ایده هایی برای دکوراسیون تالار پذیرایی عروسی

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

رنگ زرد می تواند گزینه پیچیده ای برای استفاده در پالت رنگ عروسی باشد، اما زمانی که درست و حرفه ای انجام شود، همیشه نتایج چشمگیری به دنبال خواهد داشت. انتخاب رنگ زرد برای تم عروسی و دکوراسیون تالار پذیرایی ممکن است برای بعضی از زوج ها بیش از اندازه سنت شکن بوده و با سلیقه آنها هماهنگ نباشد. به همین دلیل برخی از ایده های محبوب برای استفاده از تم زرد در عروسی را گردآوری کرده ایم تا نشان دهیم این رنگ آفتابی تا چه اندازه قابلیت تطبیق دارد. بهترین قسمت درباره رنگ زرد این است که مانند یک دوز فوری شادی در روز عروسی عمل می کند و القا کننده حس شادی و هیجان است.

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

کارت های دعوت عروسی

زرد ممکن است یک انتخاب جسورانه برای کارت دعوت عروسی شما باشد، اما این رنگ زمانی که به میزان کم استفاده شود و با رنگهای دیگری مانند طلایی و صورتی ملایم به کار برده شود، یک ترکیب عالی و فوق العاده به وجود می آورد. در مجموعه کارت دعوت های نشان داده شده در شکل از تناژهای رنگ زرد و گل های خشک شده استفاده شده است و یک کارت دعوت خاص و منحصر به فرد به وجود آورده است.

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

جعبه حلقه

جعبه حلقه یکی از جزئیات کوچکی است که فرصت خوبی را برای استفاده از پالت رنگ زرد به وجود می آورد. امروزه جعبه های حلقه مخملی بسیار محبوب شده اند و مطمئناً عکس های زیادی از آنها را در اینستاگرام و پینترست مشاهده کرده اید. این جعبه ها در عین حال که حلقه ازدواج شما را قبل از اینکه آنها را بر دستان خود کنید از نگاه بقیه محفوظ می دارد بلکه بسیار زیبا و شکیل نیز هستند.

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

لباس ساقدوش های عروس

اگر دوست ندارید لباس عروس زرد بپوشید می توانید لباس ساقدوش های عروس را زرد انتخاب کنید و آن را با تناژهای رنگ آبی در لباس های ساقدوش های داماد متعادل کنید. رنگ زرد لباس ساقدوش های عروس در این عکس ظاهر کل گروه را درخشان و جذاب کرده است. مدل جلو کوتاه لباس آنها مانع از اعمال قدرت بیش از حد رنگ زرد شده و ظاهر کلی آنها را بسیار متعادل کرده است.

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

کت و شلوار

آیا جرأت آن را دارید که یک کت و شلوار زرد کرمی برای روز عروسی خود بپوشید؟ به شما اطمینان می دهیم که یک کت و شلوار سه تکه به رنگ زرد پاستلی ظاهر و احساس شما را در روز عروسی بسیار درخشان خواهد کرد.

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

دسته گل عروسی

استفاده از گل هایی با رنگ زرد ملایم برای دسته گل عروسی های بهاری و تابستانی یک انتخاب بسیار دوست داشتنی است. با انتخاب تک رنگ برای باقی گل های دسته گل مانند این گل های کوکب و شقایق سفید در دسته گل نشان داده شده در شکل، یک آرایش کلاسیک و شکیل برای دسته گل عروسی خود بدون ایجاد حس کسالت و یکنواختی ایجاد کنید.

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

روبان دسته گل

برای یک تم زرد رنگ بخصوص اگر عروسی شما در اواخر تابستان و اوایل پاییز است، انتخاب یک دسته گل با گل های کره ای رنگ که یک ربان زرد بلند به آن بسته شده است بسیار جذاب خواهد بود. استفاده از رنگ های آبی ارغوانی و قرمز صورتی در دسته گلی که در عکس نشان داده شده انتخاب بسیار هوشمندانه ای است و تأثیر رنگ زرد را بسیار متعادل کرده است.

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

شکل آناناسی در نقطه کانونی تالار پذیرایی

یک آناناس بزرگ که از گل های زردرنگ ایجاد شده است می تواند نقطه کانونی مراسم عروسی شما باشد و یکی از اجزایی است که برای عروسی های با تم زرد و با الهام از دکور میوه های استوایی واجب است. از این ایده برای ایجاد یک نقطه کانونی در تالار پذیرایی عروسی یا باغ تالار خود استفاده کنید.

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

پارچه رومیزی کتانی

با استفاده از رومیزی هایی به رنگ زرد کهربایی یک استایل بوهمی به عروسی خود بدهید. می توانید قسمتی از میزها را بدون پوشش بگذارید مثلاً از رومیزی های کوچکتر از میز استفاده کنید و با استفاده از رنگ های تیره تری مانند قهوه ای و سرخ تأکید بیشتری بر روی زرد داشته باشید. این ترکیب بخصوص برای عروسی هایی که در پاییز برگزار می شود بسیار مناسب است.

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

صندلی ها

استفاده از صندلی های مخملی به رنگ زرد این ترند را یک لول بالاتر خواهد برد. این ایده بخصوص در تالارهای پذیرایی مدرن بسیار مناسب است. صندلی های رنگی تضاد جالبی را با دیوارهای سفید و کف سنگ مرمر ایجاد می کند.

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

زمینه های قرارگیری اشیا

اگر شما طرفدار سبک مینیمالیسم و سادگی هستید مطمئناً از این سبک خوشتان خواهد آمد. دستمال سفره های ساده زردرنگ در روی این میز که با گیاهان سبز تزئین شده و از ظروف کریستال و چینی کلاسیک برای پذیرایی از مهمانان استفاده شده یک حس قوی و تأثیر عمیق ایجاد می کند.

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

شمع

استفاده از شمع زرد رنگ در شمعدان های برنج و جزئیات طلایی نتیجه عالی به دنبال خواهد داشت.

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

تزئینات مرکزی

آرایش گل های عروسی یکی از بهترین روش هایی است که پالت رنگ عروسی شما را نشان می دهد. با استفاده از تزئینات مرکزی که پر از گل های زرد ملایم مانند میخک صد پر و رز های باغی است یک حس و حال فوق العاده عاشقانه ایجاد کنید. استفاده از عناصری مانند برگ و چمن پامپاس باعث ایجاد حس زمینی می شود.

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

نوشیدنی های کلاسیک

نوشیدنی های خلاقانه امروزی می توانند سرگرم کننده و خوشمزه باشند، اما گاهی اوقات برگشت به اصول اولیه بسیار لذت بخش و نوستالژیک است و هیچ مشکلی را به وجود نمی آورد. یک شربت آبلیموی ساده و خنک برای یک عروسی تابستانی بسیار دلچسب است و حس عالی و فوق العاده ای را به وجود می آورد.

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

میز دسر

به هیچ عنوان لازم نیست که دسر عروسی شما با دکوراسیون تان مطابقت داشته باشد، اما باید اعتراف کنیم که در این صورت نتیجه نهایی خیره کننده خواهد بود. با افزودن جزئیات رنگی به میز دسر خود، کار را برای تم زرد رنگ عروسی خود تمام کنید. به عنوان مثال می توانید از پودینگ های زرد رنگ استفاده کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:زیباترین و به صرفه ترین روش های آماده سازی و دیزاین میز دسر عروسی

انتخاب رنگ زرد برای دکوراسیون تالار پذیرایی

کیک عروسی

اگر می خواهید حس هنری بیشتری ایجاد کنید از کیک هایی که در این شکل نشان داده شده است برای الهام گرفتن استفاده کنید. کیک های عروسی با رنگ روشن در سال 2019 بسیار ترند شده اند و می توانید از این فرصت برای تم زرد رنگ خود استفاده کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:ترفندهای برتر برای انتخاب کیک عروسی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️