پذیرایی عقد محضری

پذیرایی عقد محضری مهم‌ترین عامل در برگزاری مراسم عقد باشکوه و به یاد ماندنی می باشد. اگر برای برگزاری مراسم در سالن عقد و اصول پذیرایی در سالن عقد به مشکل خورده‌اید؛‌ این مقاله را از دست ندهید.

امروز در تالار کده با یکدیگر عوامل مؤثر در پذیرایی سالن عقد خوب را برای شما تازه عروس و دامادان عزیز مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید مراسم عقد خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید.

پذیرایی عقد محضری / اصول پذیرایی در سالن عقد

امروزه پذیرایی عقد محضری بسیار راحت‌تر از زمان های قبل شده زیرا سالن های عقد بسیار مجهز هستند به طوری که شما می توانید از آن ها برای برگزاری مراسم عروسی خود نیز استفاده کنید. به دلیل شرایط اقتصادی و اجتماعی بعضی از خانواده ها ترجیح می دهند تا مراسم عقد را به صورت جداگانه و قبل از عروسی برگزار کنند اما بعضی دیگر مراسم عقد و عروسی را باهم برگزار می کنند این امر دلیل خاصی ندارد و تنها به تصمیم دو طرف بر می گردد.

پذیرایی عقد محضری

با این حال چه مراسم عقد محضری را به صورت جداگانه برگزار کنید چه با مراسم عروسی شما باید پذیرایی عقد محضری را به نحو احسنت انجام دهید تا مهمانان شما از این مراسم رضایت کافی داشته باشند.

در حالی که این توالی از رویداد ها به هنجار عروسی تبدیل شده است، بسیاری از زوج ها هنوز دو مکان مجزا را انتخاب می کنند – به خصوص آن هایی که فضای تشریفات تخصصی تری می خواهند!

اگر فانتزی عروسی شما همیشه شامل گفتن “بله” در مقابل موج سواری تصادفی، یا در قله کوه، یا در جنگلی سر به فلک کشیده سرخپوست بوده است، پس گزینه های کامل همه در یک مکان شما محدودتر خواهد بود – و شاید حتی بیشتر. هزینه بر. در این مورد، رزرو دو مکان رویداد متفاوت ممکن است کمی تلاش بیشتری را به همراه داشته باشد، اما گاهی اوقات تنها راه برای رسیدن به آنچه می‌خواهید است.

بنابراین … آیا باید برای مراسم و پذیرایی خود یک مکان عروسی را متعهد شوید یا دو تا را رزرو کنید؟ دوست من، هر کدام مزایا و معایبی دارند، بنابراین اطلاعات زیر را در نظر بگیرید و سپس انتخاب کنید که کدام گزینه برای شما بهتر است.

پذیرایی عقد محضری و پذیرایی مراسم عروسی شما در یک مکان چندین امتیاز دارد:

  • خرید تک مرحله‌ای

رزرو یک مکان (با یک مدیر سالن!) برای کل رویداد خود در مقابل تلاش برای هماهنگ کردن همه چیز در دو مکان جداگانه، جنبه های زیادی از روز بزرگ شما را ساده می کند.

  • رفت و آمد کوتاه‌تر

شما لازم نیست نگران تدارکات (و هزینه های اضافی) حمل و نقل همه افراد از محل مراسم به مهمانی باشید. و مهمانان شما لازم نیست نگران پیدا کردن مکان های پارک در دو جای مختلف باشند!

  • دکور مدرن

وقتی فضا های مراسم و پذیرایی شما در یک مکان هستند، تغییر کاربری دکوراسیون بسیار ساده‌تر است. به عنوان مثال، طاق مراسم شما می تواند به عنوان پس زمینه میز دلبند شما دو برابر شود! همچنین پذیرایی در عقد محضری بسیار ساده‌تر می شود.

  • حضور بهتر تنها با یک مکان

مهمانانی که ممکن است برای شرکت در مراسم و پذیرایی در دو مکان مختلف با مشکل مواجه شوند، مجبور نخواهند بود بین آن ها یکی را انتخاب کنند. اما اگر این دو مراسم را با هم برگزار کنید؛ می توانید از حضور این عزیزان را هم در مراسم عقد و هم در مراسم عروسی خود بهره‌مند شوید.

سالن عقد

در حالی که عروسی در یک مکان به یک امر عادی تبدیل شده است، ممکن است دلایل خوبی برای ترکیب کردن همه چیز داشته باشید. (و برای زوج هایی که دارای پیشینه معنوی قوی هستند، برگزاری مراسم در مکان عبادت ممکن است غیر قابل مذاکره باشد!).

در اینجا نکاتی وجود دارد که در صورت انتخاب مکان مجزای مراسم و پذیرایی عقد محضری:

مسافت را کوتاه کنید برای احترام به مهمانان خود، زمان سفر بین مراسم و محل های پذیرایی را 30 دقیقه یا کمتر نگه دارید – و قطعاً بیش از یک ساعت نیست. روند ترافیک محلی (و پیش بینی آب و هوا!) را در نظر بگیرید.

راه را به مهمانان نشان دهید. مطمئن شوید که نقشه های دقیقی را برای هر دو مکان (چه با دعوت نامه یا در وب سایت عروسی خود) ارائه دهید.

به زمان توجه کنید. اگر زمان زیادی بین مراسم و پذیرایی عقد محضری وجود دارد، از قبل به مهمانان خود سر بزنید تا بتوانند بر اساس آن برنامه ریزی کنند. برخی از فعالیت‌های نزدیک را در برگه دعوتنامه یا وب‌سایت عروسی خود فهرست کنید که مهمانان می‌توانند از آن لذت ببرند و تا زمان شروع پذیرایی وقت صرف کنند. و حداکثر تلاش خود را بکنید که فاصله بین 60 تا 90 دقیقه را حفظ کنید.

از مشکلات پارکینگ خودداری کنید. برخی از مکان های دیدنی یا مسیر های غیرعادی دارای پارکینگ بسیار محدود و احتمالاً حتی جاده های چالش برانگیز هستند. پارکینگ های تعیین‌شده را از قبل با مدیران محل سازماندهی کنید – یا اگر در بودجه است، یک سرویس شاتل رزرو کنید!

در حالی که داشتن مکان های مجزا نیاز به «برگرداندن» اتاق را از بین می برد، ممکن است مجبور باشید از مراسم تا مقصد دومتان، چیدمان های گل، کیسه های آرایش، کالا های کاغذی اضافی یا سایر موارد را بچینید. فهرستی از همه چیز های ضروری که برای حمل و نقل نیاز دارید تهیه کنید و از ساقدوش افتخاری خود یا یکی از اعضای مورد اعتماد خانواده خود بخواهید که مسئولیت رساندن آن ها به پذیرایی را بر عهده بگیرند.

اصول پذیرایی عقد محضری در سالن عقد

اصول پذیرای در سالن عقد طیف گسترده‌ای دارد اما در این بخش قصد داریم مقداری از اصول پذیرایی در عقد محضری را برای شما عزیزان بیان کنیم. با این نکات یک جشن عروسی فراموش نشدنی برگزار کنید!

بعد از مراسم عروسی، وقت آن است که ازدواج خود را با یک پذیرایی عقد محضری افسانه‌ای جشن بگیرید. برای این کار ابتدا باید لیست کار های عقد را برای خود به ترتیب و منظم بنویسید تا بتوانید برنامه بهتری ارائه بدهید. با این کار متوجه می شوید برای پذیرایی عقد محضری چه نوع سبکی را مد نظر دارید و بنابراین می توانید بهترین مراسم عقد را برگزار کنید. این مهمانی یک بار در زندگی باید چیزی خاص باشد و شما می خواهید مهمانانتان به دلایل درست آن را به خاطر بسپارند. ما این راهنما را گردآوری کرده‌ایم که مملو از ایده های پذیرایی عروسی است که به شما می گوید چگونه یک مهمانی عالی را برنامه‌ریزی کنید. وقت آن است که راز های یک جشن عروسی موفق را به اشتراک بگذاریم.

  1. در مورد مهمانان خود فکر کنید

وقتی شروع به برنامه ریزی کردید، به این فکر کنید که مهمانان خود را تا حد امکان راحت کنید. این به معنای تعداد زیادی صندلی، پارکینگ آسان، وسایل تعویض نوزاد و همه چیز های کوچک دیگر است که باعث می شود مهمانان شما از لحظه ورود آرام و خوشحال باشند و از پذیرایی عقد محضری لذت ببرند.

محضر عقد

  1. سرگرمی آسان را انتخاب کنید

به یاد داشته باشید که سرگرمی هایی را در نظر بگیرید که مهمانان بتوانند هر زمان که بخواهند به آن بپیوندند. بسیاری از مردم فرصت گپ زدن با دوستان و خانواده را دوست دارند، بنابراین مطمئن شوید که هر چیزی که برنامه ریزی می کنید اختیاری است – مهمانان را مجبور نکنید که به آن بپیوندند! بازی‌های باغ، غرفه‌های عکس و حتی سرگرمی‌های سرگردان همگی عالی عمل می‌کنند. این گزینه را در پذیرایی عقد محضری خود فراموش نکنید.

  1. در پذیرایی عقد محضری روی غذا و نوشیدنی تمرکز کنید

همه همیشه غذا و نوشیدنی را به خاطر خواهند داشت، بنابراین این مهم است! هیچ کس نمی خواهد در طول روز گرسنه یا تشنه باشد، بنابراین منوی پذیرایی عقد محضری خود را طوری تنظیم کنید که چیز های زیادی برای انتظار وجود داشته باشد. همچنین ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید که مهمانان احتمالاً بعد از مراسم شما احساس بدخلقی می کنند، به خصوص اگر در سفر بوده باشند و ناهار را از دست داده باشند. همچنین، اگر می خواهید تا آخر شب مهمانی کنید، میان وعده های قابل توجه همه را نگه می دارد!

  1. به مهمانان وقت بدهید

مطمئن شوید که برنامه روزانه شما دارای «زمان بافر» زیادی است. این بدان معناست که مهمانان احساس عجله نخواهند کرد و زمان زیادی برای گفتگو و سرگرمی آرام وجود دارد. هیچکس نمی خواهد احساس کند که در طول روز در حال راهپیمایی است یا اینکه پایبندی به یک برنامه زمانی فوق‌العاده سفت و سخت مهم‌تر از لذت بردن است. از وسوسه انباشته شدن بیش از حد در روز خود اجتناب کنید.

  1. جو مناسب ایجاد کنید

اگر می خواهید مردم آرامش داشته باشند و از پذیرایی عقد محضری شما لذت ببرند، با موسیقی، سرعت بدون عجله و فضای زیاد برای مهمانان خود حال و هوا را تنظیم کنید. اگر می خواهید در طول شب همه را در حال و هوای مهمانی قرار دهید، کمی نورپردازی خنک، موسیقی بلندتر اضافه کنید و سعی کنید مهمانان خود را کمی بیشتر کنار هم نگه دارید. اگر بتوانید فضای مناسبی ایجاد کنید، جشن عروسی شما با موفقیت بزرگی همراه خواهد بود.

  1. با توجه به شخصیت مهمانانتان پذیرایی عقد محضری را برنامه ریزی کنید

روز عروسی شما باید منعکس کننده شما باشد و باید روزی باشد که با آن راحت باشید. بنابراین، اگر به خاطر رویکرد آرام خود در زندگی شناخته شده‌اید، یک عروسی واقعاً رسمی را برنامه‌ریزی نکنید زیرا برای شما یا مهمانانتان مناسب نیست. با تیم رویداد ها در محل خود صحبت کنید و به آن ها اجازه دهید چیز هایی را پیشنهاد کنند که مناسب شخصیت شما باشد. مهمانان می خواهند بتوانند شما را به مراسم عروسی‌تان مرتبط کنند و وقتی می توانند این کار را انجام دهند، فوراً استراحت می کنند و از خود لذت می برند.

  1. مطمئن شوید که همیشه یک گزینه وجود دارد

به همان اندازه که شما ممکن است بخواهید همه در تمام طول شب زمین رقص را جمع کنند، واقعاً واقع بینانه نیست که فکر کنید همه مهمانان شما می توانند تا دیروقت مهمانی کنند. در مورد ایجاد یک فضای نشیمن برای میهمانان مسن‌تر (یا برای هر کسی که فقط به فضایی دور از مهمانی اصلی نیاز دارد) فکر کنید تا بتوانند در صورت نیاز بدون نیاز به ترک کامل از آنجا دور شوند.

پذیرایی عقد محضری

  1. تامین کنندگان خود را با دقت انتخاب کنید

تامین کنندگان شما تاثیر زیادی در موفقیت پذیرایی عروسی شما خواهند داشت، بنابراین آن ها را با دقت انتخاب کنید. از محل برگزاری خود بخواهید در مورد پذیرایی عقد محضری به شما توصیه های لازم را بکند تا مطمئن شوید مکانی که رزرو می‌کنید مطابق با سبک شما باشد.

  1. از متفاوت بودن نترسید

اگر چیزی برای شما مهم است یا اگر می خواهید ایده های منحصر به فرد عروسی را در برنامه های خود بگنجانید، آن را دنبال کنید! مهمانان همیشه به هر چیزی که غیرعادی، سرگرم کننده است یا می توانند ببینند که با شما پیوند دارد، واکنش خوبی نشان می دهند. با این حال، آماده کردن چند نفر از قبل می تواند مفید باشد تا بتوانند به مهمانان دیگر شما نشان دهند که چه کاری انجام دهند یا چگونه درگیر شوند.

  1. سربلند به خانه برگردید

مهمانی خود را با صدای بلند به پایان برسانید نه اینکه اجازه دهید همه چیز از بین برود. این می تواند به معنای انتخاب یک آهنگ خاص برای آخرین رقص، ترتیب دادن یک جرقه‌زن یا قرار دادن هدیه های عروسی‌تان برای مهمان ها در حین خروج باشد تا همه با لبخند بر لبانشان را ترک کنند. در نهایت مطمئن شوید که تاکسی تماس گرفته شود و همه بتوانند بدون مشکل به خانه برسند تا مراسم عروسی شما از ابتدا تا انتها عالی باشد.

این ها تنها مقدمه‌ای بود از پذیرایی مراسم عقد محضری بود. اما شما برای اطلاعات بیشتر در مورد اصول پذیرایی در عقد محضری باید تحقیق و بررسی های بیشتری انجام دهید تا بتوانید بهترین مراسم را برگزار کنید.

تالارکده همراه و پشتیبان شما در تمامی مراحل از خواستگاری تا ازدواج می باشد و تمامی موارد مورد نیاز شما عزیزان در مورد مراحل خواستگاری تا ازدواج را مورد بررسی قرار داده است برای مطالعه آن ها تنها کافی است به وبلاگ ما مراجعه کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد