جشنواره رمضان

رزرو هتل برای عروسی

بسیاری از ما از کودکی به فکر یک مراسم عروسی خوب و لاکچری هستیم و در ذهن خود ایده هایی را ترسیم کرده اید، از این رو شب عروسی می تواند یکی از مهمترین شب های زندگی شما به شمار آید چنانچه قصد دارید به جای تالار عروسی یا باغ تالار یک هتل را برای عروسی خود رزرو کنید در ادامه همراه ما باشید تا برخی نکات را بررسی نماییم.

ررو هتل برای عروسی

یکی از دغدغه‌های اصلی عروس و دامادها انتخاب و رزرو یک  مکان مناسب مانند یک هتل خوب و شیک برای برگزاری مراسم عروسی است. بنابراین اولین کاری که عروس و داماد باید بعد از مشخص شدن تاریخ حدودی عقد و عروسی به آن توجه داشته باشند و برنامه ریزی کنند رزرو هتل برای عروسی است. ما در ادامه مطلب در جهت سهولت و آشنایی بیشتر شما با نحوه  انتخاب و رزرواسیون هتل و سالن عروسی راهکارهایی هوشمندانه ارائه خواهیم داد.

بهترین هتل برای عروسی در تهران

برای دیدن عکس‌های بیشتر و اطلاعات تماس کافی است بر روی نام و یا عکس مجموعه کلیک کنید

پیشنهادات تالارکده

خیابان سهروردی خیابان ...
بالا $$$$ 25 - 500 مهمان
تهران - میدان ونک - بز...
متوسط $$$$ 150 - 600 مهمان
تهران،خیابان کریم خان،...
ازدواج آسان
اقتصادی $$$$ 25 - 400 مهمان
تهران - میدان ونک - بز...
متوسط $$$$ 150 - 600 مهمان

نکاتی در مورد انتخاب و رزرواسیون هتل تالار برای عروسی

هتل‌ها در مقایسه با تالارها و دیگر مکان‌های برگزاری مراسمات، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند.

هتل عروسی

بیشتر هتل‌ها یک یا چند سالن لاکچری با ظرفیت بالا و مجهز به امکانات روز دنیا و سایر تکنولوژی‌های ارتباطی و امکانات صوتی و تصویری و غیره را دارا می‌باشند.

برای برگزاری مراسمات تشریفاتی و عقد، عروسی، ولیمه، تولد، ترحیم و حتی سمینارها و کنفرانس‌ها و دیگر مراسمات اجتماعی اکثراً سالن‌های لوکس هتل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از این رو کمتر کسی حاضر می‌شود مراسمات گوناگون خود را در منازل و ادارات و سایر جاهای مشخص شده برگزار کند. از این جهت این روزها برگزار کردن مراسم عروسی در هتل‌ها بسیار رایج و متداول است.‌

بسیاری از مردم یک مراسم لوکس و زیبا را به جای عروسی در تالار یا باغ عروسی می پسندند.

اگر شما هم عروسی‌تان نزدیک است و به فکر رزرو مکان برگزاری مراسم ازدواجتان می‌باشید و خواستار مکانی دل‌فریب با سبک مدرن هستید، انتخاب هتل بسیار هوشمندانه خواهد بود.

زیرا مشاورانی خبره در آنجا حضور دارند که در ارائه کار خود متخصص می‌باشند. مطمئناً شما با سپردن کارهای بی‌شمار مراسمات خود به مدیریت و پرسنل کار آزموده هتل‌ها بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد. چون که از جانب تیم مجرب هتل که تجربه کافی در برگزار کردن مراسمات را دارند، بهترین برنامه‌ریزی‌ها را با ایده‌های جدید و لوکس برای شما تدارک می‌بینند که رضایتمندی شما را در پی خواهد داشت.

شما نیز می‌توانید با خیالی آسوده و آرامش خاطر و بدون استرس، دنبال سایر ریزه کاری‌های عروسی‌تان باشید.

هر آنچه که در مورد رزرو هتل برای جشن عروسی باید بدانید

برای انتخاب هتل، تالار و سالن‌های برگزاری مراسمات، می‌بایست به برخی از نکات و اصول اولیه توجه داشته باشید که در ادامه مطلب به اتفاق آنها را بررسی خواهیم کرد.

هتل برای عروسی

جهت انتخاب و رزرو یک هتل خوب برای اجرای مراسم عروسی، باید خیلی زودتر از موعد مقرر دست به کار شوید.

چرا که ممکن است روز تعیین شده شما با روزهای مناسبتی همچون اعیاد مذهبی و جشن‌های سنتی تداخل داشته باشد. زیرا در چنین مواقعی همه سالن‌ها و هتل‌های برگزار کننده مراسمات عروسی از قبل رزرو شده‌اند و این احتمال وجود دارد که نتوانید در روز مد نظر خود عروسی‌تان را برگزار کنید.

چون که همه عروس و دامادها مثل شما دوست دارند در ایام مقارن با اعیاد مذهبی و روزهای خاص، پا به عرصه زندگی مشترک خود بگذارند.

پس باید برای رزرواسیون هتل‌ها و مکان‌های مدنظر، مدتی قبل از تاریخ مورد نظر خود از خالی بودن و رزرو نشدن مکان دلخواه خودتان اطمینان حاصل کنید. یا حداقل از چند ماه پیش به فکر رزرو جا باشید.

راهکارهایی آسان در جهت رزرو هتل عروسی با قیمت مناسب

همان‌گونه که اطلاع دارید این روزها بیشتر کارهای رزرواسیون هتل‌ها با روش آنلاین و از طریق اینترنت که تقریباً برای همه اجتماع قابل دسترسی است در سامانه‌های مختلف انجام می‌پذیرد.

رزرو هتل عروسی

شما به شیوه آنلاین با صرف زمان کمتر و در بیست و چهار ساعت شبانه  روز می‌توانید با آرامش، اطلاعات زیادی از هتل‌های نزدیک به مکان سکونت خودتان را بیابید.

جالب است بدانید که همیشه در روش رزرو آنلاین هتل، بهترین قیمت‌ها و بهترین سالن‌ها همسو با معیارها و بودجه‌تان نمایش داده می‌شوند.

برخی از سامانه‌های رزرو هتل برای جذب و نگهداری مشتری بیشتر و رقابت هتل داران با هم، موجب نمایش دادن و تخفیفات بهترین اتاق‌ها و سالن‌ها می‌شوند که بسیار حائز اهمیت است.

یادتان باشد با برگزاری مراسم عروسی در روزهای غیر تعطیل نظیر اوایل هفته از تخفیفات هتل‌ها برخوردار خواهید شد.

شرایط رزرواسیون آنلاین و قوانین هتل‌ برای عروسی

در اکثر مواقع شرایط و چگونگی رزرواسیون در سایت و پورتال هتل‌ها قید شده است، بنابراین یادتان باشد قوانین برگزاری مراسمات را در پنل مربوطه دقیق مطالعه بفرمایید تا بعداً در صورت کنسل کردن و اضافه شدن ریز هزینه‌های دیگر دچار مشکل نشوید. شرایط رزرو و قوانین هتل‌ها شامل قوانین عمومی، نحوه پرداخت و فسخ قرارداد و غیره می‌باشد.

هتل تالار عروسی

قابل ذکر است که تمامی هتل‌ها در همه جای دنیا قوانین و مقررات مربوط به خود را دارا می‌باشند که باید در هنگام رزرو و اقامت، حتماً به آن توجه داشته باشید. چراکه نادیده گرفتن آنها می‌تواند شما را با مشکل مواجه کند.

هر چند که هر هتلی می‌تواند قوانین خاص خود را نیز داشته باشد، ولی در ایران قوانین رزرواسیون اینترنتی مطابق با تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی است.

چگونه هتلی شیک را مطابق با سلیقه و خواسته‌های خود رزرو کنیم؟

ابتدا قبل از رزرو هتل، حتماً باید فهرستی کامل از سؤالات و خواسته‌های خود را یادداشت کنید و با توجه به علاقه و بودجه خود گام‌های نخست را برای رزرو کردن هتل مناسب بردارید. برای سهولت شما  در انجام این کار، ما این لیست جامع را تهیه کرده‌ایم.

  • برای تاریخ تعیین شده من مکان خالی موجود است؟
  • ظرفیت محل مربوطه چقدر است و چند نفر را در خود جای می‌دهد؟
  • سیاست لغو کردن و پس و پیش کردن تاریخ رزرو هتل چگونه می‌باشد؟
  • در صورت کنسل کردن، پیش پرداخت قابل استرداد خواهد بود؟
  • هزینه اجاره شامل چند ساعت خواهد بود و در صورت طولانی شدن مدت زمان مراسم‌، هزینه‌ بیشتر باید به صورت حساب اضافه شود؟
  •  هزینه مالیات و خدمات چقدر است؟
  •  آیا مجاز به تزیینات مکان خود هستیم؟
  •  سرویس‌های امنیتی چگونه عمل خواهند کرد؟!
  •  آیا محدودیت های صوتی وجود دارد؟
  • آیا مجاز به جابجا کردن وسایل سالن عروسی هستم ؟

و برخی اطلاعات دیگر در مورد نزدیک بودن مکان دلخواه خود به مراکز و مسیرهای اصلی  شهرتان و غیره. فراموش نکنید اولویت شما در گام نخست برای رزرو هتل، دسترسی آسان به مکان آن باید باشد.

اکنون که میدانید چه کاری باید انجام شود و چه سؤالاتی را باید مطرح کنید وقت آن رسیده مکان خود را بیابید و در اسرع وقت رزرواسیون را انجام دهید.

پس از رزرو اولیه سالن هتل برای عروسی، جهت هماهنگی‌های اولیه و نحوه پرداخت هزینه‌های مراسم و انتخاب منو و سایر تشریفات مراسم حتماً به مکان مدنظر سر بزنید و کیفیت و نوع پذیرایی را از نزدیک تحت بررسی قرار دهید.

قبل از مراجعه حضوری نیز، می‌توانید با کارکنان حرفه‌ای بخش تشریفات هتل تماس بگیرید و در مورد نحوه خدمات و رزرو هتل صحبت کنید.

چند نمونه از خدمات هتل که شما را برای برگزاری مراسم عروسی خود در آنجا وسوسه می‌کنند!

برتری امکانات هتل برای عروسی نسبت به سایر جاهای برگزار کننده مراسمات برای همه ما کاملاً مشهود است.

هتل عروسی

در گزینه اول به دوری بعضی از میهمانان عروسی از محل برگزاری آن اشاره می‌کنیم. همه ما دوستان و آشنایان زیادی دور از محل زندگی خود داریم که هنگام برپایی مراسمات، باید به ایاب و ذهاب آنها  توجه داشته باشیم، که این امر نیز جزو دغدغه‌های عروس و داماد خواهد بود.

بنابراین اقامت میهمانان راه دور در اتاق‌های هتل هم مقرون به‌صرفه خواهد بود و هم مشکلات احتمالی پیش نخواهد آمد.

اغلب اوقات رزرو کردن چند اتاق یا به قولی رزرو کردن یک بلوک که شامل چند اتاق کنار هم است، در همان هتلی که برای برگزاری مراسم عروسی خود رزرو کرده‌اید، جدای از شبی خاطره انگیز برای میهمانان شما، تخفیفات ویژه‌ای را هم به دنبال خواهد داشت.

در رابطه با پذیرایی و خدمات هتل  نیز اصلاً نگران نباشید چراکه پرسنل و کارکنان هتل برای اجرای مراسمات، حرفه‌ای و کارآزموده هستند و برای ارائه خدمات عروسی آموزش کامل را دیده‌اند.

پس از این حیث نیز هیچ نگرانی و استرسی نخواهید داشت چرا که با شایستگی تمام، خدماتی رؤیایی را به شما ارائه خواهند داد.

همچنین در هتل مکان‌هایی برای گرفتن عکس از عروس و داماد در نظر گرفته شده است تا زوج‌های جوان بتوانند خاطرات شیرین بهترین دقایق و آغاز زندگی مشترک خود را به ثبت برسانند.

پارکینگ اختصاصی برای عروس و داماد و میهمانان، از دیگر خدمات هتل برای عروسی است که در راحتی عروس و داماد و میهمانان تأثیر مطلوبی بر جای خواهد گذاشت.

از دیگر گزینه‌های مناسب هتل، به وجود آسانسور در محل اشاره می‌کنیم که افراد مسن و بزرگان فامیل را در جهت سهولت در رفت و آمد به محل برگزاری مراسم یاری خواهد رساند.

اینترنت پر سرعت که به عضوی جدا ناشدنی از محافل ما تبدیل شده است یکی دیگر از ویژگی‌های هتل اجرا کننده عروسی می‌باشد که  امروزه اکثراً به صورت رایگان برای مراسم عروسی نیز تدارک دیده می‌شود؛ از این رو بهتر است برای تدارک عروسی در هتل این معیار را در اولویت کارهایتان قرار دهید.

در نهایت به این موضوع  اشاره می‌کنیم که اکثر هتل‌ها برای شب عقد و عروسی، اتاقی زیبا و لاکچری را به صورت رایگان در اختیار عروس و داماد قرار می‌دهند.

سالن‌های لوکس با ظرفیت بالا و مکان رقص مناسب و اماکن تفریحاتی بچه‌ها و پرستار بچه و دیگر امکانات رفاهی، از دیگر آپشن های هتل‌های مجلل برگزار کننده مراسمات عروسی می‌باشد که با توجه به بودجه شما برایتان فعال خواهند کرد.

پذیرایی از میهمانان عروسی در هتل به چه روش‌هایی خواهد بود؟

نوع پذیرایی در هتل متفاوت است و بسته به هزینه شما و نوع سرویس متفاوت خواهد بود.

اکثراً پذیرایی به صورت  پرسی، سلف سرویس، دیس پرس یا میان وعده است که شامل آب معدنی، چای، نسکافه، انواع کیک و شیرینی و غیره می‌باشد.

فینگرفود، غذاهای گرم و سرد و نوشیدنی‌های با کیفیت از نکات بارز منوی پذیرایی در هتل‌های مجلل برگزار کننده مراسمات عروسی است که در مقایسه با سایر مؤسسات برگزار کننده عروسی متمایز می‌باشد.

دکوراسیون هتل برای عروسی

یکی دیگر از ویژگی‌های یک هتل خوب دکوراسیون رؤیایی و لاکچری سالن آن است. تزیینات بسیار زیبا و چشمگیر با چیدمان لوکس و مدرن  و سقف‌هایی لاکچری از دیگر مزیت‌های هتل‌های مجلل برای برگزاری مراسمات مختلف از جمله عروسی است، که جلوه و شکوهی فراتر از انتظار به مکان برگزاری مراسمات شیرین شما می‌بخشد.

دیزاین میز و صندلی‌های زیبا با طراحی پرده‌ها و دیوارهای سالن عروسی هتل، با الهام گرفتن از هنر پیشین و اصیل ایرانی و هنر مدرن، یکی دیگر از بی‌شمار مزایای یک هتل خوب برای عروسی است که هنگام رزرو کردن آن باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین دیزاین جایگاه ویژه عروس و داماد با بادکنک آرایی، گل آرایی و شمع آرایی مدرن با تزیینات دلخواه، جزو سایر مزایای استفاده از هتل برای برگزاری عروسی است که به آن اشاره شد

شایان ذکر است که بیشتر هتل‌های برگزار کننده مراسم عروسی، این امکان را برای مشتریان با سلیقه خود فراهم می‌کنند تا بر اساس نوع مراسم و تعداد میهمانانی که دعوت کرده‌اند چیدمان دلخواه خود را آماده کنند.

البته توجه داشته باشید که پس از پایان مهلت مقرر باید مکان مدنظر را مثل قبل تحویل دهید.‌ در پایان کلام خاطر نشان می‌سازیم که هزینه‌ها بر حسب تعداد میهمانان و نوع سرویس‌ها متفاوت خواهد بود.

توصیه پایانی در خصوص رزرو هتل تالار

امیدواریم که بعد از خواندن این مطلب درک بهتری از لزوم رزرو کردن یک هتل شیک و زیبا را به دست آورده باشید.

اگر شما نیز در شرف ازدواج هستید و خواستار چنین خدمات ویژه‌ای برای برگزاری مراسمات خود می‌باشید و همچنین می‌خواهید خیالتان از بابت برگزاری و ریزه کاری‌های مراسم عروسی راحت باشد؛ بر حسب سلیقه و هزینه تعیین شده خود، یک هتل خوب و شیک را در نظر بگیرید و زودتر از موعد مقرر برای عروسی رزرو بفرمایید.

اطمینان داشته باشید که با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح با توجه به بودجه و سلیقه خود با انتخاب یک هتل خوب، لحظاتی به یاد ماندنی را برای خود و میهمانانتان رقم می‌زنید که خاطره آن تا سالیان متمادی به عنوان بهترین عروسی در ذهن‌های تان زنده خواهد ماند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

هتل تالارهای تهران