طولانی‌ترین رابطه‌ های سلبریتی ها در هالیوود که ثابت‌کننده عشق هستند

عشق در نوع سادگی خودش می‌تواند بسیار پیچیده باشد مخصوصاً وقتی که میان دو سلبریتی با تعداد زیادی طرفدار و البته تماشاگر اتفاق بیفتد

همیشه خبرهایی از جدایی سلبریتی ها به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد عشق میان این زوج‌ها شاید تاریخ مصرفی کوتاه داشته باشد اما هستند سلبریتی هایی که مدت طولانی‌ای با هم هستند و ثابت می‌کنند که همچنان عشق وجود دارد

در این مقاله می‌خواهیم به 18 تا از طولانی‌ترین رابطه‌های سلبریتی ها در هالیوود که ثابت‌کننده عشق هستند بپردازیم پس کمربندها را ببندید و با تالارکده همراه باشید

همچنین ببینید: 21 طلاق سریع در سلبریتی ها در هالیوود

  • جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل: 15 سال

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل

تیمبرلیک و بیل همیشه در رابطه خود قوی‌ترین نبوده‌اند؛ آنها برای سه ماه در سال ۲۰۱۱ از هم جدا شدند، خوشبختانه، شانس دوم به دست آمد و از آن زمان با هم هستند.

بیل هرگز در انتخاب خود در شک نبود. او هنوز ایمیلی را که برای دوستش در اوایل رابطه‌شان با جاستین ارسال کرده بود نگه می‌دارد که می‌گوید: “من با این مرد ازدواج خواهم کرد.”

پس از ازدواجشان در سال ۲۰۱۲، بیل پسرشان سیلاس را در سال ۲۰۱۵ به دنیا آورد. در سال ۲۰۲۰، این دو، صاحب فرزند دوم خود، فینیاس شدند.

در این رابطه ببینید : عروسی بازیگران ایرانی و خارجی

  • متیو مک کانهی و کامیلا آلوز: 16 سال

متیو مک کانهی و کامیلا آلوز

مک کانهی و آلوز از سال 2006 با هم بودند و در سال 2012 با هم ازدواج کردند.

در سال 2016، ستاره “Interstellar” داستان خواستگاری خود را با Esquire در میان گذاشت. او گفت: “به یاد دارم که به چشمانش نگاه کردم. یادم می آید که او مجبور بود نفسش را بگیرد. و او بلافاصله نگفت بله و همگی ترسیدند که شاید جوابش منفی باشد.

  • شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون: 18 سال

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون به عنوان دانشجو در دانشگاه سنت اندروز در سال 2004 با هم آشنا شدند. آنها در سال 2007 برای مدت کوتاهی از هم جدا شدند، اما در اواخر همان سال دوباره با هم شدند. آنها در سال 2010 نامزد کردند و در سال 2011 یک عروسی سلطنتی کاملاً فوق العاده داشتند.

و با وجود اینکه آنها خانواده سلطنتی هستند، کیت و ویلیام به صراحت گفتند که آنها نیز مانند دیگران رابطه ای سرگرم کننده دارند.

آنها سه فرزند دارند: جورج، شارلوت و لوئیس.

همچنین ببینید: لباس عروسی‌های سلطنتی

  • مت دیمون و لوسیانا باروسو: 19 سال

مت دیمون و لوسیانا باروسو

مت دیمون با همسرش در میامی ملاقات کرد که او مشغول سفارش غذا بود. آنها در سال 2005 ازدواج کردند و از آن زمان با هم هستند.

مت در حال فیلمبرداری صحنه های فیلم در سراسر جهان است، می توانید تصور کنید که اوضاع چقدر سخت می شود؟ خوشبختانه، آنها همه چیز را فهمیده اند و به درک متقابلی رسیده اند.

همین‌طور ببینید : مدل حلقه عروسی سلبریتی ها بازیگران

  • ساشا بارون کوهن و ایلا فیشر: 20 سال

ساشا بارون کوهن و ایلا فیشر

با ایفای نقش های بدنامی توسط ساشا مانند بورات کوهن، ازدواج آنها بسیار معمولی نیست، اما جز طولانی ترین رابطه سلبریتی ها در هالیوود می باشد.

علیرغم نگرانی‌های همیشگی‌ ایلا، او همچنان سرگرم ماجراجویی‌های وحشیانه‌ای است که شوهرش در آن انجام می‌دهد. او حتی به او کمک کرد تا با لباس ممنوعه علی جی به اسکار برود.

  • لبرون جیمز و ساوانا برینسون: 20 سال

لبرون جیمز و ساوانا برینسون

سوپراستار NBA و همسرش در سال 2002 زمانی که هنوز نوجوان بودند، قرار ملاقات را آغاز کردند. آنها اولین قرار خود را در یک استیک هاوس داشتند. حتی با هم به جشن می رفتند. برینسون در یک سخنرانی گفت: “من حدس می زنم می توانید بگویید که ان یک قرار بسیار خوب بود.”

آنها در سال 2013 ازدواج کردند و اکنون سه فرزند دارند: لبرون جونیور، برایس ماکسیموس و ژوری.

  • امی آدامز و دارن لو گالو: 21 سال

امی آدامز و دارن لو گالو

آنها در سال 2001 با هم آشنا شدند و سرانجام 15 سال بعد با هم ازدواج کردند.

آدامز در مصاحبه ای با مجله تایمز در سال 2016 گفت: “ما همیشه این تعهد را داشتیم، حقیقت این است که من احساس قوی تری از خانواده دارم، احساس پایداری بیشتری دارم، که برای من چیز خوبی است.”

  • انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکووا: 21 سال

انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکووا

آنا کورنیکوا و انریکه ایگلسیاس از زمان ملاقات در سال 2001، رابطه خود را مخفی نگه داشته اند. برخی حدس می زنند که این دو با هم ازدواج کرده اند، اما به لطف لب های سفت این زوج، هیچ کس ممکن نیست بداند.

انریکه به the knot گفت: “من باور نمی کنم که برای نشان دادن اینکه کسی را دوست دارید نیاز به یک تکه کاغذ داشته باشید.”

این زوج خوشبخت در دسامبر 2017 صاحب دوقلو شدند. در ژانویه 2020، آنها از دختر دیگری به نام مری استقبال کردند.

  • جولیا رابرتز و دنی مدر: 22 سال

جولیا رابرتز و دنی مدر

جولیا رابرتز و همسرش دنی مدر در سال 2000 سر صحنه فیلمبرداری «مکزیکی» با هم آشنا شدند. آنها در سال 2002 پس از طلاق دنی از همسر اولش ازدواج کردند و صاحب دوقلوهای هیزل پاتریشیا و فینیوس “فین” والتر و یک پسر به نام هنری دانیل مدر شدند.

  • جی زی و بیانسه: حدود 22 سال

جی زی و بیانسه

بیانسه و جی زی در حدود سال 1999 با هم آشنا شدند و جی در سال 2008 انگشتری به بیانسه تقدیم کرد. این زوج دارای سه فرزند، دختران بلو آیوی و رومی، و پسری سر هستند.

این زوج همیشه در مورد رابطه و زندگی شخصی خود بسیار ساکت بوده اند، حتی پس از انتشار آهنگ هایی در مورد رسوایی های احتمالی خیانت. دلیل سکوت آنها چیست؟

  • دیوید و ویکتوریا بکهام: 25 سال

دیوید و ویکتوریا بکهام

دیوید و ویکتوریا بکهام این زوج بریتانیایی هستند. ویکتوریا شماره خود را در سال 1997 به بکهام داد و دیوید هنوز بلیط هواپیمای لندن به منچستر را دارد که روی آن شماره او را نوشته بود. آنها در سال 1999 ازدواج کردند و بقیه تاریخ است.

او در سال 2016 در قطعه ای که برای ووگ بریتانیا نوشت، به همه گفت که عشق در نگاه اول واقعا وجود دارد.

همچین بخوانید: ۲۳ فیلم عاشقانه‌ای که باید با همسر خود ببینید

  • هیو جکمن و دبورا لی فرنس: 26 سال

هیو جکمن و دبورا لی فرنس

هیو جکمن و همسرش دبورا لی فورنس، که 13 سال از او بزرگتر است، در سال 1995 سر صحنه اولین کارش با هم آشنا شدند.

هیو به الن دی جنرس گفت: «من واقعاً از اینکه قبل از هر اتفاقی با او آشنا شدم، واقعاً سپاسگزارم.

  • ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت: 27 سال

ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت

ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت در سال 1995 زمانی که او برای بازی در نقش یکی از دوست دخترهای ویل در سریال “پرنس جدید” تست بازیگری داد، با هم آشنا شدند. آنها در سال 1997 ازدواج کردند و پدر و مادر ستاره های نوجوان جیدن و ویلو هستند.

پینکت اسمیت در سال 2015 به هاوارد استرن مجری SiriusXM گفت: “این چیزی است که من به آن اعتماد دارم: مردی که ویل است؛ مردی با صداقت است. او از تمام آزادی های جهان برخوردار است.”

  • استیو کارل و نانسی والز: 27 سال

استیو کارل و نانسی والز

آنها در سال 1995 زمانی که او در شهر شیکاگو در حال تدریس یک کلاس بداهه سازی بود با هم آشنا شدند. این دو در همان سال ازدواج کردند.

استیو در مقاله‌ای برای گاردین در سال 2013 نوشت: “فکر می‌کردم او از من متنفر است، زیرا او در اطراف من بسیار ساکت بود. فکر می‌کردم او مطمئناً می‌داند که من از این موضوع پر شده‌ام.” بعداً متوجه شدم که او به همان اندازه استرسی است. همانطور که بودم و سعی می کردم خونسرد رفتار کنم.”

  • اسنوپ داگ و شانته تیلور: حدود 33 سال

اسنوپ داگ و شانته تیلور

اسنوپ داگ همسر اول (و از نظر فنی دوم) خود را در دبیرستان در اواخر دهه 80 ملاقات کرد. آنها در سال 2004 طلاق گرفتند، اما در سال 2008 دوباره ازدواج کردند.

او در مصاحبه‌ای گفت: «چون باید آشفتگی و چیزهایی را که من او را در سفرم برای رسیدن به موفقیت از سر گذراندم درک کنید، زیرا نمی‌دانستم چگونه با او رفتار می‌کنم. داشتم به او صدمه می‌زدم و چقدر به خودم خیانت می‌کردم، تا اینکه مرد شدم و فهمیدم که باید این زنی را که دوستم داشت را دوست داشته باشم و زندگی‌ام را در نظر بگیرم و بگذارم موسیقی و تجارتم در درجه دوم قرار بگیرد.»

  • تام هنکس و ریتا ویلسون: 34 سال

تام هنکس و ریتا ویلسون

تام هنکس برنده اسکار در سال 1988 با همسرش در صحنه فیلمبرداری «داوطلبان» آشنا شد. او به تازگی از همسر اول خود جدا شده بود که آنها با هم آشنا شدند و فقط یک سال طول کشید تا دوباره ازدواج کند.

هنکس در حالی که در سال 2016 با کرستی یانگ مجری بی‌بی‌سی صحبت می‌کرد، گفت: «فکر نمی‌کنم دیگر هیچ‌وقت تنها باشم؛ وقتی همسرم را دیدم، این احساس را داشتم.

  • برایان کرانستون و رابین دیردن: 35 سال

برایان کرانستون و رابین دیردن

کرانستون و دیرن یک ملاقات جالب داشتند: آنها برای اولین بار در سال 1986 در سریال CBS Airwolf با هم آشنا شدند، زمانی که کرانستون نقش مردی را بازی کرد که یک کشتی تفریحی را ربوده بود و دیردن در نقش یکی از خواهرانی که به دام افتاده بود.

کرانستون در سال 2016 به مجله People گفت: 30 سال پیش بود که ما در آن برنامه تلویزیونی وحشتناک با هم آشنا شدیم. این زندگی هر دوی ما را تغییر داد.

هر دوی آنها در آن زمان با افرادی قرار می گذاشتند، اما یک سال بعد دوباره ملاقات کردند، جرقه ها شروع به پرواز کردند. آنها در سال 1989 ازدواج کردند و دارای یک دختر به نام تیلور هستند.

  • ریکی جرویس و جین فالون: 40 سال

ریکی جرویس و جین فالون

جرویس از سال 1982 با فالون بوده است.

جرویس گفت: “ما برای همه مقاصد ازدواج کرده ایم، همه چیز بین ما مشترک است.

با آرزوی زندگی‌ای شاد و طولانی/ تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️