نکاتی برای برقراری اولین رابطه جنسی و از دست دادن بکارت در شب اول عروسی

از دست دادن بکارت فارغ از هر مسئله دیگری، تجربه عجیبی است. به‌عبارت‌دیگر این تجربه می‌تواند برای هر دختری ناخوشایند و ناراحت‌کننده باشد. اما اگر قبل از اولین رابطه جنسی به شناخت کافی از بدن خود برسید و اولین دخول را به‌آرامی انجام دهید، از دست دادن بکارت نه‌تنها آزاردهنده نخواهد بود، بلکه می‌تواند تجربه زیبایی نیز باشد. لزومی ندارد که نگران باشید. زیرا همه دخترها شب اول عروسی و از دست دادن بکارت را تجربه خواهند کرد و شما تنها دختری نیستید که قرار است برای اولین بار رابطه جنسی با همسر خود را تجربه کند.

اولین رابطه جنسی و از دست دادن بکارت

در این مقاله نکات لازم برای کاهش درد اولین رابطه جنسی و و احساس ناخوشایند از بین رفتن بکارت و تبدیل آن به تجربه‌ای لذت‌بخش آورده شده است.

  1. قبل از برقراری اولین رابطه جنسی و از دست دادن بکارت تحقیقات و مطالعات لازم را انجام دهید.

اولین سکس و رابطه جنسی

همیشه تجربه کردن یک حس، دید واقع‌بینانه و درست‌تری از آن به ما می‌دهد. تنها راه لذت‌بخش شدن سکس، انجام دادن و تکرار کردن آن است. اما نکاتی نیز وجود دارند که دانستن آنها قبل از تجربه اولین سکس، ضروری است. هر فردی برای انجام اولین رابطه جنسی و به‌طورکلی نحوه صحیح انجام سکس، نیاز به آموزش دارد و این مسئله چیزی نیست که به‌طور ذاتی و غریزی در درون ما وجود داشته باشد. بنابراین قبل از تجربه اولین رابطه جنسی و از دست دادن بکارت، با مطالعه منابع معتبر اطلاعات خود را در این زمینه تقویت کنید و سعی کنید آناتومی و بدن خود را به‌طور کامل بشناسید. تنها روش یادگیری کاری، مطالعه کردن در مورد آن و سپس انجام دادن آن است.

  1. در اولین رابطه جنسی و برای از دست دادن بکارت، برای انجام دخول عجله نکنید.

اولین دخول و از دست دادن بکارت

در شب اول عروسی و قبل از انجام دخول و مقاربت، عشق‌بازی را فراموش نکنید. اشتباه بزرگی که بسیاری از ما ممکن است در اولین تجربه سکس خود مرتکب شویم، عجول بودن برای انجام دخول است. اگرچه مدت‌زمان زیادی منتظر فرارسیدن این لحظه بودید، اما اکنون زمان مناسبی برای عجله کردن نیست. به بدن خود گوش دهید. نقش همسرتان در اولین شب عروسی و از دست دادن بکارت بسیار مهم است.

همچنین ببینید: نکاتی در مورد رابطه جنسی سالم در زندگی مشترک

او هم باید بداند که اولین رابطه جنسی زمان مناسبی برای انجام فانتزی‌های سکسی نیست و باید دخول را آهسته و بدون عجله انجام دهد. زمانی را صرف بوسیدن و لمس کردن بدن یکدیگر کنید. انجام سکس دهانی به ساده‌تر شدن عمل دخول کمک می‌کند. فراموش نکنید بدون عشق‌بازی و اماده‌سازی بدن، انجام دخول و از دست دادن بکارت دردناک خواهد بود.

  1. برای انجام اولین سکس و از دست دادن بکارت از لوبریکانت و انواع مرطوب‌کننده استفاده کنید.

استفاده از لوبریکانت در اولین تجربه سکس

مهم نیست چطور بدن خود را مرطوب می‌کنید، احتمالاً استرس تجربه اولین سکس، مانع از مرطوب شدن طبیعی واژن شود. درواقع بدن هیچ‌کس به‌اندازه کافی برای انجام دخول مرطوب نمی‌شود. بنابراین استفاده از لوبریکانت باید یکی از مراحل روتین رابطه جنسی شما و همسرتان شود. بدون مرطوب‌سازی و لغزنده شدن واژن، انجام دخول برای اولین بار می‌تواند برای خانم‌ها تجربه دردناکی باشد. بنابراین قبل از انجام دخول هم شما و هم همسرتان باید از لوبریکانت برای مرطوب کردن اندام تناسلی خود استفاده کنید و به‌این‌ترتیب با بیشتر شدن لغزندگی در حین انجام دخول، از دست دادن بکارت با درد کمتری همراه خواهد بود.

  1. برای اولین رابطه جنسی و از بین بردن بکارت، پوزیشن ساده و راحتی را انتخاب کنید.

انتخاب پوزیشن برای از دست دادن بکارت

شب اول عروسی، اولین تجربه دخول است و احتمالاً قرار نیست در این شب، بهترین و لذت‌بخش‌ترین حسی که می‌شناختید را تجربه کنید. تعداد محدودی از خانم‌ها می‌توانند ارگاسم واژینال را تجربه کنند که آن نیز نیازمند صبوری و کسب تجربه است. اولین تجربه سکس برای اغلب خانم‌ها تنها یک لذت فیزیکی است و حتی ممکن است کمی دردناک و آسیب‌زننده نیز باشد. اگرچه انجام اولین سکس و از دست دادن بکارت، تجربه جدیدی است. اما سعی کنید در حین برقراری اولین رابطه جنسی با همسرتان، استرس نداشته باشید و به این فکر کنید که همه خانم‌ها این مسیر را طی کرده‌اند و یا باید طی کنند. احتمالاً تمایل دارید پوزیشن خاصی را برای شب اول عروسی امتحان کنید. اما اولین رابطه جنسی زمان مناسبی برای تجربه پوزیشن‌های فانتزی و موردعلاقه‌تان نیست. بنابراین برای از بین بردن بکارت بهتر است پوزیشن ساده و راحتی را انتخاب کنید، طبیعتاً بعدها فرصت تجربه پوزیشن‌های متنوع‌تری را خواهید داشت.

  1. در اولین تجربه رابطه جنسی واقع‌بین باشید و انتظارات غیرواقعی و فانتزی خود را کنار بگذارید.

اولین تجربه سکس و از دست دادن بکارت

شما مدت زیادی را منتظر فرارسیدن اولین تجربه سکس خود بوده‌اید و این انتظار طولانی ممکن است باعث شود اولین رابطه جنسیتان، تجربه خوب و لذت بخشی نباشد. ممکن است  اولین سکستان با تصوراتی که از قبل دراین‌باره داشته‌اید، متفاوت بوده و یا حتی در مقایسه با آن دلسردکننده نیز باشد. فراموش نکنید که واقعیت زندگی فاصله زیادی از تصورات ما دارد. انتظار انجام دخولی ساده و تجربه ارگاسم‌های متعدد در اولین سکس، بدون آموزش و مطالعه دراین‌باره امکان‌پذیر نخواهد بود. احتمالاً تجربه اولین سکس برای هرکسی عجیب و شاید ناخوشایند باشد؛ بنابراین نگران نباشید.

همچنین ببینید :‌ آموزش پرسیدن مسائل جنسی قبل از ازدواج

با رعایت کردن نکاتی که در این مقاله آورده شده است، برقراری رابطه جنسی در ب اول عروسی و از دست دادن بکارت می‌تواند تجربه خوب و جذابی باشد. طبیعتاً هر زوج جوانی انتظار دارند که اولین رابطه جنسی‌شان خاطره‌انگیز و لذت‌بخش باشد. تنها باید این نکته را به خود و همسرتان یادآوری کنید که این تجربه اولتان و قرار نیست تجربه آخرتان باشد. شما عاشق هم هستید؛ بنابراین به یکدیگر اعتماد داشته باشید و بدانید که فرصت زیادی برای تمرین کردن سکس دارید و قرار است بارها و بارها اوج لذت جنسی را در کنار هم تجربه کنید.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مناسبت های مهم برای عقد در سال 1403
سرهمی مجلسی ( اورال )
مدل های شیک لباس مجلسی میدی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️