36 مدل کراوات داماد و مهمانان عروسی

کراوات داماد / طراحان لباس همیشه به نقش اکسسوری های مختلف در انواع لباس های مردانه و زنانه دقت میکنند و همیشه سعی میکنند تا بیشترین هماهنگی را در بین لباسها چه از نظر رنگ و چه از نظر جنس و شکل بوجود بیاورند.

در این بین کروات یکی از این اقلام است که ضرورت وجود آن در مراسمات رسمی بر کسی پوشیده نیست.

مخصوصا در ایران در مراسمات مهم مانند جشن های عروسی از کروات استفاده می شود. در ادامه این مقاله از سایت تالارکده با 36 مدل از بهترین مدل های کراوات در خدمت شما هستیم.

نظرات شما موجب راهنمایی بیشتر سایر کاربران در مورد انتخاب بهترین کروات برای داماد می شود.

برگزیده : سبک های Dapper سبک انتخاب شده برای داماد و ساقدوشها

تصویر داماد و ساقدوشها

کراوات برای دامادها

وقتی صحبت از لباس دامادی می شود ، حساسیت روی آن کاملاً ضروری است. یک کت و شلوار شیک محبوب ترین انتخاب برای مراسم های رسمی است ، در حالی که یک کت و شلوار اداری برای محیط کار بیشتر مورد استفاده است. برای مهمانی های خودمانی و … ، لباس مردانه می تواند به راحتی پیراهن ها ، شلوارک ها و پیراهن های پایین دکمه هاوایی که به راحتی پوشیده می شوند باشد.

اما برای مراسمات مهم مانند جشن عروسی باید شامل لباس و … ، افزودنیها مانند کفش ، بند شلوار ، دستمال جیب ، جوراب  و البته انتخاب کراوات مناسب و گیره کروات و … باشد ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم بهترین لباس های دامادی را انتخاب کنید ، خواه هدف ظاهری کلاسیک ، جسورانه و یا هماهنگ سازی و ست کردن عروس و داماد باشد.

مانند جوراب ، کفش و کروات و گیره و دکمه سر آستین لوازم جانبی هستند که می توانند به طرز شگفت انگیزی حس سبک و سیاق خود را به نمایش بگذارند یا نگاه همگان را به سمت شما جلب کنند .

از چاپ های سرگرم کننده گرفته تا رنگ ساده ی شیک و پارچه های بافت دار ، هیچ قانون سخت و سریع برای کراوات داماد وجود ندارد. کلاسیک ها برای همیشه مد و ترند هستند ، خواه به کراوات باریک ، پهن و یا بلند باشند.

طرح های کراوات داماد

نقوش عجیب و غریب یک راه عالی برای نشان دادن حس شوخ طبعی شما است ، در حالی که ست کردن رنگ ها از رنگ های جواهرات گرفته تا پاستیل ها برای هماهنگی با عروسی ایده آل است.

اگر شما یک داماد هستید ، قبل از انتخاب کراوات باید یک نشانه ای از متفاوت بودن داشته باشید. برای این منظور نترسید ! یک کراوات جسورانه تر به عنوان داماد امتحان کنید – به هر حال این یک مناسبت ویژه است.

در بازار برای هر بودجه ای انتخابهای فراوانی وجود دارد. با ما همراه باشید تا با مرور مدل های متنوع ، سبک و سیاق انواع کروات را بررسی کنیم.

  • 1- کروات سیاه رسمی برند ورا

تصویر کروات داماد

کروات رسمی را هرگز نمی توانید با کراوات سیاه کلاسیک اشتباه بگیرید. این کراوات ابریشمی یک انتخاب زیبا و جذاب برای داماد است که قصد دارد یک جلیقه مشکی شیک را بپوشد.

  •  2- کراوات گل منظم برند bonobos پرمیوم

تصویر کروات داماد

یک کراوات کوچک چاپ شده از گل ، کمی غریب و جذابیت به ظاهر داماد می افزاید. این نوع کروات بیشتر برای عروسی در فضای باز و باغ و باغ تالار مناسب است.

  •  3- کراوات نانو تکس خالدار

شاید بعضی از انواع کروات زیاد جالب به نظر نیاید ! ولی اگر از روی ظاهر قضاوت می کنید ، سخت در اشتباهید. این کروات با کت و شلوار کرم رنگ ترکیبی عالی را رقم میزند.

  • 4- کراوات کتانی 6 سانتی متر

با لباس دامادی خنک و تابستانی ، کراوات کتان مانند همیشه خوش تیپ است. این کروات آبی بسیار شیک است و به راحتی می توانید با یک جفت گیره ظرف استیل خود نمایی کند.
استفاده از جنس کتان در صورتی مجاز است که بتوانید با اجزای دیگر لباستان آنرا ست کنید. مثلا با یقه کت یا …

  • 5- کراوات گل درشت برادران بروکس

کروات گل دار

ابریشم چاپ شده و شیک ترکیبی از گل ها یک روش عالی برای شکسته شدن سایه های کلاسیک مانند سیاه و خاکستری است. این کراوات چاپی گلدار که به زیبایی با یک کت و شلوار سیاه یا زغالی سِت می شود.

  • 6- کراوات باریک سبز خالدار

کروات خالدار

این کروات با مدل پلکا دات فرق میکند. این یک کروات ساده و زیباست که با کت و شلوار رنگ روشن جلوه بهتری دارد. برای اینکه بتوانید آنرا خاص تر نشان دهید استفاده از گیره طلایی رنگ میتواند گزینه مناسب تری باشد.

  • 7- کراوات بونوبوس مدل باغچه ای

کروات گلدار

پیوندهای گل و بوته یک انتخاب محبوب برای داماد ، ساقدوش ها و میهمانان عروسی است. ما به خصوص برای یک عروسی در فضای باز یا باغ ، این سبک پیچیده را پینهاد میکنیم. این مدل حس شوخ طبعی شما را نیز به راحتی بیان میکند.

  • 8- کراوات پشمی و نخی راه راه Thom Browne

کروات کلاسیک

برای داشتن انتخابی مدرن ، این کراوات راه راه مورب توسط Thom Browne استثنایی است. به پایان رسیدن با روبان سه رنگی به عنوان امضای طراح ، با لباس مشکی ، ذغالی یا خاکستری روشن مدرن است.

  • 9- کروات بافت دار ساتن سفید

کروات ابریشمی

سایه های سفید مانند سیاه و خاکستری در دنیای بافت ها کلاسیک هستند. این سبک ابریشم خالص دارای یک شبکه نقطه واضح و برش باریک است. شما میتوانید این کروات را با رنگ مخافت پیراهن و موافق کت سِت کنید.

  • 10- کروات کلاسیک باریک Calvin Klein

کروات کلاسیک آبی

وجود خطوط مورب روی کروات گویای کلاسیک بودن آن است. این کروات داماد کلاسیک یک انتخاب شیک و جا افتاده برای داماد های عزیز است.

  • 11- کروات کتان براق بروکس

کرواتی ابریشمی کلاسیک

در تابستان ، این کراوات بژ پارچه ای یک انتخاب مدرن است. ما آن را با کت و شلوار به رنگ روشن برای فصول گرم پیشنهاد می کنیم.

  • 12- کراوات ابریشمی سالید طوسی

کروات پشمی تیره

در بخش کراوات ، شما نمی توانید با سبک کروات همه لباسها را ست کنی . ست کردن کرواتها با لباس های مختلف نیازمند داشتن یک مجموعه کاملی از انواع کرواتهاست.این کروات ابریشمی طوسی میتواند یکی از بهترین اعضای مجموعه کرواتهای شما باشد.

  • 13- کروات کلاسیک بافت ریز

کروات رسمی طوسی

ساده و براق ، این کراوات باریک مناسب برای مردان با سبک مدرن است. می توانیم آن را با یک کت و شلوار مشکی و کفش های توسی برای مراسم عروسی تصویر کنیم.

  • 14- کراوات ابریشمی چاپی حلقه بریونی

کروات رنگ روشن

رنگ زرد به همراه چاپ نقره ای نمای لوکس و بی نظیری به این کروات می دهد. فقط تصور کنید با یک دست کت و شلوار مشکی سالید چه جلوه زیبایی از خود به یادگار خواهید گذاشت. این رنگ بیشتر مناسب فصل تابستان است.

  • 15- پنبه راه راه 7.5 سانتی متر و کراوات ابریشم مخلوط

کروات کلاسیک بافت درشت

ساده و بی آلایش ! نوارهای کلاسیک آبی و سفید ، این کراوات پنبه انتخابی مناسب است. پارچه بافی سبک باعث می شود در هوای گرم با کت و شلوار تابستانی یا یک پیراهن و شلوار ، ایده آل شود.

  • 16- کراوات ابریشمی مدل گرنادین

کروات نخی

سبک مدرن در این کراوات ابریشمی گرنادین ، دارای ظاهری منحصر به فرد از بافندگی اسپشیال است. این روش بافت دار کردن مناسب برای اضافه کردن بافت به لباس یا لباس ورزشی و پیراهن دکمه دار است.

  • 17- کروات کلاسیک مشکی با خطوط نقره ای

کروات کلاسیک با خط های نقره ای

گاهی اوقات یک کروات ساده میتواند بسیار کاربردی تر باشد. به این ترتیب نیازی نیست تمام بازار را چند بار پیاده روی کنید. درست است ! اولین انتخاب گاهی بهترین هم هست. این کروات با ظاهر ساده و کلاسیک با کت و شلوار تیره رنگ بسیار مناسب است.

  • 18- کروات پارچه ایرلندی مدل جی کرو

کروات ابریشمی بافت دار

برای کت و شلوار سبک با ظاهری توکسدو در تابستان ، این کراوات کتانی خوش تیپ و کلاسیک است. این یک کروات پرفروش J.Crew نیز هست!

  • 19- ویلیس 9 سانتی متر ، کراوات ابریشمی

کروات چاپی خالدار

این کراوات به رنگ آبی روشن اثبات این است که پیزلی می تواند سرگرم کننده ، تازه و مد روز باشد. ما آن را برای دامادها ، ساقدوش ها و مهمانان عروسی پیشنهاد میکنیم.

  • 20- کراوات باریک مدل بلک استریپ

کروات کلاسیک رسمی

کراوات بافتی روشی شیک برای شکسته شدن یکنواختی سیاه است. گرچه باریک بریده شده است ، این سبک راه راه هوشمند و کلاسیک به نظر می رسد.

  • 21- کروات چاپی نقش منظم صورتی باریک

کروات صورتی باریک

برای مردانی که به رنگ صورتی علاقه مند هستند ، این کراوات چاپی جغرافیایی ظاهری ایده آل بهاری را تداعی می کند . می توانید آن را در دامادی ، یک مجموعه کامل از ساقدوش ها یا مهمانان عروسی تصور کنید.

  • 22- کراوات قایقی آبی روشن

کروات آبی روشن

این کروات داماد زیبا با گره خاص و گیره زیبا میتواند با کت و شلوار رنگ روشن و بسیار جلوه گری کند. انتخاب مناسب این کروات برای فصول گرم سال احساس خنکی را به اطرافیان القا کرده و از نظر روانشاسی رنگ حالت های آرامش درونی را القا می کند. این یک انتخاب عالی است.

  • 23- کروات کلاسیک ارغوانی مدل استریپ

کروات کلاسیک ارغوانی

این کراوات راه راه ارغوانی به تنهایی با پیراهن سفید ست میشود پا را فراتر بگذارید و با انتخاب یک دست کت و شلوار سبز زمردی میتواند انتخاب خاص و عجیبی را ترتیب دهد. این ترکیب یک ترکیب خاص است که کمتر کسی جرأت امتحان آنرا دارد.

  • 24- کراوات چاپی 100٪ ابریشم Massimo Dutti

کروات ترمه چاپی

ترمه یک طرح کاملا ایرانی است. اگر میخواهید مردی سنتی و در عین حال به روز جلوه کنید این انتخابی شگفت انگیز است. کروات های ابریشمی جلوه زیبایی دارند مخصوصا اگر دارای چاپ ترمه و یا ترمه دوزی ساده هم باشند. این کروات داماد را میتوانید با یک دست کت و شلوار سرمه ای لَخت امتحان کنید.

  • 25- کراوات راه راه پل اسمیت کلاسیک

کروات کلاسیک رنگ روشن

مورد علاقه مردم خون گرم جنوب کشور! بهترین انتخاب برای مردان خون گرم که میتواند حس مناعت طبع آنرا را جلوه کند. با خطوط مورب مشخص است که با کروات داماد کلاسیک رو برو هستیم و بافت ریز و زیبا سبب می شود که با لباس های رنگ مخالف زیبا تر به نظر برسد.

  • 26- کراوات ابریشمی براق باریک Nordstrom

کروات بنفش ملایم

کراوات ابریشمی سالید با رنگهای گرم ، روش مناسب برای هماهنگی دامادها و ساقدوش ها است . در بهار و تابستان و در باغ به نظر بهترین انتخاب برای این نوع کروات های ساتن است

  • 27- کراوات راه راه Bonobos

کروات کلاسیک دو خط

برای دامادی که یک کروات لطیف به سبک دانشگاهی می پسندد ، این کراوات راه راه از Bonobos همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

  • 28- کراوات الگوی کانالی

کروات داماد

برای ایجاد بافت و عمق با ظاهر عروسی خود ، کراوات خود را با الگوی هندسی مانند این سبک Canali انتخاب کنید. با رنگهای سبک و تیره در تمام سال هوشمندانه و شیک انتخاب کنید

  • 29- کراوات ابریشمی بافت جامد مردانه تامی هیلفیگر

کروات صورتی کثیف

اگر به پیراهن صورتی علاقه ای ندارید کروات صورتی را امتحان کنید. با این کار هم خوش تیپ می شوید و هم حس شوخ طبعی خود را بیان میکنید. این کروات صورتی روشن به علت داشتن بافت های درشت و ایجات سایه بافت ها به صورت رنگ صورتی چرک دیده میشود . اما زیر نور سالن عروسی می درخشد.

  • 30- تام فورد 8 سانتی متر راه راه ابریشم ، کتان و پنبه ترکیبی

کروات کلاسیک

اگر فقط یک طراح کروات وجود داشته باشد که قابل تحسین باشد او قطعاً تام فورد است. به خطوط مورب توجه کنید ! هم کلاسیک و هم مدرن در یک قاب را تماشا میکنید. انتخاب بسیار شیکو زیبا برای داماد های جدی و خاص پوش.

  • 31- کراوات بافتنی Bonobos

کروات بافتنی

ما یک کراوات بافتنی را به عنوان یک پیشنهاد غیر منتظره برای داماد ، مهمانان انتخاب کرده ایم . برای بهار ، این یک انتخاب خاص و تکرار ناشدنی است.

  • 32- کراوات لاغر نارنجی Egara نارنجی

کروات صورتی ساتن

هنگامی که همه چیز در مورد ست کردن رنگ ها در مراسم عروسی مهم است ، راه حل مناسب این است. این سبک روشن مطمئناً در هر عکس عروسی متمایز است. کروات داماد ساتن همیشه راحت ترین انتخاب و در عین حال یک انتخاب برازنده است.

  • 33- کراوات مخملی Lanvin 7cm

کروات مخملی

هیچ کرواتی در تجملات به پای کروات داماد مخمل نمیرسد. به همراه گیره استیل زیبا میتواند حس لاکچری خود را بیشتر انتقال دهد . توجه کنید که این کروات را بهتر است در زمستان استفاده کرده و با یقه کت یا سرآستین ها ست کنید.

  • 34- کروات بافت نقطه ای سرمه ای

کروات طرح دار رسمی

الگوی های ظریف کروات داماد همیشه خواهان دارند. این کروات ظریف 8 سانتی متری یک انتخاب مناسب برای افراد با سایز بدنی متوسط است. این کروات را میتوان با کت و شلوار سرمه ای نیز ست کرد.

  • 35- کروات زارا باریک هندسی ژاکارد

کروات دامادی

برای مردان لاغر اندام که کراوات داماد باریک را دوست دارد ، این سبک جاکارد مانند همیشه زیبا است. این کروات برای عروسی پاییز یا زمستان ایده آل است.

  • 36- کروات مک کوئین 8 سانتی متر شاهزاده دوزی شده ولز ، ابریشمی

کروات طرح دار اسکلت

کروات مدل مک کویینیک انتخاب هوشمندانه بوده که در همین ابتدای کار حس طنز را به مخاطب القا میکند.
یک کروات شیک چاپ شده از جنس ابریشم خالص درجه یک میتواند جلوه شما را عوض کند. این انتخاب یکی از بهترین انتخاب ها است که میتوانید با کفش چرم طوسی و کت و شلوار مشکی ست کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مدل‌های 2021 موی داماد
راهنمای انتخاب لباس دامادی
کت سفید کلاسیک

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️