چند راهکار برای رقصاندن مهمان‌ها در مراسم عقد و عروسی !

صرف نظر از محدودیت‌های هزینه، انتخاب دکوراسیون تالار و تمام جزئیات کوچک که همگی در کنار هم مراسم عروسی‌تان را باشکوه می‌کنند، هدف اصلی بسیاری از زوجین ایجاد یک فضای سرگرم‌کننده برای کشاندن مهمان‌ها به استیج رقص و وادار کردن آنها در مراسم و ساختن یک شب پرانرژی و شاد است به طوریکه در پایان روز همگی از حضور در جشن لذت کافی را برده باشند و خاطره این روز در حافظه بلندمدتشان ثبت شود.

کشاندن مهمان‌ها روی استیج رقص در عروسی

درحالی که انتخاب موسیقی یا گروه نوازندگی و دی جی مطمئناً نقش مهمی در شلوغ‌تر شدن استیج رقص و وادار کردن مهمان‌ها به رقصیدن دارد، شاید زمانبندی شروع و پایان مراسم و البته پذیرایی، در میزان مشارکت مهمان‌ها روی استیج رقص تاثیرگذار باشد.

در این مقاله چند روش ارائه شده است که با کمک آنها می‌توانید مهمانان حاضر در مراسم عروسی خود را به وجد آورده و به استیج رقص بکشانید.

  1. برای اینکه زمان کافی برای رقص و شادی مهمانان وجود داشته باشد، مراسم را زودتر شروع کنید:

وادار کردن مهمان‌های عروسی به رقصیدن

بهترین روش برای تبدیل شب عروسیتان به یک شب گرم و پر جنب و جوش همراه با مشارکت همه مهمانان در رقص و پایکوبی، شروع پخش موسیقی شاد و هیجان انگیز از ابتدای مراسم است. نقش دی جی یا گروه موسیقی در اینجا بسیار حائز اهمیت است. بهتر است عروس و داماد زودتر در تالار حاضر شوند زیرا معمولاً مهمان‌ها پس از دیدن آنها اشتیاق بیشتری برای رقصیدن پیدا می‌کنند. به خصوص زمانیکه دیجی آهنگ مخصوص رقص دو نفره عروس و داماد را می‌نوازد. در نیمه‌های آهنگ با یک حرکت وجدآور یا بوسه مهمانان را ترغیب کنید تا برای ادامه آهنگ به شما بپیوندند و سپس دی جی آهنگ‌های شادتری برای نگه داشتن آنها روی استیج رقص پخش کند.

درهمین رابطه ببینید : آهنگ خارجی برای رقص عروسی

ایجاد این جو شاد و پرنشاط در اوایل مراسم تاثیر زیادی در بالا نگه داشتن انرژی مراسم در ساعات باقی مانده شب دارد.

  1. نگه داشتن مهمان‌ها روی استیج رقص نیاز به یک زمانبندی مناسب دارد:

رقص و شادی در عروسی

زمانبندی ساعات پذیرایی می‌تواند نقش مهمی در سرحال و پرانرژی نگه داشتن مهمان‌ها برای حضور در استیج رقص داشته باشد. اگر از آن دسته از زوج‌هایی هستید که می‌خواهید مهمان‌ها در طول شب پیوسته برقصند و شادی کنند، ممکن است ایده پذیرایی سلف سرویس مناسب به نظر برسد. در واقع حتی در مجلل‌ترین مراسم‌های عروسی نیز جدول زمانی نامنظم و غیررسمی برای پذیرایی، جو را صمیمانه‌تر و پرانرژی‌تر نگه می‌دارد.

البته ممکن زمانبندی مراسم به این شکل، نتیجه عکس نیز داشته باشد. دسترسی مهمان‌ها به میز شام در هر زمان ممکن است جو مراسم را به دو دسته تقسیم کند. در واقع عده‌ای سر میز شام و در حال غذا خوردن هستند و بقیه مهمان‌ها در حال رقصیدن. در این صورت ممکن است از انرژی و هیجان حاکم بر استیج رقص کاسته شود. بنابراین با در نظر گرفتن چنین شرایطی شاید ایده سرو شام در یک ساعت مشخص و برای همه مهمان‌ها نیز در برخی مواقع پاسخگو باشد. در این باره بهتر است با مسئول تشریفات و برنامه‌ریزی مراسمتان مشورت کنید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

  1. برای داشتن یک شب هیجان انگیز و پر از رقص و شادی، استراتژی خاصی داشته باشید:

رقصیدن مهمانان عروسی

حذف آهنگ‌هایی که ریتم کند و آهسته‌ای دارند اصلا ایده مناسبی نیست. بهتر است به طور کاملاً استراتژیک و هدفمند، آهنگ‌های ملو و لایت را مابین آهنگ‌های شاد و رقص‌آور بگنجانید. ممکن است تصور کنید برای داشتن یک شب پرانرژی و رقصیدن بی وقفه مهمان‌ها باید از دی جی یا گروه موسیقی بخواهید که آهنگ‌های ملو و آهسته را از لیست پخش خود حذف کنند. اما بهتر است بدانید که آهنگ‌های لایت و ملایم ابزاری ارزشمند برای یک گروه موسیقی است تا تک تک حضار را به استیج رقص بیاورند و سپس با پخش کردن یا نواختن یک آهنگ شاد و پر جنب و جوش آنها را روی استیج نگه دارند.

می‌توانید آهنگ اولیه و مختص ورود عروس و داماد را از بین آهنگ‌های ملایم انتخاب کنید و سپس از دی جی بخواهید که آهنگ‌های شادتر و ریتمیک‌تر را پخش کند. می‌توانید این روند را برای رقص عروس و پدرش و حتی داماد با مادرش نیز پیاده کنید.

به این ترتیب که یک آهنگ ملایم و لایت برای رقص عروس یا داماد با پدر و مادرشان انتخاب کنید و سپس ریتم آهنگ‌ها را تندتر کرده و از مهمان‌ها بخواهید که به استیج بیایند و در ادامه آهنگ با رقصیدنشان عروس و داماد را همراهی کنند. تجربه ثابت کرده است این استراتژی برای بالا نگه داشتن سطح انرژی مهمان‌ها بهتر از پخش بی وقفه یک مجموعه کامل از آهنگ‌های شاد و ریتمیک است.

درهمین رابطه ببینید : ریمیکس آهنگ شاد و جدید ایرانی مناسب عروسی

با به کارگیری این روش مجبور نخواهید بود که روند پخش موزیک‌های شاد و رقص آور را در طول مراسم متوقف کنید، اما همچنان این فرصت را به تمامی مهمانانتان در هر سنی می‌دهید تا جشن و پایکوبی را با یک آهنگ ملایم و دعوت‌کننده آغاز کنند و پیوسته روی استیج در حال رقصیدن باشند.

  1. نورپردازی متناسب با ریتم موسیقی و بالا بردن ولوم موزیک‌ها روشی مناسب برای کشاندن مهمان‌ها روی استیج رقص:

استیج رقص عروسی

نورپردازی و صداپردازی مراسم می‌تواند از لحاظ روانی روی سطح انرژی مهمان‌ها و تحریک آنها برای آمدن به روی استیج رقص تاثیر به سزایی داشته باشد. خاموش کردن برق‌ها و روشن کردن مجدد آنها و همینطور کم و زیاد کردن صدای موسیقی، می‌تواند مود و حال و هوای مراسم را به سمتی ببرد که مهمان‌ها از جای خود بلند کرده و به رقصیدن وادار کند.

راهکارهای ارائه‌شده در بالا برای آن دسته از عروس و دامادهایی که بیش از هر چیزی نگران سطح انرژی مراسم و مشارکت مهمان‌ها در مراسم رقص و پایکوبی هستند، بسیار کمک کننده خواهد بود و یک شب عالی همراه با رقص و شادی را رقم خواهد زد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏