جشنواره رمضان

نکات مهم و کاربردی انتخاب گل برای تزئینات تالار عروسی و دسته گل عروس

گل یک بخش جدایی ناپذیر از هر مراسم عروسی است. تالار عروسی شما، محل عقد و آلبوم عروسی شما بدون هیچ گل لطف و صفایی ندارد. انتخاب گل عروس و دسته گل عروس قطعاً یکی از اصلی ترین انتخاب های شب عروسیتان خواهد بود. پس روی انتخاب آن وقت زیاد بگذارید چون قرار است عکسهای زیادی با آن بگیرید و در طول مراسم عروسی همواره همراه تان خواهد بود

چیزهایی زیادی وجود دارند  که باید در انتخاب گل های عروسی در نظر بگیرید مانند فصلی که عروسی شما در آن برگزار می شود، قیمت و …. ما در سایت تالارکده راهنمایی های مفید را برای انتخاب گل های عروسی به شما پیشنهاد می کنیم.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:راهنمای جامع تشخیص رنگ و تناژ پوست برای عروس خانم ها

**برای مشاهده قیمت و خرید دسته گل عروس بر روی لینک زیر کلیک کنید**

انتخاب گل عروس

بودجه ای که برای عروسی خود اختصاص داده اید را در نظر بگیرید

اکثر عروس ها گل های عروسی را به عنوان هزینه های غیرمتعارف خود در نظر می گیرند. بنابراین تحقیقات خود را در مراحل اولیه برنامه ریزی عروسی انجام دهید تا بتوانید تصمیم بگیرید که چه مقدار از بودجه خود را به گل اختصاص دهید.

گل های عروسی خود را اولویت بندی کنید. تصمیم بگیرید که از میان تزئینات گل های عروسی شما کدامیک مهم تر است. دسته گل های ساقدوش، دکور تالار عروسی و غیره. در این صورت گل فروش شما می داند تمرکز خود را کجا قرار دهد. اگر بودجه عروسی شما محدود است، گلهای بزرگتر با ساقه های کمتر یا گلهای فصلی وحشی که در طبیعت یافت می شند را برای تزئینات انتخاب کنید.

انتخاب گل عروس

تم و رنگی را که برای روز عروسی خود انتخاب کرده اید در نظر بگیرید

گل به صورت طبیعی رنگ را به عروسی شما اضافه می کند. اگر برای جشنتان رنگ تم خاصی را در نظر گرفته اید، گل‌ها را هم به همان رنگ انتخاب کنید. معمولاً این کار بیشتر برای مراسم عقد انجام می‌شود که لباس عروس خانم رنگی است و متناسب با لباس جشن عقد خود، تم انتخاب می‌کند. خلاق باشید و از تنوع گل‌ها استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که رنگ‌ها باید باهم تناسب داشته باشند.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:ترفندهای برتر برای انتخاب کیک عروسی

تاریخ روز عروسی خود را در نظر بگیرید

اگر به ترکیب رنگ ها و انرژی آن ها اعتقاد دارید، می توانید رنگ دسته گل عروسی تان را با رنگ های فصلی که در آن مراسم تان را برگزار می کنید، هماهنگ کنید. نه تنها گل های عروسی فصلی ارزان ترند بلکه زیباتر نیز هستند. عروسی در بهار یا تابستان به طور طبیعی تنوع بیشتری از گل ها را ارائه می دهد. گل های سبز و صورتی در فصل بهار و دسته گل هایی به رنگ مرکبات هم برای عروسی تابستانی شما عالی خواهند بود. گل های نارنجی و زرد در فصل پاییز و گل های سفید در  فصل زمستان، زیبایی خاصی به عروسی شما خواهند بخشید. گل های خاصی مانند گل های برف و گل طلایی برای عروسی زمستانی فوق العاده هستند.

البته اغلب عروس خانم ها دسته گل های سفید و سبز را برای ست کردن با لباس عروس شان ترجیح می دهند.

انتخاب گل عروس

به تالاری که برای عروسی در نظر گرفته اید توجه کنید

مطمئن شوید که تالار عروسی یا باغ تالار محل برگزاری عروسی شما از قبل دارای تزئینات گل نباشد. همچنین فضای تالار را نیز در نظر بگیرید و دکوراسیون های گل مناسب با آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک تالار عروسی کوچک را نباید با دسته گل های بزرگ و تزئینات زیاد پر کرد. می توانید برای تزئین تالار پذیرایی خود و جایگاه عروس و داماد، از برگ های درختان مختلف استفاده کنید. برای اینکار می توانید جعبه های چوبی را از سقف آویزان کنید و داخل آنها را از برگ هایی با رنگ های مختلف پر کنید. یا می توانید یک تاج گل به صورت آبشاری و به رنگ های کلاسیک روی میزها قرار دهید. این کار مانند گلدوزی بر روی رومیزی سفید باعث می شود یک مرکزیت زرق و برق دار بر روی میز قرار گیرد.

لباس عروسی خود را در نظر بگیرید

دسته گل عروس، اکسسوری نهایی شماست و باید با آن لباس عروسی خود را زیباتر کنید. می توانید به تناسب لباسی که در مراسم عروسی تان به تن خواهید کرد، دسته گل متفاوتی را انتخاب کنید. تناسب دسته گل با لباس عروسی تان در زیبایی شما نقش زیادی دارد. دسته گل های آبشاری با لباس عروس دنباله دار تناسب بیشتری دارند درحالیکه دسته گل های گرد و کوچک با  لباس پرنسسی هماهنگی دارند. اگر لباس عروس شما دارای تزیینات و جزییات است، دسته گل را طوری انتخاب کنید که این تزیینات در زیر دسته گل شما پنهان نشود.

در مدل دسته گل آبشاری، گل‌ها در کنار هم به شکل مثلثی قرار می‌گیرند و حالت شیب دارند. برای تزئین آن بیشتر از شاخ و برگ استفاده می‌شود. این سبک از دسته‌گل اصولاً در مراسم تالار پذیرایی مجلل و یا باغ تالار کاربرد دارد.

در مدل دسته گل گرد، گل‌ها به‌صورت گرد در کنار هم قرار می‌گیرند و حالت توپی شکل پیدا می‌کنند و در هوا به‌صورت معلق است. و با یک نوار تزئینی بسیار زیبا با استفاده از نوار مروارید و یا حریر در دستان عروس خانم جای می‌گیرد.

انتخاب گل عروس

به فرم اندام خود توجه کنید

برای انتخاب دسته گل عروس بهتر است به سایز و فرم اندام خود توجه داشته باشید. افراد ریز نقش و کوتاه قد بهتر است از دسته گل‌های کوچک و جمع و جور استفاده کنند. دسته گل‌های آبشاری بیشتر مناسب عروس خانم‌های بلند قامت است. دسته‌گل آبشاری مناسب عروس خانم‌های چاق نیز هست. زیرا حجم دسته‌گل زیاد است و متناسب بااندام عروس است. پر بودن یا نبودن دسته گل عروس نیز با همین معیار انتخاب می‌شود. دقت کنید که دسته گل عروسی شما نباید تمام دست و انگشتان شما را بپوشاند.

انتخاب گل عروس

نماد‌ها و مفاهیم دسته گل عروس

گل مریم: نماد سعادت و خوشبختی است.

گل رز: رز قرمز نماد عشق و محبت و رز سفید نماد پاکی و فروتنی است.

گل پیونی یا صد تومانی: نماد رحمت، محبت و مهربانی است.

گل ارکیده: نمادی از زیبایی و وقار است.

گل لاله: نماد خوشبختی است.

گل هایدرنژیا یا ادریسی: نماد صداقت و سپاسگزاری است.

گل لیلیوم یا سوسن: نماد عظمت و خلوص است.

اگر چه دانستن این معانی و مفاهیم زیباست؛ اما، بدون شک دلیل کافی برای انتخاب دسته گل عروسی شما نخواهند بود!

خرید آنلاین کلیه لوازم عروس و دسته گل عروس از فروشگاه تالارکده

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:ایده هایی شگفت انگیز برای یک عروسی پاییزی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

دسته گل عروس تحت فشار
نکات انتخاب آهنگ برای پرتاب گل عروس
Throwing the bride's bouquet
چگونه دسته گل عروسیمان را قاب کنیم

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل