شب یلدا برای داماد چی میبرن ؟

یکی از فرهنگ های ازدواج در ایران، هدیه بردن خانواده داماد برای عروس به مناسبت های خاص در دوران نامزدی و برعکس در دوران ازدواج می باشد. یکی از این شب ها شب یلدا می باشد که معمولا اگر در دوران نامزدی باشد در اولین شب یلدای عروس و داماد رسم است که خانواده داماد برای عروس شب یلدایی می برند که این هدیه شامل میوه های تزئین شده، آجیل شیرینی و هدیه های برای عروس می باشد

که در جواب این کار خانواده عروس هدیه ای را نیز برای داماد خریداری می کنند  و در آن شب به او هدیه می دهند. که در ادامه این مطلب از مجله تالارکده قصد داریم تا راهنمایی در مورد خرید کادو برای داماد در شب چله شما را راهنمایی کنیم

در ادامه این مطلب شما می توانید بهترین پیشنهاد های خرید هدیه شب یلدا برای داماد را مشاهده کنید

شب یلدا برای داماد چی میبرن؟

  • ست لوازم آرایشی و بهداشتی
  • عطر و ادکلان برای هدیه شب یلدای داماد
  • ساعت مردانه اسپرت و مجلسی
  • ست کیف پول و کمربند برای هدیه شب یلدای داماد
  • پک پیشنهاد عجیب! ست ابزار فنی
  • لباس مردانه اسپرت و مجلسی

همچنین بخوانید : کادو یلدایی عروس

ست لوازم آرایشی و بهداشتی

یکی از ایده‌های عالی برای کادوی شب یلدا به داماد، ست لوازم آرایشی و بهداشتی است. این گزینه می‌تواند یک هدیه کاربردی و لوکس باشد که آقایان همیشه به آن نیاز دارند. می‌توانید از برندهای معروف و لاکچری برای این ست استفاده کنید.

یک سبد زیبا و تزئین شده را با لوازم آرایشی و بهداشتی مانند افترشیو، اسپری خوشبو کننده، کف‌ریش تراش، شامپو و محصولات مراقبت از پوست مخصوص آقایان، مثل کرم پس از اصلاح و …، پر کنید. این هدیه علاوه بر اینکه به داماد احساس مراقبت و لذت می‌دهد، نشان از دقت و اهمیتی است که به زیبایی و بهداشت شخصی می‌دهد.

با این اقدام، شما مطمئناً یک هدیه ماندگار و خاص را به داماد خود هدیه خواهید کرد.

ست لوازم آرایشی و بهداشتی

عطر و ادکلان برای هدیه شب یلدای داماد

یک انتخاب عالی برای کادوی شب یلدا به داماد، عطر یا ادکلن است. امروزه بسیاری از افراد از عطرها برای افزایش جذابیت و احساس خوب استفاده می‌کنند. این هدیه به خصوص برای آقایان بسیار جذاب و مورد علاقه است.

با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید، می‌توانید ادکلن یا عطری از برندهای معروف و لاکچری را انتخاب کنید. اگر بودجه محدودتری دارید، همچنین می‌توانید از ادکلن‌ها با قیمت پایین‌تری استفاده کنید.

مهمترین نکته این است که حتماً به انتخاب عطر یا ادکلن با کیفیت توجه کنید تا هدیه شما ارزش معنوی داشته باشد.

عطر و ادکلان برای هدیه شب یلدای داماد

ساعت مردانه اسپرت و مجلسی

با نزدیک شدن شب یلدا، انتخاب هدیه مناسب برای داماد ممکن است به چالش تبدیل شود. در این شرایط، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید کادو، ساعت است. انتخاب یک ساعت مجلسی یا اسپرت می‌تواند به داماد شما امکان پوشیدن آن در هر موقعیتی را بدهد و هر زمان که به ساعت نگاه می‌کند، یاد لحظات شب یلدا و همچنین لحظات خوب با شما بیافتد.

ساعت به عنوان یک اندازه‌گیری زمان، نه تنها نمادی از عشق و احترام شما به او است بلکه یک آیتم مفید در زندگی روزمره او نیز محسوب می‌شود. این هدیه نشان از دقت و توجه شما به سلیقه و نیازهای داماد دارد و باعث می‌شود که هر لحظه از زندگی او به یادماندنی‌تر شود.

ساعت مردانه اسپرت و مجلسی

ست کیف پول و کمربند برای هدیه شب یلدای داماد

یکی از لوکس‌ترین هدایا برای آقایان، به خصوص دامادها، ست کیف پول و کمربند می‌باشد. این هدیه نه تنها از نظر ظاهری با جلوه‌ای بسیار زیبا برخوردار است، بلکه از لحاظ کاربردی نیز بسیار مؤثر و کارآمد است.

شما می‌توانید برای هدیه دادن در شب یلدا به داماد، ست کیف پول و کمربند با جعبه‌هایی در رنگهای متنوع را انتخاب کنید و او را سوپرایز کنید.

این ست نه تنها به داماد امکان استفاده از لوازم شیک و زیبا را می‌دهد، بلکه یک کادوی بسیار کاربردی نیز به حساب می‌آید. این گزینه برای کادو دادن در شب یلدا به داماد یک انتخاب بسیار شیک و مناسب است.

ست کیف پول و کمربند هدیه

پک پیشنهاد عجیب! ست ابزار فنی

شاید در نگاه اول کمی عحیب باشد انتخاب یک ست ابزار فنی یا حتی یک جعبه ابزار کامل، هدیه‌ای عالی برای آقایانی است که به ابزارها و کارهای فنی علاقه‌مندند. این هدیه، به خصوص برای دامادی که از جزئیات فنی لذت می‌برد و از تجملات کمتر اهمیت می‌دهد، می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد.

با هدیه کردن یک جعبه ابزار کامل، شما نه تنها یک هدیه کاربردی ارائه می‌دهید بلکه نشان می‌دهید که به ترجیحات و علایق داماد احترام می‌گذارید. این نوع هدیه، به داماد امکان می‌دهد تا در کارهای فنی خود مستقل باشد و هر زمانی که نیاز دارد، از این ابزارها استفاده کند.

لباس زمستانی بهترین هدیه شب یلدایی برای داماد

یک گزینه جالب برای هدیه شب یلدا به داماد، خرید یک لباس بافت با رنگ مورد علاقه‌اش است. این لباس نه تنها انتخابی گرم و مفید در فصل سرما خواهد بود، بلکه با انتخاب رنگی که با لباس‌های زمستانی عروس ست شود، توجه خاصی به هماهنگی و زیبایی جشن عروسی افزوده می‌شود.

می‌توانید این لباس را با دقت در سلیقه داماد انتخاب کنید و سپس با افزودن زیورآلات یا سایر جزئیات زیبایی، آن را به یک هدیه خاص و جذاب تبدیل کنید. انتخاب یک رنگ متناسب با لباس‌های عروس نیز می‌تواند این لحظه را به یک هدیه هماهنگ و زیبا تبدیل کند. شما می‌توانید این لباس را در یک سبد زیبا یا پاکت هدیه قرار داده و به داماد خود در شب یلدا اهدا کنید.

انواع دستبند مردانه

اکثر آقایان از استفاده از اکسسوری‌های مختلف لذت می‌برند، و دستبندها از جمله این اکسسوری‌هاست که بسیار مورد توجه آن‌ها قرار می‌گیرد.

اگر همسر شما نیز از افرادی است که به ارتقاء استایل خود اهمیت می‌دهند و از دستبندها لذت می‌برند، در شب یلدا می‌توانید با خرید یک دستبند شیک با بند اسپرت، به او هدیه‌ای منحصر به فرد و جذاب ارائه دهید.

این دستبند را با دقت به سلیقه او انتخاب کنید تا به سلیقه‌اش بخورد. می‌توانید این دستبند را با ساعت او ست کنید تا ظاهری هماهنگ و شیک داشته باشد. این اقدام نه تنها نشان از توجه شما به جزئیات استایل او دارد بلکه هدیه‌ای شخصی و معنا‌دار است که او هر بار که آن را می‌بیند، به یاد لحظات خاص شب یلدا و اهمیت شما برایش خواهد انداخت.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آیا می شود در ماه محرم ازدواج کرد
مناسبت های مهم برای عقد در سال 1403
سرهمی مجلسی ( اورال )

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.