7 اشتباه بزرگ در خرید لباس عروس

خرید لباس عروس

خب فکرش را بکنید شما پاسخ بله را داده‌اید و اکنون باید به فکر مراسم ازدواج باشید. اگر در حال خواندن این مطلب هستید پس می‌خواهید برای عروسی خود برنامه ریزی کنید. اما یادتان باشد 7 اشتباه بزرگ در خرید لباس عروس وجود دارد. مراقب باشید آن‌ها را مرتکب نشوید.

خب اگر تا آخر این مطلب من را همراهی کنید من شما را با اشتباهاتی آشنا می‌کنم که ممکن است همه مرتکب شوند.

1: خرید بدون دانستن تاریخ عروسی

تاریخ عروسی خرید لباس عروسی

مشاورانی که در مزون‌های لباس عروس هستند؛ بعد از ورود اولین سؤالی که می‌پرسند این است که زمان ازدواج شما کی است؟ زیرا زمان حرف اول را برای خرید لباس عروسی می زند.

یکی از 7 اشتباه بزرگ در خرید لباس عروسی این است که خیلی پیش از آن که زمان ازدواج شما مشخص شده باشد لباس خود را تهیه می‌کنید. اگر تاریخ دقیق عروسی را بدانید؛ مشاوران بهتر می‌توانند در خرید شما را راهنمایی کنند.

2: مدام فرم بدن خود را تغییر می‌دهید

فرم بد خرید لباس عروس

خانم‌های زیادی را دیده‌ام که قبل از عروسی و بعد از خرید لباس عروس به این فکر می‌کنند می‌توانند به سادگی خود را با لباس هماهنگ کنند.

اما یکی از اشتباهات بزرگی که در انتخاب لباس عروس انجام می‌دهند این است که لباسی مناسب خود انتخاب نمی‌کنند. مهم نیست شما اکنون که می‌خواهید لباس عروس خود را بخرید چه سایزی دارید. چاق هستید و یا لاغر. قد بلند هستید یا قد کوتاه. همچنین ببینید : لباس عروس پرنسسی

تنها نکته مهم این است هماهنگ با فرم بندی حال حاضر خود لباس عروس انتخاب کنید. در غیر این صورت ممکن است مدام به فکر تغییر بدن و سایز خود باشید و تا روز عروسی لباس دیگر مناسب شما نباشد.

3: انتظارات مشخصی ندارید

خرید لباس عروس مزون

یکی از 7 اشتباه بزرگ در خرید لباس عروس این است که عروس خانم‌ها نمی‌دانند که دقیقاً چه لباسی با چه شکل و شمایلی می‌خواهند. داشتن یک ذهن باز برای خرید هر لباسی بخصوص لباس عروس کاملاً لازم است.

داشتن ایده در مورد این که خود را چطور در لباس عروس تصور می‌کنید به شما کمک نمی‌کند که بهترین لباس را بپوشید.

نمی‌دانم چرا عروس خانم‌ها قبل از هر چیز به کمک خود نگاه نمی‌کنند. به کمد خود نگاه کنید و اشکال مناسب بدن خود را پیدا کنید.

این کار به شما کمک می‌کند که قبل از رفتن به مغازه اعتماد به نفس داشته باشید. تصویری از آنچه را که می‌خواهید بپوشید بکشید. یادتان باشد اگر در هنگام عروسی در لباس خود احساس راحتی کنید؛ زیبایی از داخل به بیرون نیز نفوذ می‌کند. یک تشریفات عروسی مناسب مشاور مناسب عروسی شما.

شما عروسی با چشمان درخشان و قلبی سرشار از شادی خواهید بود. این شادی در تمام صورت شما نمایان شده و شما را زیبا نشان می‌دهد.

4: در گزینه‌ها غرق می شوید

خرید لباس عروس مزون عروس

یکی از بدترین اشتباهاتی که یک عروس می‌تواند برای خرید لباس عروس مرتکب شود این است که در گزینه‌های موجود غرق شود.

شاید دیده باشید قبل از عروسی مدام پیج های اینستاگرام را زیر و رو می‌کنند و مدل‌های مختلف را از اینترنت دانلود می‌کنند.

اما هیچ‌وقت نباشید این کار را بکنید. اگر تنها هدفتان ایده گرفتن است که می‌توانید برای ایده‌های خوب از این روش استفاده کنید.

به همین دلیل است که خرید حضوری لباس عروس بسیار حیاتی است. پس هیچ‌گاه گزینه‌های زیادی را دور خود جمع نکنید. این کار هم سبب افزایش استرس شما می‌شود و هم شما را از چیزی که می‌خواهید دورتر می‌کند.

5: فرد اشتباهی برای خرید با خود می برید

خرید لباس عروس مشاوره

هر پدر و مادری دوست دارد که به دختر خود در انتخاب لباس عروس کمک کند. اما یکی از 7 اشتباه بزرگ در خرید لباس عروس این است که افراد نزدیک را با خود همراه ببرید.

فکرش را بکنید افراد نزدیک به جای این که شما را همراهی کنند؛ با مشاوره غلط بیشتر شما را دچار تردید می‌کنند.

بهتر است از یک فرد که می دانید بی طرف است و شما را صادقانه راهنمایی می‌کند کمک بخواهید. یا می‌توانید خودتان و همسرتان به خرید بروید.

6: یک لباس را روی جا لباسی قضاوت می کنید

پرو لباس عروس

اشتباه بزرگی که ممکن است مرتکب شوید این است که لباس‌ها را فقط روی چوب لباسی قضاوت می‌کنید.

قبل از انتخاب هر لباس باید حتماً آن را امتحان کنید. یک بار آن را بپوشید شاید با ظاهر شما متناسب بود. توصیه می‌کنم هیچ‌گاه یک لباس را روی چوب لباسی نه انتخاب کنید و نه رد کنید.

7: کفش مناسب با خود به همراه نمی‌برید

کفش مناسب لباس عروس

یک اشتباه کمتر شناخته شده در زمان خرید لباس عروس این است که کفش مناسب با خود همراه نمی‌برید. نظرتان در مورد کفش مناسب چیست؟ یک کفش تخت که بتوانید ساعت‌ها پیاده رویی و گردش کنید؟ یا کفشی که با لباس عروس شما هماهنگ باشد؟

اگر قبل از خرید لباس عروس کفش خریداری کرده‌اید پس بهتر است آن را با خود ببرید تا در زمان خرید لباس عروس از آن استفاده کنید. این طوری می‌توانید کفش و لباسی که کاملاً به هم می‌آیند را انتخاب کنید.

شاید علاوه بر این 7 اشتباه بزرگ در خرید لباس عروس، اشتباهات دیگری هم وجود داشته باشد. اما این اشتباهات عمده و دانستن آن‌ها به شما کمک می‌کند شانس خود را برای انتخابی بهتر امتحان کنید.

امیدوارم لباس عروسی را انتخاب کنید که از هر جهت شما را خوشحال و راضی کند.

همچنین ببینید : هزینه عقد در محضر

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️