از ازدواج تا طلاق جانی دپ و امبر هرد

از ازدواج تا طلاق جانی دپ و امبر هرد

جانی دپ شکایت علیه همسر سابقش، امبر هرد را که از سال 2015 تا 2016 با هم ازدواج کرده بودند، عمومی می کند. امبر هرد و جانی دپ که یک زوج واقعا جذاب تا سال 2016 بودند به نظر نمی آمد که انقدر داستان در رابطه خود داشته باشند اما هر چقدر که می گذرد در دادگاه های مختلف داستان های مختلف و عجیبی را از آن می شنویم.

در همین رابطه ببینید: عروسی بازیگران

دادگاه جانی دپ 58 ساله و همسر سابقش امبر هرد 36 ساله در 11 آوریل در ویرجینیا آغاز شد. دپ می گوید مقاله منتشر شده از هرد به حرفه او آسیب جبران ناپذیری زد.

این محاکمه که قرار است شش هفته طول بکشد، قبلاً سرفصل هایی در مورد همه چیز از پیام های متنی خشونت آمیز ارسال شده توسط دپ گرفته تا ضبط های صوتی عجیب هرد ایجاد کرده است. این دومین دعوای حقوقی مربوط به اتهامات سوء استفاده خانگی در رابطه دپ و هرد، پس از محاکمه در بریتانیا در سال 2020 است.

در اینجا جدول زمانی کاملی از رابطه پر سر و صدا آنها آورده شده است پس با تالارکده همراه باشید.

در سال 2009، دپ با هرد در سر صحنه فیلم The Rum Diary آشنا شد.

دپ در نقش پل کمپ بود و هرد نقش Chenault را بازی کرد. هرد در سال 2011 به Vogue گفت: “کار کردن با جانی فوق‌العاده بود. بهتر از آن چیزی بود که تصور می کردم”

دپ با هرد در سر صحنه فیلم The Rum Diary آشنا شد.

دپ و هرد در اوایل سال 2012 اعلام کردند با هم قرار گذاشتند

هرد و دپ “در اواخر سال 2011 یا آغاز سال 2012 شروع به ملاقات کردند. همچنین در سال 2012 بود که دپ و شریک قدیمی اش، ونسا پارادی جدایی خود را پس از 14 سال ازدواج علنی اعلام کردند. دپ از پارادیس دو فرزند داشت: لیلی رز و جان کریستوفر. هرد هم همزمان با پارتنر خود تاسیا ون ری جدا شد.

بازیگر دزدان دریایی کارائیب و هرد در همان سال با یکدیگر رابطه برقرار کردند، اما اولین حضور رسمی خود را به عنوان یک زوج تا ژانویه 2014 انجام ندادند، زمانی که با هم در یک جشن شرکت کردند.

دپ و شریک قدیمی اش، ونسا پارادی

در سال 2014، هرد با حلقه نامزدی دیده شد

مجله People گزارش داد که دپ و هرد پس از انتشار تصویری از این بازیگر که حلقه نامزدی پر زرق و برقی به تن داشت، نامزد کردند.

به نظر می رسید خود دپ پس از بحث در مورد برنامه ریزی عروسی و اشاره به این که حلقه در انگشت خود دارد، نامزدی خود با امبر هرد را در یک مصاحبه ویدیویی با دیلی میل تایید کرد.

نامزدی دپ و هرد

در همین رابطه ببینید: مدل حلقه عروسی سلبریتی ها

در سال 2015، ازدواج امبر هرد و جانی دپ در یک مراسم خصوصی انجام شد

پس از چندین سال آشنایی، دپ و هرد در یک مراسم کاملا خصوصی در خانه خود در لس آنجلس ازدواج کردند طبق شهادت دپ، این مراسم حدود 20 تا 25 شرکت کننده داشت. دخترش، لیلی رز، در میان آنها نبود.

در سال 2016، هرد از دپ درخواست طلاق داد و او را به آزار فیزیکی متهم کرد

در 23 می 2016، هرد از دپ درخواست طلاق داد و چهار روز بعد، حکم منع موقت برای این بازیگر نامزد اسکار را گرفت. او مدعی شد که دپ در طول رابطه از او سوء استفاده فیزیکی کرده است و گفت که معمولاً زمانی که تحت تأثیر مواد مخدر یا الکل بوده است این اتفاق می افتاده است.

هرد از دپ درخواست طلاق داد

او مدعی شد که در 21 می، قبل از درخواست طلاق، دپ تلفن خود را به سمت او پرتاب کرده و او را با صورت کبودی رها کرده است. با این حال، سخنگوی پلیس به People گفت که تحقیقات در مورد تماس رادیویی حادثه داخلی نشان داد که هیچ جنایتی رخ نداده است.

آزار فیزیکی جانی دپ به امبر هرد

دپ این اتهامات را رد کرد و از طریق نمایندگان خود گفت که “هرد در تلاش است تا با ادعای سوء استفاده، یک راه حل مالی زودرس را تضمین کند.”

دپ و هرد همچنین بیانیه مشترکی منتشر کردند و گفتند: “روابط ما به شدت پرشور و گاه بی ثبات بود، اما همیشه به عشق وابسته بود. هیچ یک از طرفین اتهامات نادرستی برای منافع مالی مطرح نکرده اند.”

در سال 2017، طلاق جانی دپ و امبر هرد نهایی شد

طلاق دپ و هرد یک سال پس از درخواست هرد نهایی شد. هالیوود ریپورتر گزارش داد که یک بند عدم تحقیر در توافقنامه درج شده است که هر یک از طرفین را از اظهار نظر منفی در مورد رابطه آن ها و جداییشان منع می کند.

در دسامبر 2018، هرد مقاله ای برای واشنگتن پست نوشت و گفت که او مورد آزار خانگی قرار گرفته است

هرد مقاله ای برای واشنگتن پست نوشت و گفت: “من تبدیل به یک شخصیت شدم که نماینده آزار خانگی بود و تمام خشم فرهنگ ما را برای زنانی که صحبت می کنند احساس کردم.” با اینکه این مقاله اشاره هایی به جانی دپ داشت اما خود دپ هرگز با نام ذکر نشد.

هرد مقاله ای برای واشنگتن پست نوشت

در سال 2019، جانی دپ از هرد به دلیل توهین مقاله‌اش شکایت کرد.

در این شکایت آمده است که هرد “قربانی آزار خانگی نیست، او یک جنایتکار است” و این اتهام که دپ تا به حال به او آزار داده است رد شده است. در عوض، در دادخواست گفته شده است که ادعاهای هرد بخشی از یک “فریبکاری مفصل برای ایجاد تبلیغات” برای این بازیگر است.

وکلای دپ می‌گویند: “این مقاله این فرضیه را عنوان می کرد که خانم هرد قربانی آزار خانگی بوده و آقای دپ علیه او خشونت خانگی مرتکب شده است.”

دپ از هرد به دلیل توهین مقاله‌اش شکایت کرد.

در یک پرونده قضایی که تلاش برای رد شکایت افترای دپ داشت، امبر هرد موارد متعددی از سوء استفاده هایی را که به گفته او در طول ازدواج آنها رخ داده عنوان کرد و از جانی دپ به عنوان “هیولا” یاد کرد. هرد ادعا کرد که هنوز زخم‌هایی روی دست‌ها و پاهایش از جانی دپ دارد.

اما در سال 2020، ضبط های تلفنی منتشر شد که در آن هرد اعتراف کرد که دپ را کتک زده است.
از هرد شنیده می شود که می گوید: “متأسفم که با یک سیلی مناسب به صورتت نکوبیدم، اما من تو را می زدم، مشت نبود. عزیزم، تو مشت نخوردی!

در 7 ژوئیه 2020، دادگاه تهمت آغاز شد

دپ با روزنامه‌ گروه خبری، سان، در دادگاه بر سر مقاله‌ای در سال 2018 که در آن آن‌ها او را «همسر آزار» با اشاره به ازدواج قبلی دپ و هرد نامیدند، دعوا کرد و از ناشر و هم دن ووتن سردبیر سان به دلیل افترا شکایت کرد.

«همسر آزار» با اشاره به ازدواج قبلی دپ

محاکمه در اوایل جولای آغاز شد و سه هفته به طول انجامید. دپ مدعی شد که هرد در رختخوابش مدفوع کرده و او را مشت زده است که هرد آن را رد می کرد. دپ همچنین هرد را به داشتن روابط خارج از ازدواج با جیمز فرانکو و ایلان ماسک متهم کرد که هرد این موارد را نیز رد کرد.

در همین حال، هرد، دپ را به آزار جسمی متهم کرد و همچنین او را به پرتاب تلفن به سمت صورتش متهم کرد که به گفته او باعث کبودی او شد. علاوه بر این، هرد گفت که دپ او را در چندین نوبت تهدید به قتل کرده است.

در 2 نوامبر، قاضی در دادگاه افترا علیه دپ حکم داد

سه ماه پس از شروع دادگاه، قاضی حکم داد که گزارش روزنامه سان مبنی بر خشونت جانی دپ با همسر سابقش امبر هرد، درست بوده است.

خشونت دپ با همسر سابقش امبر هرد

جانی دپ به شدت تمامی ادعاها مبنی بر خشونت او علیه هرد را رد کرد و وکلای او در بیانیه ای که اندکی پس از صدور حکم منتشر شد، گفتند: “این تصمیم به همان اندازه که گیج کننده است، انحرافی است.” و بیان کردند که دادگاه تمامی مدارک و شواهد را نادیده گرفته است

دپ همچنین یک پرونده 50 میلیون دلاری علیه هرد در ایالات متحده به دلیل ستونی که او برای واشنگتن پست در مورد تجربه خود به عنوان قربانی خشونت خانگی نوشته بود، راه اندازی کرده. در حالی که نام دپ در مقاله هرد ذکر نشده است، تیم حقوقی او اصرار دارند که قویاً استنباط می شود که مقاله درباره او است.

در مارس 2021، دپ بار دیگر اجازه تجدید نظر علیه حکم دادگاه عالی لندن را نداشت.

دپ و وکلای او درخواستی را به دادگاه لندن ارسال کردند تا اجازه اعتراض به حکم دادگاه عالی مبنی بر آزار خانگی به همسر سابقش امبر هرد را بگیرند.

آزار خانگی به همسر سابقش امبر هرد

با این حال، قضات دادگاه استیناف درخواست دپ را رد کردند و گفتند که جلسه اولیه “کامل و منصفانه بود” و قاضی پرونده “دلایل کاملی برای نتایج خود ارائه کرده است

در طول شواهد ارائه شده در جلسه درخواست، وکلای دپ گفتند که محاکمه عادلانه ای دریافت نکرده اند و “شواهد جدیدی” ارائه کردند که ادعا شده امبر هرد در مورد اهدای کامل 7 میلیون دلار طلاق خود به خیریه دروغ گفته است. که خود موسسه خیریه نیز این مورد را تایید کرد.

دادگاه هرد و دپ برای افترا در واشنگتن پست در 11 آوریل 2022

دپ در دادگاه موضع گرفت و گفت که هرد در طول رابطه آنها “خشونت خانگی” داشته است

دادگاه هرد و دپ

این بازیگر اضافه کرد که گاهی اوقات مشاجرات به خشونت تبدیل می‌شود و هرد او را هل می‌دهد یا یک لیوان شراب به صورتش می‌اندازد. وقتی این مشاجرات شروع می‌شد، دپ گفت که گاهی اوقات خود را در حمام حبس می‌کرد تا از هرد دور شود.

دپ گفت که هرد پس از مشاجره انگشت او را با یک بطری ودکا قطع کرد

دپ گفت که دعوا که در آن انگشت او قطع شد، حدود یک ماه پس از عروسی او با هرد در سال 2015 اتفاق افتاد، زمانی که او برای دیدن او به استرالیا رفت و در حالی که او پنجمین قسمت از مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» را فیلمبرداری می کرد.

او ادامه داد که هرد او را به سمت بار دنبال کرد و دوباره سر او برای نوشیدن فریاد زد و بطری ودکا را به سمت او پرتاب کرد. دپ گفت بطری از جلوی صورتش گذشت و پشت سرش به زمین کوبید.

دپ گفت که سپس به بار برگشت، یک بطری بزرگتر ودکا برداشت و به ریختن یک نوشیدنی دیگر برای خودش ادامه داد. او گفت هرد بطری دوم را برداشت و به سمت او پرتاب کرد و آن بار با دستش تماس پیدا کرد و انگشت میانی راستش را برید.

دپ گفت که هرد پس از مشاجره انگشت او را با یک بطری ودکا قطع کرد

او گفت: “این تماس برقرار شد و همه جا شکسته شد.” “راستش در ابتدا احساس درد نکردم، چیزی که احساس کردم گرما بود و احساس می کردم چیزی از دستم چکه می کند. سپس به پایین نگاه کردم و متوجه شدم که نوک انگشتم قطع شده است و مستقیما به آن نگاه می کردم. استخوان هایم بیرون زده اند.”

دپ بعداً شهادت داد که به پزشکان در مورد نحوه بریده شدن نوک انگشت میانی راستش به جای اینکه بگوید هرد یک بطری ودکا به سمت او پرتاب کرده است، دروغ گفته است.

او گفت: “نمی خواستم فاش کنم که خانم هرد بود که یک بطری ودکا را به سمت من پرتاب کرد من نمی‌خواستم او را به دردسر بیاندازم. سعی کردم همه چیز را تا حد امکان مخفی نگه دارم. نمی‌خواستم او را در این شرایط قرار دهم.”

رابطه جدید جانی دپ؟

رابطه جدید جانی دپ؟

بعد از وایرال شدن عکس‌هایی از رابطه صمیمانه جانی دپ و وکیلش این شایعه به وجود آمد که دپ با وکیلش وارد رابطه شده است.

هوادارهای دپ هم از کامیل واسکز وکیل جانی سؤال پرسیدن که آیا با جانی دپ قرار میذاری یا نه که او هم فقط خندید و جواب نداد.

دفتر خاطرات مشترک امبر هرد و جانی دپ

دفتر خاطرات مشترک امبر هرد و جانی دپ

امبر هرد و جانی دپ یک دفتر خاطرات مشترک داشتن که طبق تصاویری که از این دفتر خاطرات توی دادگاه منتشر شد، امبر نوشته:

“من در تو استخوان‌های دوستی و احترام را دیدم ولی همچنان بیشتر از همیشه دلم می‌خواهد تیکه پاره‌ات کنم، ببلعمت و از مزه‌ات لذت ببرم”

هرد در دفاع از خودش گفته که این جملات عاشقانه است!

حضور روانپزشک عجیب آمبر هرد

امبر هرد یک روان‌پزشک به جلسه دادگاه آورد که برعلیه جانی دپ شهادت دهد اما این روان‌پزشک انقدر عجیب رفتار می‌کرد که همگان علی‌الخصوص جانی دپ و تیمش تعجب کرده بودند که چرا این روان‌پزشک این‌گونه رفتار می‌کند

تکذیب ادعای امبر هرد توسط دوست دختر سابق جانی دپ

امبر هرد چند جلسه قبل در دادگاه ادعا کرد که جانی دپ دوست‌دختر سابقش یعنی کیت ماس رو در جامائیکا از راه پله هل داده و امبر هم برای دفاع از ماس به جانی سیلی زده است.

حالا کیت ماس آمده شهادت داده که جانی دپ توی جامائیکا اصلاً او را هل نداده است و زودتر از همه رفته بود بیرون، او می گوید: من لیز خوردم از راه‌پله‌ها و کمرم آسیب دید و جیغ زدم، جانی وقتی‌که متوجه شد خیلی سریع برگشت و من را به اتاقم برد و مراقبت‌های پزشکی را برام خبر کرد. در زمانی هم که با هم تو رابطه بودیم، هیچ‌وقت نه هلم داده و نه به هم لگد زده و نه کتکم زده است.

مثل اینکه داستان این رابطه پر فراز و نشیب تمامی ندارد و حالاها باید اخبار جدایی امبر هرد و جانی دپ را شنید.

همچنین ببینید: جشن عروسی بروکلین بکهام و نیکولا پلتز

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی
وام ازدواج 300 میلیونی در سال 1403

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد

نظرات کاربران

  • .

    ای خدا دلم برات میسوزه جانی دپ ❤توروخدا این زنیکه رو طلاق بده

    پاسخ