3 مشکل در روابط جنسی تازه عروس و داماد ها

بروز مشکل در روابط جنسی زوج های جوان موضوعی نرمال و قابل پیش بینی است. عروس و دامادها معمولا با چالش ها و مشکلات زیادی هنگام برگزاری مراسم عروسی، ماه عسل و روزهای بعد از ماه عسل رو به رو می شوند. استرس و تنش های ناشی از همین مشکلات نیز ممکن است رابطه ی جنسی آنها را تحت تاثیر قرار دهد. در واقع زوج هایی که تازه ازدواج می کنند، تحت فشار زیادی برای برقراری رابطه ی جنسی کامل و بی نقص قرار می گیرند. اما بهتر است تصور خود از یک رابطه زناشویی کامل در بدو ازدواج را کمی تغییر دهید. قرار نیست رابطه جنسی شما همیشه بی نقص و ایده آل باشد.

حال که در کلاس های مشاوره شرکت کرده اید و در این زمینه مطالعه نیز داشته اید، باید بدانید که رابطه ی جنسی حتی در آغاز زندگی مشترک نیز ممکن است آنطور که تصور می کردید رویایی نباشد و گاهی به هر دلیلی از هیجان آن کاسته شود. بر اساس نظر روانشناسان مختلف، روابط جنسی تازه عروس و دامادها بعضی مواضع با سه مشکل عمده مواجه می شود که با تمرکز و مشاوره ی صحیح و به موقع می توانید این مشکلات را مدیریت کنید و زندگی زناشویی خوبی برای خود بسازید.

مشکل در روابط جنسی تازه عروس و دامادها

اگر بعد از ازدواج در مورد روابط جنسی خود دچار سردرگمی شده اید، بهتر است نگرانی ها را کنار بگذارید. بروز مشکل در روابط جنسی تازه عروس و دامادها کاملا نرمال بوده و برای بسیاری از زوج های جوان اتفاق می افتد. با ادامه ی این مطلب همراه باشید تا با این مشکلات آشنا شوید.

مشکل در روابط جنسی تازه عروس و دامادها

به هر حال رابطه جنسی بعد از عروسی بخصوص در اوایل ازدواج، یکی از مهمترین نکات در روابط زناشویی به شمار می رود و باید زوجین نسبت به این موضوع شناخت کافی و لازم را داشته باشند.

در همین رابطه ببینید : شب اول عروسی

زمان رابطه جنسی در زندگی مشترک

معمولا زوج های جوان فکر می کنند باید تعداد دفعات رابطه جنسی آنها زیاد و در بازه های زمانی مشخص باشد، همین موضوع نیز استرس زیادی به آنها تحمیل می کند. پیش از هر چیز باید بگوییم در مورد تعداد رابطه ی جنسی و یا زمان آن از دوست و فامیل مشورت نگیرید. روابط زناشویی زوج های مختلف قطعا با هم متفاوت وغیر قابل قیاس است. در این صورت مثلا با شنیدن این جمله که ” تازه عروس و داماد باید حداقل سه بار در هفته رابطه جنسی داشته باشند” و وقتی این درباره ی روابط جنسی شما و همسرتان صدق نکند، باعث نا امیدی و تنش خواهد شد.

امروزه زوج هایی که تازه ازدواج کرده اند این تصور را دارند که باید به اندازه ی عکس های بازیگران هالیوود و مجلات مد زیبا و جذاب باشند تا نظر همسر خود را جلب کنند. بر همین اساس فکر می کنند اگر مدت زمان رابطه جنسی آنها کوتاه باشد، پس حتما به به اندازه کافی خوب نبوده اند. حدود مدت زمان رابطه جنسی در اوایل ازدواج می تواند پانزده دقیقه باشد. پس نگرانی ها را کنار بگذارید تا مشکلات روابط جنسی خود را کاهش دهید.

فراموش نکنید مدت زمان رابطه جنسی و تعداد دفعات آن موضوع چندان مهمی در زندگی مشترک شما نیست. در واقع آنچه شما و همسرتان را خوشحال نگه می دارد میزان صمیمت در روابط است. رابطه جنسی باید به شما و همسرتان عشق و محبت زیاد را یاداوری کند. پس به جای فکر کردن به مدت زمان روابط جنسی ، به دنبال راهکاری برای ابراز عشق بیشتر حین رابطه باشید.

مشکل در روابط جنسی

مشغله ی فکری، عمده ترین مشکل در روابط جنسی تازه عروس و دامادها

زندگی پر مشغله ی امروز بسیاری از زوج ها، زمانی برای پرداختن به روابط جنسی باقی نگذاشته است. زن و شوهر های تازه ازدواج کرده زمان کافی برای کار، ورزش و زندگی اجتماعی خود اختصاص می دهند، در حالی که هیچ برنامه ریزی خاصی برای روابط جنسی خود ندارند. گاهی هم خستگی کار و زندگی، فکر به رابطه ی جنسی و لذت بردن از آن را سخت می کند. حتی تصور رابطه جنسی رویایی بعد از اتمام یک روز کاری سخت و خسته کننده نیز دشوار است.

اما برای از بین بردن این مشکل در روابط جنسی، تازه عروس و دامادها نباید رابطه را اولویت آخر مسائل زندگی خود قرار دهند. روابط زناشویی نیز به اندازه دیگر جنبه های زندگی اهمیت دارند. رابطه ی جنسی موجب صمیمت بیشتر میان زوج های جوان می شود و پیوند آنها را قوی تر می سازد. هیچوقت رسیدگی به ظاهر خود را دست کم نگیرید. شاید روزهای بعد از ازدواج خسته کننده و تکراری به نظر برسند، اما این بدان معنی نیست که شما قطعا درگیر روزمرگی های زندگی خواهید شد.

همچنین ببینید : ازدواج بدون رابطه جنسی چیست؟ عوارض و راه های درمان

نجواهای عاشقانه، بوسه های بی مقدمه، دوستت دارم های از ته دل فعالیت های به ظاهر کوچکی هستند که می توانند تغییرات شگرفی در روابط زناشویی شما ایجاد کنند. تمام این کارها را باید پیش از آنکه پارتنرتان از شما تقاضا کند انجام دهید. به این شکل به همسر خود ثابت می کنید تنها به فکر بهره بردن از رابطه نیستید و او را عاشقانه دوست دارید.

حفظ گرمای زندگی مشترک لزوما با رابطه ی جنسی منظم، سر وقت و برنامه ریزی شده امکان پذیر نیست، بلکه نیازمند تداوم و صمیمت در رابطه جنسی می باشد. اگر شما و همسرتان در هر زمان که علاقه دارید رابطه برقرار و درباره آن با یکدیگر صحبت کنید، تا حد زیادی از مشکلات خود در روابط جنسی کم خواهید کرد.

رابطه جنسی تازه عروس و داماد

تصورات غیر واقعی از رابطه جنسی

یکی از اساسی ترین مشکلات در روابط جنسی تازه عروس و دامادها، تصورات غیر واقعی از رابطه است. این مشکل خصوصا با گذشت چند ماه از عروسی نمود بیشتری پیدا می کند، یعنی دقیقا زمانی که متوجه می شوید رابطه جنسی واقعی با تصورات آرمانی شما تفاوت دارد. اگر فکر می کنید چون ازدواج کردید و حلقه در دست دارید، می توانید به تمام تصورات خود از رابطه جنسی دست پیدا کنید، سخت در اشتباهید.

همچنین ازدواج به تنهایی نمی تواند تمامی مشکلات شما در زمان رابطه جنسی را از بین ببرد. پیدا کردن فردی که تمایل دارید باقی زندگی خود را با او بگذرانید به خودی خودی هیجان انگیز است، اما قرار نیست حلال مشکل در روابط جنسی باشد. خود را برای مواجهه با هرگونه چالشی آماده کنید و تصوری واقع بینانه از رابطه جنسی در ازدواج داشته باشید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد

نظرات کاربران

  • مدرن چوب

    سلام کابینت آشپزخونتو بسپرش به ما

    پاسخ