جشنواره رمضان

جدیدترین ایده ها برای دیزاین و تزیین تالار و باغ تالار عروسی

برگزاری مراسم عروسی از هیجان‌انگیزترین و جالب‌ترین کارهایی است که افراد در زندگیشان انجام می‌دهند. لذا باید از قبل، تمامی اقدامات لازم برای بهتر شدن مراسم انجام شوند. بخش تزیین و دیزاین تالار و دیزاین کلی فضا از جمله مسائلی‌ست که به شدت در حال و هوای کلی مراسم و زیباتر شدن آن تاثیرگذار است.

دیزاین تالار

چرا بخش تزیین و دیزاین مهم است؟

شما می‌توانید با نوع تزئینات و دیزاینی که برای مراسمتان انتخاب می‌کنید، باعث شوید عروسی دوستانه و صمیمانه یا رسمی داشته باشید. می‌توانید با تغییر دادن ساده‌ترین جزئیات، حال و هوای مراسمتان را از این رو به آن رو کنید.

دیزاین باغ تالار

به همین جهت قبل از هر اقدام دیگری لازم است بعد از فکر کردن روی این مسائل، تصمیم بگیرید که می‌خواهید چگونه مراسمی داشته باشید و بقیه تصمیماتتان را براساس نوع مراسم انتخابی خود بگیرید.

از آنجاییکه تزئینات و دیزاین به شکل نوین و امروزی مسئله بسیار گسترده ایست، دست شما برای انتخاب و مانور دادن در این حوزه حسابی باز است!

البته باز هم تاکید می‌کنم که انتخاب شما باید کاملاً فکرشده باشد چون هم جو موجود در مراسمتان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و هم هماهنگی سایر تزئینات مثل جایگاه عروس و داماد، دیزاین و دکوراسیون ورودی تالار رو باغ تالار، نوع تزئین میزها، تزئینات کیک و… باید مورد توجه باشد.

تزئین باغ تالار عروسی

برنامه‌ریزی برای تزیینات را از کجا شروع کنم؟

اولین مسئله‌ای که می‌توانید به آن فکر کنید، تم رنگی است. مثلاً اگر تاریخ برگزاری مراسم عروسیتان در فصل پاییز باشد، می‌توانید با انتخاب رنگ‌های پاییزی مثل کرم و قهوه‌ای و نارنجی برای تم مراسم خود، به زیبایی و خاص بودن روز رویاییتان کمک کنید.

تم پاییزی تالار عروسی

اگر یک رنگ خاص را انتخاب کنید؛ لباس ساقدوش‌ها، رنگ کیک، رنگ گل‌های سر میزها، رنگ کت و شلوار و کراوات داماد، رنگ دسته گل عروس و… مسائل را تحت تأثیر قرار می‌دهید لذا برای بار سوم تاکید می‌کنم، که انتخاب شما باید کاملاً فکرشده باشد!

تم رنگی برای دیزاین تالار

مسئله دیگری که می‌توانید به آن فکر کنید، نوع تزئینات انتخابی است، مثلاً می‌توانید از بادکنک آرایی استفاده کنید، یا گل آرایی داشته باشید، یا حتی ترکیبی از این دو را استفاده کنید. می‌توانید به جای همه این‌ها از شمع آرایی و نورپردازی خاص بهره بگیرید.

درهمین رابطه ببینید : ورود عروس داماد به تالار عروسی

نوزپردازی خاص برای تزئین تالار

همانطور که در ابتدا گفته شد، این حوزه بسیار گسترده است و جای کار زیادی دارد!

هرکدام از بخش‌های مختلف دیزاین به صورت جداگانه باید تحت بررسی دقیق قرار بگیرند ولی قبل از آن لازم است به نتیجه‌ای واحد برای کلیت کار برسید.

از جمله مسائلی که شاید اهمیت آن چندان واضح نباشد، انتخاب شکل هندسی میزهاست!

میزهای تالار و باغ تالار

بله درست خواندید، انتخاب میزهای دایره‌ای شکل برای مهمان‌ها به تجربه ثابت کرده که قابلیت ایجاد جوی دوستانه‌تر و گرم‌تر را دارد. برعکس آن، انتخاب میزهای مستطیلی جو را رسمی‌تر و جدی‌تر می‌کند.

حتی نحوه چینش میزها و اندازه آن‌ها هم می‌تواند در صمیمانه‌تر شدن یا رسمی‌تر شدن مراسم شما موثر باشد.

لذا شما باید با درنظر گرفتن اشتراکات مهمان‌ها و نوع مراسمی که مدنظر دارید، انتخاب‌های درست داشته باشید تا بتوانید خاطره‌ای فراموش نشدنی برای خود و مهمانانتان بسازید.

تزئین تالار

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
باغ تالار های با ظرفیت کم در کرج
بهترین آتلیه عکاسی شرق تهران
امکانات مورد نیاز و هزینه ساخت سالن عقد

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل