چگونه یک عروسی ساحلی را برنامه ریزی کنیم : تیپ و آداب

چگونه یک عروسی ساحلی را برنامه ریزی کنیم

در این مقاله آداب ازواج ساحلی ، برنامه ریزی طرح ها ، طرح دکور و سرو شام را بررسی خواهیم کرد

 

چشماتون رو ببندید و خودتون رو در روز ازدواجتون تصور کنید. اگر شما در روز ازدواجتان درحال خیال بافی آسمان آفتابی ، نسیمی که از سمت آب شور دریا میوزه و شن لای پنجه ی پاهایتان هستید ، شما جای درستی اومدید.

اگر این مراسم نزدیک خانه تان روی یک دریاچه خصوصی یا کنار یک اقیانوس شفاف و بلوری در یک مقصد استوایی هزاران مایل دورتر اتفاق می افتد عروسی ساحلی به شما و مهمان هایتان هیجان بی حد و اندازه ای خواهد داد. آب به شما زیباترین پس زمینه را میدهد این را طراح ازدواجهای ساحلی “کلیر دوران” میگوید. اگر بودجه ی زیادی برای دکوراسیون ندارید انتخاب دریا به عنوان پس زمینه انتخاب مناسبی است.

این یک آخر هفته ی کامل از سرگرمی ها و فستیوال هاست. در یک ازدواج ساحلی یک زوج و افراد مورد علاقه شان بسته به استطاعت مالی شان مدت زیادی را با هم سپری میکنند.

مرتبط : باید و نباید های اداب و رسوم ازدواجهای ساحلی

” آیا رزرو هتل و وسایل راحتی برای مهمان ها لازم است ؟”

عروس و داماد از لحاظ مالی مسئول پرواز، وسایل راحتی و وعده های غذایی مهمانان درحالیکه مهمانان در حال سفر برای رسیدن به عروسی میباشند نیستند اما اگر میخواهید مهمانانتان سفر راحتی داشته باشند رزرو هتل معمولا راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای اطمینان از راحتی مهمان های شماست. هتل ها وسایل راحتی دارند که به مهمان ها اجازه میدهند به راحتی به جشن عروسی و محل پذیرایی دسترسی پیدا کنند.

 

مدل عروسی : حداقل یک اتاق مجزا که برای همراهی عروس بتوان در آن رفت و آمد کرد باید وجود داشته باشد. در این موارد ” دوران ” پیشنهاد میدهدیک اتاق مجزا درست کنید و تنها اختیارات وسایل راحتی نام برده شده در جزئیات کارت دعوت یا وبسایت عروسی خودتون رو در اون قرار بدید. وقتی از اتاق دیدن کردید میتونید وبسایت خودتون رو با پیشنهادات محل سکونت اضافی آپدیت کنید.

 

هدایت هواپیما به مسافت های دور دست ساحلی همچنان میتونه وحشت آور باشه . به علاوه دادن طرح کلی بهترین فرودگاه برای پرواز ، تحقیق برای شرکت هایی برای کرایه ی ماشین و سرویس های رانندگی و حتی اگر لازم باشد تاکسی های آبی و سرویس های قایق های فرابر . اگر مطمئن نیستید که از کجا باید شروع کنید طراح مراسم شما یا هماهنگ کننده مکان اجرا پیشنهادات بیشتری برای شما خواهد داشت.

عقد و عروسی ساحلی

آرایش و لباس پوشیدن زنان و مردان

” آیا مناسبه که مراسم عروسی به طور کامل در فضای باز برگزار بشه؟”

ما فهمیدیم وقتی شما به بهشت رسیدید سخته که هیچ لحظه ای رو از دست ندید. منظور اینه که شما میخواید وقتی برای جشن فضاهای باز رو انتخاب میکنید رفاه مهمان هاتون رو در اولویت قرار بدید. اگر جشن در یک فضای کاملا باز زیر نور مستقیم خورشید برگزار میشود پیشنهاد ما اینه که مهمان هاتون رو به یک پاسیو یا فضای سایه بان دار با دسترسی داخلی و بیرونی برای پذیرایی ببرید. وقتی آفتاب رفت و غروب شد میتئنید برای سرو شام و رقصیدن مهمان هارو بدون نگرانی درمورد گرمازده شدن به فضای باز بفرستید.

مراحل برنامه ریزی عروسی در فضای باز

هاوایی، ساحل میامی همپتونز باهاما و سواحل دوردستی در سراسر جهان وجود دارند و هرکدوم به نوبه خودشون باشکوه هستند.

زمانی که محل جشن ازدواجتان را انتخاب کردید ممکنه به بازگشت به محل توجه کنید . سفر خاطره انگیز به یک مکان که خویشاوندتان زندگی میکند یا معنی خاصی برای خانواده تان دارد یا حتی جایی که پرواز مستقیم به جایی که مهمان هاتون بیشتر سفر میکنند داشته باشد.

عقد فضای باز

درمورد آب و هوا تحقیق کنید

آیا فصل طوفان است ؟ آیا این مکان شرجی یا خشک است ؟ چه موقع هوا به قدری گرم است که بیشتر از 15 دقیقه نتوان بیرون ماند ؟ اینها همه سوالاتی هستند که به شما کمک میکنند بهترین موقع سال برای ازدواج در فضای باز را انتخاب کنید. ممکنه وسوسه بشید فصلی رو انتخاب کنید که امکان وقوع طوفان در اون باشد اما ریسک بزرگی میکنید چون اگر طوفان بیاید با وجود گرما ممکن است طوفان قوی تر و با احتمال بیشتری از قبل بوزد “دورانگ میگوید که در این صورت شما نمیتوانید همه ی وسایل را به داخل منتقل کرده و مجبور میشوید جشنتان را کنسل کنید. مطمئن شوید خصوصیات فصل بارانی را میدانید در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای شما بوجود بیاید که فکرش را هم نمیکنید . در شهر ها و جزایر شرجی هر روز حداقل چند دقیقه ی کوتاه باران میبارد. اما اگر مطابق با وضعیت آب و هوا برنامه ریزی کرده اید با یک چادر برای پذیرایی که با میزان زمان جشن در فضای بیرون مطابقت داشته باشد رگبار ها نمیتوانند جشن خاطره انگیز شمارا خراب کنند.

اجازه ی لازم برای جشن در فضای باز عمومی بگیرید

اگر فضای باز در تملک خصوصی باشد شما باید قبل از چیدن صندلی ها در چمن حکم آن مکان را چک کرده و اجازه بگیرید.مطمئن شوید که پذیراییتان در هوای بارانی است یا آفتابی و حتی اگر از آفتابی بودن هوا اطمینان کامل داشته باشید بهترین تصمیم این است که خود را برای باراش باران آماده کنید “دوران ” میگوید این به این معنی نیست که برای جشن اصلی به فضای داخلی بروید بلکه باید برای یک چادر هم هزینه کنید.

با وسایل ضروریتان هوشمندانه سفر کنید

اگر با هواپیما سفر میکنید هرچیزی که بدون انها جشن ازدواجتان غیرممکن میشود با خود ببرید. اخرین چیزی که شما نباید با فکر کردن به آن استرس بگیرید گم شدن چمدان سفرتان است.

مدل دکور و سرو شام در ازدواج فضای باز

درمورد تم عروسی احساس محدودیت نکنید. فضای باز ساحلی و طبیعت به طور قطع تنها اختیارات شما نیستند. به جشن عروسی در ساحل به عنوان یک لوح سنگی خالی فکر کنید. “دوران” میگوید اگرشما منظره ی باغ را دوست دارید یا میخواهید به فرانسه بروید یا جشن کلاسیک یا یک جشن امروزی برای انجام هرکدام یک طراح میتواند به شما کمک کند و همه ی این ها را گرد هم بیاورد.

در چیدمان جشن ساحلی شیک باشید

صندلی ها اگر چوبی باشند به سرعت گردگیری شده یا حتی اگر باران ببارد چیدن و جمع کردنشان آسان تر است . صندلی های روکش دار که گاهی به انها پیش خدمت کفش نیز گفته میشود میتوانند هم یک مکان سرگرم کننده و هم یک جای مطبوع و شیک باشد.

اسپیکر ها

اگر به شما اجازه دهند از تقویت کننده ی صدا استفاده کنید و جمع شما از پنجته نفر بیشتر باشد این چیزی است که قطعا باید براش هزینه کنید صدای شما در فضای باز مثل زمین رقص واضح نخواهد بود .”دوران” میگوید : با موزیک هماهنگ باشید. اگر موسیقی و نوازنده ی زنده میخواهید مطمئن شوید که با یک شخص خبره در زمینه زمینه ی موزیک مشورت میکنید چون بتواند سیستم صدای زیرمجموعه صداهای محیط و صدای باد را کنترل کند و کیفیت صدا را بالا ببرد.

یک چادر انتخاب کنید

زمانی که عروس و داماد میخواهند همزمان هم احساس ازادی کنند و هم در دسترس نباشند و هم از مواردی محافظت شوند طراحان یک چادر شفاف را پیشنهاد میدهند . سعی کنید چیزی بگیرید که بالای بیست فوت باشد چون فضای کوتاه باعث میشود احساس کنید در فضای بسته قرار گرفته اید. دوران میگوید وقتی برای میز ها و صندلی ها برنامه ریزی میکنید میز ها در محیط یک فضای حائل چند فوتی دارند که به این طریق از باران و وزش باد در امان هستند.

نکته : بقیه دکور را از اشیا سنگین وزن استفاده کنید اگر باد میوزید گلدان های باریک و شیشه ای و تزئینات کوچک و شمعدان های باریک را فراموش کنید. و مطمئن باشید که منویتان دستمال های سفره و کارت های دعوت در اثر باد جا به جا نمیشوند.

به منو یک خصیصه محلی اضافه کنید

غذا و نوشیدنی های جشن عروسی شما باید به طور گسترده بیان کننده چیزهایی باشد که شما از انها لذت میبرید. یک ماهی محلی در برنامه شام نوشیدنی های نارگیلی و آب میوه ، پیش غذاهای بارهنگی و غیره این باعث میشود که هرکسی از این تجربه درست لذت ببرد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

نظرات کاربران

  • بهزاد

    با سلام، خواهشمند است منو را ارسال فرمایید.

    پاسخ