کارت عروسی پلکسی گلاس، انتخابی لاکچری و مدرن

کارت عروسی، یکی از مهم‌ترین ملزومات برگزاری مراسم عروسی است. این کارت، به عنوان یادگاری از این روز مهم، به مهمانان اهدا می‌شود. کارت عروسی، باید زیبا، شیک، و متناسب با سبک مراسم باشد. یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های کارت عروسی، کارت عروسی پلکسی گلاس است. کارت‌های عروسی پلکسی گلاس، با ظاهری شیک و مدرن، گزینه مناسبی برای زوج‌های جوانی است که به دنبال یک کارت عروسی لاکچری و خاص هستند.

کارت عروسی شیشه ای یکی از چدیدترین و لاکچری‌ترین انواع کارت عروسی می‌باشد؛ رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان لایق حضور عزیزترین افراد زندگی‌تان می‌باشد، شادی خود را به بهترین شکل ممکن با مهمانان خود به اشتراک بگذارید؛ اولین برخوردار مهمانان شما با مراسم‌تان کارت دعوت عروسی شما می‌باشد،‌ از این رو بسیار مهم می‌باشد که شما از کارت عروسی لاکچری استفاده کنید.

کارت عروسی پلکسی گلاس

امروزه از کارت دعوت عروسی پلکسی گلاس مات و شفاف به عنوان یک کارت عروسی لاکچری و شیک یاد می‌شود، این امر به دلیل ظاهری زیبا و لوکس کارت عروسی شیشه‌ ای می‌باشد.

قیمت کارت عروسی پلکسی گلاس به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه قصد داریم به شما عزیزان تمام مزایا و عواملی که بر قیمت کارت دعوت عروسی لاکچری طلقی تأثیرگذار می‌باشند را ذکر کنیم.

مزیت‌ های کارت عروسی پلکسی گلاس یا شیشه ای

کارت عروسی شیشه ای پلکسی گلاس که به کارت عروسی کریستالی هم بین مردم گفته میشه به محض ورود خود به بازار به دلیل ظاهر لوکس و لاکچری خود بسیار مورد توجه زوجینی که قصد برگزاری مراسم عروسی را دارند قرار گرفت.

از این رو اگر شما هم قصد برگزاری مراسم عروسی را دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تمام مزیت‌های کارت دعوت عروسی جدید پلکسی گلاس آشنا کنیم، تا شما عزیزان بتوانید مهمانان خود را به بهترین شکل ممکن به رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان دعوت کنید.

  1. امکان چاپ طرح دلخواه با کارت عروسی شیشه ای و شفاف

هیچ معیاری بالاتر از سلیقه‌ نمی‌تواند مراسم عروسی شما را به مجلل‌ترین شکل ممکن برگزار کند، تمام معیار ها را زیر ذره‌بین سلیقه‌ی خود ببرید تا در نهایت مراسم عروسی‌تان از همه‌ی جهات باب میلتان باشد.

کارت دعوت عروسی پلکسی گلاس

کارت دعوت عروسی پلکسی گلاس به دلیل امکان چاپ تمام سطح و تمام رنگ این امکان را به شما می‌دهد تا در انتخاب طرح خود هیچ گونه محدودیتی نداشته باشید و بتوانید همان طرحی که در ذهن خود پرورش داده‌اید را چاپ کنید.

  1. جنس سخت، اصلی‌ترین مزیت این کارت دعوت عروسی لاکچری و جدید

یکی از اصلی‌ترین معایب کارت عروسی کاغذی جنس آسیب پذیر آن می‌باشد، در هنگام پخش کارت دعوت عروسی ممکن است شرایطی پیش بیاید که کارت دعوت شما در معرض آسیب قرار بگیرند، که این موضوع می‌تواند شما را با مشکل مواجه کند.

کارت دعوت عروسی لایت باکس

قیمت کارت عروسی پلکسی گلاس لاکچری

کارت دعوت عروسی پلکسی

کارت عروسی پلکسی شفاف به دلیل جنس سفت و سخت می‌تواند کار شما را در این امر بسیار راحت کند، از این رو جنس خوب و مقاوم کارت دعوت عروسی لایت باکس را می‌توانید اصلی‌ترین مزیت آن خواند.

  1.  با کارت عروسی شیشه ای شفاف، محدودیت در سایز را فراموش کنید!

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های کارت عروسی پلکسی جدید عدم محدودیت در سایز می‌باشد.

کارت عروسی شیک شیشه‌ای

خودتان را با انتخاب کارت دعوت عروسی کاغذی محدود نکنید، سلیقه‌ی خود را با کارت عروسی پلکسی شفاف آزاد بگذارید و در هر سایزی که دلخواهتان است اقدام به ساخت این کارت دعوت عروسی لاکچری کنید.

  1. امکان چاپ دورو با کارت عروسی شیشه ای

امکان چاپ دورو در این کارت دعوت عروسی جدید به شما این امکان را می‌دهد ظاهر کارت عروسی خود را بسیار زیباتر و دل‌نشین‌تر به نمایش بگذارید.

کارت عروسی کریستالی پلکسی

کارت عروسی پلکسی گلاس شیک و جدید

کارت عروسی شیشه‌ای

شما می‌توانید برای پشت کارت دعوت عروسی خود از یک متن زیبا و ادبی استفاده کنید تا مهمانان خود را به شکیل‌ترین شکل ممکن به رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان دعوت کنید.

  1. کارت عروسی شیشه ای در برابر آب مقاوم است

کارت عروسی ضدآب پلکسی گلاس شفاف با توجه جنس شیشه‌ ای و مقاوم خود در برابر آب و مایعات هیچ‌گونه آسیبی نمی‌بینید و نوشته‌های آن به هیچ عنوان پاک نمی‌شود.

کارت عروسی پلکسی گلاس

قیمت کارت عروسی پلکسی گلاس لاکچری

قیمت کارت عروسی شیشه ای، به عوامل مختلفی مانند ابعاد کارت، نوع طرح، و کیفیت چاپ بستگی دارد.، هزینه چاپ این کارت عروسی طلقی و شفاف نسبت به سلیقه و خواسته شما تعیین می‌شود؛ سایز، چاپ و… نمونه‌هایی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت کارت عروسی شیشه ای می‌باشند.

کارت دعوت عروسی شیشه‌ای پلکسی گلاس

در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان ۲۰ نمونه از لاکچری‌ترین و شیک‌ترین کارت‌های دعوت عروسی طلقی را به اشتراک بگذاریم تا شما عزیزان با سفارش آن‌ها و یا ایده گرفتن از آن‌ها برای چاپ طرح دلخواهتان استفاده کنید.

کارت دعوت عروسی طلقی

شما برای مراسم عروسی خود از چه مدل کارت عروسی استفاده کردید؟ برای ما در بخش نظرات قرار بدید تا بتوانیم با معرفی آن‌ها به عروس و دامادهای جوان مانند همیشه کمکی برایشان باشیم.

نکاتی برای انتخاب کارت عروسی پلکسی گلاس

در هنگام انتخاب کارت عروسی طلقی، به نکات زیر توجه کنید:

  • سبک مراسم خود را در نظر بگیرید. اگر مراسم شما دارای سبکی ساده و مینیمالیستی است، کارت عروسی شیشه ای ساده را انتخاب کنید. اگر مراسم شما دارای سبکی رمانتیک یا مدرن است، کارت عروسی شیشه ای با طرح‌های گل‌دار یا هندسی را انتخاب کنید.
  • رنگ کارت عروسی خود را با سایر عناصر مراسم هماهنگ کنید. رنگ کارت عروسی باید با رنگ‌های غالب در مراسم شما مانند رنگ لباس عروس، دسته گل، یا دکوراسیون هماهنگ باشد.
  • ابعاد کارت عروسی خود را متناسب با بودجه و تعداد مهمانان خود انتخاب کنید. کارت‌های عروسی پلکسی گلاس معمولاً قیمت بالایی دارند. بنابراین، اگر بودجه محدودی دارید، کارت عروسی شیشه ای کوچکتر را انتخاب کنید.

نتیجه‌گیری

کارت عروسی پلکسی گلاس، انتخابی لاکچری و مدرن برای زوج‌های جوانی است که به دنبال یک کارت عروسی خاص و ماندگار هستند. با توجه به نکات ذکر شده در این مقاله، می‌توانید کارت عروسی شیشه ای مناسبی را برای مراسم خود انتخاب کنید.

خدمتی دیگر از تالارکده: کارت عروسی دیجیتال تالارکده، یک سرویس آنلاین است که به زوج‌های جوان امکان می‌دهد، کارت عروسی خود را به صورت آنلاین طراحی و ارسال کنند. این سرویس دارای مزایای زیادی از جمله صرفه‌جویی در زمان و هزینه، امکان ارسال کارت عروسی به مهمانان خارج از کشور، و امکان شخصی‌سازی کارت عروسی است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

شعر شاملو کارت عروسی
کارت دعوت عروسی
چقدر قبل عروسی باید کارت دعوت پخش کرد?
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
ساخت کارت دعوت تولد دیجیتال آنلاین

سلام. من کارت عروسی دیجیتال رو قبلا از شما سفارش دادم. الان میخواستم کارت تولد سفارش بدم. ممکنه راهنمایی کنید از کجا میتونم ؟

فاطمه
باغ تالار اریکه تات

مراسم ما تو باغ یاسین با اجرای تشریفات تات بود بی نظیر بود همچی ممنون از سلیقه خوبشون و کیفیت بسیار بالای پذیراییشون

بابائی
باغ تالار عمارت شیخان

اولش که میوه گذاشتند نیم ساعت رو میز بود بعد سریع برداشتند،صدای موزیک بشدت زیاد بود،زمین سالن قبل ورود میهمانان و عروس داماد کثیف بود،موقع سلف غدا چون ما صاحب مجلس بودیم می‌خواستیم غذا ببریم که گفتند تموم شده در صورتی کل مهمانان ما ۲۰۰ نفر بودند ولی ما ۳۰۰ نفر دعوت کرده بودیم که صد نفر نیامدند یجورایی غذا رو پیچوندند بعد از اینکه مهمانان شروع به خوردند کردند کارکنان سالن بدون کسب اجازه از عروس داماد رفتند و همه ی غذا هارو خوردند. اگر می‌خواهید در این سالن عروسی بگیرید دقت کنید قبل از اینکه کارکنان شروع به خوردند کنند صاحب مجلس باقی مانده غذا را با خودش بیاره. به هرحال من همه ی کامنت هارو خواندم و هیچکس راضی نبود ما هم راضی نبودیم.

بدون نام
عمارت قصر پایتخت کرج

مدیریت آقای مشهدی بسیار ضعیف بود پرسنل کثیف و بد اخلاق به مدیریت خانم حقیقی متاسفانه هیچ گونه تعهدی نسبت به قرار دادی که بسته شد نداشتن پذیرایی ناراضی من مراسمم تو مهر بود اصلا رضایت نداشتم

بدون نام
باغ تالار عمارت سام

بهترین عمارت وبهترین مدیریت کیفیت عالی خیلی ممنون از اقای مولایی وپرسنل کار بلدشون عروسی پسرم ۱۹ شهریور بود همه چیزعالی بود

عذرا مظلوم
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام میخواستم قیمت ورودی برای ۲۰۰ نفر مهمان تو تهران رو بدونم

بدون نام
باغ تالار عمارت بیست و یک ۲۱

سلام من مهمان جشن عروسی یکی از بستگان در این تالار بودم هنگام ورود مسافت پارکینگ تا تالار در هوای سرد فوق العاده طاقت فرسا بود ، پذیرایی با تعاریف این تالار مغایرت داشت ، نوشیدنی گرم بیرون سرو میشد که سرد بود . سرو شام در سالن مجزا دور از تالار بود که با سن من خیلی ازاردهنده بود . خلاصه با مبلغی که از میزبان شنیده بود هیچ هماهنگی نداشت . بخار موقع موزیک تنگی نفس می اورد ، نه تنها من اکثر مهمانان مجبور شدن در هوای سرد از سالن بیرون برن . لطفا به این نکات توجه بشه اگر میخواهید به کارتان ادامه بدید . چون فضای بیرونی تالار فوق العاده زیباست حیفه حیف

مهسا مظلومی
تالار تشریفاتی مایا

رفتار پرسنل از دم پارکینگ تا اخر شب که میخاستیم خدافظی کنیم عالی بود پذیرایی هم خوب بود طعم باقالی با گوشت هم استثنایی بود

بدون نام
باغ تالار عمارت بیست و یک ۲۱

سلام ما چند شب پیش مراسم عروسی در این تالار داشتیم ، مسافت پارکینگ تا تالار برای مهمانان بخصوص خانمها ازاردهنده ست ، پذیرایی به نسبت مبلغ دریافتیشون خیلی ضعیفه ، سرو شام در سالن مجزاست که با تالار فاصله داره و برای میهمانان در هوای سرد پیمودن این مسیر خیلی سخته ، سرو اردور با منوی انتخابی متفاوته ، گروه موزیک فوق العاده ضعیفه ، ........ خلاصه مبلغ دریافتی با خدمات هم خوانی نداره کیفیت شام خوب بود ولی از اینهمه غذا که باقی مانده بود پلوی خالی بدون گوشت و مرغ پک کرده بودن ، که اگر ادعا میکردن چیزی نمانده ابروی خودشان را بیشتر حفظ کرده بودن . فضای تالار بیرون سالن و داخلش خیلی قشنگه ولی صندلیها راحت نیستن به سرویس غذاخوری و دکوراسیون نمیخورن . اگر به این رویه ادامه بدن متاسفانه کسی تمایل به معرفی تالار را نداره . درکل سرویس دهی با مبلغ دریافتی هماهنگی نداره ،

ساخت کارت عروسی دیجیتال آنلاین