9 داستان محبوب خواستگاری بازیگران و سلبریتی‌های مشهور

ما هرگز از شنیدن نامزدی های غافلگیرکننده، حلقه های درخشان، جیغ های هیجان و اشک های شادی خسته نخواهیم شد، به خصوص که مربوط به سلبریتی‌ها است. جای تعجب نیست که هالیوود دستور العمل عالی برای داستان خواستگاری حماسی را می داند و ما نمی توانیم به بهترین لحظاتی که تا به حال به اشتراک گذاشته شده، فکر نکنیم. پس با ما همراه باشید تا محبوب‌ترین داستان‌های خواستگاری بازیگران و سلبریتی‌ها را با هم در وبسایت بزرگ تالارکده دنبال کنیم.

خواستگاری‌های رمانتیک سلبریتی‌ها

جشن نامزدی یکی از بزرگ ترین و مهم ترین روزهای زندگی یک فرد است و بسیاری از اوقات با ژست ها و حرکات بسیار رمانتیک و خاص از جانب طرفین همراه است. بسیاری از سلبریتی ها باتوجه به اهمیت فضای مجازی داستان پشت نامزدی و شیوه بله گرفتن از طرف مقابل را با رسانه ها و صفحات شخصی در میان گذاشته اند. بسیاری از آن ها از روش های ساده و معمولی استفاده کرده و جشن نامزدی مختصری داشته اند اما برخی دیگر نیز سنگ تمام گذاشته اند.

ادریس البا و سابرینا دوور

ادریس البا و سابرینا دوور

روز ولنتاین برای سابرینا دوور خیلی زود فرا رسید، زمانی که ادریس البا فقط پنج روز مانده به تعطیلات پیشنهاد داد. این بازیگر تصمیم گرفت این سوال را در سالن سینمای ریو در لندن، درست قبل از نمایش اولین کارگردانی خود، مطرح کند.

البته این پیشنهاد برای Dhowre و سایر حضار شوک کننده بود. او زانو زد، دوور گفت بله، زن و شوهر در آغوش گرفتند و جمعیت تشویق کردند! یکی از تماشاچیان حتی کل پیشنهاد را در دوربین ثبت کردند که به نوبه خود باعث شد این لحظه دوست داشتنی در فضای مجازی پخش شود.

[cta_talar text=”بزرگترین عروسی سلبریتی های از گذشته تا کنون” link=”https://www.talarkadeh.com/articles/biggest-celebrity-wedding” text_color=”#ababab” border_color=”#d1d1d1″ bg_color=”#cae3ff”]

پاریس هیلتون و کارتر ریم

پاریس هیلتون - عروسی

کارتر ریم تصمیم گرفت جشن تولد 40 سالگی پاریس هیلتون را ربوده و به همه دلیل جدیدی برای جشن گرفتن بدهد. هیلتون این پیشنهاد را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت که رئوم برای تولدش یک سفر ویژه به بهشت ​​گرمسیری برنامه ریزی کرده است.

جورج و امل کلونی

2014: جورج و امل کلونی

خواستگاری جورج کلونی از امل زمانی به یک کمدی رمانتیک تبدیل شد که او نتوانست معشوقش را به اندازه کافی آرام بنشاند تا بتواند این سوال را مطرح کند. وقتی سرانجام توجه امل را به خود جلب کرد، کلونی خواستگاری کرد.

ویل و جادا پینکت اسمیت

جادا اسمیت

پیشنهاد ویل اسمیت به طرز تکان دهنده ای ساده بود، اما این فقط آن را عاشقانه تر کرد. ویل اسمیت می‌گوید:”ما فقط آنجا دراز کشیده بودیم و می رفتیم بخوابیم. من به او نگاه کردم و گفتم: “هی، ممکن است واقعاً ازدواج خوبی داشته باشیم. چطوره؟ می خواهی با من ازدواج کنی؟” بدون برنامه ریزی. بدون حلقه. نه خواستگاری کلاسیک. او گفت بله. واقعاً عجیب است که شما با سبک زندگی ما زندگی کنید: سادگی تبدیل به جواهر می شود.

مگان مارکل و پرنس هری

2018: مگان مارکل و شاهزاده هری

در اولین مصاحبه مشترک خود پس از اعلام نامزدی، مگان و هری فاش کردند که در حال پختن شام با هم بودند که هری که نمی‌توانست صبر کند تا زمانی که بنشینند و غذا بخورند، سرآشپز خود را غافلگیر کرد.

جو مانگانیلو و سوفیا ورگارا

جو مانگانیلو و سوفیا ورگارا

جو در حین حضور در لایو فاش کرد: “من یک سخنرانی بزرگ به زبان اسپانیایی داشتم و این چیزی بود که از آن استرس داشتم. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که زبان اسپانیایی را در مورد خواستگاری از زن کلمبیایی اشتباه بیان کنید.”

کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

حلقه پرنسس دیانا کیت میدلتون

خانواده سلطنتی همیشه بزرگ جلو می روند، به خصوص با پیشنهادات خود؛ شاهزاده ویلیام از دوشس آینده کمبریج خواست تا در یک سافاری آفریقایی 10 روزه در کنیا خواستگاری کرد. میدلتون در آن لحظه به خبرنگاران گفت: «این خیلی رمانتیک بود.

[cta_talar text=”طولانی ترین رابطه سلبریتی ها در هالیوود” link=”https://www.talarkadeh.com/articles/longest-celebrity-relationships” text_color=”#ababab” border_color=”#d1d1d1″ bg_color=”#cae3ff”]

کیتی پری و اورلاندو بلوم

کیتی پری و اورلاندو بلوم

در حالی که کیتی پری عاشق پیشنهاد ازدواج اورلاندو بلوم بود، این خواستگاری عاشقانه دقیقاً مطابق برنامه پیش نرفت. این زوج جشن ولنتاین خود را با صرف شام در یک رستوران ایتالیایی آغاز کردند.

بعد از شام، بلوم پری را با هلیکوپتر سوار کرد. او یک یادداشت عاشقانه و یک جعبه حلقه در جیب کتش داشت و در حالی که سعی می کرد جعبه حلقه بزرگ را بیرون بیاورد، کتش را پاره کرد! البته این خواننده گفت بله و وقتی این زوج تازه نامزد به زمین آمدند با استقبال خانواده و دوستان مواجه شدند!

هیلاری داف و متیو کوما

هیلاری داف

داستان پیشنهاد هیلاری داف و متیو کوما مستقیماً از یک کتاب داستان بیرون آمده بود – به معنای واقعی کلمه. هیلاری بیان کرد: «ما در ویلیامزبورگ زندگی می‌کردیم، و من «خیلی خسته‌ام» بودم. ما تازه شروع به [تماشا] بازی تاج و تخت کردیم، و من فقط می‌خواستم. برای خوردن شام در رختخواب و تماشای Game of Thrones. و او گفت “نه، نه، بیا پیاده روی کنیم.”

داف به کوما گفت که تنها راهی که او برای پیاده‌روی می‌رود این است که شلوار ورزشی‌اش را بپوشد، بنابراین پس از تعویض سریع لباس، زوج به سمت پارک حرکت کردند. در آنجا، کوما کتابی را به داف داد که در آن رابطه آنها را شرح می داد. وقتی او به آخرین صفحه ورق زد، یک محفظه کوچک پیدا کرد که یک حلقه زیبا را در خود جای می داد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.