10 ایده ی خلاقانه برای کارت دعوت عروسی زمستانی

فصل زمستان ویژگی ها و ترکیب رنگ های خاص خود را دارد که می توانید از آنها برای برگزاری یک مراسم عروسی زمستانی ایده بگیرید. برای مثال، کارت دعوت عروسی زمستانی ایده ی جالب و خلاقانه ای است که به برگزاری یک جشن عروسی منحصر به فرد کمک می کند.

 

کارت دعوت عروسی زمستانی اولین نشانه ای است که از مراسم عروسی شما به دست مهمانان می رسد و آنها را به تحسین خلاقیت و سلیقه خوبتان وا خواهد داشت. از رنگ های مناسب زمستان گرفته تا نشانه هایی از برف و حتی درخت کریسمس، کارت دعوت عروسی زمستانی می تواند اشکال و رنگ های مختلفی داشته باشد و باید از بین آنها به سلیقه ی خود یکی را انتخاب کنید.

کارت دعوت عروسی زمستانی

مثلا رنگ های طوسی و سفید مناسب فصل های سرد سال هستند و ممکن است بخواهید از این رنگ ها در طراحی کارت عروسی زمستانی خود استفاده کنید. دانه های برف و رنگ آبی یخی هم حال و هوایی زمستانی به کارت دعوت عروسی شما می بخشد. اگر به رنگ های تیره تر علاقه دارید، به کارت دعوت زمستانی به رنگ سرمه ای و تزیینات شرابی فکر کنید. کارت دعوت عروسی سرمه ای و شرابی در ترکیب با یکدیگر خبر از زمستانی عاشقانه به مهمانان می دهد.

در اقدامی جدید تالارکده امکان ساخت کارت دیجتال عروسی آنلاین بصورت رایگان ساخته گه می تونید کارت عروسی خود را با امکانات جدید و جذاب بسازید.

یک چیشنهاد جدید و جذاب برای شما

کلیک کنید : کارت عروسی آنلاین

بد نیست کمی هم زرق و برق به کارت دعوت عروسی زمستانی خود اضافه کنید. برای مثال نوشته های نقره ای رنگ روی رنگ سرمه ای برای کارت دعوت عروسی با تم زمستانی بسیار چشمگیر خواهد بود. فصل زمستان شاخصه های زیبای فراوانی دارد که استفاده از آنها در طراحی کارت دعوت عروسی با تم زمستانی خالی از لطف نیست. درختان همیشه سبز مانند کاج، آسمان پر از ابر و برفی، رد پاهای عاقانه در خیابان پوشیده و از برف و ….. ازجمله تصاویری هستند که بدرد طراحی کارت دعوت عروسی با تم زمستانی می خورند.

اما بهتر است نگاهی به چند مدل کارت دعوت عروسی با تم زمستانی بیاندازیم:

کارت دعوت عروسی زمستانی

عروسی در زمستان جذابیت خاصی به همراه دارد و شاید شما هم از آن دست عروس دامادهایی هستید که می‌خواهید عروسی تان در زمستان باشد.

کارت عروسی ساده و زمستانی

کارت دعوت عروسی با تم زمستانی

در این مدل کارت دعوت عروسی تنها رنگ های طوسی و سفید بکار رفته است. با وجود سادگی در طراحی، تم زمستانی زیبایی به حال و هوای این کارت دعوت اضافه شده و جذابیت خاصی دارد.

بسیاری از زوجین پیش از مراسم عروسی خود جشن عقدی در یک محضر عقد نیز برگزار می نمایند که بر اساس سبک و تم مراسم شما می تواند رنگ کارت شما متفاوت باشد.

کارت عروسی زمستانی با رنگ تیره

کارت دعوت عروسی آبی

رنگ سرمه ای و حتی مشکلی همیشه با شکوه است، خصوصا وقتی صحبت از کارت دعوت عروسی زمستانی به میان می آید. در رنگ آمیزی این کارت دعوت عروسی زمستانی آبرنگ بکار رفته، بسیار شیک و جالب!

کارت عروسی زمستانی با طراحی جالب

طراحی کارت دعوت عروسی زمستانی

طرح های روی این کارت دعوت عروسی زمستانی کار دست است که در تعداد بالا به چاپ خواهد رسید. همانطور که می بینید از طرح های زمستانی برای تزیین این کارت دعوت عروسی استفاده شده است.

طیف های رنگ آبی برای کارت دعوت عروسی زمستانی

کارت دعوت عروسی با تم زمستانی

تناژ آبی، کامل کننده ی کارت دعوت عروسی زمستانی است. پاکت سرمه ای رنگ این کارت دعوت زیبا به شل کوه برش خورده است.

کارت دعوت عروسی زمستانی به رنگ سفید

کارت عروسی زیبا

خیلی لازم نیست کارت دعوت عروسی خود را با رنگ و طرح های مختلف شلوغ کنید. رنگ سفید، هماهنگ با برف و سرما، برای کارت دعوت عروسی زمستانی شما کافی خواهد بود.

ترکیب آبی و قرمز برای کارت دعوت عروسی زمستانی

کارت دعوت عروسی خاص

شاید فکر کنید رنگ های آبی و قرمز با هم جور در نمی آیند. اما رنگ های متضاد، خصوصا آبی و قرمز، در طراحی کارت های دعوت عروسی زمستانی کابرد زیادی دارند.

طرح های سنتی برای کارت دعوت عروسی زمستانی

کارت عروسی زمستانی

از دیرباز کارت های دعوت عروسی را در پاکت های سفید به دست مهمان ها می رساندند. پاک سفید کارت دعوت حس و حال یک عروسی زیبای زمستانی را به خوبی به نمایش می گذارد.

کارت عروسی زمستانی با طرح کوه و جنگل

کارت دعوت عروسی رنگارنگ

تصاوری از کوه های پوشیده از برف مناسب یک کارت دعوت عروسی است. نقاشی هایی از درختان همیشه سبز با آبرنگ نیز تصویر این کوه ها را کامل خواهد کرد.

رنگ های درخشان برای کارت دعوت عروسی زمستانی

کارت دعوت عروسی زیبا

به فکر کمی زرق و برق برای کارت  عروسی خود باشید. مثلا رنگ نقره ای براق و اکلیلی در کنار سفید و طوسی برای کارت دعوت عروسی بسیار زیبا و مدرن است.

تزیینات زمستانی برای کارت دعوت عروسی زمستانی

کارت دعوت عروسی مدرن

از ویژگی های فصل زمستان، مانند دانه های برف، برای تزیین کارت عروسی زیبا مناسب فصل زمستان خود استفاده کنید.

کارت دعوت عروسی رمانتیک با تم زمستانی

کارت عروسی زمستانی

کارت عروسی زمستانی می تواند حامل پیام عشق شما و همسرتان به یکدیگر باشد. تصاویر عاشقانه را با خلاقیت و نوآوری به کارت دعوت عروسی خود اضافه کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios
متن کارت عروسی دیجیتال
کارت عروسی موزیکال
قیمت کارت عروسی مخملی

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد