تاثیر ویروس کرونا بر برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی

در دنیای قبل از کرونا، مراسم های عقد و جشن های عروسی به طرز خسته کننده ای قابل پیش بینی بودند. بلافاصله بعد از جشن نامزدی، عروس و داماد پروسه ی برنامه ریزی مراسم عروسی را با یک تشریفات عروسی و خدمات مجالس آغاز می کردند تا جشنی بی نقص و خاطره انگیز داشته باشند. اما با شروع همه گیری ویروس کرونا، برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی شکل تازه ای به خود گرفت.

تاثیر ویروس کرونا بر برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی

البته هیچ یک از ما در ابتدا اطلاعی از میزان تاثیر ویروس کرونا بر برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی نداشتیم. در واقع شیوع ویروس کرونا تا مدتی فکر گرفتن جشن عروسی را از ذهن همه ی عروس و داماد ها پاک کرد. سالن های پذیرایی و باغ تالارهای عروسی تعطیل شدند، خدمات مجالس و تشریفات عروسی ارئه ی خدمات به عروس و دامادها را متوقف کردند و برگزاری بسیاری از مراسم ,ها در سالن عقد و تالار عروسی تا مدت نامعلومی به تعویق افتاد. تاثیر ویروس کرونا بر برگزاری جشن عقد و مراسم عروسی تا حدی بود که بسیاری از عروس و دامادها به کل از گرفتن جشن منصرف شدند.

اما با گذشت زمان، خدمات مجالس و تشریفات عروسی تصمیم گرفتند خود را با شرایط موجود وفق دهند، عروس و دامادها نیز به برگزاری جشن های کوچک و با تعداد مهمانان کم رو آوردند. اما سالن عقد و پذیرایی و باغ تالارهای عروسی همچنان اجازه ی فعالیت نداشتند، مگر در مواردی نادر.

شیوع ویروس کرونا

دیگر حتی تصور جمع شدن دویست نفر دور هم دریک سالن پذیرایی سر پوشیده دشوار و ترسناک بود.  برگزاری مراسم عروسی مجازی نیز راهکار موثر دیگری بود که در نتیجه ی شیوع ویروس کرونا در ذهن خلاق بسیاری از عروس و دامادها و مسئولان خدمات مجالس و تشریفات عروسی ظهور کرد. عقد محضری در اتاق عقد های کوچک نیز ایده ی دیگری است که به برگزاری مراسم عروسی در دوران شیوع کرونا کمک می کند.

تاثیر ویروس کرونا بر برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی

پس از انتشار خبر کشف واکسن کرونا و تولید انبوه آن، امید ها برای کاهش تاثیر ویروس کرونا بر برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی جان تازه ای گرفت. البته هنوز هم نمی توان برنامه ریزی مراسم عروسی را به سبک قبل از ویروس کرونا انجام داد. در خوشبینانه ترین حالت، واکسیناسیون عمومی کرونا بیش از یک سال طول خواهد کشید. به همین خاطر هم اگر عروس و دامادی قصد برگزاری عروسی عادی را دارند باید حداقل تا یک سال دیگر صبر کنند. البته به طور کلی دنیای بعد از کرونا برای همیشه با دنیای پیش از کرونا متفاوت خواهد بود و حتی کشف واکسن نیز این واقعیت را تغییر نخواهد داد.

تاثیر ویروس کرونا بر برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی

در حال حاضر نیز بسیاری از سالن های عروسی، خدمات مجالس و تشریفات عرسی عروس و داماد ها را تشویق می کنند تا برگزاری مراسم های عقد و جشن های عروسی را از سر بگیرند. با گسترش تولید واکسن و واکسیناسیون عمومی در سراسر جهان برگزاری مراسم های جشن و شادی به روال عادی خود باز خواهد گشت. همین امید به زندگی دوباره و ساختن جهانی عاری از ویروس کرونا و مرگ و میرهای ناشی از آن ما را به حفظ صبر و آرامش دعوت می کند. این روزهای تلخ نیز به پایان خواهند رسید و به زودی شاهد پایان تاثیر ویروس کرونا بر برگزاری مراسم های عروسی خواهیم بود.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️