14 مدل لباس مجلسی آستین بلند مناسب مهمانی و خواستگاری

لباس مجلسی آستین بلند بله برون

داشتن یک لباس مجلسی مناسب مراسم خواستگاری و یک مهمانی رسمی یکی از مهم ترین نکاتی است که بسیاری از خانم ها به آن توجه می کنند و وقت بسیار زیادی را صرف پیدا کردن لباس مجلسی شیک و ایده آل هستند. لباس مجلسی آستین بلند یکی از گزینه هایی است که بسیاری از خانم ها به آن اهمیت داده و وقت و زمان بسیاری را صرف تهیه آن می کنند.

یکی از مواردی که لباس مجلسی شیک و آستین بلند می تواند اهمیت داشته باشد حضور در مهمانی های رسمی مثل عروسی و عقد است. علاوه بر عروس و داماد خوشبخت و تماشای شادی آنها در کنار یکدیگر، همه ی ما انتظارات دیگری نیز از جشن عروسی خوب و گذراندن یک شب به یاد ماندنی داریم. اما پیش از فکر کردن به یک شب شاد در کنار اعضای فامیل بهتر است به فکر لباس مجلسی باشید که مناسب پوشیدن در مراسم عروسی است.

همانطور که می دانید این روزها لباس مجلسی آستین بلند در میان خانم طرفداران زیادی دارد، خصوصا خانم هایی که به دنبال لباس های مجلسی پوشیده هستند.

همچنین ببینید : لباس نامزدی

البته نباید این نکته را نیز فراموش کنیم که لباس مجلسی آستین بلند به زمان و مد خاصی تعلق ندارد. از مراسم های خودمانی و با تعداد نفرات کم گرفته تا جشن های عروسی با شکوه و مجلل، پیراهن های مجلسی آستین بلند همواره یکی از مناسب ترین و شیک ترین لباس های مجلسی زنانه بوده اند. فرقی نمی کند شما در فصل تابستان به جشن عروسی می روید و یا به یک جشن عروسی زمستانه دعوت شده اید، پیراهن مجلسی زنانه آستین بلند را می توانید در هر فصل و هر مراسمی بپوشید.

شاید فکر کنید لباس مهمانان جشن عروسی به اندازه ی عروس و داماد اهمیت ندارد. اما شیک پوشی تک تک مهمانان زیبایی یک مراسم خوب را دو چندان می کند. علاوه بر این، هر یک از ما دوست داریم ظاهری شیک و منحصر به فرد در جشن عروسی داشته باشیم. در چنین شرایطی، لباس های مجلسی آستین بلند یکی از بهترین گزینه ها برای درخشیدن در جشن عروسی خواهند بود.

مدل های لباس مجلسی آستین بلند

مدل های پیراهن زنانه آستین بلند چنان متنوع هستند که هر سلیقه ای و با هر سنی را برای خرید مجاب می کنند. در میان پیراهن های مجلسی، لباس های ماکسی و دنباله دار با آستین های بلند که از پارچه های سبک دوخته شده همیشه طرفداران بیشماری دارند. این مدل از لباس مجلسی را معمولا همه ی خانم ها می پسندند.

همچنین برای درخشش بیشتر میتوان به تزینات مختلف لباس های مجلسی زنانه همچون مروارید و یا منجوق دوزی فکر کرد. پارچه های مخمل هم که در دوخت لباس های مجلسی آستین بلند پیشتاز هستند. خصوصا اگر به جشن عروسی در فصل زمستان دعوت شده اید، لباس مجلسی از جنس مخمل را فراموش نکنید. حال وقت آن آن رسیده که با هم نگاهی به بهترین مدل های لباس مجلسی آستین بلند بیاندازیم:

لباس مجلسی آستین بلند مشکی

لباس مجلسی شیک

مشکی همیشه رنگ مناسب لباس مجلسی برای مهمانی های رسمی است. لباس شب مجلسی به رنگ مشکی خصوصا با آستین های بلند گزینه ای مناسب برای مراسم عقد و عروسی مجلل محسوب می شود. جنس آستین و بالاتنه ی لباسی که در تصویر مشاده می کنید دانتل می باشد. خانم هایی که به دنبال لباس مجلسی پوشیده هستند بهتر است در انتخاب این لباس مجلسی آستین دار تردید نکنند.

پیراهن مجلسی کوتاه با آستین های بلند

لباس مجلسی کوتاه

شاید رنگ بنفش انتخاب اول شما برای لباس مجلسی نباشد، اما این رنگ برای پارچه لباس مجلسی آستین بلند بسیار مناسب است. این پیراهن کوتاه آستین بلند به رنگ بنفش، مدلی دخترانه دارد و سن شما را کمتر نشان می دهد.

پیراهن مجلسی گلدار با آستین های بلند

لباس مجلسی گلدار

یک لباس مجلسی زیبا با آستین های بلند که مناسب عروسی های تابستانه است. خصوصا اگر به یک جشن عروسی در باغ تالار دعوت هستید، از این مدل پیراهن مجلسی گل گلی غافل نشوید.

لباس مجلسی آستین بلند از جنس ساتن

لباس مجلسی آستین بلند

این لباس مجلسی زیبا باعث درخشش بی چون و چرای شما در جشن عروسی خواهد بود. جذابیت پارچه ی ساتن در این لباس مجلسی با دامن بلند بیش از هر مدل دیگری نمایان می شود. البته رنگ قرمز نیز در زیبایی این لباس مجلسی زنانه بی تاثیر نیست.

پیراهن مجلسی شاین آستین بلند

پیراهن مجلسی آستین بلند

دنبال کمی زرق و برق بیشتر برای لباس های مجلسی خود هستید؟ پارچه های شاین احتمالا گزینه ی مناسبی برای شما هستند. این لباس مجلسی زیبا با یقه بسته و آستین های بلند یکی از پر طرفدار ترین مدل های لباس مجلسی زنانه بشمار می رود.

لباس مجلسی آستین بلند گیپور

پیراهن مجلسی گیپور

نقش پر رنگ پارچه های گیپور در دوخت لباس مجلسی را نمی توان نادیده گرفت. گیپور را می توان در دوخت انواع پیراهن های مجلسی، از جمله پیراهن زنانه آستین بلند، بکار برد. این مدل لباس مجلسی گیپور با آستین های بلند و دامن میانه از جمله لباس های مجلسی می باشد که در عین شیک بودن راحت و بی دردسر است.

لباس مجلسی مخمل با آستین های بلند

لباس مجلسی آستین بلند مخمل

برای مجالس عروسی در فصل زمستان مخمل بهترین گزینه است. لباس مجلسی آستین بلند دوخته شده با پارچه ی مخمل هم که دیگر نیاز به تعریف ندارد. این مدل یکی از شیک ترین مدل های پیراهن مجلسی با آستین بلند محسوب می شود.

لباس مجلسی زنانه ابریشم با آستین های بلند

لباس مجلسی زنانه

این مدل پیراهن مجلسی با همه ی اندام ها تناسب خواهد داشت. پارچه ی لباس ابریشم است و آستین ها از جنس تور دوخته شده اند. این مدل آستین لباس مجلسی نیز بیشاپ نام دارد.

پیراهن مجلسی آستین بلند به رنگ زمردی

پیراهن مهمانی آستین بلند

رنگ سبز خاص و جواهر مانند این مدل لباس زنانه آستین بلند آن را به یکی از شیک ترین مدل ها تبدیل می کند. این لباس مجلسی آستین بلند را می توانید با کفش و اکسسوری های هم طلایی و هم نقره ای ست کنید.

لباس مجلسی آستین بلند عروسکی

لباس مجلسی عروسکی

این لباس عروسکی زیبا با آستین های بلند مناسب شیک پوشان است که البته برای جوان تر ها مناسب تر به نظر می رسد. در نظر داشته باشید این لباس مشکی با موهای باز همخوانی بی نظیری دارد.

لباس مجلسی گل گلی آستین بلند

لباس مجلسی بلند گل دار

هیچوقت از انتخاب یک لباس مجلسی گلدار با آستین های بلند برای جشن های عروسی بهاره پشیمان نمی شوید.

پیراهن مجلسی آستین بلند رنگ روشن

پیراهن مجلسی آستین بلند

در انتخاب پیراهن های مجلسی کمی از رنگ های تیره مانند مشکی و سرمه ای فاصله بگیرید و به سراغ رنگ های روشن تر بروید، مثل این پیراهن آستین بلند زنانه به رنگ آبی آسمانی و با مدلی چشمگیر و خاص. گلدوزی های روی پیراهن نیز زیبایی آن را دو چندان می کند.

لباس مجلسی پولکی آستین دار

پیراهن مجلسی آستین دار

این لباس مجلسی با وجود پارچه ی براق و درخشانش که سرتاسر پولک دوزی شده مدل بسیار ساده ای دارد و مناسب مینیمالیست ها می باشد.

لباس مجلسی با آستین های گیپور

لباس مجلسی آستین گیپور

لباس های مجلسی با دامن کلوش همیشه پر طرفدار هستند، خصوصا این مدل لباس مجلسی با آستین های گیپور بلند و رنگ سبز.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
تفاوت لباس شب با لباس مجلسی
لباس عروس دخترانه

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد