جشنواره رمضان

5 مورد از لاکچری ترین باغ تالار اصفهان

این روزها برگزاری عروسی در باغ تالار نه تنها در اصفهان بلکه در اکثر شهرهای ایران طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. باغ تالار اصفهان، به تازگی با تجهیزات و دکوراسیون زیبا و متفاوت خود، بسیاری از عروسی ها را میزبانی نموده اند.

اصفهان، نصف جهان؛ بیاید با هم روراست باشیم که ما این جمله را بارها و بارها شنیده‌ایم و خیلی از ما به وجود هم‌چین شهری در کشورمان افتخار نی کنیم حال در این مقاله از تالارکده مانند همیشه می‌خواهیم به کمک شما بیایم و با هم بررسی کنیم بهترین باغ تالار ارزان در اصفهان را و با هم به معرفی 5 باغ تالار عروسی در اصفهان بپردازیم.

شهر اصفهان که در نقطه به نقطه آن آثار هنرمندان بزرگ و معماری‌های فوق‌العاده‌ای واقع شده دارای باغ‌های بسیاری نیز است که در امر برگزاری مراسم عقد و عروسی فعالیت می‌کند. این باغ تالارها اغلب با توجه به محل قرارگیری و آب و هوایی آن محدوده در مناطق مختلف درچه، نجف آباد و آتشگاه واقع شده‌اند اما خوب نمی‌شود که به هر باغ تالاری اعتماد کرد و یکی از مهم‌ترین شب‌های زندگی‌مان را به آن سپرد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا باغ تالار های اصفهان را با هم بررسی کنیم

بهترین باغ تالار اصفهان

برای دریافت اطلاعات قیمت با شماره تماس‌ها ارتباط بگیرید. شما برای مراسم‌های خود چه باغ‌تالاری در اصفهان را انتخاب کردید؟

تشريفات باغ تالار شب (درچه)

باغ تالار شب در محدوده جاده نجف آباد با ظرفیتی 500 نفری یکی از زیباترین باغ تالارهای اصفهان به شمار می‌رود. این مجموعه تحت مدیریت جناب آقای فرح بخش می‌باشد و توانایی برگزاری لاکچری ترین مراسم‌ها و جشن‌های عقد و عروسی را دارد.

تشريفات باغ تالار شب

دیگر ویژگی‌ها و خدمات باغ تالار تشریفاتی شب

  • دارای ISO 10002-2004 (رضایتمندی مشتری) و ISO 9001-2008 (مدیریت کیفیت)
  • سالن بسیار تمیز و عالی
  • مدیریت و کادر بسیار خوش برخورد و محترم
  • موزیک و پذیرایی عالی
  • ظرفیت بالای پارکینگ
  • فضای باز اختصاصی برای خانم ها و آقایان
  • سالن با چیدمان VIP

باغ تالار نیلوفر (نجف آباد)

باغ تالار نیلوفر برگزار کننده مجالس، مراسم و جشن عروسی، عقد و نامزدی با مدیریت آقای رضا ترکیان می‌باشد و با 30 هزار متر مربع مساحت از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تشریفاتی اصفهان نام برده می‌شود. باغ تالار نیلوفر جزو قدیمی‌های این صنف بود و دارای استانداردهای ویژه برای تشریفات عروسی است.

باغ تالار نیلوفر

دیگر ویژگی‌ها و خدمات باغ تالار نیلوفر

  • آماده ارائه خدمات در کلیه فصول
  • دارای فضای باز با ظرفیت 800 نفر و سالن پذیرایی با ظرفیت 600 نفر
  • طراحی و دیزاین چشم نواز
  • دارای مجوز تشریفات در استان
  • آتش بازی ورودی عروس و داماد و نورافشانی محل مراسم
  • دیزاین جایگاه عروس و داماد

باغ تالار صدف (خیابان امام خمینی)

باغ تالار صدف با ظرفیتی 1200 نفری آماده برگزاری مراسم‌های عروسی شما با تعداد مهمان بالا می‌باشد این مجموعه که زیر نظر مدیر توانمندی در محدوده خیابان امام خمینی فعالیت می‌کند بهترین پذیرایی را به مهمانان شما ارائه می‌کند.

باغ تالار صدف

دیگر ویژگی‌ها و خدمات باغ تالار صدف

  • سالن زیبا و بزرگ
  • باغ مجلل و سرسبز با درخت‌های کهنسال
  • دارای پارکینگ ماشین مناسب
  • پرسنل بسیار خوش برخورد
  • چای ذغالی روی هر میز

باغ تالار بهار اصفهان (خیابان جی)

یکی دیگر از مجموعه باغ تالار بزرگ در اصفهان، باغ تالار بهار می‌باشد که ظرفیتی 1400 نفری دارد این مجموعه که در خیابان جی واقع شده است کیفیت را باری عروس و دامادهای جوان تضمین می‌کند.

باغ تالار بهار

دیگر ویژگی‌ها و خدمات باغ تالار بهار

  • کادری مجرب، تحصیل کرده و با تجربه
  • مدرن‌ترین تجهیزات و ظروف
  • محیطی با شکوه، زیبا و مجلل
  • گلآرایی و چیدمان اصولی

باغ تالار ضیافت (خیابان اتشگاه)

باغ تالار ضیافت با در اختیار داشتن دو سالن مجزا و همچنین فضای باز بسیار زیبا با چمن طبیعی این امکان را به شما می‌دهد که زیباترین مراسم‌ها و جشن‌ها را بتوانید در آن برگزار کنید. باغ تالار ضیافت ظرفیت 600 نفری دارد و در محدوده آتشگاه واقع شده است.

باغ تالار ضیافت

با آرزوی زندگی‌ای شاد و سرشار از سلامتی برای شما جوانان عزیز/ تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
باغ تالار های با ظرفیت کم در کرج
بهترین آتلیه عکاسی شرق تهران
امکانات مورد نیاز و هزینه ساخت سالن عقد

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

باغ تالارهای اصفهان