8 ترفند عالی برای برگزاری خلاقانه عروسی و شگفت زده کردن مهمانان

صرف نظر از اینکه روز عروسی خود را چگونه برنامه ریزی کنید، مطمئن باشید روز عروسی شما کاملاً عالی خواهد بود. اما اگر به دنبال یک کار جدید و تازه هستید و می خواهید میهمانان خود را شگفت زده کنید، می توانید از ترفندهایی که در این مقاله معرفی می شود، استفاده کنید. به کار بردن این ترفندها باعث می شود عروسی شما شگفت انگیز و خارق العاده به نظر بیاید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:ترفندهای جذاب برای سرگرم کردن مهمانان در مراسم عروسی

ترفندهای خلاقانه تر کردن عروسی

دو سبک مختلف لباس را امتحان کنید

درست است که زمان زیادی را صرف پیدا کردن لباس عروسی مورد علاقه خود می کنید، اما ایده بسیار خوبی است که لباس عروس خود را به گونه ای سفارش دهید که بتوانید آن را در دو استایل متفاوت بپوشید. در این صورت می توانید استایل خود را برای رقص دو نفره یا بعد از صرف شام عوض کنید و مهمانان خود را شگفت زده نمایید. به عنوان مثال دامن لباس عروس می تواند به گونه ای طراحی شود که قسمت رویی آن بلندتر بوده و قسمت زیر آن کوتاه تر باشد و بتوان قسمت بالایی را جدا کرده و استایل دامن کوتاه لباس عروس داشته باشید. حتی می توانید داماد را هم در این تغییر استایل شریک کنید. به عنوان مثال کت و شلوار و کراوات رسمی داماد را با یک ژاکت شیک و فانتزی تر عوض کنید.

یک رقص دسته جمعی برنامه ریزی شده ترتیب دهید

آیا می خواهید عروسی شما در خاطره ها ماندگار شود و همه از آن تقلید کنند؟ یک رقص دسته جمعی عالی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. می توانید با والدین خود یا گروه کوچکی از دوستان یک طراحی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید و مهمانان خود را به ذوق آورید. یک ایده بسیار جالب این است که یک رقص دو نفره و زیبا را آماده کنید و در اواسط رقص ساقدوش های عروس و داماد به آنها پیوسته و رقص را به صورت دسته جمعی و برنامه ریزی شده ادامه دهند. این کار مهمانان را به شدت ذوق زده می نماید در انتهای رقص می توانید از مهمانان بخواهید به جمع شما و ساقدوش ها پیوسته و با همدیگر رقص را به انتها برسانید.

ترفندهای خلاقانه تر کردن عروسی

به جای عکس گرفتن GIF درست کنید

می توانید به جای آنکه فقط از مهمانان خود عکس بگیرید، از آنها GIF تهیه کنید. با استفاده از این تکنولوژی می توانید فیلم های کوتاهی از مهمانان خود ضبط کنید و یک مجموعه ویدئویی عالی و خاطره انگیز از مهمانان خود داشته باشید که تا سال ها آن را نگاه کرده و از آن لذت ببرید و بخندید. یک پس زمینه زیبا طراحی کنید و به مهمانان خود چند پیشنهاد خوب برای این سه دقیقه فیلم بدهید.

در سرو دسر خلاقیت به خرج دهید

اگر علاقه مند به شیرینی جات و دسر هستید می توانید ایده های خلاقانه بسیاری برای سرو دسر و شیرینی به جای طبقات کیک عروسی کلاسیک داشته باشید. اگر دونات دوست دارید می توانید آنها را با یک دیزاین زیبا و هوس انگیز برای مهمانان سرو کنید. اگر بستنی دوست دارید می توانید انواع بستنی ها را در طعم های مختلف تهیه کرده و روی میز دسر سرو کنید. ایده های بسیاری برای دسر عروسی وجود دارد. به عنوان مثال می توانید از انواع آب نبات ها، ماکارون ها و بسیاری شیرینی های دیگر استفاده کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:زیباترین و به صرفه ترین روش های آماده سازی و دیزاین میز دسر عروسی

محلی برای استراحت مهمانان ترتیب دهید

اگرچه ترک کردن پیست رقص سخت است اماگاهی اوقات میهمانان نیاز به استراحت دارند. برای استراحت آنها یک منطقه زیبا و راحت تدارک ببینید و در آن صندلی های راحت، پاپوش هایی که بتوانند کفش های پاشنه بلند خود را درآورند و نوشیدنی های خنک قرار دهید. اگر عروسی در فضای باز دارید می توانید با چادر زدن فضایی مانند “اردوگاه” در نزدیکی مهمانی در نظر بگیرید و آن را با بالشتک ها و چراغهای زیبا پر کنید.

ترفندهای خلاقانه تر کردن عروسی

آتش بازی راه بیندازید

فشفشه ها دوست داشتنی هستند، اما اگر واقعاً می خواهید میهمانان خود را شوکه کنید – و پول و محل برگزاری این کار را دارید – در مورد یک نمایش آتش بازی فکر کنید. یک آتش بازی مهیج را برنامه ریزی کنید و از همه میهمانان خود بخواهید در خارج از تالار به شما بپیوندند. این نمایش نه تنها خیره کننده و هیجان انگیز است بلکه فرصت بسیار خوبی برای گرفتن عکس های دسته جمعی و زیبا است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:10 ترفند برای سرگرم کردن بچه ها در عروسی

مهمانی را در تمام طول شب ادامه دهید.

تالار پذیرایی محل برگزاری عروسی شما ممکن است برای رزرو تالار وقت تعیین کرده باشد و شما باید در ساعت خاصی تالار را تحویل دهید، اما این بدان معنی نیست که مهمانی باید متوقف شود. می توانید فضایی در نزدیکی هتل در نظر بگیرید و نزدیک ترین دوستان و افراد فامیل خود را به آنجا برده و مهمانی را در آن مکان ادامه دهید. فراموش نکنید که گل ها و باقی دسرها و تنقلات را با خود به آنجا ببرید. دوستان و فامیل نزدیک عروس و داماد دوست دارند مهمانی را تا پاسی از شب گذشته ادامه دهند و نگرانی بابت به اتمام رسیدن مراسم نداشته باشند.

لحظه های ارزشمند را ایجاد کنید.

بسیاری از مهمانان شما در تمام مدت مهمانی از مراسم عروسی تان و هر آنچه که مدت زمان طولانی برای آن برنامه ریزی کرده اید، فیلم و عکس تهیه کرده و در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. شما می توانید مهمان ها را سورپرایز کرده و موقعیت هایی که برای اینستاگرام کاربرد دارند را برای آنها ایجاد کنید. به عنوان مثال می توانید از طراح گل خود بخواهید که یک دیوار سلفی درست کند. (یک تصویر پس زمینه زیبا که دارای هشتگ عروسی شما باشد) یا موقعیت هایی برای کسانی که از Boomerang استفاده می کنند، ایجاد کنید. مطمئناً روز بعد از دیدن عکس هایی که در استوری اینستاگرام مهمانان تان قرار دارد شگفت زده خواهید شد.

و چند راهکار دیگر برای خاص و متفاوت کردن مراسم عروسی

خاص بودن و متفاوت بودن باعث می شود که بتوانید شبی خاطره انگیز و به یادماندنی را در ذهن مهمانان خود بسازید تا همواره شما را همراه با زیبایی های مراسم عروسی به یاد بیاورند.

  • یک نقاش چیره دست دعوت کنید تا از شما یک عکس نقاشی کند به جای شاسی تکراری از آن استفاده کنید
  • عکس دسته جمعی از بچه ها یا خانواده های درجه یک هدیه شاسی دهید
  • گیفت های خاص و منحصر به فرد تهیه کنید و به مهمانان بدهید

در رابطه با این موضوع بخوانید: 34 کاری که خواهید گفت ( کاش این کار را در مراسم عروسی ام انجام می دادم )

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️