جشنواره رمضان

برگزاری مراسم عروسی روی کشتی در ترکیه (استانبول و آنتالیا)

یکی از کشورهایی که همواره مورد توجه عروس و دامادهای ایرانی برای برگزاری مراسم عروسی بوده کشور ترکیه است. ترکیه به دلیل داشتن مناظر بکر و زیبا و آب و هوای مدیترانه ای و مطلوب سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می کند و زوج های جوان نیز تمایل پیدا کرده اند تا مراسم عروسی خود را در ترکیه برگزار نمایند. همچنین قرار گرفتن این کشور در کنار آب های آزاد باعث شده کشتی ها و تفریحات دریایی فوق العاده جذاب و عالی داشته باشد.

عروسی در ترکیه روی کشتی

توجه : تماس و مشاوره : 88452496

“جهت تماس مستقیم در واتساپ کلیک کنید”

یکی از جذاب ترین و مناسب ترین راه ها برای برگزاری مراسم عروسی در کشور ترکیه و بخصوص شهرهای استانبول و آنتالیا که پرطرفدارترین شهرهای ترکیه برای برگزاری مراسم عروسی هستند، اجاره کشتی های تفریحی و تدارک مراسم عروسی روی کشتی های لوکس و مجلل ترکیه است. این نوع عروسی کاملاً خاص و منحصر به فرد بوده و امکان برگزاری آن در ایران وجود ندارد. به همین دلیل با تمام عروسی هایی که تا به حال در ایران دیده اید تفاوت زیادی دارد. تیم حرفه ای و با تجربه ما می تواند بهترین خدمات و لاکچری ترین امکانات را در این زمینه برای شما فراهم کند.

کشتی های مجلل و با کیفیت تفریحی ترکیه تمام امکاناتی که انتظار دارید یک محل برگزاری عروسی داشته باشد را دارا می باشند. این کشتی ها معمولاً دارای دو یا سه طبقه بوده و هر طبقه دارای امکانات و ویژگی های منحصر به فرد خود است. حتی برای کسانی که دوست ندارند دایماً در برابر باد و فضای آزاد قرار داشته باشند نیز تمهیداتی اندیشیده شده و یکی از طبقات کشتی با شیشه محصور شده و دارای سقف است و به این عزیزان اختصاص داده شده است.

عروسی در ترکیه روی کشتی

 

با اجاره کشتی تمام فضای کشتی برای برگزاری مراسم عروسی شما با زیباترین حالت ممکن و مطابق با جدیدترین طراحی های روز دنیا دیزاین و طراحی شده و همراه با خدمه ماهر و با تجربه کشتی در اختیار شما قرار می گیرد. تیم کارآزموده ما می تواند تمام راهنمایی های لازم در این زمینه را مطابق با آخرین تغییرات روز و مناسب با شرایط و امکانات شما ارائه دهد.

همانطور که قبلاً ذکر شده مهمترین شهرهای ترکیه برای برگزاری مراسم عروسی ترکیه و شهرهای استانبول و آنتالیا هستند. هر دو این شهرها به دلیل مجاورت در کنار دریا دارای کشتی های تفریحی بسیار مجلل و لوکسی هستند که کاملاً برای برگزاری مراسم عروسی شما مناسب می باشند. در شهر استانبول یکی از زیباترین و محبوب ترین مکان هایی که مسیر حرکت کشتی های تفریحی است تنگه بسفر است. این تنگه و سه پل ارتباطی آن محل اتصال قاره اروپا و آسیا است و از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر استانبول نیز می باشد.

کشتی های تفریحی مجلل و باشکوه ترکیه مسیر حرکت خود را از ساحل شیک ببک شروع کرده و به سمت تنگه بسفر حرکت می کنند. در طول این مسیر مراسم عروسی در عرشه کشتی برگزار شده و مهمانان همراه با شادی و پایکوبی مراسم جشن از زیباترین مناظر طبیعی که در طول مسیر از جلوی چشمان آنها عبور می کند و هر ساله بسیاری از مردم دنیا را برای دیدن آنها جذب می کند، دیدن می نمایند و با گرفتن عکس های بسیار زیبا و رویایی این لحظات را ثبت می کنند. به طور یقین می توان گفت فیلم ها و عکس هایی که از مراسم عروسی بر روی عرشه کشتی گرفته می شود از خاص ترین و رمانتیک ترین عکس هایی است که تا به حال گرفته شده است.

عروسی در ترکیه روی کشتی

شما و مهمانان تان می توانید قبل از وارد شدن به کشتی و شروع رسمی جشن، در شهر استانبول یا آنتالیا بسته به محلی که انتخاب کرده اید گردش کرده و عکس برداری عروسی خود را در لوکیشن های معروف و زیبای شهر شروع کنید. سپس وارد کشتی شده و مراسم را رسماً آغاز کنید. کشتی از قبل برای برگزاری مراسم عروسی شما آمده شده و با زیباترین متدهای روز دنیا طراحی و دیزاین شده است. باقی مراسم عروسی در حین حرکت کشتی برگزار می شود. در طول مسیر می توانید تمام مراحل عروسی شامل پذیرایی ها، رقص و پایکوبی، سرو شام، برش کیک، آتش بازی و دیگر برنامه هایی که در نظر گرفته اید را بر روی کشتی برگزار کرده و تمام عکس ها و فیلم های عروسی را با بهترین کیفیت در یکی از زیباترین لوکیشن های دنیا همزمان با غروب آفتاب و در زیبایی شب های آب های مدیترانه بگیرید.

خدماتی که از طرف کشتی به مهمانان ارائه می شود تمام آیتم هایی که از یک مراسم عروسی عالی انتظار می رود را دارا می باشد. این خدمات شامل سرویس غذا و نوشیدنی، تنقلات، انواع میوه ها، موزیک و بسیاری موارد دیگر است. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای برگزاری عروسی روی کشتی نمی توانید تعداد زیادی مهمان دعوت کنید. حداکثر تعداد مدعوین برای برگزاری مراسم عروسی بر روی کشتی حدود 150 نفر است. بنابراین بهتر است مراسم هایی که خصوصی تر و خودمانی تر است را بر روی کشتی برگزار کنید. از لحاظ اقتصادی نیز تعداد مهمانان کمتر به صرفه تر است و هزینه های عروسی شما را کمتر می کند.

عروسی در ترکیه روی کشتی

نکته دیگری که برای برگزاری مراسم عروسی در ترکیه روی کشتی باید در نظر بگیرید فصل برگزاری مراسم عروسی است. برگزاری عروسی روی کشتی نیاز به آب و هوای صاف و بدون بارندگی دارد. در غیر این صورت نمی توانید به برگزاری عروسی روی کشتی فکر کنید. بهترین زمان برای برگزاری مراسم عروسی روی کشتی در ترکیه دو ماه آخر بهار و دو ماه اول پاییز است. در فصل زمستان و اوایل بهار به دلیل سرد شدن هوا و بارندگی بسیار زیاد امکان برگزاری عروسی روی کشتی وجود ندارد. در فصل تابستان نیز هوا در ترکیه گرم و شرجی است و نمی تواند خاطره ای خوش را در ذهن شما و مهمانان ایجاد کند. به علاوه در فصل تابستان توریست های زیادی به ترکیه مسافرت می کنند و اگر به دنبال سکوت و آرامش هستید بهتر است عروسی خود را در این فصل برگزار نکنید. ماه های قبل و بعد از تابستان بهترین زمان برای برگزاری مراسم عروسی در ترکیه و بخصوص روی کشتی است و بهترین هوای سال در ترکیه به این ماه ها اختصاص دارد.

تلفن
تلفن:
88452496
mobile
موبایل:
2383221 0912
شبکه های احتماعی
واتساپ(کلیک کنید):

اگر به دنبال برگزاری عروسی در ترکیه روی کشتی هستید تیم متخصص و حرفه ای ما می توانند تمام امکانات لازم را برای شما فراهم کرده و به شما در این زمینه کمک کنند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل