برگزاری مراسم عروسی مجازی در دوران کرونا

همه ی ما می دانیم شیوع ویروس کرونا برگزاری بسیاری از جشن های عروسی را به تعویق انداخته است، با این وجود برخی از عروس و دامادها ترجیح می دهند یک مراسم عروسی مجازی برای خود ترتیب دهند. چرا که نه؟! شاید فکر کنید جشن عقد و عروسی مجازی ایده ی چندان جالبی هم نیست. اما با رعایت نکات و ترفند های ساده همه ی عروس و دامادها می توانند به برگزاری مراسم عروسی مجازی بی نقص فکر کنند. برای مثال، پخش زنده ی مراسم عقد و عروسی با استفاده از پلتفرم های مختلف مانند اینستاگرام به شما کمک می کند تا مهمانان زیادی را به صورت مجازی به جشن خود دعوت کنید. با ادامه ی این مطلب همراه باشید تا بهترین نکات برای برگزاری جشن عروسی مجازی را در اختیار شما قرار دهیم.

چگونگی برگزاری یک جشن عروسی مجازی خاطره انگیز

حتی سنتی ترین خانواده ها نیز امروزه برای مقاصد مختلف در زندگی خود از اینترنت و شبکه های مجازی بهره می برند. در واقع همه ی ما متوجه تاثیر زیاد فضای مجازی در زندگی خود شده ایم. برگزاری مراسم عروسی مجازی نیز این روزها به حدی طرفدار پیدا کرده که حدس می زنیم حتی با از بین رفتن ویروس کرونا نیز بسیاری برگزاری جشن عقد و عروسی مجازی را ترجیح خواهند داد و یا به برگزاری ترکیبی از عروسی مجازی و حضوری فکر خواهند کرد. مراسم عقد و جشن عروسی مجازی خصوصا برای عروس و دامادهایی که به جشن های شلوغ و پر زرق و برق علاقه ای ندارند بسیار مناسب است. با این کار شما تا حد زیادی در خرج و مخارج جشن عروسی نیز صرفه جویی کرده اید.

مراسم عروسی مجازی

چه کسانی را به جشن عروسی مجازی خود دعوت کنید؟

جشن عقد و عروسی مجازی ایده ی خلاقانه ایست که پس از شیوع ویروس کرونا جان تازه ای گرفت. خبر خوش برای عروس و دامادهای امروزی اینکه در جشن های عروسی مجازی بهتر است بسیاری از آیتم های سنتی را حذف کنید. شما می توانید بهترین دوستان و اعضای فامیل را به مراسم عروسی خود دعوت کنید. به این صورت، آشنایان و فامیل های دور نیز شرایط شما را درک می کنند و از اینکه آنها را به جشن عروسی مجازی خود دعوت نکردید دلخور نخواهند شد.

آیا نیازی به کارت های عروسی رسمی دارید؟

شاید فکر کنید برای مراسم عروسی مجازی، کارت دعوت مجازی کفایت می کند. اما کارت دعوت عروسی جزو محدود آیتم هایی است که مهمانان می توانند از نزدیک ببینند. پس بهتر است کارت دعوت عروسی واقعی برای مهمانان خود بفرستید و یا خود شخصا کارت دعوت را به آنها تحویل دهید.

آیا نیاز به تم خاص برای جشن عروسی مجازی خود دارید؟

پوشیدن لباس های هماهنگ و به رنگ خاص به شما حس صمیمت با مهمانان جشن عروسی مجازی خواهد بخشید. هماهنگی بیشتر مهمان ها، جشن عروسی مجازی شما را به یک مراسم خاطره انگیز تبدیل خواهد کرد.

چطور مراسم عروسی مجازی را مثل یک جشن واقعی و همیشگی برگزار کنیم؟

بهتر است در هفته ای که قرار است مراسم عروسی مجازی خود را برگزار کنید، برای هریک از مهمانان بسته ای جداگانه و متناسب با بودجه خود بفرستید. جعبه ای کوچک و تزیین شده با روبانی به رنگ تم جشن عروسی که در آن یک کیک عروسی کوچک، بطری های نوشیدنی تک نفره و برنامه ای که در آن بخش های عروسی مجازی توضیح داده شده وجود دارد.

میز شام برای مراسم عروسی مجازی

اگر بودجه شما اجازه می دهد، برای هر یک از مهمان عروسی شام تدارک ببینید. برای مثال می توانید با یک تشریفات عروسی و خدمات مجالس صحبت کنید و از آنها بخواهید سر ساعت مشخص پکیج شام را برای هر یک از مهمانان بفرستد.

جشن عروسی مجازی

برنامه ریزی برای جشن عروسی مجازی

پیش از هر چیز تاریخ عروسی را مشخص کنید

بهتر است تاریخ عروسی مجازی خود از چند هفته قبل و طی یک کارت دعوت عروسی به مهمانان اعلام کنید. البته احتمالا مهمانان شما برای شرکت در مراسم عروسی با دردسر خاصی مواجه نخواهند شد، چون نیازی به طی مسافت کم و زیاد تا سالن عروسی نخواهند داشت.

کارت های عروسی را برای مهمانان بفرستید

چند روز و یا حتی چند هفته قبل کارت های عروسی را برای مهمانان بفرستید. ممکن است طبق برنامه ریزی شما تعدادی از مهمانان به صورت حضوری و تعدادی دیگر نیز به صورت مجازی در جشن عروسی شرکت کنند. در این صورت بهتر است دو سری کارت دعوت عروسی با متن های جداگانه تهیه کنید. باید اسم برنامه ای را که برای پخش زنده ی عروسی در نظر گرفته اید را با مهمانان درمیان بگذارید. حتی در صورت امکان برای مهمانانی که با پلتفرم مورد نظر آشنا نیستند، برنامه ی آموزشی کوتاهی ترتیب دهید.

جایگاه عروس و داماد در مراسم عروسی مجازی

در برخی از سالن های پذیرایی و باغ تالارهای عروسی جایگاهی برای عروس و داماد و به منظور برگزاری جشن عروسی مجازی تدارک می بینند. اگر قصد دارید مراسم خود را در خانه برگزار کنید، از یکی از دوستان و آشنایان که با دیزاین و گل آرایی مراسم عروسی آشنا است برای تزیین جایگاه عروس و داماد کمک بخواهید. خدمات مجالس و تشریفات عروسی نیز برای گل آرایی و تزیینات مراسم عروسی مجازی پکیج های مختلفی به مشتریان خود پیشنهاد می دهند.

جشن عروسی مجازی

فردی مطمئن را مسئول رسیدگی به امور عروسی مجازی خود کنید

مراسم عروسی مجازی نیز چالش ها و مشکلات مختص خود را دارد و شما به عنوان عروس و داماد وقت و توانایی رسیدگی به تمام امور را نخواهید داشت. همچنین از یکی از دوستان و یا آشنایان شوخ طبع خود بخواهید تا مهمانان مجازی را در مواقع مختلف سرگرم نگه دارد. فراموش نکنید شما بسیاری از امکانات یک عروسی واقعی را در اختیار ندارید و به همین دلیل باید کمی خلاق باشید.

عکاسی و فیلبرداری جشن عروسی مجازی را فراموش نکنید

شاید مهمانان در جشن عروسی شما حضور فیزیکی نداشته باشند، اما می توانید با تصویر آنان روی مانیتور نیز عکس های یادگاری خوبی بگیرید. همچنین می توانید از مراسم عقد و عروسی مجازی خود فیلم بگیرید و یا ویدیو لایو آن را در پلتفرم مورد نظر ذخیره نمایید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️