شناخت انواع مختلف شینیون عروس

پس از انتخاب لباس مناسب، تصمیم بزرگ بعدی برای عروس خانم ها، انتخاب بهترین مدل مو و شینیون برای روز بزرگ زندگیش می باشد. مدل های جذاب و متنوعی برای شینیون عروس وجود دارد. به جمع کردن مو در پشت سر که رایج ترین مدل مو برای مراسم های رسمی است، شینیون می گویند. شما با انتخاب مدل شینیون مناسب موهایتان، می توانید در شب مراسم عروسیتان بیشتر بدرخشید.

شینیون مو یکی از انواع آرایش هایی است که در میان بانوان برای عروسی بسیار به کار می رود ، این روزها دنیای شینیون و شینیون عروس دنیای گسترده تری شده است و مدل های شینیون عروس تنها به چند مدل خاص محدود نمی شود

شناخت انواع شینیون عروس/ 20 مدل شینیون جدید

اگر تاریخ و روز دقیق عروسی خود را مشخص کرده اید بهتر است از چند ماه قبل مدل آرایش، مدل مو، مدل لباس ، مدل تاج، مدل دسته گل و مدل شینیون عروس و جزییات دیگر مربوط  به  روز عروسی خود را مورد بررسی قرار دهید و بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای روز عروسی خود داشته باشید. با این کار می توانید استرس خود را در روزهای نزدیک به مراسم عروسی کاهش داده و با آرامش بیشتری برای مهم ترین روز زندگیتان آماده شوید

البته در انتخاب مدل شنیون موی عروس باید به نکاتی توجه کنید که توجه به این نکات بسیار حائز اهمیت است و موجب می شود شیک تر و زیبا تر به نظر برسید؛ به عنوان مثال فرم صورت، مدل لباس عروس، بلندی یا کوتاهی مو، محل برگزاری مراسم و… همگی در مدل شینیون عروس تاثیرگذارند که در ادامه به تفضیل به آن ها میپردازیم. همچنین در ادامه با شناخت انواع شینیون عروس/ 20 مدل شینیون جدید با شما همراه هستیم

شناخت انواع شینیون عروس/ 20 مدل شینیون جدید

مدل های زیبا و جذاب شینیون عروس

برای اینکه یک شینیون عروس جذاب داشته باشید می بایست شناخت کافی نسبت به سبک های مختلف شینیون عروس داشته باشید تا بتوانید بر اساس سبک صورت، استایل و علاقه خود یک مدل زیبا و جذاب را برای شینوین روزی عروسی خود انتخاب نمایید تا در تالار محل برگزاری خود بردخشید و به بهترین شرایط بدرخشید و همواره از مرور  خاطرات و دیدن عکس و فیلم های ثبت شده تان رضایت کافی را داشته باشید.

مدل شینیون خطی عروس:

شینیون خطی عروس یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین سبک های شینیون موی عروس است. شینوین خطی به شینیونی گفته می شود که در آن تنها با استفاده از انگشتان و اسپری حالت دهنده خطوطی را بر روی شینیون ایجاد می کنند. اگر قصد دارید این مدل پرطرفدار و شیک را برای عروسیتان انتخاب کنید، حتما آرایشگری مجرب را برگزینید؛ زیرا درست کردن این مدل مو مهارت زیادی لازم دارد .

شینیون خطی عروس

افراد مبتدی هم می توانند این مدل را درست کنند؛ اما از ابزارهایی مانند سنجاق مویی، شانه دانه درشت و… برای ایجاد خطوط استفاده می کنند که از ظرافت و زیبایی این شینیون می کاهد.

چند مدل شینیون خطی عروس

مدل شینیون عروس خطی

شینیون خطی عروس
شینوین خطی یک سبک شینیون محبوب برای عروس خانم ها

مدل شینیون عروس خطی

 

شینیون حرارتی عروس:

در بسیاری از مدل های شینیون لازم است یک یا چند دسته مو فرم خاصی بگیرند و چند ساعت فرم خود را حفظ کنند و حالت وز دار و فر خورده پیدا نکنند؛ زیرا به هم خوردن فرم آن ها، شکل اصلی شینیون را از بین می برد. اگر برای این فرم دهی از ابزارهای حرارتی استفاده شود به این مدل، شینیون حرارتی می گویند. از بین ابزارهای حرارتی مو سشوار، اتوی مو، ویو و بابلیس برای فرم دهی رایج ترند. البته برای تثبیت بیشتر در کنار ابزارهای حرارتی از اسپری های تثبیت کننده ی مو مثل تافت هم استفاده می شود.

همچنین ببینید : تعرفه دفتر ازدواج

مدل شینیون حرارتی عروس

شینیون مو عروس حرارتی

شینیون عروس حرارتی

شینیون مو عروس حرارتی

شینیون عروس مواج:

در این مدل شینیون،  با دست موج هایی را روی مو ایجاد می کنند و با تافت آن ها را فیکس می کنند. این مدل در عین حال که بسیار ساده است زیبایی چشمگیری به موهای شما می بخشد و به همین علت این روزها بسیار پرطرفدار شده است.

مدل شینیون مواج عروس

شینیون عروس مواج

شینیون اروپایی عروس:

شینیون عروس اروپایی

شینیون اروپایی ساده ترین مدل شینیون است. این مدل در عین سادگی بسیار طبیعی و شیک است. در این شینیون،  موها در پشت سر، کمی نزدیک گردن و به صورتی شل جمع می شوند. در این مدل از وسایل اضافه مثل پروتزهای مو و موی اضافی استفاده نمی شود.

مدل شینیون اروپایی عروس

شینیون عروس اروپایی

 

شینیون فرانسوی:

یکی از محبوب ترین و زیباترین مدل های شینیون در بین خانم ها، شینیون فرانسوی است. این مدل برای موهای بلند مناسب است زیرا کل موها در پشت سر مثل حلزون پیچ می خورند. این مذل در عین سادگی می تواند زیبایی چهره ی شما را دو چندان کند.

مدل شینیونعروس فرانسوی

شینیون های باز و نیمه باز:

این مدل ها برای موهای بسیار بلند مناسب اند و پشت موها را به وسیله ی اکسسوری های مختلف مثل سنجاق های گل و مرواریدی زیباتر می کنند.

شینیون عروس موی باز

سبک های مختلف ترکیبی در شینیون موی عروس

شما می توانید از سبک ها و مدل های مختلف ایده برداری کرده و بصورت ترکیبی نیز در شینیون و سبک مدل موی انتخابی خود اسفتاده نمایید.

 عروس خانم‌ها چطور می‌توانند از میان این مدل های متنوع شنیون موی عروس، بهترین مدل را انتخاب کنند؟

در ادامه این مقاله با همراه باشید تا بدانیدکدام مدل برای شما مناسب است.

فاکتورهای مهم در انتخاب مدل شینیون مو عروس

در این بخش می خواهیم به شما نکاتی را بگوییم که باید در انتخاب مدل موی عروس حتما در نظر داشته باشید.

مهم‌ترین مورد این است که مدل مویتان با شخصیت شما هماهنگی داشته باشد و باعث شود حس زیبایی داشته باشید. اگر با مدل مویتان راحت نباشید ممکن است در تصاویر خوب ظاهر نشوید.

انتخاب مدل مدل شینیون بر اساس فرم صورت:

  1. صورت گرد: عروس خانم هایی که صورتی گرد دارند بهتر است همه ی  موهای خود را عقب جمع نکنند، زیرا باعث می شود صورتشان گرد تر دیده می شود. برای این فرم صورت مدل های شینیونی مناسب است که بخشی از موها، اطراف صورت آزاد باشند و تا حدی گوش ها و گونه ها را بپوشانند تا چهره ی عروس خانم کشیده تر به نظر رسد.
  2. صورت مربعی: در این فرم چهره به هیچ عنوان نباید موها را به صورت منظم و مرتب اطراف صورت ریخت. بهترین مدل مو برای این فرم صورت این است که، موها از چپ به راست بطور طبیعی در اطراف صورت ریخته شوند؛ زیرا در این حالت پیشانی تا حدی پوشانده می شود و عرض پیشانی کمتر جلوه می کند.
  3. صورت مثلثی یا قلبی: در این فرم صورت عرض پیشانی بیشتر از بخش چانه است. برای خانم هایی با صورت قلبی می توان موها رابا انحنای آرام بر روی گونه‌ها ریخت زیرا این حالت مو موجب می شود قسمت بالای پیشانی کم عرض تر دیده شود.
  4. صورت مستطیلی: فرق کوتاهی در سمت راست یا چپ پیشانی می تواند جلوه ی زیبایی به چهره ی افرادی با این فرم صورت بدهد. در ناحیه ی گوش ها می توانید پیچ و تاپ دلپذیری به موهایتان بدهید.
  5. صورت بیضی شکل: این فرم صورت زیباترین حالت چهره برای آرایش مو است. عروس خانم هایی که صورتی با فرم بیضی دارند، در انتخاب مدل شینیون آزاد هستند و می توانند انواع مدل های موی جذاب را انتخاب کنند.
  6. چانه ی کوچک: اگر چانه ی شما کوچک است برای بزرگ نشان دادن آن میتوانید مدل ها شینیونی را انتخاب کنید که در آن موها به طور کامل، بالا و پشت سر جمع شده اند.

بر اساس استایل لباس عروس:

اگر لباستان آستین ندارد و یا یقه اش خیلی باز است، نباید موهایتان را خیلی بالا ببرید. مدل شینیونتان باید به گونه ای باشد که موها پشت گردنتان را تاحدی بپوشاند.

شینیون عروس

اگر روی لباستان تزئینات سنگین کار شده است،  بهتر است مدل شینیونتان ساده باشد و اگر لباستان ساده است به شما پیشنهاد می کنیم با انتخاب مدل های موی پر تزئینات، به زیبایی خود بیفزایید.

کوتاهی یا بلندی مو:

ابتدا باید مدل شینیونی را انتخاب کنید که با طول موی شما متناسب باشد. اگر موی کوتاهی دارید، شاید زمانی برای بلند شدن موهایتان لازم باشد. اگر موی بلندی دارید و می‌خواهید بلندی متفاوتی را امتحان کنید، بهتر است سریعتر تغییر رویه دهید و مطمئن شوید که مدل موی جدید مناسب شما باشد

اگر موی کوتاهی دارید و رویای موهای بلند و زیبا را در سر پرورانده‌اید، می‌توانید اکستنشن مو را امتحان کنید. به کمک اکستنشن می‌توانید همان مدل موی رویایی خود را داشته باشید.

بر اساس شرایط و محل برگزاری مراسم:

عروسی شما رسمی است یا دوستانه؟ یک عروسی ساحلی است یا عروسی در کلیسا؟ مدل مویتان مدرن، پرکار یا سنتی است؟ تمام این سوالات روی تصمیم‌گیری مدل مویتان موثر هستند.

اگر مراسم عروسیتان در فضای باز و فصول خنک برگزار می شود بهتر است مدل شینیون های باز یا نیمه باز را انتخاب کنید و اگر جشنتان در فضای بسته یا هوای گرم است شینیون های جمع و جور را امتحان کنید تا بخاطر گرما اذیت نشوید و مدل موهایتان بهم نخورد. اگر در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن در فضای باز هستید، مدل مویی می‌خواهید که در برابر گرما و باد مقاوم باشد.

شینیون عروس

سایر نکات مهم برای انتخاب مدل شینیون مناسب:

  • اولین نکته: وقت زیادی برای انتخاب مدل شینیون موی عروس بگذارید.
  • مدل جلوی مو، بسیارحائز اهمیت است و در زیبایی چهره ی شما واقعا تاثیرگذار است. شما بهتر از هرکسی می دانید که فرق کج بیشتر به صورتتان می آید یا فرق وسط. پس مدل جلوی موی خود را بر این اساس انتخاب نمایید.
  • عروس خانم هایی که موهای کم پشتی دارند بهتر است موهای بالای پیشانیشان را کمی پوش دهند تا پرپشت تر به نظر برسد.
  • برای گردن های کوتاه مدل های شینیونی مناسب تر است که در آن ها موها بالا جمع شده اند و گردن در زیر موها پنهان نیست. برای افرادی با گردن بلند، مدل هایی بهتر است که موها تاحدی پشت گردن را بپوشانند.
  • از مجلات و سایت‌ها استفاده کنید که ببینید کدام مدل‌های شینیون به چشمتان می‌آیند. این مدل‌ها را نزد آرایشگر خود ببرید و با او مشورت کنید. او می‌تواند پیشنهاداتی بدهد که چه حالتی بیشتر به صورتتان می‌آید. گزینه‌های مدل موی عروس نامحدود هستند: بالابردن نسبی مو، بالا بردن کامل مو، بافت و پیچیدن جانبی و…
  • گاهی انتخاب مدل شینیون موی خود را به آرایشگر بسپارید. به هرحال آرایشگرها در این زمینه تجربه ی بیشتری دارند و بهتر می دانند کدام مدل مو برای چه فرم صورت و لباس عروسی مناسب است.
  • عکس مدل های مویی که مد نظر دارید و مطابق سلیقه ی شماست را به آرایشگر خود نشان دهید؛ زیرا یک عکس می تواند بسیار گویاتر از توضیحات شما راجب مدل به آرایشگر باشد. همچنین این کمک می‌کند که آرایشگر مدل شینیون ها را ببیند و ایده‌هایی که می‌توانند برای موهایتان مناسب باشند را کنار هم بررسی کند.
  • تطبیق و تکمیل مو برای شینیون عروس: واقعا مهم است که مطمئن شوید مدل موی عروسی که انتخاب کرده‌اید با لباس شما تطابق داشته باشد و تکمیل کننده ویژگی‌های شما باشد و با شمایل کلی و لباس شما هماهنگ باشد. مثلا مدل موهایتان می‌تواند کمک کند چشم‌هایتان بیشتر به چشم بیایند. بلندی مو می‌تواند ویژگی‌های خاصی را در معرض توجه قرار دهد یا پنهان کند.
  • پیش از عروسی یک بار مدل شینیون موی خود را امتحان کنید.
  • یک جلسه تمرینی داشته باشید که مدل موی عروسی خود را امتحان کنید تا مطمئن شوید که آن را می پسندید و برایتان مناسب است.  همچنین متوجه می شوید که آیا مدل شینیون با چهره ی شما و لباس عروستان هماهنگی دارد یا خیر.
  • اگر می خواهید رنگ موهایتان را تغییر دهید بهتر است این کار را برای روز عروسی نگذارید زیرا ریسک این کار در روز عروسی زیاد است و ممکن است رنگ مویتان خراب شود. پس حتما چند روز قبل برای این منظور اقدام کنید.
  • در روز مراسم نیز برای آراستن موهایتان  وقت بیشتری بگذارید تا به این ترتیب آرایشگرتان بتواند ظاهر شما را به خوبی و همانطور که می‌خواهید بیاراید.
  • به هیچ وجه سراغ موی مصنوعی نروید!
  • مرغوب ترین موهای مصنوعی هم تفاوت های بارزی با موی طبیعی دارند و در عکاسی بسیار بد جلوه می کنند.
  • اضافه کردن اکسسوری به مدل شینیون عروسی‌تان: اکسسوری به موهایتان اضافه کنید! روش‌های شگفت ‌انگیزی برای آراستن موهایتان وجود دارند: یک گل ساده، پین‌های نگین‌دار یا دارای آویز و گیره‌های مو. موارد خاصی هستند که می‌توانند جلوه شما را واقعا با شکوه کنند.
  • برای آرایشگاه لباس های زیپ دار و دکمه دار بپوشید تا موقع در آوردن آن ها موهایتان خراب نشود.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قیمت آرایش و آرایشگاه عروس درسال 1403
چگونه قبل از عروسی از شر شوره سر خلاص شویم
بهترین سالن زیبایی زعفرانیه
بهترین آرایشگاه داماد شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️