خدمات میوه آرایی سفره عقد/ دیزاین کلیه مراسمات عقد و نامزدی

میوه آرایی سفره عقد یکی از مراحل مهم دیزاین و تزئین آن است که شکوه و زیبایی سفره عقد را دوچندان می‌کند. میوه‌آرایی با توجه به فصل برگزاری مراسم عقد، میوه‌های در دسترس و همچنین سلیقه شخصی افراد، می‌تواند متنوع باشد.

میوه آرایی سفره عقد

در این مقاله به ارائه ایده‌های جدید و خلاقانه برای میوه‌ آرایی سفره عقد و همچنین ارائه سایر ایده‌ها برای تزئین سفره عقد با سایر اکسسوری‌ها پرداخته شده است. بنابراین تا انتها همراه ما باشید.

میوه آرایی سفره عقد با انگور:

میوه آرایی سفره عقد با انگور

انگور یکی از میوه‌های زیبایی است که به دلیل فرم خوشه‌ای، جلوه زیبایی به چیدمان به سفره عقد می‌بخشد. بنابراین درصورتیکه مراسم عقدتان در یکی از فصول تابستان و پاییز برگزار می‌شود، حتماً از این میوه زیبا در تزئین سفره عقدتان استفاده کنید.

میوه آرایی و دیزاین سفره عقد در ظروف استوانه‌ای:

ایده های میوه آرایی سفره عقد

استفاده از ظروف شیشه‌ای یکی از ایده‌های چیدمان سفره عقد و میوه آرایی می‌باشد. قرار دادن میوه‌ها به ویژه‌هایی که در برابر فشار مقاومت بیشتری دارند مانند مرکبات، سیب و انار در ظروف استوانه‌ای شیشه‌ای روشی شیک و کم هزینه برای تزئین سفره عقدتان است.

در همین رابطه ببینید : تزیین و میوه آرایی شب یلدا عروس

چیدن میوه در ظرف میوه طبقه‌ای برای تزئین و میوه آرایی سفره عقد:

میوه آرایی به روش طبقاتی میوه آرایی مراسم عقد

در این روش میوه‌ها با نظم خاصی در ظرف چیده می‌شوند. می‌توان از یک یا چند نوع میوه در ظروف طبقه‌ای استفاده نمود؛ به‌طوری‌که در هر طبقه یک نوع میوه قرار گیرد.

میوه آرایی و تزئین سفره عقد با میوه‌های سرخ:

تزئین میوه برای سفره عقد میوه آرایی تزئین سفره عقد با میوه

میوه‌هایی نظیر انار، توت فرنگی، تمشک یا سیب سرخ به دلیل رنگ زیبایی که دارند، گزینه‌های مناسبی برای تزئین سفره عقد به‌حساب می‌آیند. درصورت دسترسی به این میوه‌ها حتماً از این ایده در میوه آرایی سفره عقدتان استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که میوه‌ها با سایر اجزای سفره از لحاظ رنگ و دیزاین هارمونی و هماهنگی داشته باشند.

همچنین ببینید : محضر عقد تهران

تزئین سفره عقد با استفاده از میوه‌های همرنگ:

تزئین سفره عقد سفره عقد و تزئینات

میوه‌هایی مانند سیب، طالبی، انگور رنگ‌های نزدیک به همی دارند که در کنار یکدیگر جلوه خاصی به سفره عقدتان می‌دهند.

تزئین سبد میوه عقد:

تزئین سبد میوه عقد تزئین و میوه آرایی سفره عقد دیزاین سبد میوه عقد میوه آرایی سبد میوه عقد میوه ارایی و چیدمان سفره

چیدن میوه‌ها در سبد یا جعبه ایده دیگری است که می‌توانید برای تزئین سفره عقدتان از آن استفاده کنید. سعی کنید رنگ و طرح سبد میوه با سایر اجزای سفره هماهنگی داشته باشد.

میوه‌آرایی سفره عقد تنها با یک نوع میوه:

چیدمان سفره عقد و میوه آرایی

در این روش می‌توان تنها از یک میوه برای تزئین استفاده کرد. به‌عنوان مثال سیب سبز، لیمو، انار ازجمله میوه‌هایی هستند که به‌تنهایی می‌توانند زیبایی خود را به سفره عقد القا کنند، البته در این ایده نیز هماهنگی بین رنگ میوه با سایر اجزای سفره عقد را در نظر بگیرید.

میوه‌آرایی به سبک نگهداری از رز جاویدان:

تزئین میوه

در این روش میوه‌ها در محفظه‌ای مشابه محفظه رز جاویدان چیده می‌شود. درصورتیکه ظرفی مشابه در اختیار دارید، حتماً از این روش برای طراحی و چیدمان میوه‌ها در سفره عقدتان استفاده کنید.

تزئین سفره عقد با میوه‌های کمیاب:

میوه آرای و تزئین و چیدمان سفره عقد چیدمان و تزئین میوه تزئین میوه

در این روش بسته به اینکه مراسم عقدتان در چه فصلی از سال برگزار می‌شود، می‌توانید از میوه‌های کمیاب فصل برای میوه آرایی استفاده کنید. میوه های کمیاب پاییزی مانند کامکوآت، زال زالک انواع بری‌ها و میوه‌های کمیاب تابستانی مانند انگور جنگلی، تمشک و … طرح نهایی سفره عقدتان را خاص و بی‌نظیر می‌کنند.

میوه آرایی سفره عقد با استفاده از میوه‌های متصل به شاخه:

میوه آرایی و مراسم عقد میوه آرایی در مراسم عقد تزئین میوه و گل آرایی

این روش به‌ویژه برای میوه‌آرایی با استفاده از پرتقال و لیمو یا هلو و زردآلو بسیار مناسب است. علاوه بر این سبزی برگ‌ها در کنار رنگ میوه‌ها زیبایی آنها را دوچندان می‌کند.

در تمامی ایده‌های ذکر شده در این مقاله می‌توان از آیتم‌های مختلفی برای تزئین میوه‌ها استفاده کرد. به‌عنوان مثال، استفاده از گل‌آرایی و شمع‌آرایی در کنار میوه‌آرایی، استفاده از کاکتوس، بلوط، کدوتنبل و … در ظرف یا سبد میوه نه تنها زیبایی خیره‌کننده‌ای به سفره عقدتان می‌بخشد، بلکه روشی خاص و مدرن در چیدمان سفره عقد است.

به‌طورکلی در دیزاین مراسمات عقد و نامزدی نقش میوه‌آرایی، گل‌آرایی و شمع‌آرایی در تزئین سفره عقد بسیار حائز اهمیت بوده و غیرقابل چشم‌پوشی است. اما درعین‌حال باید قبل از انتخاب طرح و ایده‌پردازی برای تزئین سفره عقدتان، بودجه و هزینه‌های آن را تخمین بزنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.