جشنواره رمضان

مزون عروس خوب و با کیفیت در کرج

همه خانم ها حداقل یکبار خود را در هیجان انگیز ترین شب زندگیشان با لباس عروس تصور کردند. خرید لباس عروس یکی از چالش های بزرگ برای عروس خانم هاست. انتخاب لباس‌ عروس متناسب با تیپ‌ و استایل های مختلف کار دشواری است. در این مقاله 5 مزون عروس کرج را برای شما معرفی کرده ایم تا مانند همیشه کمک کافی ای به شما کرده باشید.

مجرب ترین مزون عروس با ارائه خدمات تخصصی و منحصر به فرد می تواند شما را در این زمینه کمک کند. در ادامه شما را با توانایی ها و مهارت های یک مزون عروس خوب و با کیفیت آشنا می کنیم.
طراحی لباس عروس مستلزم این است که شما لباس خود را در پارچه های انتخابی مورد نظر امتحان کنید.

وظیفه ای که یک مزون برعهده دارد، تنها به دوخت و طراحی لباس عروس بسنده نمی کند و مهارت، هنر، دیزاین و مد را نیز در بردارد. شما در مزون عروس می توانید از نحوه ست کردن تاج، کفش و کیفتان با لباس عروس اطلاعات کافی بدست آورید و در نهایت دو هفته قبل از عروسی، زمان مناسب‌سازی و تنظیمات نهایی شما فرا می‌رسد.
در این مدت زمان اگر مشکلی از نظر دوخت، نحوه ست کردن وسایل عروس با لباس و … باشد برطرف شده و طرح دلخواه شما آماده برای ساختن یک شب رمانتیک و رویایی است.

بهترین مزون‌های عروس کرج

بهترین مزون‌های عروس کرج را برای شما در این زیر لیست کرده ایم به همراه شماره تماس تا بهترین‌ها را برای خود داشته باشید. شما چه مزون عروسی در کرج را به ما پیشنهاد می کنید؟

  1. مزون عروس هرمس

مزون عروس هرمس یکی از مشهورترین و با کیفیت‌ترین مزون‌های عروس در شهر کرج است. در این مزون می‌توانید از گزینه های متعددی از جمله لباس عروس و مجلسی را انتخاب کنید.

مزون عروس هرمس

این مزون دارای یک تیم حرفه‌ای از طراحان و متخصصان مجرب است که با استفاده از بهترین مواد لباسی زیبا برای شما به ارمغان می‌آورند.

برای اطلاعات بیشتر و یا رزرو وقت قبلی، می‌توانید با شماره تماس زیر تماس حاصل نمایید:

۰۹۳۶۸۶۸۶۱۶۲

آدرس: کرج، خیابان شهید بهشتی، روبروی پارک شهید فهمیده

  1. مزون عروس به نگار

مزون عروس به نگار، یکی از مشهورترین مزون‌های عروس در شهر کرج است. در این مزون می‌توانید با انتخاب از میان طیف گسترده‌ی لباس‌های عروس، لباسی را که به بهترین شکل به شخصیت و سلیقه‌ی شما می‌پوشاند را انتخاب کنید.

مزون عروس به نگار

همچنین مزون عروس به نگار، لباس‌های مجلسی با طرح‌ها و رنگهای زیبا و جذاب نیز به شما ارائه می‌دهد. این مزون دارای کادری مجرب از طراحان و مشاوران مجرب است. جدیدترین الگوها و رنگ‌های لباس عروس در این مزون به مشتریان ارائه می‌شود.

این مزون به خاطر ارائه‌ی کیفیت عالی در لباس‌های عروس، بسیار پرطرفدار و با نامی معروف در شهر کرج می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو وقت قبلی می‌توانید با شماره تماس زیر تماس حاصل نمایید:

۰۲۶۳۴۴۴۰۴۷۰

آدرس: کرج، خیابان ولیعصر (غرب به شرق)، روبروی بانک ملی، پلاک 353

  1. مزون عروس مهدیه

مزون عروس مهدیه یکی از معدود مزون‌های عروس در شهر کرج است که با ارائه‌ی لباس عروس زیبا و خاص شهرتی بین مشتریان خود پیدا کرده است. در این مزون، می‌توانید به طور حرفه‌ای و با استفاده از بهترین منابع و مواد اولیه‌، لباسی را برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید.

مزون عروس مهدیه

 

مزون عروس مهدیه دارای طراحانی با تجربه و متخصصانی با هنر و قدرت متمایز در ساخت انواع لباس عروس است. این مزون علاوه بر لباس عروس، لباس مجلسی نیز تولید و به فروش می‌رساند.

قابل ذکر است که قبل از طراحی لباس عروس، به نیاز‌های و سلیقه‌ی خودمان می‌پردازد و همچنین، در راستای رضایت مشتریان، نظراتشان را در هر مرحله از سفارش لباس‌های عروسی بررسی می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا به شماره تلفن زیر تماس بگیرید:

۳۲۶۰۶۸۹۱

مزون عروس مهدیه، آماده پاسخگویی به سوالات و رزرو وقت قبلی شماست.

آدرس: کرج، میدان انقلاب، بالاتر از بانک تجارت

  1. مجموعه عروس سارینا

مجموعه عروس سارینا یکی از مشهورترین مزون‌های عروس در شهر کرج است. این مجموعه عروس دارای طراحان و صنعتگران مجرب می باشد که به طور حرفه ای بر روی لباس عروس و مجلسی کار می کنند.

مجموعه عروس سارینا

این مجموعه عروس که در خیابان انقلاب قرار دارد، برای مشتریان خود برنامه های شخصی سازی شده ارائه می دهد و از بهترین کیفیت و مواد استفاده می کند. علاوه بر لباس عروس، مجموعه عروس سارینا همچنین لباس مجلسی و لباس عروس های خردسال هم ارائه می دهد.

آدرس: کرج، خیابان انقلاب، بالاتر از میدان بهارستان، پلاک 81

شماره تلفن مجموعه عروس سارینا در شهر کرج 02632264237 و 02632283898 است.

  1. مزون عروس روژینا

مزون عروس روژینا یکی از مشهورترین مزون‌های عروس در شهر کرج است. این مزون عروس دارای کادری از طراحان و دوخت کنندگان مجرب است که بر لباس عروس و مجلسی کار می کنند.

مزون عروس روژینا

با بیش از 20 سال تجربه درخشان در زمینه لباس عروس و مجلسی، این مجموعه دارای محصولات با کیفیت و برند معتبر با قیمت مناسب است. روژینا دارای مدل‌های لباس عروس منحصر به فردی است که به طور عالی از مخاطبین خود پشتیبانی می کند.

مزون عروس روژینا در کرج، خیابان گلشهر، به سمت میانجاده، پلاک 186، واحد 14 قرار دارد و شماره تلفن آن 02634340646 و 02634358994 می‌باشد.

امیدواریم از این مقاله مزون عروس کرج استفاده کافی را برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار
بهترین مدل لباس عروس ایلاین (A-line)

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام برای ۱۰۰ نفر چی قد میشه

بدون نام
10 آهنگ تانگو خارجی

خوبه دوست داشتم

بدون نام
دانلود آهنگ شاد عروسی قدیمی

عالیه . درود بر شما

نیلا شایان
لباس عروس میلیاردی آناشید حسینی

ایشون اصن ی لباس ساده بلد نیست بدوزه یه مزدا 3 داغون داره دختره حتی یه سوزن دوزی ساده بلد نیست همش دروغ فیک صورتش بدون ارایش ایقد داغون چشاش مشکی اصلا خال نداره کلا نمونه بارز یک فیکککک کامل

Zahra. H
باغ تالار روژین

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی با گل آرایی حدود ۳۰۰نفر مهمان چقدر میشه ؟ برای سال۱۴۰۳ پاییز و زمستون

Zahra. H
باغ تالار عمارت کبیر شهریار

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی ۳۰۰نفره با گل آرایی اندک میخواستم بدونم برای سال ۱۴۰۳

Zahra .H
باغ تالار کاخ ورسای

سلام وقت بخیر برای زمستون یا پاییز ۱۴۰۳حدود ۳۰۰ میهمان هزینش و لطف میکنید با گل آرایی اندک

سعید شایسته
صفر تا صد اجاره ماشین عروس | شرایط و مدارک لازم + لیست قیمت

عالی ممنون از اطلاعات مفیدتون

زرین فر
تالار پذیرایی میثاق ارتش

مراسم عروسی ماتالارمیثاق 1بود،پرسنل عالی بود کیفیت غذاهاعالی خدمات دهی بسیار عالی چای و نسکافه نامحدود پذیرایی میشد شارژ میوه و شیرینی عالی بود از مدیریت تالارجناب کامرانی صمیمانه سپاسگزاریم.باتشکر