14 روش برای خوشحال کردن مهمانان در جشن عروسی

آیا دوست دارید وقتی مراسم عروسی به پایان می رسد و مهمانان تا درب منزل شما را همراهی می کنند احساس کنند عروسی شما بهترین عروسی بود که تا به حال رفته اند؟ در این مقاله 14 روش که با آن می توانید مهمانان تان را خوشحال کرده و لحظاتی خوش برای آنها رقم بزنید آورده شده است.

خوش حال کردن مهمانان در عروسی

1- مراسم کوتاه و شیرین

مهمانان عاشق دیدن صحنه های رمانتیک و زیبا بین عروس و داماد هستند. اما بهتر است واقع بین باشید و بپذیرید که آنها برای پذیرایی شدن و داشتن اوقاتی خوش به عروسی شما آمده اند. مراسم خود را شیرین و کوتاه برگزار کنید و مطمئن باشید از روی صندلی های خود پریده و با شما به جشن و پایکوبی می پردازند.

2- برنامه ریزی و داشتن جدول زمان بندی

آیا تا به حال در یک مراسم عروسی بوده اید که به شما سخت گذشته باشد؟ آیا تا به حال در مراسمی مدت زمان زیادی منتظر غذا بوده اید و گرسنگی را تحمل کرده اید؟ آیا تا به حال از زیاد نشستن در مراسم عروسی خسته شده اید؟ اگر می خواهید مانع از خستگی و بی حوصله گی مهمانانتان شوید، با تشریفات عروسی مدنظر خود هماهنگ کنید تا یک جدول زمانبندی و جریان رویدادها را برای مراسم عروسی شما برنامه ریزی کند و همه آیتم ها از قبیل پذیرایی ها، سرو شام، برنامه رقص، بریدن کیک و بسیاری موارد دیگر با نظم و هماهنگی مشخصی صورت پذیرد.

خوش حال کردن مهمانان در عروسی

3- جهت دهی به مراسم

مهمانان دوست دارند که برای آنها از قبل برنامه ریزی شده و به آنها گفته شود چه کاری انجام دهند. هیچ کس از اینکه بیکار روی صندلی نشسته و یا اطراف تالار پذیرایی عروسی سرپا بایستد و نداند چه کاری انجام دهد لذت نمی برد. وسایل راحتی و آسایش مهمانان خود را فراهم کنید و برای آنها سرگرمی های مختلف تدارک ببینید. برای مهمانانی که ترجیح می دهند مدتی از جمع و شلوغی دور باشند محل هایی مانند یک آلاچیق زیبا یا یک کافی شاپ دنج تدارک ببینید. اتاق پرو و تعویض لباس را به نحوی مهیا کنید که مهمانان دچار مشکل و کمبود جا نشوند و بتوانند آراستگی لباس و آرایش خود را به راحتی چک کنند.

4- غذای خوب

غذای خوب و به مقدار کافی تهیه کنید. سعی کنید غذاهایی انتخاب کنید که اکثر مهمانان آنها را دوست دارند و حتماً از تشریفات عروسی خود بخواهید که تمهیداتی بیندیشد که غذا به صورت گرم سرو شود. تدارک دیدن یک میز دسر متنوع و زیبا نیز می تواند یک سورپرایز خوب برای مهمانان باشد.

5- ترکیب درست موسیقی

مسماً، مادربزرگ ها طرفدار رپ و موسیقی های شلوغ نیستند. شما باید لیست آهنگ های عروسی خود را به گونه ای تنظیم کنید که همه مهمانان از پیر تا جوان را به رقص آورد. موسیقی چیزی است که در نهایت فضای عروسی تحت تاثیر آن قرار می گیرد. بنابراین آهنگ هایی را انتخاب می کند که همه نسل ها آنها را دوست دارند و با تمام سلایق هماهنگی داشته باشد.

در رابطه با این موضوع بخوانید:جدیدترین آهنگ های شاد عروسی/ آهنگ های شاد و زیبای عروسی

6- راحتی

راحتی در بسیاری از جنبه های عروسی اعمال می شود: درجه حرارت تالار پذیرایی، مقدار فضای شخصی که هر یک از مهمانان در اختیار دارند و ایجاد این فرصت برای آنها که بتوانند در خلال جشن اندکی استراحت کنند. اگر عروسی شما در فصل تابستان برگزار می شود به فکر تهویه و خنکی هوای داخل تالار پذیرایی باشید و اگر یک باغ تالار را برای عروسی خود در نظر گرفته اید سعی کنید محل نشستن مهمانان از نور کافی برخوردار باشد. همچنین در یک عروسی زمستانی مهمانان را به یک تالار پذیرایی گرم و یک بار شکلات داغ دعوت کنید. اطمینان حاصل کنید که تالار عروسی و دستشویی آن کاملاً تمیز باشد و در صورت لزوم صندلی چرخدار بتواند از آن عبور کند. فقط به یاد داشته باشید، مهمانان راحت مهمان خوشحال هستند .

در رابطه با این موضوع بخوانید:نکاتی در خصوص برگزاری مراسم عروسی در تالار پذیرایی

خوش حال کردن مهمانان در عروسی

7- ارائه گزینه های مختلف

در مراسم عروسی دوستان شما به رقص و ایجاد یک جو شلوغ و شاد علاقه دارند. پدربزرگ و مادربزرگ شما ترجیح می دهند که عروسی شما مانند یک مهمانی خانوادگی بزرگ باشد و بتوانند با خویشان و بستگان گفت و گو کنند. بچه ها دوست دارند در محوطه بیرونی بازی کنند. در هنگام برنامه ریزی عروسی، گروه های مختلف مهمانان خود را در ذهن داشته باشید. دوستان خود را نزدیک پیست رقص نگه دارید. در طرف دیگر تالار پذیرایی برای اعضای سالخورده خانواده یک محل آرام برای نشستن و گفت و گو ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که سرگرمی برای بچه ها وجود دارد.

8- جایگزینی برای رقص

بعضی از مردم نمیتوانند برقصند و واقعاً دوست ندارند یک جا نشسته و به بقیه مهمانان نگاه کنند. بنابراین شکل دیگری از سرگرمی مانند یک غرفه عکس، برخی از بازی های رومیزی، یک میز بیلیارد و غیره ارائه دهید. دوستان رقص گریز بسیار متشکر خواهند شد.

9- مراقبت از کودکان

اگر بچه ها را نیز به مراسم عروسی خود دعوت کرده اید، سعی کنید وسایلی برای سرگرمی آنها فراهم کنید. اگر یک اتاق مخصوص مراقبت از بچه ها با یک مربی یا پرستار و وسایلی برای سرگرم کردن بچه های کوچک تر مانند اسباب بازی های کوچک و دفتر و مداد رنگی در نظر بگیرید، همه والدین خوشحال خواهند شد. یک پرستار مورد اعتماد و محبوب استخدام کنید یا از دوستان خود که به نگهداری از بچه ها علاقه مندند بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند. در این صورت پدر و مادر آنها می توانند یک شب را بی دغدغه سپری کرده و از عروسی شما لذت ببرند.

در رابطه با این موضوع بخوانید:10 ترفند برای سرگرم کردن بچه ها در عروسی

خوش حال کردن مهمانان در عروسی

10- گیفت های عروسی مفید

وقتی که شک دارید چه چیز را انتخاب کنید، از گیفت های خوراکی استفاده کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:انواع مدل های گیفت عروسی و نکات مهم در مورد آنها

11-دیدار بامهمانان و گرفتن عکس با آنها

هرکس که به مراسم عروسی شما آمده است برای شما ارزش و احترام قائل بوده بنابراین وظیفه شما این است که به تک تک مهمانان خوش آمد بگویید و از آنها به خاطر آمدنشان تشکر کنید. حتماً اگر مایل هستند با آنها عکس یادگاری بگیرید. آنها را تحسین کنید و به آنها نشان دهید که از آمدن شان خوشحال هستید.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️