7 ترفند برای آنکه رابطه جنسی بهتری داشته باشید

وقتی صحبت از رابطه جنسی برای زوج ها به میان می آید، ترفندهایی وجود دارند که بهتر است برای بهبود روابط خود در طول ازدواج بکار بگیرید. برای بهبود روابط جنسی خود با همسرتان نیازی به پوشیدن لباس های خواب عجیب و غریب ندارید. اگر اشتیاق خود به برقراری روابط زناشویی را به همسر خود ثابت کنید و یا سورپرایزهای جالبی برای او در نظر بگیرید، قطعا رابطه جنسی بهتری خواهید داشت.

تنها رعایت چند ترفند ساده به شما در بهبود روابط جنسی و در نتیجه زندگی مشترک کمک خواهد کرد.

رابطه جنسی

ترفند هایی برای بهبود رابطه جنسی در ازدواج

برای همسر خود پیام های عاشقانه و شیطنت آمیز بفرستید

پیام های عاشقانه و شیطنت آمیز مقدمه ی خوبی برای روابط جنسی هستند. شما با این کار در واقع به همسر خود می گویید رابطه جنسی خوبی انتظار هر دو شما را می کشد و اشتیاق او را افزایش می دهید. همچنین در پیام هایی که به همسر خود می فرستید، خیلی راحتتر خواسته های جنسی و احساسات خود را بیان خواهید کرد.

همچنین ببینید : شب اول عروسی

گاهی صحبت هایی را که رو در رو قادر به بیان آن نیستید را در یک پیام کوتاه به همسر خود بگویید. پیام ها و جملات کلیشه ای و تکراری را فراموش کنید. کمی خلاقیت به خرج دهید. کپی کردن پیام هایی با مضمون جنسی چندان هم کارساز نیست. بهتر است احساسات جنسی خود را با زبان همیشگی خودتان و نزدیک به واقعیت با همسر خود درمیان بگذارید.

آمیزش جنسی

در روابط جنسی خود خلاق باشید

گاهی به جای آنکه روند روابط جنسی تکراری خود را طی کنید، همسرتان را سورپرایز کنید. وقتی همسرتان خسته از کار به خانه باز می گردد، دیدن شما با لباس های فریبنده و زیبا خستگی را از تن او خواهد گرفت. حتی اگر رابطه ی جنسی برقرار نکنید، دیدن شما با ظاهری جذاب، همیشه و برای روابط جنسی آتی در ذهن او باقی خواهد ماند.

عاشقانه های پیش از روابط زناشویی را فراموش نکنید

حتی اگر مشغله ی ذهنی شما بسیار زیاد است، پیش نیاز های آمیزش جنسی را فراموش نکنید. البته حفظ تداوم آمیزش جنسی در طول ازدواج به استحکام و بهبود روابط عاشقانه ی شما و همسرتان کمک می کند. اما این بدان معنا نیست که همیشه رابطه ی زناشویی بی روح و تنها از سر وظیفه داشته باشید. به روابط عاشقانه ی پیش از آمیزش جنسی وقت کافی اختصاص دهید. حداقل به سی دقیقه زمان برای نوازش های عاشقانه در طول آمیزش جنسی نیاز دارید. اینکار عشق میان شما و همسرتان را افزایش می دهد.

رابطه جنسی در ازدواج

وسایل جنسی مورد علاقه تان را با خود به رختخواب ببرید

وسایلی مخصوص روابط جنسی وجود دارند که می توانید آنها را از فروشگاه های مخصوص خریداری کنید. اگر همسر شما به استفاده از این ابزار های جنسی در طول رابطه ی زناشویی علاقه دارد به او نه نگویید.

فانتزی جنسی مورد علاقه ی خود را به واقعیت تبدیل کنید

وقتی همسرتان از فانتزی های جنسی خود صحبت می کند آنها را به خاطر بسپارید. حتما نباید آهنگ همیشگی روابط جنسی خود را در یک چهارچوب خاص حفظ کنید. متفاوت باشید و ترفندهای مختلف را امتحان کنید. اجازه دهید فانتزی های روابط جنسی که در ذهن همسرتان وجود دارد با شما به واقعیت تبدیل شود. نقش بازی کردن به جای شخصیت های خیالی در طول آمیزش جنسی به استحکام روابط زناشویی کمک می کند.

از همسر خود بپرسید چه نوع روابط جنسی را دوست دارد

شاید همسر شما از کمی خشونت در رابطه جنسی استقبال کند و یا برعکس، از خشونت شما در طول رابطه ی جنسی عصبانی و ناراحت باشد. در هر صورت بهتر است درباره ی روابط زناشویی و آمیزش جنسی با یکدیگر صحبت و خواسته های خود را بیان کنید. سعی کنید به خواسته های یکدیگر در طول رابطه ی جنسی عمل کنید.

رابطه جنسی موفق

به همسر خود بگویید چقدر زیبا و جذاب است

اگر با گفتن حرفهایی درباره ی رابطه ی جنسی مشکل دارید ناراحت نباشید. به جای حرفهای جنسی از چهره و ظاهر همسر خود تعریف کنید. به او بگویید چقدر جذاب و فریبنده است و از روابط زناشویی خود راضی هستید. رابطه جنسی را می توان آسیب پذیر ترین بخش ازدواج دانست. اگر برای همسر خود و احساسات او ارزش قائل نشوید، احتمالا در زندگی مشترک خود با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

عروسی آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت پسر ثروتمندترین مرد آسیا
اطلاعیه لغو کلیه مراسمات عروسی
ازدواج کیوان ساکت اف و شیدا خلیق

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.