترم
  • موزیک و پذیرایی عالی
  • ظرفیت بالای پارکینگ
  • فضای باز اختصاصی برای خانم ها و آقایان
  • سالن با چیدمان VIP

باغ تالار نیلوفر (نجف آباد)

باغ تالار نیلوفر برگزار کننده مجالس، مراسم و جشن عروسی، عقد و نامزدی با مدیریت آقای رضا ترکیان می‌باشد و با 30 هزار متر مربع مساحت از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تشریفاتی اصفهان نام برده می‌شود. باغ تالار نیلوفر جزو قدیمی‌های این صنف بود و دارای استانداردهای ویژه برای تشریفات عروسی است.

باغ تالار نیلوفر

دیگر ویژگی‌ها و خدمات باغ تالار نیلوفر

  • آماده ارائه خدمات در کلیه فصول
  • دارای فضای باز با ظرفیت 800 نفر و سالن پذیرایی با ظرفیت 600 نفر
  • طراحی و دیزاین چشم نواز
  • دارای مجوز تشریفات در استان
  • آتش بازی ورودی عروس و داماد و نورافشانی محل مراسم
  • دیزاین جایگاه عروس و داماد

باغ تالار صدف (خیابان امام خمینی)

باغ تالار صدف با ظرفیتی 1200 نفری آماده برگزاری مراسم‌های عروسی شما با تعداد مهمان بالا می‌باشد این مجموعه که زیر نظر مدیر توانمندی در محدوده خیابان امام خمینی فعالیت می‌کند بهترین پذیرایی را به مهمانان شما ارائه می‌کند.

باغ تالار صدف

دیگر ویژگی‌ها و خدمات باغ تالار صدف

  • سالن زیبا و بزرگ
  • باغ مجلل و سرسبز با درخت‌های کهنسال
  • دارای پارکینگ ماشین مناسب
  • پرسنل بسیار خوش برخورد
  • چای ذغالی روی هر میز

باغ تالار بهار اصفهان (خیابان جی)

یکی دیگر از مجموعه باغ تالار بزرگ در اصفهان، باغ تالار بهار می‌باشد که ظرفیتی 1400 نفری دارد این مجموعه که در خیابان جی واقع شده است کیفیت را باری عروس و دامادهای جوان تضمین می‌کند.

باغ تالار بهار

دیگر ویژگی‌ها و خدمات باغ تالار بهار

  • کادری مجرب، تحصیل کرده و با تجربه
  • مدرن‌ترین تجهیزات و ظروف
  • محیطی با شکوه، زیبا و مجلل
  • گلآرایی و چیدمان اصولی

باغ تالار ضیافت (خیابان اتشگاه)

باغ تالار ضیافت با در اختیار داشتن دو سالن مجزا و همچنین فضای باز بسیار زیبا با چمن طبیعی این امکان را به شما می‌دهد که زیباترین مراسم‌ها و جشن‌ها را بتوانید در آن برگزار کنید. باغ تالار ضیافت ظرفیت 600 نفری دارد و در محدوده آتشگاه واقع شده است.

باغ تالار ضیافت

با آرزوی زندگی‌ای شاد و سرشار از سلامتی برای شما جوانان عزیز/ تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.

باغ تالارهای اصفهان