جشنواره رمضان

13مدل دکمه سردست شیک برای داماد و ساقدوش های داماد

همه فکر می کنند داماد تنها یک انتخاب بسیار مهم برای جشن عروسی خود دارد و آن هم کت شلوار است. این بدان معنا است که ما یکی از مهمترین جزییات کت و شلوار داماد در جشن عروسی، یعنی دکمه سردست، را فراموش کرده ایم. درست مثل پاپیون و یا کراوات ست با کت و شلوار، دکمه سر آستین نیز یکی از اکسسوری های مهم برای داماد در روز عروسی است.

همچنین یک جفت دکمه سردست، فارغ از اسپرت و یا رسمی بودن آن، تا همیشه برای شما سالم باقی می ماند و بارها و بارها می توانید در مراسم های مختلف و با کت و شلوارهای مختلف از آن استفاده کنید. مدل های دکمه سردست در بازار چنان متنوع هستند که شما به عنوان داماد حتی گاهی ممکن است در انتخاب خود مردد و گیج شوید. اما به طور کلی، دکمه سر آستین باید با کت و شلوار دامادی، تم مراسم عروسی و سلیقه ی خود داماد سازگاری داشته باشد.

مدل دکمه سردست داماد

مهم نیست چقدر پول برای خرید یک جفت دکمه سردست هماهنگ با کت و شلوار دامادی کنار گذاشته اید، از صد هزار تومان گرفته تا حتی چندین ملیون تومان، دکمه سر آستین مطابق با سلیقه و نظر شما همیشه در مغازه ها یافت می شود. چه ساده پسند هستید، چه تیپ کلاسیک دارید و چه به دنبال مد روز می گردید، دکمه سر آستین، تکمیل کننده ی استایل شما در شب عروسی خواهد بود.

امروز اما برای دامادهای شیک پوش و ساقدوش های آنها چند مدل دکمه سر آستین زیبا را جمع آوری کرده ایم که می توانید به راحتی از آنها ایده بگیرید و گوی سبقت را در خوشتیپی حتی از عروس نیز بربایید!

شیک ترین مدل های دکمه سردست برای داماد

برای ساده پسند ها، دکمه سردست با آبکاری نقره

مدل دکمه سردست داماد

برای کت و شلوار دامادی هیچ اکسسوری به اندازه یک مدل دکمه سردست ساده، جذاب نیست. با وجود ظاهر کم زرق و برق خود، این مدل دکمه سر آستین مد روز و تکمیل کننده ی استایل دامادی شما است.

برای کلاسیک پسندها، دکمه سردست حکاکی شده

مدل دکمه سرآستین شیک

بهتر است با خودمان صادق باشیم، مدل های منحصر به فرد همیشه چشمگیر تر هستند. داماد می تواند دکمه سر آستینی را برای عروسی خود سفارش دهد که حروف اول اسم عروس و داماد روی آن حکاکی شده باشد. حال بسته به سلیقه می توانید رنگ نقره ای و یا طلایی را برای دکمه سردست خود انتخاب کنید.

مدل دکمه سردست که هیچگاه از مد نمی افتد، دکمه سردست صدفی

مدل دکمه سرآستین زیبا

دکمه سردست صدفی با فلز نقره ای رنگ بسیار زیبا و همیشه به روز و مدرن است. خصوصا مدل دکمه سردستی که در تصویر می بینید با همه نوع کت و شلوار ست می شود.

مدل دکمه سرآستین مد روز، دکمه سردست طلایی با تزیینات یاقوت کبود

دکمه سردست شیک برای داماد

شاید فکر کنید آبی رنگ مناسبی برای دکمه سرآستین داماد نیست. اما این مدل دکمه سردست برای داماد از یاقوت کبود و طلای غیر اصل ساخته شده و روی پیراهن سفید رنگ، جذابیت خاص و به روزی خواهد داشت.

مدل دکمه سرآستین خاص، دکمه سرآستین رزگلد با آبکاری طلا

دکمه سرآستین شیک

آنهایی که برگزاری یک مراسم عروسی را تجربه کرده اند خیلی خوب می دانند جشن عروسی بی نقص یعنی توجه به تمامی جزییات. دکمه سر آستین داماد نیز یکی از همان جزییات بسیار مهم است. خصوصا اگر جواهرات عروس و یا ست ساعت عروس و داماد به رنگ رزگلد می باشد، این رنگ دکمه سر آستین را در نظر داشته باشید.

دکمه سرآستین مستطیل شکل حکاکی شده

مدل دکمه سردست

اول اسم عروس و داماد تنها گزینه ای نیست که می توانید روی دکمه سرآستین خود حکاکی کنید. شما می توانید دکمه سردست مورد علاقه ی خود را سفارش داده و از فروشنده بخواهید تاریخ عقد و عروسی را نیز روی آن حکاکی کند.

دکمه سردست برای شیک پسندها، دکمه سردست مشکی و نقره ای

دکمه سرآستین داماد

حک کردن اول اسم عروس و داماد روی دکمه سرآستین ایده ی جالبی به نظر می رسد. دکمه سرآستین با زمینه ی مشکی را تصور کنید که روی یکی از آنها اول اسم عروس و روی دیگری اول اسم داماد به رنگ نقره ای نوشته شده است.

مدل دکمه سرآستین ساده، دکمه سرآستین به شکل حروف

مدل دکمه سردست

کلا اشکال هندسی را برای دکمه سر آستین فراموش کنید و کمی متفاوت باشید. دکمه سرآستینی را به شکل حروف اول اسم خود و همسرتان سفارش دهید.

مدل دکمه سرآستین خاص و گره شکل

دکمه سردست مردانه

دکمه سر آستین به شکل گره تکمیل کننده ی استایل داماد و بسیار چشمگیر است. همچنین این مدل دکمه سر آستین با سایر لباس های مردانه نیز سازگاری دارد و می توانید در مهمانی هایی غیر از مراسم عروسی نیز از آن استفاده کنید.

دکمه سردست صدفی و طلایی

دکمه سر آستین مردانه

تزیینات صدف و مروارید تنها مختص جواهرات عروس نیست! از انتخاب رنگ طلایی نیز هراس به دل خود راه ندهید. این مدل دکمه سر دست صدفی و طلایی یک انتخاب بی نقص برای داماد است که هیچگاه از مد نمی افتد.

مدل دکمه سر آستین داماد برای جشن عروسی خودمانی

مدل دکمه سر آستین خاص

اول اسم خود و همسرتان را در کنار تاریخ عقد و عروسی خود روی یک دکمه سر آستین چوبی و فلزی حک کنید. از آنجایی که این مدل دکمه سر دست خیلی رسمی نیست، بیشتر به درد  یک جشن عروسی خودمانی می خورد.

مدل دکمه سردست رسمی و شیک

دکمه سر دست مردانه

با وجود سادگی، این دکمه سردست مشکی در ترکیب با فلز نقره ای، استایل رسمی کت و شلوار دامادی شما را چشمگیرتر خواهد کرد. البته این مدل دکمه سرآستین با هر رنگ پیراهن مردانه همخوانی دارد.

دکمه سردست طلایی برای جشن عروسی رسمی

دکمه سر آستین لاکچری

یک انتخاب لاکچری و خیره کننده برای دکمه سرآستین داماد. این مدل دکمه سردست با رنگ طلایی خالص مناسب یک جشن عروسی رسمی و تمام عیار است.

همچنین ببینید : چه نوع حلقه ای برای حلقه نامزدی یا حلقه عروسی مناسب است ؟

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

لباس عروس دخترانه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل