6 ادکلن مناسب برای عروس در سال 2023

ادکلن عروس 2021

همانطور که می‌دانید روز عروسی یکی از مهم‌ترین روزهای هر دختری به شمار می‌رود و به همین دلیل دختر خانم‌ها همیشه علاقه دارند تا در این روز مهم از زندگیشان، در بهترین حالت ممکن از هر نظری قرار داشته باشند و هیچ عیب و نقصی را در این روز به خصوص درباره انتخاب ادکلن مناسب عروس تحمل ندارند.

علاوه بر این موضوع معمولا در روز برگزاری جشن عروسی، همیشه عروس‌ها علاقه دارند تا کاملا متفاوت‌تر و خاص‌تر از دیگر میهمانان حاضر در جشن باشند و به همین دلیل باید در نظر داشت که زمانی که قرار است عروس  از تمامی میهمانان مجلس خاص‌تر و بهتر به نظر برسد باید از هر جهت ه موضوعات و موارد بسیار زیادی توجه داشته باشد.

یکی از این موضوعات مهم بو و عطری است که عروس خانم باید برای روز عوسی خود آن را برگزیند. در واقع این عطر از آن‌جایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که اگر به درستی و کاملا آگاهانه توسط عروس انتخاب شود می‌توان گفت که به نوعی می‌تواند تا همیشه در ذهن همسر او ماندگار و خاطره‌انگیز باقی بماند.

در ادامه این مقاله به معرفی برخی از بهترین و خاص‌ترین ادکلن و عطرهای جهان به ویژه مناسب برای عروس خانم‌ها در سال 2023 و روز جشن عروسی خواهیم پرداخت.

ادوپرفیوم ولنتینا ولنتینو (valentino )

عطر عروس

رایحه‌ای از شیرینی گل‌های سفید و وانیل. در سال 2011 برند معروف عطر و ادکلن valentino عطر زنانه‌ای جدید را با الهام از روحیه و طبع شهر رم و ذائقه ایتالیایی به همگان معرفی کرد.

علاقمندان قدیمی به این برند معروف عطر و ادکلن در جهان همانطور نیز که انتظار می‌رفت، از رونمایی این عطر جدید و جذاب استقبال فراوانی کردند و در نهایت همین استقبال این عطر ر ا در همان سال تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای جهان کرد.

ادوتویلت مون گرلن بلوم آف رز یک انتخاب خوب برای عروس

ادکلن مناسب عروس

این عطر جدید از برند معروف و سرشناس گرلن است که در سال 2019 به جهان معرفی شد. به واسطه رایحه خاصی که این عطر برای زنان در نظر گرفته است باعث می‌شود تا خانم‌ها احساس شادی و آزادی خاصی داشته باشند.

این عطر رایحه‌ای خوش و خنک را از میان گل‌های خوش‌بو  و خاصی تداعی می‌کند که می‌توان گفت خانم‌ها بعد از استفاده از آن از جذب بسیاری از مردان به این بو با خیالی آسوده اطمینان داشته باشند.

ادوپرفیوم کرید لاو این وایت

ادکلن عروس

عطر زنانه Love in white  از عشق به دریانوردی و آزادی الهام گرفته شده است و می‌توان گفت این عطر در طبقه بهترین و خاص‌ترین عطرهای جهان جای گرفته است و سالیان سال برند کرید جایگاه خاصی را با این محصول از آن خود کرده است.

لاو این وایت عطری خنک و شیرین است که در اولین عرضه خود به دو بانوی اول آمریکا یعنی لورا بوش و میشل اوباما هدیه شد و به همین دلیل است که خیلی از مواقع مردم آمریکا به این عطر، عطر کاخ سفید نیز می‌گویند.

در مجموع عروس خانم‌هایی که علاقه‌مند به استفاده از عطرهای سلطنتی هستند می‌توانند با خیالی آسوده در اولین انتخاب خود به سراغ لاو این وایت بروند.

در این رابطه بخوانید: گلچینی از بهترین محصولات آرایش و زیبایی عروس در سال 2021

ادکلن ادوتویلت شنل چنس او تندر

ادکلن و عطر عروس

این عطر جذاب و خاص در سال 2010 به بازار جهانی  معرفی و عرضه شد. این عطر توسط عطرساز معروفی به نام ژاک پولژ طراحی شده است و از هر جهتی برای عروس خانم‌هایی که به عطرهای جذاب و کمی رازآلود علاقه دارند مناسب است.

رایحه لطیف عطر شنل چنس او تندر حس شادی‌بخش و جوانی را به خانم‌ها القا می‌کند و می‌توان گفت با شنیدن رایحه خوش این عظر جذاب گویی وارد باغی از گل‌های بهشتی می‌شوید.

هر سه نت این عطر سرشناس تفاوت‌های خاصی را با یکدیگر شامل می‌شوند؛ نت آغازین شنل چنس او تندر طراوت و شادی را به عروس خانم و اطرافیانش منتقل خواهد کرد و نت‌های میانی عطر و بوی برخی از خوشبو‌ترین گل‌ها را نظیر گل یاسمن و سنبل را تداعی خواهند کرد.

ادوپرفیوم آمواج هونر زنانه

عطر جشن عروسی

برند معروف و سرشناس ادکلن آمواج (Amouage) در سال 2011  عطری به نام هانر به معنی افتخار را به بازار جهانی معرفی و عرضه کرد. این عطر رایحه جذاب و ماندگاری را شامل می‌شود که می‌توان گفت روحیه اغواگری خاصی را اگر مورد نظر عروس خانم باشد به او انتقال خواهد داد.

رایحه دراماتیک این عطر جذاب و دلربا از اپرای تلخ ایتالیایی به نام خانم پروانه الهام گرفته شده است و داستان این اپرا قصه جالب و غمگینی را به همراه دارد. اپرای خانم پروانه یک تراژدی کوتاه از ازدواج زنی ژاپنی با یک مرد آمریکایی است که در مسیر زندگی‌شان مشکلاتی پیش می‌آید و زن داستان در نهایت دست به خودکشی می‌زند.

ادوپرفیوم آکوا دی پارما مگنولیا نوبیل

ادکلن روز عروسی

سال‌هاست که برند عطر و ادکلن آکوا دی پارما را به عنوان برندی با عطر و ادکلن‌های جذاب و ماندگار می‌شناسند و می‌توان گفت ماندگاری عطرهای این برند نیز در سطح خیلی خوب و قابل قبولی قرار دارد.

این عطر جذاب زنانه رایحه ترش و شیرین و خنکی دارد و در حقیقت می‌توان از آن در تمامی فصول سال از جمله تابستان و زمستان استفاده کرد و از این نظر می‌توان گفت که عطر کاربردی نیز برای عروس خانم‌ها به شمار می‌رود.

رعایت برخی نکات برای خوشبو بودن 

  • استفاده از لوسیون بدن
  • پودر های مناسب جهت جلوگیری از عرق
  • تغذیه مناسب شب قبل از عروسی
  • استفاده از دهان شویه و بهداشت دهان
  • اسپری ادکلن روی مچ و پشت گوش و روی گردن
  • قبل از عطر زدن، از کرم مرطوب کنده روی پوست استفاده کنید
  • در طول روز ادکلن خود را روی پوست تمدید کنید

انتخاب ادکلن و عطر مناسب عروس

بسیاری از عروس خانم‌ها به دلیل این که از قبل از برگزاری مراسم عقد و جشن عروسیشان مطالعات اندکی در زمینه خرید عطر و ادکلن انجام داده‌اند، برای خرید عطرشان از نظرات یک کارشناس فروش عطر کمک نمی‌گیرند و در نهایت عطری که برای عروس انتخاب می‌شود در سطح قابل قبولی قرار نمی‌گیرد.

در مجموع عطرشناسی و خرید عطر نیاز به دریافت مشاوره از یک کارشناس باتجربه دارد و به همین دلیل توصیه می‌شود به ویژه برای انتخاب عطر عروس و ادکلن عروس قبل از خرید به با توجه به علایق و سلایق مورد نظر با یک کارشناس باتجربه مشورت شود و سپس اقدام خرید آن صورت بگیرد.

به خصوص عروس خانم‌هایی که علاقه دارند تا در روز برگزاری مراسم عقد و جشن عروسیشان، به بهترین شکل ممکن ظاهر شوند و از عطر و ادکلن خاصی استفاده کنند بهتر است که از قبل از خرید ادکلن و عطر برای این روز خاص با یک عطرشناس و متخصص باتجربه به خوبی مشورت کنند.

سخن آخر

همان‌طور که پیش تر اشاره کردیم انتخاب یک عطر عروس ایده‌آل می‌تواند تا حد زیادی شما را جذاب‌تر به نمایش بگذارد و همچنین کنار اینکه استایل شما را کامل کند می‌تواند موجب افزایش اعتماد به نفس شما شود.

و این افزایش اعتماد به نفس می‌تواند در رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان به شما عزیزان کمک شایانی کند، به دلیل اینکه شما مهم‌ترین و مورد توجه‌ ترین فرد آن شب می‌باشید از این رو می‌بایست با اعتماد به نفس بالایی در این شب حاضر شوید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

سریع ترین روش از بین بردن جای جوش
انواع سبک و مدل میکاپ عروس
مدل جدید میکاپ و شینیون عقد و بله برون
برند لوازم آرایشی عروسی مگان مارکل

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد