جشنواره رمضان

ست هایی که باید برای عروسی خریداری شوند!

خرید عروسی مبحثی بسیار گسترده و تا حدودی پیچیده است. لیست وسایلی که باید برای عروس و داماد خریداری شود، لیستی بلندبالا و بی انتهاست. اما در این مقاله می‌خواهیم مواردی را موردبررسی قرار دهیم که باید به صورت ست خریده شوند و عروس داماد می توانند به عنوان ست های زیبای عروسی آنها را تهیه نمایند.

ست عروس

لیست خریدها و ست های دوتایی عروس داماد

برخی از اقلام در مراسم عروسی هستند که شما می توانید بصورت ست تهیه کنید .

– ست حلقه

قطعاً اولین خرید جفتی که قرار است برای عروسی انجام دهید، یک جفت حلقه است که باید مطابق سلیقه هردو نفر و متناسب با بودجه درنظر گرفته شده باشد.

حلقه قرار است تا آخر دوران زندگی مشترکتان در انگشتانتان باشد، لذا حتماً در خرید حلقه عروسی خود کمال دقت و توجه را داشته باشید.

ست حلقه عروس و داماد

-ست ساعت

خرید ست حلقه و ساعت عموماً همزمان  انجام می‌شود ولی بعضی خانواده هم هستند که ساعت را به عنوان هدیه در یکی از مراسم‌ها تقدیم عضو جدید می‌کنند.

ست ساعت عروس و داماد

ساعت‌هایی که برای عروسی خریداری می‌شوند، عموماً از جنس طلا یا آب طلا هستند.

توجه : اگر میخواهید با لیست کامل خرید عروس آشنا شوید پیشنهاد میکنیم مطلب ” لیست خرید عروس و داماد ” را مطالعه نمایید.

-حوله و وسایل حمام

دمپایی‌ها و حوله‌های کوچک و بزرگ حمام هم از جمله وسایلی هستند که در خانه زوج‌های جدید به صورت ست دیده می‌شوند.

مجموعه وسایل بهداشتی

-جانماز و سجاده

چادر و جانماز و سجاده هم از وسایلیست که عموم خانواده‌ها به عنوان خرید عروسی در نظر می‌گیرند. اکثر اوقات سجاده‌های ترمه با رنگ‌های آبی یا صورتی ملایم برای این منظور خریداری می‌شوند.

جانماز عروس

این از آن خریدهاییست که بودنش فضای خانه را معنوی‌تر کرده و کمک می‌کند تازه عروس و داماد زندگی بابرکتی را شروع کنند. پس به هیچ وجه از آن غافل نشوید.

 

لیستی که تا اینجا عنوان شد، وسایل و مواردی است که در عرف جامعه رواج دارد. اما وسایل و پوشاکی هم هستند که شاید خرید آن‌ها در میان مردم تا به آن اندازه رایج  نباشد، اما قطعاً خالی از لطف نیست.

-ست کیف و کفش

خرید این ست‌ها برای عروس خانم‌ها کاملاً جاافتاده و رایج است.  اما اینکه کیف و کفش خانم با کیف پول و کفش و کمربند آقاست باشد، یک مرحله جلوتر است! این شیوه ست کردن بسیار شیک می‌باشد و به عروس و دامادهای خوشپوش و خوش سلیقه توصیه می‌شود.

کفش ست

کفش مهمانی

-ست لباس راحتی

این بخش از آن بخش‌های بانمک و دوست داشتنی ازدواج است که لباس خانگی و پیژامه‌های ست داشته باشید و در خانه شبیه به هم لباس بپوشید!

ست لباس خانگی

-لباس بیرونی

ست کردن لباس بیرون شاید تاحدی رایج باشد اما باید به اصول آن آگاه باشید. در صورت ست کردن ناآگاهانه لباس‌ها احتمال اینکه از شیک بودن رد شوید و ظاهری تابلو و نازیبا داشته باشید، بالا می‌رود!

ست بیرون

داشتن دو یا سه دست لباس بیرون که از ابتدا به صورت ست خریداری شده‌اند، می‌تواند برای یک زوج جوان کافی باشد.

-لباس مجلسی

ست کردن لباس مجلسی شاید چندان سخت هم نباشد و بدون خرید پیشاپیش هم بتوان انجامش داد.

لباس مجلسی

اگر داماد یک دست کت و شلوار مشکی شیک و مناسب داشته باشد، می‌تواند رنگ پیراهن یا کراواتش را به سادگی با پیراهن عروس خانم ست کند.

مجلسی

البته که خریدن کت و شلوار همرنگ لباس خانم هم یکی از انتخاب‌هاست.

پیش از این در مطلبی در خصوص خرید موارد و خرید های مورد نیاز در مراسم عقد پرداخته ایم که میتوانید به مطلب ” لیست خرید عقد ” مراجعه نمایید.

سخن آخر!

درکل بهتر است در حین خرید خیلی به خود و طرف مقابلتان سخت نگیرید. در این شرایط فشار اقتصادی، باید سعی کنیم با اعمال کمترین فشار به طرفین و محدود کردن لیست خریدها به وسایل ضروری در هزینه‌ها صرفه جویی کنیم.

با آرزوی خوشبختی برای شما/ تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل