12 لباس عروس گران قیمت و مجلل در طول تاریخ

وقتی صحبت از مراسم عروسی می‌شود؛ چیزی که همه را هیجان زده می‌کند و جذابیت بیشتری دارد لباس عروس است. ذوق و شادی برای خرید لباس عروس گاهی تا جایی پیش می‌رود که برخی دوست دارند بسیار با شکوه و مجلل دیده شوند. حتی تا آنجا پیش می‌روند که لباسشان در لیست 12 لباس عروس گران قیمت و مشهور در کل دنیا قرار می‌گیرد.

اما چه کسانی این لباس عروس‌های اشرافی و مجلل را خریده‌اند و برای آنها هزینه های گران پرداخت کرده اند؟ در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

لباس عروس گران قیمت مجلل

گرانترین لباس عروس دنیا

در طول سال عروسی‌های پرهزینه و گران قیمتی برگزار می‌شود. اما معمولاً خرجی که برای لباس عروس و حلقه ازدواج در نظر گرفته می‌شود بیشتر توجهات را به خود جلب می‌کند.

افراد مشهور که بودجه نامحدودی برای عروسی خود دارند هم از جلب توجه دیگران به لباس‌ها بدشان نمی‌آید. همین می‌شود انتخاب لباس عروس گران قیمت می‌تواند آن‌ها را بیش از پیش سر زبان‌ها بیندازد.

ممکن است این افراد جزو خانواده‌های سلطنتی نباشند اما در روز عروسی خود همچون یک ملکه درخشیده‌اند و چه کسی می‌تواند تأثیر لباس عروس‌های اختصاصی و مشهور در کل دنیا را نادیده بگیرد؟ در ادامه 10 لباس عروس گران قیمت و مشهور را که به طور اختصاصی درست شده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم و قیمت آن را نیز به شما خواهیم گفت.

[cta_talar text=”57 مدل لباس عروس لاکچری” link=”https://www.talarkadeh.com/articles/wedding-gown-styles” text_color=”#4a4a4a” border_color=”#a6c3e2″ bg_color=”#cae3ff”]

  1. لباس عروس سرنا ویلیامز: 3.5 میلیون دلار

لباس عروس سرنا ویلیامز

اولین فردی که در لیست 10 لباس عروس گران قیمت و مشهور ما در کل دنیا قرار می‌گیرد کسی نیست جز سرنا ویلیامز تنیسور مشهور. لباس عروس شگفت انگیز او از برند الکساندر مک کویین بود که توسط سارا برتون به طور اختصاصی برای سرنا طراحی شده بود. این لباس 3.5 میلیون دلاری دامنی آبشاری داشته و با یک شنل کامل می‌شود.

با توجه به قیمت بالای این لباس عروس، در لیست گران قیمت‌ترین لباس عروس در تمام تاریخ ثبت می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این تنها لباس سرنا در مراسمش نبود و تا انتهای مراسم دو بار دیگر هم لباس‌هایش را عوض کرد.

  1. ملکه الیزابت: 1.6 میلیون دلار

لباس عروس ملکه الیزابت

ملکه الیزابت برای مراسم عروسی خود با شاهزاده فیلیپ، لباس عروسی آستین بلند ساتن، با گلدوزی های سراسری و لوازم کریستال و مروارید پوشید. گفته می شود که نورمن هارتنل، طراح پشت این ظاهر، از نقاشی بوتیچلی “پریماورا” الهام گرفته است. در آن زمان، ملکه 42000 دلار برای گروه سلطنتی خود در سال 1947 پرداخت کرد، که امروز حدود 1.6 میلیون دلار برآورد شده است. بنابراین، ملکه را در رتبه دوم قرار داد.

  1. لباس عروس ویکتوریا سواروسکی: 1 میلیون دلار

لباس عروس ویکتوریا سواروسکی

ویکتوریا سواروسکی وارث جواهرات سواروسکی دومین لباس عروس گران قیمت و مشهور در کل جهان را در روز عروسی‌اش به تن کرده است. این لباس که دارای ارزشی معادل 1 میلیون دلار است؛ با بیش از 500 هزار سنگ کریستال طبیعی تزئین شده است.

  1. لباس عروس کیم کارداشیان: 500 هزار دلار

لباس عروس کیم کارداشیان گران

جای تعجب ندارد که لباس کیم کارداشیان در زمان ازدواجش با کانیه وست در لیست 10 لباس گران قیمت و مشهور قرار بگیرد.

لباس 500 هزار دلاری کیم با آستین‌های گیپوری و تور بلند و جذابش ساخت برند معروف جیوانچی (ژیوانشی) است که به طور اختصاصی برای او درست شده است.

همچنین ببینید : گران ترین تالارهای عروسی

  1. سلما هایک: 434 هزار دلار

لباس عروس گران قیمت سلما هایک

این بازیگر معروف در سال 1009 با مدیر عامل گروه PPR یعنی فرانسوا_هنری پینو در شهر افسانه‌ای ونیز ایتالیا ازدواج کرد. لباس سلما که از برند Balenciaga بوده و توسط Nicolas Ghesquière طراحی شده دارای بالا تنه‌ای دکلته است. در بخش بالاتنه از سنگ‌های تزئینی گران قیمت و سنگین استفاده شده. قیمت تمام شده این لباس 434 هزار دلار است. با فرض این که اجاره کل صندلی‌های گران قیمت‌ترین سالن اپرای اروپا از این ارزان‌تر در می‌آید؛ می‌توان حدس زد که لباس سلما چقدر گران قیمت و پر خرج بوده است.

  1. کیت میدلتون: 434 هزار دلار

لباس عروس گران قیمت کیت میدلتون

لباس عروسی کیت میدلتون ظاهر محبوبی است که امروزه همگان درباره آن صحبت می کنند. طراحی سارا برتون برای الکساندر مک کوئین با قیمت 434000 دلار واقعا برای یک سلطنتی مناسب بود. لباس پرنسس ولز با توری دست ساز ساخته شده بود و دارای یک دامن کامل و قطار دراماتیک هشت فوتی بود.

همچنین ببینید: عروسی بازیگران معروف

  1. مگان مارکل: 422000 دلار

لباس عروس مگان مارکل

عروسی سلطنتی مگان مارکل و پرنس هری در سال 2018 سر و صدای بین المللی به پا کرد و به عنوان یکی از نمادین ترین عروسی های سلطنتی در تمام دوران شناخته می شود. برای روز بزرگ، مارکل یک لباس مجلسی سفارشی از Givenchy به تن کرد که توسط Clare Waight Keller طراحی شده بود، که دارای یقه قایقی زیبا و طراحی مینیمالیستی بود. سپس او بعداً یک لباس غلاف یقه دار استلا مک کارتی برای پذیرایی پوشید. گزارش شده است که لباس جیوانچی او 265000 دلار تخمین زده شده است، در حالی که لباس استلا مک کارتی او به قیمت 157،000 دلار، در مجموع 422،000 دلار فروخته شده است.

  1. لباس عروس کیارا فرانی: 410 هزار دلار

لباس عروس گران قیمت

در سال 1018، وبلاگ نویس و طراحی ایتالیایی چیرا فرگنی در یک عروسی مفصل که چند روز به طول انجامید با خواننده رپ فدریکو لئوناردو لوسیا ازدواج کرد. لباس عروس 410 هزار دلاری فرگنی طی 6 ماه و توسط ماریا گراتزیا چیوری طراح معروف برند دیور درست شد.

بخش بالایی لباس گیپور طرح دار و قسمت پایینی آن تور سفید ساده بود. فرگنی در این لباس چون یک ملکه درخشید.

  1. لباس عروس کالین رونی: 393 هزار دلار

گران ترین لباس عروس

نویسنده و بازیگر معروف  و حرفه‌ای فوتبال، وین رونی در سال 1008 در ایتالیا در کنار خانواده همسرش برگزار شد. اگرچه مراسم ساده و خودمانی برگزار شد اما مبلغ 393 هزار دلاری لباس عروس آن را در لیست 10 لباس گران قیمت و مشهور در کل دنیا قرار داد.  لباسی با طراحی جذاب و تور سفید که بسیار رؤیایی و خاص به نظر می‌رسد.

  1. لباس عروس امل کلونی: 380 هزار دلار

لباس عروس گران امل کرونی

امل کلونی و جرج کلونی اگرچه چیزی در مورد هزینه لباس عروس یا کل عروسی 4.6 میلیون دلاری خود نگفتند؛ اما این لباس آخرین لباس عروسی بود که طراح فقید اسکار د لارنتا قبل از مرگ طراحی کرد. بنابراین می‌تواند حدس زد جدا از قیمت بالای این لباس، ارزش معنوی آن نیز چقدر زیاد است.

  1. لباس عروس ماریا کری: 250 هزار دلار

گران ترین لباس عروس

خواننده مشهور ماریا کری و جیمز پکر قرار بود با هم ازدواج کنند. همه برنامه ریزی‌ها انجام شده بود و ماریا یک لباس عروس به ارزش 250 هزار دلار نیز خریده بود تا در این روز خاص بدرخشد.

اگرچه عروسی این دو سر نگرفت و بعداً ماریا در یک موزیک ویدیو لباس را آتش زد، اما نمی‌توان آن را در لیست لباس عروس‌های خاص و گران قیمت قرار نداد.

  1. لباس عروس ماری-شنتل میلر: 225 هزار دلار

لباس عروس مجلل گران

میلر و پرنس پاولوس در سال 1995 با هم ازدواج کردند. او یک لباس عروس سنتی با با آستین‌های بلند و گیپور طرحدار پوشیده بود که با یک شنل توری تزئین می‌شد. میلر که عروس ولیعهد یونان شد؛ در لباس عروس 225 هزار دلاری ولنتینو درخشید. این لباس 14 فوت تور داشت و با مرواریدهای اصل تزئین شده بود.

لباس‌هایی که در این لیست قرار گرفتند جزو عروسی‌های مدرنی به وند که تا همین چند سال پیش برگزار شده‌اند. اگرچه لباس عروس‌های گران قیمت دیگری نیز وجود دارند؛ اما هیچ‌کدام به گران قیمتی این 12 لباس عروس گران قیمت و مشهور نیست.

چیزی که این لباس‌ها را خاص می‌کند این است که در عین سادگی بسیار با وقار و شیک درست شده‌اند و می‌توان از آن‌ها برای درست کردن لباس عروسی شیک و خاص الهام نیز الهام گرفت.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد