جشنواره رمضان

21 لباس عروس ماندگار در فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

هر عروسی می‌خواهد در روز بزرگ خود مانند یک ستاره سینما بدرخشد پس چرا برای الهام گرفتن برای لباس عروس از صحنه‌های عروسی خود فیلم و سریال‌ها دیدن نکنید؟ به هر حال، بی‌شک خاطره‌انگیزترین لحظات از کمدی‌های عاشقانه مورد علاقه ما، زمانی است که شخصیت‌های مورد علاقه ما به شیوه‌های دوست‌داشتنی و غیرمنتظره ازدواج می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم با هم به بررسی 21 لباس عروس فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی بپردازیم پس مانند همیشه با تالارکده همراه باشید

لباس عروس‌های استفاده شده در فیلم و سریال‌ها

لباس عروس همیشه یکی از فراموش نشدنی‌ترین لباس‌ها است. لباس عروس از یک فیلم حتی برخی از کلاسیک‌ترین و نوستالژیک‌ترین داستان‌های عاشقانه ظاهری به یاد ماندنی در روز عروسی داشتند: لباس‌های عروس شهرزاد، لباس عروس سحر دولتشاهی در سریال می‌خواهم زنده بمانم، و حتی لباس قدیمی و فانتزی یکتا ناصر در نیسان آبی.

لباس عروس‌های استفاده شده در فیلم و سریال‌ها

شما به ما بگویید که لباس عروس کدام فیلم و سریال رو بیشتر دوست داشتید؟

سکانس‌های مربوط به عروسی و مهمانی‌ها، همیشه جزو ماندگارترین سکانس‌های فیلم و سریال‌ها هستند، چرا که غنی‌ترین لباس‌های یک فیلم برای این سکانس‌ها طراحی می‌شوند.

این پست لیستی از ماندگارترین لباس عروس‌های فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی است

لباس عروس ترانه علیدوستی در شهرزاد

لباس عروس ترانه علیدوستی در شهرزاد

لباس عروس شهرزاد که طراح لباسش ژاله زکی‌زاده بود. پیراهن کلوش و با برش عصایی است. استفاده از گردنبند پهن و شکوفه‌های سر و تور بلند باعث شده تمرکز در قسمت بالاتنه بیشتر باشد.

لباس عروس فیلم دفترچه یادداشت (the notebook)

لباس عروس فیلم دفترچه یادداشت (the notebook)

ممکن است عروسی بین آلی (ریچل مک آدامز) و لون (جیمز مارسدن) در دفترچه یادداشت به نتیجه نرسیده باشد، اما لباس آستین بلند توری کلاسیک او با یقه دلبری در آزمون زمان پیروز خواهد کرد.

لباس عروس سحر دولتشاهی در می‌خواهم زنده بمانم

لباس عروس سحر دولتشاهی در می‌خواهم زنده بمانم

لباس عروس سحر دولتشاهی در سریال «می‌خواهم زنده بمانم» که طراح لباسش شیما میرحمیدی بوده. تمرکز اصلی در این اوت فیت، روی تاج گل و میکاپ بود. کمر پهن پیراهن هم باعث شده قد کوتاه‌تر و شکم پرتر به نظر بیاد.

لباس عروس فیلم رومئو + ژولیت

لباس عروس فیلم رومئو + ژولیت

برای برداشت باز لورمن از داستان کلاسیک عاشقانه، ژولیت (کلر دینز) برای مراسم عروسی جوانی رومئو (لئوناردو دی کاپریو) در فیلم رومئو + ژولیت، لباس ساده بدون آستین دکمه‌دار و دستکش پوشید.

لباس یکتا ناصر در نیسان آبی

لباس یکتا ناصر در نیسان آبی

لباس عروس یکتا ناصر در سریال نیسان آبی که طراح لباسش آرتا ماهان بود. سیلوئت پیراهن «ball gown» است که تکه‌دوزی‌هایی به شکل ستاره روی آن کار شده. به مدل چشم‌بند و هم‌نشینی تاج بلند و چین‌های تورسر توجه کنید که چطور نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند!

لباس عروس‌های فیلم پدرخوانده

لباس عروس‌های فیلم پدرخوانده

سیمونتا استفانلی، در یک طرح توری و کمر امپراتوری درخشید. آنا هیل جانستون، طراح صحنه و لباس نامزد اسکار برای این فیلم شد.

روز عروسی کانی کورلئونه (تالیا شایر) آغاز یک ازدواج خشونت آمیز بود، اما با این حال، تنها دختر دون ویتو مطمئناً در لباس آستین بلندش با روبنده خیره کننده بود. اگرچه این ازدواج به طرز غم انگیزی به پایان رسید، اما عروسی ایتالیایی پسر کوچکتر دون کورلئونه با آپولونیا ویتلی عالی بود، به خصوص لباس توری یقه بلند او.

لباس عروس ساره بیات در سریال دل

لباس عروس ساره بیات در سریال دل

لباس عروس ساره بیات در سریال دل که طراح لباسش باز هم آرتا ماهان بود. سیلوئت پیراهن «ball gown» و با آستین‌های پفی بود و باز هم در قسمت جلو برش عصایی داشته. پوشش سر بهتر بود از پارچه ظریف‌تری انتخاب می‌شد.

لباس عروس فیلم آقا و خانم اسمیت

لباس عروس فیلم آقا و خانم اسمیت

در فیلمی که در سال 2005 برد پیت و انجلینا را برای ما به ارمغان آوردند، جین اسمیت (آنجلینا جولی) در اثری از مایکل کاپلان گفت “بله”.

لباس عروس مهناز افشار در فیلم نهنگ عنبر

لباس عروس مهناز افشار در نهنگ آبی

لباس عروس مهناز افشار در فیلم نهنگ عنبر که طراح لباس آن گلناز گلشن بود. سیلوئت پیراهن «A-line» و با برش عصایی است که در قسمت سرآستین و دامن پیلی‌هایی داشت.

لباس عروس‌ها در سریال چگونه مادرت را ملاقات کردم (himym)

لباس عروس در سریال چگونه مادرت را ملاقات کردم

اینکه رابین بارنی را به جای تد (حداقل در اواسط سریال) انتخاب کرده یا نه، حرکت درستی بود یا نه، قابل بحث است، اما یکی از کارهایی که او مطمئناً درست انجام داد، این لباس مونیک لویلیه بود. بسیار زیبا!

کل فصل آخر How I Met Your Mother به مراسم عروسی رابین و بارنی اختصاص داشت، پس چگونه می‌توانیم درباره لباس خانم اسپارکل صحبت نکنیم؟ به هر حال، این طرح Monique Lhuillier، که در موارد متعدد شاهد آن بودیم، عالی بود.

لباس عروسی لیلی

روز عروسی لیلی‌پاد و مارشمالو بسیار فاجعه‌بار بود! مارشال بیشتر موهایش را تراشید، نوازنده باردارشان موعد زایمانش رسید و … اما لباس لیلی، که او در یک نمونه فروش با کمک از بهترین دوستش رابین گرفت، بهترین بود.

لباس عروس الهه حصاری در فیلم هایلایت

لباس عروس الهه حصاری در فیلم دینامیت

الهه حصاری برای بازی در فیلم دینامیت لباس عروسی با دامن پف دار و تور بسیار حجیمی پوشید و استایل خاصی را از خود نشان داد این حجم از تور سر که تا به زمین می‌رسید باعث حجم دادن بیشتر به عروس شد که با گل‌هایی که در لبه پایینی تور دوخته شده زیبا به نظر می‌رسید.

لباس عروس‌های سریال دوستان (friends)

لباس عروس‌های سریال دوستان (friends)

آیا تا به حال لحظه تلویزیونی نمادین تر از مونیکا گلر، ریچل گرین و فیبی بوفی وجود داشته است که با لباس عروسی که صرفاً به خاطر آن خریده اند، دور هم بچرخند؟ نه، فکر نمی کنم.

لباس عروس ریچل گرین

بیایید لباسی را که ریچل در قسمت اول سریال دوستان پوشیده بود، زمانی که او را بعد از فرار از عروسی اش با ارتودنتیست بری فاربر ملاقات می کنیم، فراموش نکنیم. لطفاً به وضعیت تاج/تور عروس او در اینجا توجه کنید.

لباس عروس مانیکا گلر

باید لحظه‌ای از لباس سفید ساده و  بلندی که مونیکا برای ازدواج با چندلر بینگ در فصل هفتم سریال فرندز پوشیده بود، قدردانی کنیم. بدیهی است که برای ازدواج او با چندلر، همه چیز باید بی‌عیب و نقص باشد، از جمله لباس! ترومپت ساده با کمال طلب درونی مونیکا مطابقت دارد و به او اجازه داد در روز بزرگش بدرخشد.

لباس عروس فیبی در فرندز

فیبی عجیب و غریب برای مراسم برفی خود در خارج از سنترال پرک به مایک هانیگان (با بازی پل راد جوان و خوش تیپ) آخرین نفری از بین دوستان بود که بله گفت و یک لباس عروسی سنتی غیرمنتظره پوشید.

الناز شاکردوست در لباس عروس در شبی که ماه کامل شد

الناز شاکردوست در لباس عروس در شبی که ماه کامل شد

فیلمی که در آن سال در جشنواره فیلم فجر تمام جایزه‌ها را درو کرد در طراحی و مدل لباس عروس الناز شاکر دوست نیز متفاوت و درخشان ظاهر شد این لباس که مدلی محلی به خود گرفته است بسیار با حال و هوای فیلم سنخیت دارد و الناز شاکر دوست را نیز زیبا نمایش می‌دهد.

لباس عروس سریال اداره

لباس عروس سریال اداره

پم بیزلی و جیم هالپرت، زوج محبوب تلویزیونی در کل جهان، پس از تماشای آنها در هر قسمت، سرانجام در فصل 6 با یکدیگر ارتباط برقرار کردند.

لباس عروسی فیلم نظریه همه چیز

لباس عروسی فیلم نظریه همه چیز

داستان عشق فیزیکدان استیون هاوکینگ (ادی ردمین) و جین وایلد (فلیسیتی جونز) لحظات بسیار خوبی دارد، از جمله لباس عروسی جین.

برای ما بهترین و بدترین لباس‌های این لیست رو بگویید و همچنین به نظر شما جای کدام لباس عروس از کدام فیلم و سریال ایرانی و خارجی هم باید ذکر می‌شد

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید/ تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

لباس مدل ماهی برای چه اندامی مناسب است
انواع مدل های یقه لباس مجلسی
لباس مجلسی زنانه یقه دلبری
قیمت ژپون لباس عروس

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

نظرات کاربران

  • مرضیه

    لباس عروس ریچل👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼

    پاسخ