تعطیلی ده روزه باغ تالار ها و تالارهای پذیرایی (مرداد 1400)

چندی از بازگشایی تالارها و باغ تالارهای تشریفاتی نمی‌گذشت که با آمدن پیک پنجم شیوع ویروس کرونا در کشور به دستور کمیته ملی مبارزه با ویروس کرونا تمامی تالارهای پذیرایی و باغ تالارها باید تعطیل و پس از گذشت ده ورز دیگر مجدد تصمیم به بازگشایی بگیرند.

در حقیقت می‌توان گفت به دلیل شیوع بیش از حد کرونا به خصوص در شهر تهران تمامی شغل‌های درجه دو، سه و چهار که باعث ایجاد تجمعات می‌شوند باید فی‌الحال دست از فعالیت کشیده و برای بازگشایی مجدد و فعالیت باید منتظر اتمام زمان دو هفته‌ای این قرنطینه اخیر باشند.

فعالیت تالارهای پذیرایی و هتل‌ها همراه با کرونا

عروسی در کرونا

همانطور که می‌دانید بسیاری از عروس و دامادها و زوج‌های جوان در برنامه‌ریزی‌های خود برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی، چنین موضوعی در نظر نگرفته‌اند و با توجه به این امر باید توجه داشته باشند که برگزاری جشن عقد و عروسی و هرگونه تجمع در شرایط فعلی تهران و دیگر شهرهای ایران، بسیار خطرناک بوده و هر برنامه‌ریزی در حال حاضر بهتر است که به زمان دیگری موکول شود.

عروس و دامادها و زوج‌های جوان باید در نظر داشته باشند که تعداد زیادی از هتل‌های موجود در شهرهای مختلف امکان برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی را دارند اما باید در نظر داشت که حتی هتل‌ها نیز به دستور کمیته مبارزه ملی با ویروس کرونا شامل ممنوعیت در اجرا و برگزاری هرگونه تجمعی نظیر جشن‌های عقد و عروسی هستند و اجازه برگزاری چنین مراسم‌هایی را تحت هیچ شرایطی نخواهند داشت.

برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم عقد و عروسی

تعداد زیادی از عروس و دامادها و زوج‌های جوان متاسفانه در برنامه‌ریزی‌های خود توجه چندانی به شیوع ویروس کرونا نمی‌کنند و در واقع به همین دلیل در زمان‌های زیادی کرونا باعث لغو بسیاری از جشن‌های عقد و عروسی شده است.

زوج‌های جوان از این پس باید در نظر داشته باشند که قبل از هر برنامه‌ریزی تمامی اخبار و مستندات موجود در رابطه با شیوع ویروس کرونا را به خوبی مطالعه و پیگیری کنند و در صورت نیاز برنامه‌ریزی‌های خود را با توجه به پیش‌بینی‌های لازم صورت دهند.

همچنین می‌توان گفت بسیاری دیگر از تازه عروس و دامادها و زوج‌های جوان تصمیم بر این گرفته‌اند تا پس از گذشت از دوران توامان با کرونا، به برگزاری مراسم عقد و جشن عروسیشان بپردازند و همین موضوع سبب شده است تا برنامه‌ریزی‌های خود را تقریبا تا زمان خیلی زیادی به آینده موکول کنند.

زوج‌های جوانی هم که تصمیم دارند تا در تابستان امسال جشن و مراسم عقد و عروسی خود را برگزار کنند باید توجه داشته باشند که می‌توانند در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های خود را کمی عقب انداخته و در حال حاضر به انجام برخی دیگر از مقدمات جشنشان بپردازند.

ده روز تعطیلی مشاغل درجه دو، سه و چهار در تهران

تعطیلی باغ تالارها و تالارهای پذیرایی کرونا

به گزارش ایسنا، تمامی مشاغل درجه دو، سه و چهار که شامل بازار و تالارهای پذیرایی و باغ تالارها نیز می‌شود به مدت ده روز تعطیل خواهند بود و این موضوع سبب شده تا حتی صاحبان برخی از مشاغل دیگر توان این قرنطینه را نداشته باشند و همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار تالارهای پذیرایی لینک زیر را دنبال کنید :

اخبار بازگشایی تالارهای پذیرایی و باغ تالار

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • Mk

    سلام پس چرا تالارها بازن مراسم میگیرن همینا باعث شیوع ویروس کورنامیشه هیچ کی ام رسیدگی نمیکنه الان فردا درتالار ... تهران . مراسم گرفتن بعد همین مراسم ببینین چقدر امارمیره بالا چرا نمیبندین توروخدا حداق رسیدگی کنین دراین تالارببنید که باز فردا حالاچند نفرکورنا تو اون جمعیت بگیرن خدا میدونه

    پاسخ