10 مدل لباس عروس بدون شانه

لباس عروس بدون شانه یا شانه افتاده که طرحی آن نزدیک به سبک دکلته است یکی از جدیدترین مدهای لباس عروس در سال 2020 می‌باشد که استقبال بسیار زیادی از این مد و مدل لباس عروس شده است به همین دلیل طبیعی ست که امروزه مخصوصاً در فصل تابستان تعداد زیادی از عروس خانم هایی را مشاهده کنید که از این مدل لباس عروس استقبال کرده‌اند.

سبک و مدل لباس عروس همواره مورد توجه عروس خانم‌ها بوده و همواره به دنبال سبک‌های جدید از مدل لباس عروس هستند تا در عروسی خود جذاب و زیبا باشند و بدرخشند. با توجه به این که لباس عروس بدون شانه یا شانه افتاده از جدیدترین مدهای روز لباس عروس به شمار می‌رود سعی داریم تا 10 مدل لباس عروس شانه خاموش را به شما معرفی کنیم.

10 مدل لباس عروس بدون شانه ( شانه افتاده ) :

  • لباس عروس Rime Arodaky :

لباس عروسی بدون شانه

این مدل یکی از بهترین مدل های لباس عروس بدون شانه یا شانه خاموش می باشد که یقه و سرشناه های ان افتاده است ترکیبی فوق العاده از سبک پاریسی به شمار می رود . این سبک از لباس عروس شانه خاموش بسیار لطیف و در عین حال کم پشت می باشد . یکی از مسائلی که باعث محبوبیت این لباس عروس شده است خنک بودن این لباس می باشد که لباس عروسی مناسب ویژه تابستان به شمار می رود.

اگر میخواهید بدانید که بر اساس اندام شما کدام مدل بیشتر به شما می آید “مدل های محبوب لباس عروس” را ببینید.

  • لباس عروس تارا لورن :

لباس عروس بدون شانه بلند

 

تارالورن یکی از محبوب ترین لباس عروس های شانه افتاده شبیه به دکولته می باشد که دلیل آن هم زیبایی منحصر به فرد و مدرن می باشد . این مدل دارای آستین های توری می باشد که جلوه خاصی به اسن سبک از لباس عروس های شانه خاموش داده است .

  • لباس عروس وال استانی :

لباس عروس دکولته توری

وال استانی یکی از سبکک های معروف لباس عروس بدون شانه می باشد که بیشتر در کالیفرنیا مورد استفاده قرار می گیرد . مزون های عروس ایرانی هم که پیروی از مد روز دنیا دارند این سبک از لباس را در دستور کار خود قرارداده اند. این لباس منحصر به فرد دارای آستین توری شکل می باشد که زیبایی خاصی به این لباس داده است همچنین این مدل دارای لایه های توری و براق می باشد که در نوع خود بسیار منحصر به فرد می باشد.

  • لباس عروس تانگو مهتاب با شانه های افتاده:

لباس عروس دکولته

این سبک از مدل شانه خاموش از پارچه های مجلل دوخته شده است و در میان عروس های اروپایی بسیار رواج دارد . این مدل دارای آستین های توری بوده و برای فصول بهار و تابستان بسیار مناسب است .

  • لباس عروس الکساندر گریکو شانه افتاده :

لباس عروس دکولته شیک

مدل لباس عروس الکساندر گریکو یک مدل کلاسیک از لباس عروس ها به شمار می رود که دارای بافت های ظریف و جذاب می باشد . این سبک از لباس عروس بدن شانه با داشتن طرح های ظریف و منحصر به فرد و در عین حال لاکچری بودن طرح می تواند نظر هر عروسی را به خود جلب کند .

  • لباس عروس سایرینا داهان بدون شانه :

لباس عروس دکولته لاکچری

سارینا داهان  به دلیل شاهکار در گلدوزی و لطیف بودن جنس پارچه جزو محبوب ترین مدل های لباس عروس در کالیفرنیا و پاریس به شمار می رود . این مدل بسیار لطیف بوده و می تواند به راحتی نظر هر عروسی را به خود جلب کند .

  • لباس عروس گالیا لاهاو :

لباس عروس بدون شانه دامن دار

گالیا لاهاو در نگاه عوض ساده به نظر می رسد اما این سبک از لباس عروس به دلیل برخورداری از بالاترین سطح کیفی پارچه بسیار پر طرفدار است و جزو محبوب ترین لباس های ویکتوریا به شمار می رود .

  • لباس عروس الیس عروس :

لباس عروس بدون شانه دامن دار

الیس عروس نام یک برند تجاری با صد سال قدمت در تولید لباس عروس می باشد . جدید ترین و محبوب ترین لباس عروس برند الیس عروس توری و در عین حال بسیار لاکچری می باشد . همچنین این مدل جزو محبوب ترین مد های لباس عروس در سال 2020 می باشد .

  • لباس عروس D1982 استرالیایی :

لباس عروس دکولته دامن توری

این مدل بدون شک از معروف ترین لباس عروس های شانه افتاده یا بدون شانه می باشد که جزو مد های سال 2020 نیز به شمار می رود . این مدل با ترکیبی از تور دانتل و سائن فرشته می تواند چشم هر کسی را به خود خیره کند . این سبک دارای کمربندی زیبا و ظریف نیز می باشد . این مدل لباس عروس به عنوان مجلل ترین مد و مدل های لباس عروس در سال 2020 در کنار چند برند دیگر نیز معرفی شده است .

  • لباس عروس ورومیا :

لباس عروس دکولته لاکچری

ورومیا یکی از مد های جدید در سال 2020 می باشد که دارای طرفداران زیادی می باشد . این لباس عروس مدرن جزو سبک های کلاسیک به شمار می رود که جزو محبوب ترین مدل های لباس عروس شانه های افتاده می باشد .

تمام این مدل هایی که نشان داده شد بهترین و پر طرفدار ترین مدل های لباس عروس بدون شانه در سال 2020 می باشند که به عنوان مد های لباس عروس نیز شناخته می شود .

هر کدام از این مدل ها می تواند برای عروس خانوم ها جذاب و منحصر به فرد باشد و شبی رویایی را برای خود رقم بزنند .

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

لباس مجلسی برای مراسم عقد
لباس عروس رنگی برای عقد
کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
مدل لباس عروس خارجی شیک

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!